Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 112294 keer)

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #380 Gepost op: 17-03-2011, 16:23:53 »
ja daar hebben jullie wel gelijk in maar ben nog jong maar qua karakter vond ik hanna ook wel interessant (jammer niet zo lang erin geblevem)

drank is sneller op dan je lief hebt

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 10
« Reactie #381 Gepost op: 17-03-2011, 16:24:10 »
Voor de zekerheid als het nog niet aan bod is gekomen. Maar wie van de drie finalisten drinkt er graag wijn? Want op die tafel waaruit ze de favoriete drank konden kiezen stond een fles 'Casillero del Diablo' > 'The Devil's cellar', een wijn uit Chili met wijngaarden in, vooral niet lachen ... Maule Valley! Op zijn Engels dus Mol Valley. De grond daar is ook nog eens van oorpsrong vulkanische ondergrond. Pfff wie verzint het toch allemaal. ::rofl::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #382 Gepost op: 17-03-2011, 17:17:05 »
Ik vond Anna heel mooi maar ik moet zeggen dat ik Miryanna ook heel mooi vind, terwijl ze toch iets van 43 ofzo is? Ze ziet er vind ik nog best jong uit. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #383 Gepost op: 17-03-2011, 17:23:51 »
Oké, kan iemand mij alsjeblieft uitleggen waarom al die mannen spontaan gaan kwijlen als Anna op het beeldscherm verschijnt?
Ik vind haar namelijk totaal niet bijzonder. Ik snap dat mannen gaan kwijlen wanneer ze Gigi Ravelli of Chantal Janzen zien, maar ik vind Anna gewoon ... doorsnee?

Ik zal het mannenbrein nooit begrijpen.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #384 Gepost op: 17-03-2011, 17:24:54 »
Ik ook niet en ik ben er ééntje...
Maar dat jij het mannenbrein niet begrijpt kan ik wel uitleggen: je scheert alles over één kam. Dat is nooit echt bevorderlijk voor diep inzicht.
 ::)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 17:28:25 door Willemvee »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10
« Reactie #385 Gepost op: 17-03-2011, 17:30:38 »
Wat mij betreft is Anna met grote afstand de mooiste kandidaat van deze editie. Of ze ook de leukste was? Misschien, het is wat dat aangaat spannend tussen haar en karin. Ik had nooit gedacht dat ik haar een van de leukste kandidaten zou vinden! Soundos heeft voor mij 2 gezichten. De eerste weken had ze er wat mij betreft zo snel mogelijk uitgemogen, met over-acte biechts en af en toe overdreven reacties in het spel. Echter, de laatste pak 'm beet 3 a 4 weken is ze veranderd in een leuke kandidaat! En ik heb ook sindsdien voor het eerst met en om haar kunnen lachen! Wat Hanna aangaat: zij was veel te kort in beeld om een echte mening te kunnen vellen. Miryanna was gewoon een goede kandidaat!

Bij de mannen heb ik het meest kunnen lachen om Art.Wat een leuke kandidaat! Al moet ik wel anderen gelijk geven dat hij soms wel heel erg leek te mollen. Patrick was bij vlagen leuk, bij vlagen ook irritant, en dan vooral op zijn reacties op acties van anderen. Pepijn was met Art de allerleukste kandidaat! Jan was op zijn leukst als Romeo. Horace was eigenlijk te kort in het spel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10
« Reactie #386 Gepost op: 17-03-2011, 17:33:02 »
Oké, kan iemand mij alsjeblieft uitleggen waarom al die mannen spontaan gaan kwijlen als Anna op het beeldscherm verschijnt?
Ik vind haar namelijk totaal niet bijzonder. Ik snap dat mannen gaan kwijlen wanneer ze Gigi Ravelli of Chantal Janzen zien, maar ik vind Anna gewoon ... doorsnee?

Ik zal het mannenbrein nooit begrijpen.  :-X
Misschien een verschil van smaak? Ik vond vorig jaar Kim ook een hele mooie vrouw (misschien wel mooier dan Anna nu) maar daar stond ik dan weer behoorlijk in mijn eentje in! De meesten vonden Sanne Vogel mooier! Maar dat is dus gewoon een kwestie van smaak!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #387 Gepost op: 17-03-2011, 17:36:15 »
In de vorige post zeg ik 'Ik vind Anna heel mooi' maar ik weet nu al niet meer waarom. Eigenlijk vind ik het meevallen.

