Auteur Topic: Vragenvuur antwoorden  (gelezen 4490 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Vragenvuur antwoorden
« Gepost op: 20-03-2011, 19:46:09 »
Ik zie dat het Vragenvuur topic gesloten is, dat is jammer want dan kunnen we niet terugkoppelen naar de vraag en hopen dat hij is beantwoord, als niet in het officiële gedeelte, dan bijv. in bilateraaltjes. Dan maar hier de ruimte ervoor?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2011, 21:14:08 »
ze staan in het mfd topic en ze worden nog geplaatst bij de speciale mfd pagina.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2011, 09:14:03 »
Je bedoelt de samenvatting van Erik? Het lijkt me prettig als er een apart topic van is want erover discussieren tussen heel veel andere onderwerpen (foto's enzo) is geen doen. Het zou helemaal handig zijn als jouw topic weer geopend wordt dan kan je daar ook makkelijk met citaten terugslaan naar de gestelde vragen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #3 Gepost op: 21-03-2011, 09:30:04 »
Als we dit topic voor alle weetjes gebruiken plaats ik hier ook wel even wat ik eerder postte over de ToPo-hint:

- Patrick had in veel meer biechten "To..Po.." gebruikt maar alleen de door ons ontdekte "Toen Poepte" en "Totale Poet" hebben de uitzendingen gehaald. Patrick herinnerde zich ook nog een "Toch Potentie" in "ik heb toch potentie als kunstenaar" na de verven/plakken-opdracht.

- In het theater was een foto te zien van de boekenkast bij Patrick thuis. Hij had vier boeken zo geschikt dat er "topo" te lezen was. Maar dit bleek onmogelijk om te zien.

- En de "Gek"-hint (gekkengetal 11) was omvangrijker dan het nu lijkt. Patrick zei regelmatig "te gek" of gebruikte "gek" op andere momenten. Dit hoorde ook bij deze hint.

Anton Jongstra (de eindredacteur) is trouwens niet zo van de hints. Ik geloof dat hij een serie zonder hints ook prima zou vinden.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 09:35:13 door Heinz »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2011, 10:02:16 »
Anton Jongstra (de eindredacteur) is trouwens niet zo van de hints

Aha dat verklaart veel ;). Ik zat al te vrezen dat de leaderhint met het inlopen van Soundos gewoon maar random was geweest net als wat andere klare hints waar Anton niet van wist  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2011, 10:08:38 »
Soundos in de leader was geen hint.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2011, 10:10:12 »
Zegt Anton ja, maar ik gebruik nu maar wishful thinking aan de hand van jouw post dat Anton er gewoon niet van wist  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2011, 10:24:33 »
Zegt Anton ja, maar ik gebruik nu maar wishful thinking aan de hand van jouw post dat Anton er gewoon niet van wist  ::regenboog::

Hij wist het ook niet want we moesten nog uitleggen wat er nu aan de hand was.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2011, 10:28:00 »
Zegt Anton ja, maar ik gebruik nu maar wishful thinking aan de hand van jouw post dat Anton er gewoon niet van wist  ::regenboog::
Het zal wel een grapje van de montage zijn om ons molloten te pesten! ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2011, 11:08:23 »
zal wel een grapje van de montage zijn

Dat liever dan dat het een nit is want dat zou ik zonde voor de serie vinden. Immers wordt WIDM altijd heel secuur en met zorg gemaakt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur antwoorden
« Reactie #10 Gepost op: 21-03-2011, 11:13:05 »
Immers wordt WIDM altijd heel secuur en met zorg gemaakt.

Dat is natuurlijk zo, maar foutjes kunnen gebeuren. Het vreemde klokje bij de ziekenhuisopdracht was zo'n foutje. De bedoeling was dat we in beeld de letters zagen verschijnen die de twee Nicaraguanen (die "zware jongens") gespot hadden. Maar voor het uploaden van de aflevering naar de Avro-server was een verkeerd dingetje aangevinkt: in plaats van de laag met het "lettertellertje" de laag met het klokje.