Auteur Topic: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20  (gelezen 7278 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Gepost op: 18-03-2011, 19:18:22 »
2024: wie is de Mol?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2011, 19:28:40 »
@ molcrazy:
Aaahhh  wat leuk dat jullie mijn eerste column ooit op het forum hebben geplaatst, bedankt!  :D ::ok:::
Het lijkt wel mijn seizoen. Een tweede plek bij de onderschriften, deze week op een eerste plaats, de 10e plek in de pool en nu nog mijn column op het forum. Ik denk dat ik mijn naam dit seizoen wel heb gevestigd  ::rofl::

@ alle lezers van mijn column:
Ik wens iedereen die mijn column leest veel leesplezier en commentaar zowel posi als negatief is altijd welkom  :)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 19:30:22 door mollenvanger20 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2011, 19:39:39 »
Ik had hem zo kunnen schrijven. Maar JIJ hebt het gedaan. Leuke column. Het is nog maar iets van 42 weken....... ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2011, 19:40:32 »
leuke collumn mollenvanger20

een hint, in het grote molloze gat lekt er altijd ook wel iets uit over de locatie wat ook aardig wat speculaties met zich meebrengt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2011, 19:46:46 »
leuke collumn mollenvanger20

een hint, in het grote molloze gat lekt er altijd ook wel iets uit over de locatie wat ook aardig wat speculaties met zich meebrengt
Eigenlijk zoals nu al met Anton Jongstra die al voor speculaties zorgt met zijn uitspraak: mijn uitzicht is oogverblindend. Al is dat niet echt uitlekken ofzo. Maar inderdaad je hebt gelijk kijk naar frits op Tokio airport bijvoorbeeld, zorgde ook voor speculaties.  ::vergroot::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2011, 19:52:36 »
Leuke column, Mollenvanger!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2011, 20:16:37 »
Ik had hem zo kunnen schrijven. Maar JIJ hebt het gedaan. Leuke column. Het is nog maar iets van 42 weken....... ::rofl::
Haha.. ja dat gevoel wat ik probeer te beschrijven heb ik echt na elke serie.
Maar ik heb het opgeschreven en het gras voor je neus weggehaald  :P Maar goed als je nou nog eens een column idee hebt, schrijven we hem samen, beloofd haha. (trust nobody..  :P)
Maar goed inderdaad nog 42 weken, al zijn ze om voor je het weet. Net als de serie zelf.
Wat niet in mijn column staat, maar waar ik de widm periode mee vergelijk is de sinterklaastijd van toen ik klein was. In oktober begint het te kriebelen, in november is de sint er weer en na 5 december is het ineens weg, alleen dit stukje heb ik uiteindelijk niet in mijn column gezet  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2011, 20:18:36 »
Hahahaha, ik had dit jaar de primeur met de columns, dus ik kan tevreden zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2011, 20:29:18 »
Hahahaha, ik had dit jaar de primeur met de columns, dus ik kan tevreden zijn.
Haha ja, dat is waar. Heb hem net even gelezen (kwam er eerder nog niet aan toe) en er zit erg veel humor in, en leuk geschreven. Die column was aan het begin van de serie(geen idee wie de geit toen was  ::rofl::) en mijn column sluit de serie/het seizoen 2011 eigenlijk weer af nu alles bekend is.
Zo is de cirkel toch weer rond  ::rofl::

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #9 Gepost op: 18-03-2011, 20:35:30 »
Leuke column!! Haha het is inderdaad de 'geruchtenstroom' afwachten  ;D heerlijk.

Fijn afkick-leesvoer; waarvoor dank  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #10 Gepost op: 18-03-2011, 20:37:19 »
 ::ok::

En wat betreft de Televizier-Ring: het gaat gewoon een keer lukken! ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #11 Gepost op: 18-03-2011, 21:17:21 »
Met het beste seizoen ooit (wat mij betreft) zou het dit jaar best moeten kunnen lukken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #12 Gepost op: 18-03-2011, 21:23:46 »
Ik hoop het zooo.. dat zou de ultieme bekroning zijn voor ook naar mijn mening het allermooiste seizoen ooit. Echt wat een verschil met 1999/2000 (toen ik als jochie van 9 voor het eerst widm zag, en natuurlijk anders mee bezig was dan nu :P ) En zelfs de series in de periode 2005-2007 roepen bij mij een ander gevoel op dan nu. En omdat ik het zo hoop heb ik dat ook als afsluiting van mij column gebruikt  :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #13 Gepost op: 18-03-2011, 21:38:38 »
@ molcrazy:
Aaahhh  wat leuk dat jullie mijn eerste column ooit op het forum hebben geplaatst, bedankt!  :D ::ok:::
Het lijkt wel mijn seizoen. Een tweede plek bij de onderschriften, deze week op een eerste plaats, de 10e plek in de pool en nu nog mijn column op het forum. Ik denk dat ik mijn naam dit seizoen wel heb gevestigd  ::rofl::