In 2009 vond ik Anniek bloedmooi. ::love:: Was toen een beetje verliefd op dr. ;D Terwijl iedereen toen vooral Froukje mooi vond. Ik vind Froukje juist wat minder. Vivienne vind ik ook heel mooi maar omdat ik Anniek nog niet kende was dat echt anders. (:
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10
« Reactie #388 Gepost op: 17-03-2011, 17:36:37 »
Misschien een verschil van smaak? Ik vond vorig jaar Kim ook een hele mooie vrouw (misschien wel mooier dan Anna nu) maar daar stond ik dan weer behoorlijk in mijn eentje in! De meesten vonden Sanne Vogel mooier! Maar dat is dus gewoon een kwestie van smaak!
idd een kwestie van smaak
sanne vogel vond ik trouwens vorig jaar niet het knapste, veels te klein :P
maar sowieso vond ik het karakter van Anna in de serie ook wel heel tof
Enorm fanatiek in opdrachten en werkte graag mee, oa met die kist de vulkaan op tillen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #389 Gepost op: 17-03-2011, 17:39:28 »
Maar dat jij het mannenbrein niet begrijpt kan ik wel uitleggen: je scheert alles over één kam. Dat is nooit echt bevorderlijk voor diep inzicht.
 ::)

Ik bedoel natuurlijk niet álle mannen ... ik bedoel een redelijk groot deel van de mannen.  ;)
Ik hoor zoveel dingen over Anna en wat mannen van haar uiterlijk vinden, terwijl ik eigenlijk nog steeds niet snap waarom. Ze is wel mooi, maar zo mooi nou ook weer niet.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 10
« Reactie #390 Gepost op: 17-03-2011, 17:52:11 »
In 2009 vond ik Anniek bloedmooi. ::love:: Was toen een beetje verliefd op dr. ;D Terwijl iedereen toen vooral Froukje mooi vond. Ik vind Froukje juist wat minder. Vivienne vind ik ook heel mooi maar omdat ik Anniek nog niet kende was dat echt anders. (:
Inderdaad! Veel mooier heb je ze niet bij de mol gehad... ::love::
Ich bin ein Bärliner!

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #391 Gepost op: 17-03-2011, 18:06:05 »
Voor de zekerheid als het nog niet aan bod is gekomen. Maar wie van de drie finalisten drinkt er graag wijn? Want op die tafel waaruit ze de favoriete drank konden kiezen stond een fles 'Casillero del Diablo' > 'The Devil's cellar', een wijn uit Chili met wijngaarden in, vooral niet lachen ... Maule Valley! Op zijn Engels dus Mol Valley. De grond daar is ook nog eens van oorpsrong vulkanische ondergrond. Pfff wie verzint het toch allemaal. ::rofl::

Zo, die heeft goed gekeken naar het etiket. Ik weet niet wie de wijndrinker was.. even nakijken zometeen... toch nog een ´lead´ gevonden!

Het valt me wel op dat er hier wel over de aantrekkingskracht van de kandidaten wordt gesproken, maar als iemand een hint in de groep gooit worden die gewoon genegeerd. Is het hier nu een datingsite of zijn we op zoek naar de mol? Het klinkt wle als een ´huilie huilie´verhaal van mijn kant, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat je bij het groepje moet horen om respons te krijgen op een hint... Lijkt mij niet bevorderlijk voor de zoekactie.

PS: Kim vond ik veel mooier, maar Anna is ook erg sexy. Maar als je goed kijkt is Soundos een prachtige vrouw hoor, alleen loopt ze als een boerin... Maar ik zou toch liever een avond stappen met Soundos dan met Anna... echt een leuke vrouw is dat.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 10
« Reactie #392 Gepost op: 17-03-2011, 18:07:22 »
Ik bedoel natuurlijk niet álle mannen ... ik bedoel een redelijk groot deel van de mannen.  ;)
Ik hoor zoveel dingen over Anna en wat mannen van haar uiterlijk vinden, terwijl ik eigenlijk nog steeds niet snap waarom. Ze is wel mooi, maar zo mooi nou ook weer niet.

