Voor de liefhebbers, mijn beoordelingen (en ik heb echt alleen maar geluisterd, niet gekeken, omdat het verschil in videclips te groot was)
1   Kentucky   The Muckrakers   Through my door   Beetje saai en eentonig   0
2   North Carolina   B.o.B.   Airplanes   Lekkere rap met mooie zangstem: goeie combi   4
3   Illinois   Chris Medina   What are words   Mooi stemgeluid, heerlijk luisterliedje   8
4   Georgia   Phosphorescent   Song for Zula   Goed nummer, geen songfestivalliedje helaas   0
5   Minnesota   José James & Emily King   Come to my door   Beetje zeurderig liedje, saai   0
6   Texas   Erin McCarley   Love Save the Empty   Prima liedje, geen winaar, wel punten   3
7   Florida   Anberlin   City Electric   Overdaad aan electronica, toch wel goed om naar te luisteren   5
8   Nevada   The Imagine Dragons   On top of the world   Toppertje!    10
9   Mississippi   Elvis Presley   I want you…..   Mooi hè? Jammer dat ie er niet meer is. Wel een beetje gedateerd helaas   1
10   Connecticut   John Mayer   Heartbreak Warfare      
11   Oregon   Mat Kearney   Closer to Love   Wow. Absolute winnaar! Super nummer! Ik ben fan!   12
12   Colorado   The Lumineers   Stubborn Love   Geweldige groep. Dit is wel 1 van hun mindere nummers, daarom niet veel punten   6
13   New York   Fiona Apple   Criminal   Soms ben je blij dat een liedje afgelopen is…   0
14   Tennessee   Kings of Leon   Wait for me   Superband.  Helaas verkeerd nummer gekozen   2
15   Oklahoma   Blake Shelton feat. Pistol Annies & Friends   Boys 'Round here   Als ik ooit nog eens ga line dancen, dan misschien   0
16   Vermont   Jojo   Baby it's you   Geen punten, 13 in een dozijn liedje   0
17   Californië   Train feat. Ashley Monroe    Bruises   Ligt lekker in het gehoor. Leuk nummer om mee te zingen!   7
18   Arkansas   Joe Purdy   Wash away   Leuk liedje, geen winaar voor mij. Beetje saai   0
19   Massachusetts   The Dresden Dolls   Shores of California   Eentonig verhaaltje. Geen punten   0
20   Alabama   The Pierces   You'll be mine   Beetje iel liedje. Had 30 jaar geleden misschien gescoord   0
21   Washington   Foo Fighters   Everlong   Hoop angstaanjagend geluid. Ze hebben wel betere liedjes gemaakt.   0