Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 109154 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 24-02-2011, 21:34:42 »
Ja zeker wel! Bij iedereen stond de voornaam, ook art, behalve Karin.
Of karin valt af, of ze is de mol

Of ze konden niets van haar voornaam maken.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 24-02-2011, 21:37:01 »
Misschien moeten we is logisch gaan nadenken met deze mooie Theorie, Patrick of Karin de Mol 2011. Al wil ik gewoon niet dat één van hen de Mol is..

Jan -----> Art
Anna -----> Art
Hanna -----> Art

Pepijn -----> Karin
Miryanna -----> Karin

Art -----> Karin/Patrick
Soundos -----> Patrick
Karin -----> Patrick
Patrick -----> Karin


Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 24-02-2011, 21:37:16 »
Ja zeker wel! Bij iedereen stond de voornaam, ook art, behalve Karin.
Of karin valt af, of ze is de mol

Ze kunnen van te voren niet weten of Karin afvalt

@ Rawrr, afl 10 = finale. Dan geen afvallers.

@ Tureluurs dat kan wel hoor. K@[1n ofzo? Of gewoon K@1n
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 24-02-2011, 23:05:02 »
Wat mij opviel aan alle cijfercodes (362, 407, 551, 335) is dat ze opgeteld (de drie cijfers van de code bij elkaar) allemaal 11 zijn. Maar goed, daar zal verder wel geen hint in zitten, toch?

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2011, 23:06:19 »
het klokje van de ziekenhuis-opdracht eindigde op 00:25 sec. (en gaf sowieso al constant willekeurige tijden aan)

Ik kan me herinneren dat Soundos in aflevering 2 en in aflevering 5 vanuit de andere richting kwam aanlopen in het introductiefilmpje. Deze 2 en 5 zijn weer spiegelbeeld. Ik ben om voor de 2/5-spiegelhint

is Soundos dan toch de mol of wordt er door Soundos te spiegelen een hint gegeven??


Ik ga morgen nog kijken naar alle andere tijden die in beeld komen van het klokje, want ik snapte helemaal niet wat er allemaal gebeurde met de tijd. Eerst liep ie van 10 sec af naar 0 en dan ineens weer vanaf 50 sec.. ik kon het niet volgen.. maar ik denk dat er een hint in zit!


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2011, 23:08:23 »
Erg leuke aflevering! Dacht ook meteen nadat Groo7 in beeld kwam en beetje langzaam werd ingezoomd.. Oohja dat is de hint! Maar las al snel dat er meerdere bordjes te vergelijken waren met de namen van de kandidaten  :)

En van dat klokje in het ziekenhuis begreep ik GEEN reet van..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline summerlovin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2011, 23:10:33 »
Wat mij opviel aan alle cijfercodes (362, 407, 551, 335) is dat ze opgeteld (de drie cijfers van de code bij elkaar) allemaal 11 zijn. Maar goed, daar zal verder wel geen hint in zitten, toch?

Aan het einde van opdracht zei PJ: Hoeveel is 144:12? Toen zei Art 6. En toen zei karin: +5=11.
Ook weer het getal 11...

Offline belg

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2011, 23:11:20 »
Ja, dat klokje klopte helemaal niet. Ik begreep er echt niets van. Maar ik denk dat het een montagefout is en er telkens 8:05 of 5.23 had moeten staan ipv enkel de laatste twee cijfers of niks.
Of het is een hint, want zo'n grote 'fout' maken ze toch zeer zelden bij widm?  

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 24-02-2011, 23:11:31 »
Erstaat op deuren:

SO12 -> soundos
Gr007-> Karin
P@3k-> patrick

Je kan er dus eigenlijk niks uit opleidne
Verdraaid zeg. Ar7 viel me op, voor de andere codes de link niet eens gelegd... (volgens mij ben ik (nog) geen echte molloot :P)

Ben overigens wel stiekem een beetje blij dat Anna de afvaller was... niet omdat ik Anna iets misgun ofzo, maar ik ben gewoon erg blij dat Art, Karin en Soundos nog in het spel zitten :D (dus Patrick mocht van mij eigenlijk weg, maar gelukkig was het niet een van de drie anderen). Dat wordt volgende week nog lastig :P

Wel een moeilijke aflevering om iets uit op te maken volgens mij. Iedereen heeft geld opgehaald in de vulkaan. En iedereen maakt stomme fouten in het ziekenhuis (met name bij de vragen... kom op 144/24 :-X Art heeft wel gelijk wat "gênante vertoning" betreft).