Kom kom, wij vrouwen kunnen toch ook wegkwijlen bij mooie mannen? Nou, waarom mogen de mannen niet kwijlen bij (mooie) Anna of welke andere kandidaat die in hun ogen mooi is?! We hebben niet voor niets ogen gekregen om te kijken en een mond gekregen om het uit te kunnen spreken!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #393 Gepost op: 17-03-2011, 18:15:54 »
Ik vind Jan nou niet echt een hunk om eerlijk te zijn. :P Vind zn haar nogal lelijk maarja. Vind Art imo een mooiere man.

Vind het altijd raar klinken als ik dat zeg...
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #394 Gepost op: 17-03-2011, 18:16:29 »
Het valt me wel op dat er hier wel over de aantrekkingskracht van de kandidaten wordt gesproken, maar als iemand een hint in de groep gooit worden die gewoon genegeerd. Is het hier nu een datingsite of zijn we op zoek naar de mol? Het klinkt wle als een ´huilie huilie´verhaal van mijn kant, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat je bij het groepje moet horen om respons te krijgen op een hint... Lijkt mij niet bevorderlijk voor de zoekactie.

Dat is niet waar. Er wordt heus wel gelezen en er worden ook genoeg goede hints genoemd, maar om nou elke keer weer "Dat is een goede hint!" te posten, lijkt mij een beetje onnodig.
Ik ben hier trouwens ook nog maar net een maand lid.

@limone: Dat bedoel ik niet. Natuurlijk mogen mannen dat, maar ik zie het gewoon niet bij Anna.
Knappe vrouw, maar zo fantastisch vind ik haar ook weer niet.
Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen.  :P


@Molow: Jan moet inderdaad nodig naar de kapper. Maar ik vind het wel een hele mooie man en ik weet zeker dat hij nu multimiljonair was geweest als hij i.p.v. danser model was geworden. Zwom hij nu in het geld.  ;)
Art is ook leuk, maar op een andere manier. Jan is echt een zogenaamde 'mooiboy' en Art is gewoon ... leuk.  ;D
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 18:18:37 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline PatVanElewout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #395 Gepost op: 17-03-2011, 18:17:32 »
Soundos zit op Patrick, en kiest de fles Whisky (Geloof ik)  ipv de fles wijn, dus zou de wijn bij Art horen.. Ze is erg stellig, en lijkt geen twijfel te hebben...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10
« Reactie #396 Gepost op: 17-03-2011, 18:18:08 »
Dat is niet waar. Er wordt heus wel gelezen en er worden ook genoeg goede hints genoemd, maar om nou elke keer weer "Dat is een goede hint!" te posten, lijkt mij een beetje onnodig.
Ik ben hier trouwens ook nog maar net een maand lid.


ik dacht dat je al veel langer lid was ::oink::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 10
« Reactie #397 Gepost op: 17-03-2011, 18:25:05 »
@limone: Dat bedoel ik niet. Natuurlijk mogen mannen dat, maar ik zie het gewoon niet bij Anna.
Knappe vrouw, maar zo fantastisch vind ik haar ook weer niet.
Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen.  :P


Ik heb je dan denk ik verkeerd begrepen. Maarja, als je iemand een mooi mens vindt, moet je dat gewoon kunnen zeggen vind ik. Ook al ziet een ander het niet.  ::tandpastasmiley::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #398 Gepost op: 17-03-2011, 18:29:24 »
Soundos zit op Patrick, en kiest de fles Whisky (Geloof ik)  ipv de fles wijn, dus zou de wijn bij Art horen.. Ze is erg stellig, en lijkt geen twijfel te hebben...

Maar Soundos heeft Patrick al vanaf aflevering 1 als één van haar hoofdverdachten en het heeft haar tot de finale gebracht. Ik denk dat ik in die situatie ook niet meer zou twijfelen.

@tdietz: Echt waar? Ik ben hier echt pas een maand. Ik heb wel jarenlang op andere fora gezeten (zoals op de Sims 1/2/3 site), maar hier nog maar net.
Ik heb ook pas in de afgelopen 2 maanden seizoen 5 t/m 10 voor het eerst gekeken om m'n achterstand een beetje in te halen. Een laatbloeier, zullen we maar zeggen.  ;)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2011, 18:35:55 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #399 Gepost op: 17-03-2011, 18:29:54 »
Ik vind het fantastisch dat mijn bakvis-opmerking over Art een hele stortvloed aan 'wie is de knapste'-reacties heeft opgeleverd ::rofl::  ::love::