Auteur Topic: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012  (gelezen 18019 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Gepost op: 5-03-2011, 23:52:31 »
  ::rofl:: zo op de chat donderdagavond verwonderden we ons erover dat het topic widm 2012 er nog niet was. Dan gaat het meteen over wie er in moeten,een hele rij namen kwam voorbij wie we leuk zouden vinden, even zoveel namen kwamen voorbij waarbij we bijna de stuip in schoten als die toch mee zouden doen...
we vonden het tijd voor een topic wie we echt NIET in wie is de mol willen zien, ik zou zeggen begint u maar!  ::rofl::

Waarbij de letterlijke ondervraging van Willibrord Frequin van de mol door Daedalus me werkelijk buikpijn van t lachen heeft bezorgt. Die moet dus zeker thuis blijven.

« Laatst bewerkt op: 5-03-2011, 23:54:19 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #1 Gepost op: 5-03-2011, 23:54:39 »
Die nicht van RTL boulevard, Geer en Goor en allemaal van die types. Patty Brard, Patricia Paay etc.

Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #2 Gepost op: 5-03-2011, 23:57:23 »
Waarbij de letterlijke ondervraging van Willibrord Frequin van de mol door Daedalus me werkelijk buikpijn van t lachen heeft bezorgt. Die moet dus zeker thuis blijven.
"Waarom heb je dat gedaan? Hè? Waarom loop je nou weg?"
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2011, 23:58:08 »
Ooh nou dan heb ik wel een paar namen

Tijl Beckand
Ruben Nicolai
Ruben van der Meer
Jeroen van Koningsbrugge
Beau van Erven Dorens..
Gordon (leuk, maar niet voor in WIDM)
Linda de Mol (10000x de grap horen over wie de mol nou toch zal zijn..)
Dré Hazes
Patty Brard
Gerard Joling
Albert Verlinde
Peter van der Vorst
Bram Moskowitz
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2011, 00:02:55 »
Nico Dijkshoorn, ellenlange 'gedichten' met kop noch staart die je dan allemaal maar leuk moet vinden...

"Ik ben de mol. Mag ik dat zeggon? Nee, dat mag ik niet zeggon."
The British are not impressed.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2011, 00:03:40 »
Paul de Leeuw. Allergisch voor die man.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2011, 00:04:51 »
Myrna Goosen.... jakkes bah
En natuurlijk Jody  ::rofl::
Connie Breukhoven
Kim Feenstra
Winston Gertanowitz (ofzo)
Hans Kraay JR
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2011, 00:09:43 »
Jokertje, Barbie, Sterretje, Trutje, Sukkeltje en al die andere Non-Talentjes.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2011, 00:14:07 »
hmmmmm voor mij is iedereen welkom

Mensen bij voorbaat uitsluiten omdat we denken dat we ze kennen van tv ? ::ohno::

Gewoon in zo'n reality show laten zien ::ok:: kijken wat het dan wordt.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2011, 00:21:08 »
Nou, sommige mensen vind ik echt zo vreselijk verschrikkelijk dat als die in de mol meedoen mn plezier bij voorbaat al vergalt is.

Dat je sommige mensen juist door de mol anders leert kennen ben ik helemaal met je eens.
Marc marie kwam bij mij wel op een niet leuk lijstje voor de mol terwijl daarna...  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2011, 00:36:46 »
kijk ik ziet ook niet te wachten op Borsato, maar wie weet als die er als eerste uit gaat dan heb ik een goede avond ;) en molseizoen ;D (eerste afvaller iig goed bij de pool :P )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2011, 00:41:59 »
Wel: Ruben van der meer, Bridget Maasland (leuk voor de bitchfights), Sophie Hilbrand.

Niet: Tatjana Simic, Tatum dagelet, Yolanthe, Filemon Weselink, Jan Smit, Jamai, Martijn Krabbe, Nance, Sara Kroos, Irene Moors, Frans bauer, Chazia Mourali, Patty Brard, Patricia Paay, Ali b, Susan Smit

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2011, 00:47:51 »
absoluut niet: Arie Boomsma ::kots::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2011, 01:02:31 »
@ Moedermol: Je hebt gelijk. Maar sommige mensen kunnen echt niet: Patricia Paay bijvoorbeeld.

De samenstelling dit jaar vind ik wel leuk. Het is allemaal zo verschillend, en iedereen vind een ander leuk en een ander irritant.
Op een gegeven moment went dat wel, en dan vind je mensen ook leuker.
Ik vond Karin eerst verschrikkelijk!! Maar nu merk ik dat ze soms best leuk kan zijn ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2011, 01:22:36 »
 ::rofl::

Mensen..
Widm wordt jaar na jaar gevuld met kandidaten die veelal een B-BN'er status hebben. Ik ben daar persoonlijk totaal niet rouwig om, ik ken meestal maar 2 of 3 mensen ergens van (sommige anderen soms vagelijk) en dat bevalt me prima.

Ergens tijdens de serie denk ik dan: ja dat vind/ vond ik een leuke kandidaat. Vorig jaar was dat voor mij vooral Arjen, dit jaar met name Pepijn (ongeacht molgehalte). Iets trekt je in iemand of niet en ik kende geen van beiden echt van te voren (niet dat ik wil beweren ze nav een serie widm wel te kennen, ik bedoel alleen te zeggen dat je het gevoel krijgt ze iets beter te leren kennen).
Zelfs al zou ik ze eens gezien hebben ergens dan betwijfel ik of ik dezelfde impressies zou hebben gehad als dat ik tijdens widm kreeg. En ook de widm edit bepaalt grootdeels hoe we die persoon nu zie ja dan te nee....

