Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 214958 keer)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2012, 16:58:52 »
Frits... Ik heb iets met politici ;)

Offline Mófl

  • Forumlid
  • Mófl
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2012, 17:45:22 »
Hadewych is de mol, omdat ze zo'n rare voornaam heeft.  ::trots::
Mófl

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2012, 17:49:31 »
Ja zo ken ik er ook wel een boel...

Liesbeth is de Mol omdat ik niks met het jeugdjournaal heb....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline evilbanaan

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #43 Gepost op: 4-01-2012, 22:15:02 »
Voor mij is het of Frits (op vrijwel alle beelden zie ik hem met zijn ogen knijpen of hand boven ogen houden voor schaduw (mollen zijn gevoelig voor licht)) of Anne-Marie (de grote A op het vliegtuig op http://www.widm.com heb ik op geen andere beelden kunnen vinden (met computer geedit?))

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #44 Gepost op: 4-01-2012, 22:31:37 »
hmmm ik twijfel tussen marit en maarten maar omdat ik denk dat de mol dit jaar een vrouw is ga ik voor marit!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #45 Gepost op: 4-01-2012, 22:36:24 »
Waarom laat iedereen zich leiden door het filmpje waarin Marit mysterisch uitlegt wie er mee gaan doen?
Iedereen verdenkt Marit en volgens mij alleen maar door dat ene filmpje.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Vivace

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #46 Gepost op: 4-01-2012, 23:31:00 »
Frits =D

Nog nergens op gebaseerd. Alleen dat hij iets mysterieus over zich heen heeft hangen...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #47 Gepost op: 4-01-2012, 23:36:13 »
Waarom laat iedereen zich leiden door het filmpje waarin Marit mysterisch uitlegt wie er mee gaan doen?
Iedereen verdenkt Marit en volgens mij alleen maar door dat ene filmpje.
Klopt, dat vind ik dus ook raar. (zie mijn post op pagina 2). Wie weet is ze wel de eerste afvaller of juist de verliezer ofzo. Dat zouden ze de mol toch nooit laten doen, toch? (de mol neerzetten als mol)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #48 Gepost op: 4-01-2012, 23:53:46 »
de mol neerzetten als mol

Dubbel bluf he  ::)

Enne wat ik juist opvallend vind is dat zij niet biecht in de 1e biechtenserie. Negen wel, zij mist opeens. Dit in tegenstelling inderdaad tot dat allereerste filmpje waarin juist zij alleen uitgebreid biecht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #49 Gepost op: 5-01-2012, 02:03:50 »
Dubbel bluf he  ::)

Enne wat ik juist opvallend vind is dat zij niet biecht in de 1e biechtenserie. Negen wel, zij mist opeens. Dit in tegenstelling inderdaad tot dat allereerste filmpje waarin juist zij alleen uitgebreid biecht.

Ik vind het allemaal iets te opvallend.
Zo gemakkelijk kan het toch niet zijn.

O ja, en ik ga voor Anne-Marie btw, omdat ze de perspresentatie begint met de woorden Als Je een Maal terug bent...waar haar eerste woorden zouden kunnen staan voor A(nnemarie) J(ung) een M(ol)...men moet toch ergens mee beginnen he  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 02:14:19 door tureluurs »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #50 Gepost op: 5-01-2012, 08:16:28 »
Leuk tureluurs, maar begint eenmaal niet met een e? :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #51 Gepost op: 5-01-2012, 11:36:23 »
Leuk tureluurs, maar begint eenmaal niet met een e? :P

Ja, maar die staan er toch bij. Eenm, een mol.  :P

Ik dacht vooraf meteen Hadewych en ik twijfel erg tussen die 2. Is het vast heel iemand anders, want meestal is het iemand waarvan je het niet meteen denkt  ;D

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #52 Gepost op: 5-01-2012, 11:45:15 »
Hebben jullie ook het idee dat de mol weer een vrouw is?

We hebben nu in de BN'er-reeksen: 4 vrouwelijk en 3 mannelijke mollen gehad, dus statistisch gezien zou het een mannelijke moeten zijn en toch zegt mijn gevoel dat het een vrouwelijke mol is dit jaar :P
(Ik kom er nu trouwens achter dat als je de eerste 4 reeksen met onbekende mensen ook meeneemt dat je ook op 1 verschil terecht komt in totaal, kortom het zal toch een mannelijke mol moeten zijn, om het gelijk te houden.)