Maar goed al met al interessante aflevering. Alhoewel dus het contact met de Mol nog een aflevering wordt uitgesteld, zo lijkt het...

Karin nog steeds de Mol. Ik weet niet. Ze komt gespeeld over en lijkt rare beslissingen te nemen. Partick's actie op het strand (cijfers schrijven) is geniaal. Maar het levert niets op, dus is niet per se onmols.

Trouwens.. dat klokje in de ziekenhuisopdracht... daar snapte vrij weinig van... Ongeveer halverwege dacht ik, oh misschien moeten ze de minuten zelf bijhouden en zien we alleen de seconden. Maar dat lijkt me ook niet logisch.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2011, 23:11:55 »
wat een leuke aflevering, alleen die executie vond ik niet leuk :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2011, 23:12:33 »
Anna eruit, was wel te verwachten. En die Borden erop wel een beetje raar toch.

SO12 = SO Un Dos         ( Soundos )
P@3k = P A Tres K        ( Patrick )
Gr007 = Groot            ( Karin de Groot )
DR5R slaat op Anna (Drijver).
Omnia vincit amor

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2011, 23:14:00 »
Erg leuke aflevering! Dacht ook meteen nadat Groo7 in beeld kwam en beetje langzaam werd ingezoomd.. Oohja dat is de hint! Maar las al snel dat er meerdere bordjes te vergelijken waren met de namen van de kandidaten  :)

En van dat klokje in het ziekenhuis begreep ik GEEN reet van..

Raar dat mij alleen Ar7 opviel. Ik dacht van: ''Staat daar nou Art of zit ik echt scheef te kijken?'' Die andere waren me nieteens opgevallen  :o
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2011, 23:16:14 »
Zouden de kandidaten het zelf ook hebben gezien?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 24-02-2011, 23:17:25 »
Misschien moeten we is logisch gaan nadenken met deze mooie Theorie, Patrick of Karin de Mol 2011. Al wil ik gewoon niet dat één van hen de Mol is..

Jan -----> Art
Anna -----> Art
Hanna -----> Art

Pepijn -----> Karin
Miryanna -----> Karin

Art -----> Karin/Patrick
Soundos -----> Patrick
Karin -----> Patrick
Patrick -----> Karin



Dat kan wel zo zijn. Maar degene die doorgaan stemmen op Patrick, ondertussen zit Patrick altijd bij Soundos.
En Anna zat op Art in afl 7. En art zat bij Soundos en daarom ging ze door.
Pepijn zat diezelfde aflevering op Karin die in andere groep zat. Dus niet bij Soundos. En viel er af

Ik denk dat we moeten opletten bij wie, wie zit. Want als je op iemand van de groep zit, neem je zowiezo de anderen mee in de test

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 24-02-2011, 23:19:58 »
Die P@3k PA-tri-k vond ik ook wel erg verdacht! Daarna viel de rest pas op zijn plek, hoe bedoel je tunnelvisie :)

Wat was Art verdacht in deze aflevering! Ik vond trouwens ook Soundos veel verdachter dan normaal, ook sommige van haar biechten voelde zo 'mollerig'.
Ik vond eigenlijk Karin helemaal niet zo verdacht deze aflevering.

In de terugblik aan het begin van de aflevering zag je een mogelijke mollenstreek van Art (met de kist) en van Soundos (met 'geef maar' die koker, die ze weer kwijtraakt).