Natuurlijk wil ik ook geen hersendode of hersenloze types in de serie spreekt voor zich aangezien (aldus La Koblenko) dit een denkspel is - en blijft. Tot nu toe zijn alle BN'ers die hieraan meededen hier volgens mij (mede) op geselecteerd alsmede hun betrokkenheid bij het spel. Ik zie geen reden waarom daarvoor in serie 12 afgeweken zou worden - in serie 5 t/m 11 is het gelukt meesttijds en grootdeels leuke en interessante kandidaten te selecteren (toegegeven sommigen leuker dan anderen maar toch..) dus lijken me 'jokertje' speculaties en dergelijke getuigen van een behoorlijke dosis (in dit opzicht ongegrond) wantrouwen.

De programmamaker heeft dit jaar weer erg mooie kijkcijfers, en ik denk niet dat hij suicidale neigingen heeft aangaande het programma.. Mocht ik me nav de kandidatenselectie voor serie 12 sterk hierin blijken te hebben vergist zal ik terugkomen en hierin mijn ongelijk betuigen. Tot die tijd houd ik me liever niet bezig met wie er absoluut niet in moet, maar liever met wie leuk zou zijn om er wel in te zien.  ;)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2011, 01:31:39 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2011, 01:51:52 »
Nou ja, zal ik even toelichten dan, je moet dit topic iets luchtiger nemen, volgens mij. We hadden het op de chat over personen die we graag als kandidaten zouden zien. Ik zei bijvoorbeeld Ellen ten Damme, waar de (vooral vrouwelijke) helft niet aan moest denken. En zo kwamen er meer namen voorbij die sommigen leuk zouden vinden en anderen totaal niet. Daarom dacht saem, je kan beter vragen wie je niet in widm wil zien, dat is makkelijker dan andersom.
En ja, ik weet zeker dat ze voor volgend jaar weer hele leuke kandidaten weten te vinden, maar het is wel zo leuk om maar wat te roepen en dan als volgend jaar de kandidaten bekend worden gemaakt roepen, zie! ik zei het toch!
The British are not impressed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2011, 02:06:11 »
Ik moet niks volgens mij..  ::tandpastasmiley:: Maar bedankt voor de toelichting.. ;D

Toch lijkt me in dat geval een topic over 'wie wil je wel graag zien in serie 12' (een elk jaar terugkerend topic) dan zinniger, in dat opzicht.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #17 Gepost op: 6-03-2011, 02:13:40 »

Waarbij de letterlijke ondervraging van Willibrord Frequin van de mol door Daedalus me werkelijk buikpijn van t lachen heeft bezorgt. Die moet dus zeker thuis blijven.

Mijn vriend en ik hebben daarnet ook nog even heerlijk hardop zitten lachen bij het idee dat Willibrord zou meedoen. Bedankt daarvoor!  ::rofl::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2011, 10:13:30 »
Ik wilde eerst ook een naam gaan typen hier, maar na het lezen van de reacties van o.a. Lukie4 en Moedermol vind ik eigenlijk ook dat deze discussie wel erg neigt naar negatieve sensatie. Ik weerhoud me er dan dus ook maar van mijn mening te geven over iemand die ik denk te kennen ;) Zo heb ik me ook wel een keer negatief geuit over Sylvana Simons, maar dat bleek na een opname van Char het Medium ook geheel onterecht.

Dus ik wacht op de "Wie wil je graag in WIDM2012" topic :P

En je ziet de mensen hier totaal anders dan in de rest van hun werk. Art was de enige van 2011 die ik van tevoren kende (ik kijk nooit tv maar mijn moeder kijkt die programma's als Peking Express altijd), maar die was voor mij gewoon een serieus iemand. In WIDM is ie eigenlijk totaal iemand anders, en dat vind ik leuk om te zien. En van Karin had ik ook wel ooit gehoord en dat is ook een leuk mens. Van Jan verwachtte ik het ook niet; op soapacteurs ik plak toch soms te snel een negatieve stempel. Je gaat er mensen op een andere manier door waarderen en dat vind ik ook juist leuk aan WIDM met BN'ers.

/speech :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: wie mag er absoluut NIET in WIDM 2012
« Reactie #19 Gepost op: 6-03-2011, 10:34:57 »
Haha, veel namen heb ik al voorbij zien komen.

Ik ben het overigens wel eens met de mensen die zeggen dat je eerst moet afwaxchten hoe iemand zich tijdens het spel zal ontwikkelen.

De een ziet Winston Gerstanovich niet zitten, de ander loopt ermee weg. Waarom? wie zal het zeggen.

Vooraf zette ik ook mijn vraagtekens bij een kandidate als Georgina Verbaan, en verwachtte ik veel van Annette van Trigt. Het werd juist andersom.

Vera Mann viel me tegen. Hans Schiffers: hoe leuk hij ook op de radio is: hij viel me toch tegen.

Er is soms een sfeer van: ''Wie is de Mol moet je op je CV hebben staan, dat is leuk voor later''.

Geef mij maar, zoals ook werd geopperd in dit topic: BN-ers die al een beetje uit beeld zijn verdwenen.

Tja, dan zit je met een Anna Drijver weer aan de andere kant. Die is alom tegenwoordig, en heeft toch ook weer wel aan mijn verwachtingen voldaan.