Dat is geen statistiek. Dat is psychologisch inzicht en pure speculatie dat de productie dit getal onbewust gelijk wil houden. Aangezien we deze lijst hebben:

2005: Yvon
2006: Milouska
2007: Inge

Na seizoen 5 hadden we dus 3 vrouwelijke mollen en 2 mannelijke mollen gehad. Als we er toen van uit waren gegaan dat ze het aantal gelijk zouden trekken, waren we nog eens 2 jaar bedrogen uitgekomen met nog eens twee vrouwen. Totaal na 2007: 5 vrouwen, 2 mannen.

Ik denk persoonlijk dat deze insteek weinig op gaat leveren.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #53 Gepost op: 5-01-2012, 12:21:24 »
Ik denk persoonlijk dat deze insteek weinig op gaat leveren.

Klopt, het is juist andersom. Men kiest steeds de blondine als mol uit. Deborah en Milouska dan niet maar Elise, Yvon, Inge en met wat goede wil Kim... nu dus Marit!!!

(al zitten er ditmaal wel wat meer blondines tussen)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #54 Gepost op: 5-01-2012, 13:18:56 »
waarin Marit mysterisch uitlegt

*Probeert zich een beeld te vormen van hoe iemand tegelijk mysterieus en hysterisch kan zijn*

Die kan je in je zak steken, Marit.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #55 Gepost op: 5-01-2012, 13:22:37 »
hoe iemand tegelijk mysterieus en hysterisch kan zijn

Ik vond Kim deze eigenschap wel redelijk goed hanteren  ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #56 Gepost op: 5-01-2012, 13:28:49 »
Hysterisch  ::jaja::
Mysterieus..  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #57 Gepost op: 5-01-2012, 13:37:03 »
Hysterisch  ::jaja::
Mysterieus..  ::ohno::
Hysterisch
Mysterieus

Helemaal geen marit, maar gewoon Hadewych ;)

Hadewych Minis :P

« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 13:40:22 door mollenvanger21 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #58 Gepost op: 5-01-2012, 18:12:22 »
Ik dacht even dat je Hare Majesteit bedoelde.
The British are not impressed.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #59 Gepost op: 5-01-2012, 20:10:05 »
Ken de kandidaten dit jaar niet goed maar als ik op mijn eerste gevoel zou afgaan (puur gebaseerd op de groepsfoto) zou ik Hadewych, William, Marit, Anne-Marie en Frits in de bovenste helft plaatsen als potentiële mollen. Puur gebaseerd op uiterlijk en paar clipjes die ik heb gezien op youtube.

Tim en Marion als wild-card Mol (moet ze eerst eens in actie zien, zouden zo van plaats kunnen wisselen met Frits in mijn eerste indruk top-5, want die laatste is een politicus heb ik verstaan. Dat blijft toch een risico om zo iemand als Mol te nemen). En ja zo kunnen we bezig blijven natuurlijk want Liesbeth lijkt me ook wel kanshebster als ik haar bio zo eventjes doorneem. Ik kan ze echt nog niet zo goed peilen. Mijn gevoel zegt wel dat het een vrouw is dit keer.

Wat we wel al weten: de kans is groot dat we te maken hebben met geen blinde maar een blonde Mol! ::rofl:: Het is alsof ze het erom gedaan hebben. Past wel goed in deze setting in ieder geval.

Onder het motto 'een gokje kan geen kwaad' of zoals jullie het noemen, mijn 'schot-voor-de-boeg-Mol', dan ga ik op dit moment voor Hadewych! Maar het zint me niet dat zij, Marit en William nu al zo verdacht worden (zij blijken nu al de 'populaire' deelnemers), dus maakt Marion weer een dikke kans als Mol, want zij staat dan weer laatste in de poll op de officiële site. Al maakt zij ook een goede kans om het spel te winnen, volgens mij is zij een echte detailfreak.

En ik zou het helemaal geweldig vinden mocht Maarten het zijn, Olympische Mol in een Olympisch jaar? Volgens mij ga ik ze allemaal in het oog moeten houden als ik mijn post zo teruglees. ;D Hoe kan het ook anders met dit programma. Elk jaar weer hetzelfde liedje grrrr... >:D
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 20:12:05 door FenikXII »