@ alle lezers van mijn column:
Ik wens iedereen die mijn column leest veel leesplezier en commentaar zowel posi als negatief is altijd welkom  :)


Ik wil niet boos overkomen en het gezellig houden maar het lijkt soms alsof je nogal op roem uit bent. ::rofl:: Zit je ook bij een heel klein toevoeginkje van een theorie te hopen dat ie in de vodcast komt en te vragen of je hem moet opsturen etc.

Is niet erg ofzo, maar gewoon een beetje... opvallend.. :P
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #14 Gepost op: 18-03-2011, 21:53:33 »
Ik wil niet boos overkomen en het gezellig houden maar het lijkt soms alsof je nogal op roem uit bent. ::rofl:: Zit je ook bij een heel klein toevoeginkje van een theorie te hopen dat ie in de vodcast komt en te vragen of je hem moet opsturen etc.

Is niet erg ofzo, maar gewoon een beetje... opvallend.. :P
Haha.. nee ik ben nie boos hoor, en jij komt ook niet boos over.  :) Alle mogelijke punten van kritiek neem ik graag aan(of dat nou is op de column of iets als dit)
Maar ik zal je mijn manier van reageren voor je verklaren:

Ik ben niet uit mijn op roem hoor  :P, ik vind het gewoon leuk hoe ik nou ja als beetje buitenstaander erbij gekomen ben. En in mijn eerste echte jaar al dingen heb 'bereikt'. Zoals die hoge pool uitslag, en ook dat ik waardering krijg als buitenstaander zegmaar. Omdat het mijn eerste jaar is dat ik echt actief ben op het forum.

Ik probeer ook aan anderen positieve reacties te geven en gewoon de sfeer leuk te houden. En dat van die toevoeging dat was ook meer als grapje bedoeld omdat iedereen zo positief reageerde op mijn theorie :P
Sowieso zijn bepaalde dingen die ik zeg met een knipoog en zonder verdere bedoelingen bedoeld.

Het grappige is trouwens, dat die ene theorie toen niet is opgenomen in de vodcast. Maar toen ik niks toevoegde(met mijn waarom juicht Patrick zo uitbundig) zat ik er wel een week later in zonder dat ik daar om vroeg ofzo :P

En over de onderschriften, mijn onderschrift staat nu eerste maar heb er een dubbel gevoel bij. Omdat de 2 andere onderschriften half zijn weggevallen.

Maar nogmaals Molow ik ben niet uit op roem hoor, ik ben gewoon enthousiast over hoe ik reacties krijg van vaste bezoekers enzo. Ik denk dat dat dat volgend jaar al wat minder is hoor :P haha, maar in ieder geval het is niet de bedoeling zo over te komen en ik zal er op letten  :) Hopelijk heb ik je hiermee mijn manier van denken duidelijk gemaakt :)
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 22:45:18 door mollenvanger20 »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #15 Gepost op: 18-03-2011, 21:54:02 »
Leuke collumn en wat die Televizier Ring betreft: het wordt hoog tijd dat Wie is de Mol deze gaat winnen. Linda de Mol ben ik al tijden zat.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2011, 21:56:00 door yessie »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Column] 'De cirkel van het molkijken' door mollenvanger20
« Reactie #16 Gepost op: 18-03-2011, 22:09:16 »
Leuke collumn en wat die Televizier Ring betreft: het wordt hoog tijd dat Wie is de Mol deze gaat winnen. Linda de Mol ben ik al tijden zat.
Inderdaad.. liever wie is de mol, dan Linda de Mol  ::rofl:: Kijk met Gooische Vrouwen (wat ik overigens nooit gekeken heb) heeft ze haar roem gehad, nou dat kan zijn omdat het inderdaad een goede serie is zoals meerdere series die in het verleden wonnen. Maar ik hou van Holland, wat overigens wel leuk is om naar te kijken, weegt gewoon niet op tegen een programma als Wie is de mol.