Auteur Topic: Opnames: Kandidaten gezocht voor variant op Wie is de Mol (Rotterdam)  (gelezen 3583 keer)

Offline E-Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robin
Hoi allemaal,
Ik schrijf een berichtje op het forum omdat ik bezig ben met iets dat jullie kan interesseren.
Het gaat om een project waar we me bezig zijn gebaseerd op Wie is de Mol.
Wij willen namelijk samen met enkele fans van het programma een versimpelde versie hiervan opnemen in de omgeving van Rotterdam.
Het gaat om een low-cost test dat eventueel iets groter in de zomer van 2012 herhaalt kan worden.
Voor de opnames ben nog opzoek naar 2 á 3 kandidaten.
Je speelt als kandidaat gewoon een simpel maar leuk Wie is de Mol spel, waarin we het originele programma zo veel mogelijk nadoen.
De opnames van deze Wie is de Mol variant (3 afleveringen) zullen deze herfst plaatsvinden op drie losse dagen. De data worden (in overleg) nog geplanned.

Wil je liever achter de schermen meehelpen dan staan we daar ook voor open.

Let op: Het is niks officiëels en heeft ook helemaal niet met de Avro te maken. Het is puur een fan-actie.

Als je geïnteresseerd bent kan je een e-mailtje sturen naar robin@e-stilo.net en wie weet gaat er wel een 'droom in vervulling'. ;)

Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Robin.

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: Opnames: Kandidaten gezocht voor variant op Wie is de Mol (Rotterdam)
« Reactie #1 Gepost op: 28-09-2011, 17:55:39 »
Nu het steeds langer duurt (en misschien zal dit wel nooit meer veranderen) tot ook niet-BN'ers kunnen meedoen, groeit het aantal variaties dat door fans is bedacht ook steeds sneller. Zoals hier op het forum bekend, organiseert een studentengroep van het University College in Utrecht inmiddels al vijf jaar de grootste fanreis van Nederland. Ook in 2012 zullen 15 deelnemers in 50 opdrachten door vier verschillende landen op zoek gaan naar de saboteur, het geld en geheime informatie. De "Kruistocht naar Kiev" gaat dwars door het hart van Europa, van Nederland, via Duitsland en Polen naar Kiev, de hoofdstad van Oekraïne.

In tegenstelling tot eerdere jaren, toen de inschrijvingsprocedure in januari begon, is het dit jaar al mogelijk vanaf september in te schrijven. Je hoeft geen student (van University College Utrecht) te zijn om mee te doen. De reis vindt plaats van 13 tot en met 23 juli 2012. Meer info via info@ucdean.nl, stuur mij een persoonlijk bericht of kijk op onze website.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opnames: Kandidaten gezocht voor variant op Wie is de Mol (Rotterdam)
« Reactie #2 Gepost op: 28-09-2011, 21:10:30 »
Je hebt mail Robin! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...