Wat me nog meer opviel, zo even snel...
Ik vroeg me ook af of er iets bijzonders op de bootjes staat, maar dat zal wel niet.
De biecht van Art over dat Pepijn die goeie mol niet gevonden had. Wat is daar nu het nut (nog) van?
Soundos die het hele strand overkijkt, ipv van naar de vuurtoren.
Hoe expliciet Soundos Patrick de mol noemde in haar biecht.
Karin die de ene keer wel, de andere keer geen last lijkt te hebben van hoogtevrees.
Hoe weinig geld Patrick weer heeft gepakt en ondertussen Art erg verdacht maakt.
Die laatste biecht van Patrick, ook al weer zo mollerig.

Ik blijf nog steeds bij Patrick, maar toch blijft het zo moeilijk!
ALs we goed op zouden letten, weten we nu wie de mol is. Heb vast niet goed opgelet dan.
Laten we jabberen.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 24-02-2011, 23:24:34 »
@ IDM, dat viel me ook op.
Wat me ook opviel is dat Soundos in de biechts tegen de kandidaten sprak. Heel verdacht
Patrick deed ook verdachter dan normaal, en Karin deed ook raar
Art is gwn die neppe mol, dat weet ik zeker.
Van de andere 3 heb ik geen flauw idee moet k eerlijk zeggen.
Ik kruip wel weer de Soundostunnel in totdat ze afvalt, dan kom ik jullie vergezellen in de Patricktunnel ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 24-02-2011, 23:25:45 »
Er was ontzettend veel te zien deze aflevering, wat hints zouden kunnen zijn.

Alleen al die Nicaraguanen die gebarentaal leken te maken? Kan iemand daar kaas van maken?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 24-02-2011, 23:27:59 »
Nieuwsgierig naar de andere codes die niet direct op een naam slaan, bv P1N, Peen?...of: MN9.
Goed, duurde bijna 2 uur voor ik op de site kon, geen probleem, maar ga nu lekker in vertraging de hele aflevering bekijken.
OPvallend idd alle cijfercombinaties die 11 maken...verklaarbaar tuurluk, dat wel;)
Zo ook de stappen op de schatkaart.
In begin is het scherm mi van Pepijn eerst blauw en dan rood? Vuurwerk?
: @00.33.....
Of zeg ik nu iets wat al lang gezien was? :(
Karin is van haar hoogtevrees af:)
Biecht Karin lijkt met andere camera te zijn gemaakt? Scherper beeld?
Bij de geld-in-krater-opdracht- mooi kruis in beeld, geen hint denk ik.
veel genoten van Soundos!
Sowieso, wat een leuke groep en wat een zalige aflevering weer!!!
Meld me als ik meer tijdsduidingen heb (die wellicht interessant zijn, hihi).
« Laatst bewerkt op: 25-02-2011, 00:17:13 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 24-02-2011, 23:29:06 »
Wederom een leuke aflevering...

Helaas mooie Anna er uit, maar ik had me er al op voorbereid. :P

De eerste opdracht vond ik eigenlijk het leukst. Zo op het eerste gezicht waren er geen opvallende molacties.

De vulkaan was een mooie duistere locatie. Erg leuk dat ze daar een opdracht mochten doen. Door deze opdracht kwam er uiteindelijk dan toch een dikke streep door haar naam op mijn verdachtenlijstje. Ik vond het wel opmerkelijk dat Karin ineens van haar hoogtefrees af leek te zijn. ??? Patrick vond ik het meest verdacht.

De laatste opdracht verliep lekker chaotisch in het begin. Ik vond dat Karin, Patrick en Art eigenlijk allemaal wel een aantal verdachte dingen deden. Wat me eigenlijk het meest opviel bij deze opdracht is hoe ontzettend weinig ik van de klok snaptje? Soms leek de tijd die an het aftellen was behoorlijk random. Ga ik toch eens terug kijken of daar niks achter steekt.

Het "Het is zover" stukje vond ik een beetje tegen vallen. Misschien wel omdat de promo's bijna alles al weggaven. Uiteindelijk zit je een groot deel van de tijd naar het testscherm te kijken met wat teksten er op (zoals "het is zover").

Patrick blijft mijn mol.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 24-02-2011, 23:30:37 »
Tijdens de test zie je ook een Nicaraguaans jongetje handgebaren maken, het lijkt op gebarentaal. Is dit opnieuw een handgebarenhint? Iemand enig idee wat hij 'zegt'?