Poll

Wie is de Mol?

Anne-Marie
42 (50.6%)
Hadewych
21 (25.3%)
Liesbeth
20 (24.1%)

Totaal aantal stemmen: 83

Auteur Topic: [poll] Wie is de 12e Mol?  (gelezen 214951 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 5-01-2012, 22:27:15 »
Voor aflevering 1:
Anne-Marie     -  4 (5%)
Dio    - 10 (12.5%)
Frits    - 10 (12.5%)
Hadewych    - 4 (5%)
Liesbeth    - 10 (12.5%)
Maarten    - 11 (13.8%)
Marion    - 2 (2.5%)
Marit    - 17 (21.3%)
Tim    - 5 (6.3%)
William    - 7 (8.8%)


Je kunt weer opnieuw stemmen!
...óf niet!

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 5-01-2012, 22:49:43 »

1. Marit
2. Annemarie
3. Dio
Keep Watching

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 5-01-2012, 22:54:04 »
1. Liesbeth
2. Frits
3. Hadewych
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 5-01-2012, 22:55:16 »
Ik stem nog even niet, eerst nog een keer kijken  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 6-01-2012, 14:44:51 »
Hoort dit topic niet op de eerste pagina ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 6-01-2012, 15:09:40 »
1. Liesbeth
2. Anne-Marie
3. Hadewych
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2012, 15:17:57 »
1. Dio
2. Frits
3. Anne-Marie
You'll never walk alone

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2012, 02:06:03 »
1. Annemarie
2. Liesbeth
3. Hadewych

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 7-01-2012, 10:50:01 »
1. Liesbeth
2. Maarten
3. William

Hoe leuk ik het ook zou vinden mocht Marit de mol blijken te zijn, heb ik het idee dat haar actie tijdens opdracht 3 op de brug gemeend was. En toch zie ik al zo voor me, ten tijde van de onthulling het fragment waarin Marit alle kandidaten bij langs gaat. En dan eindigt met.. en ik? De mol natuurlijk  ::tandpastasmiley::

Voor nu ga ik toch voor Liesbeth, met Maarten en William als backup. Waar de anderen niet snapten dat ze richting de Dakota moesten, ging Liesbeth er als enige vanuit dat ze op de plek van de foto moest gaan staan. Verder heeft ze gedurende opdracht 2 niets gevonden, express, omdat ze wist dat de kokers die zij eigenlijk had moeten vinden de +500 als inhoud zou kennen?  ::vergroot:: Tegelijkertijd keek zij ook naar Tim, toen hij de vrijstellingen pakte. Dat zag er nogal uit als.. 'en de mol zag dat het goed was'  ::rofl:: Ten slotte probeerde Liesbeth drie mensen op Tim te zetten, waarin ze weliswaar overruled werd. Maar toen Tim aan de beurt was kwam ze meteen met: zie je nu wel, I've told you so.

Maarten vlak ik ook nog niet uit. Iets met stille wateren, hebben diepe gronden. En daarnaast wist hij net zoals Liesbeth ook niet op tijd te arriveren bij de Dakota. Hij probeerde op de gletsjer nog wel even slim bezig te zijn door exact na te gaan bij Frits welke koker hij zou moeten pakken. Maar legde zich er ook snel bij neer toen Frits zei.. je staat goed zo, perfect! Met name het zinnetje daarna: "wie ben ik dan om het tegen te spreken?" naast Maarten uiteraard, wellicht de mol? :P

En dan William. Die koos er meteen voor om verwarring te stichten vanaf het begin. Door Anne-Marie zwart te maken over mogelijk geld dat ze had gepakt, door haar op te houden en proberen een andere kant op te sturen. Nadien ging ie wel de 'held' uit hangen door zoveel mogelijk andere kandidaten bij de Dakota te krijgen. Maar in hoeverre is dat zinvol, zeker als je als mol weet dat er altijd 1/2 mensen zijn die nooit op tijd arriveren? Dus hier zie ik wel iets ala George terug, op het oog je best doen, terwijl je weet dat het gedoemd is te mislukken. Je krijgt toch credit voor je inspanning, maar het levert niks op voor de pot. Ten tijde van opdracht 2 versprak ie zich, door te opperen dat in het blauwe kokertje wat Tim gevonden had wellicht een vrijstelling zou zitten. Tim wist wel beter natuurlijk (geniale gezichtsuitdrukking van Tim daarna  ;D) maar toch.. En dan laat ik de opdracht op de brug onbesproken. Want tja, het is weliswaar in die zin een te overduidelijke mollenstreek zo, door op zoek te gaan naar jokers die er niet zijn. Maar toch, het is er wel een, waarbij William als mol er mooi wel een kandidaat in het spel houd die hem wellicht nog niet verdenkt. Des te langer kan hij incognito blijven opereren.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 7-01-2012, 11:01:32 »
1 Anne-Marie
2 Dio
3 Hadewych

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 7-01-2012, 11:41:38 »
Kwestie van afstrepen: Dio, Frits, Hadewych en Marit vielen sowieso al voor me af. Voor de rest iets zwakkere redenen: Anne-Marie lijkt me gewoon de oprechte kandidaat (dus als zij de mol is zou ik dat heel sterk vinden), net als Maarten, die geeft me een heel erg 'kandidaatgevoel', hoe hij het spel aanpakt.

Liesbeth wordt door de kijkers bijna het meest verdacht, komt uitdrukkelijk verdacht in beeld en bovendien zou ik als mol juist wel een kokertje nemen, niemand weet toch dat jij het kokertje met -500 hebt gepakt. Lijkt me dus ook niet de mol, maar het zou me daarentegen niet verbazen als ze het wel is.
Dan William, zou heel goed kunnen, maar die opmerking over de vrijstelling vond ik onmols en hij komt me ook eerder als een hulpmol over dan de echte. Op de AVRO-site staat hij bovendien helemaal als eerste.
En dan kom ik uiteindelijk toch weer uit bij Tim. Hij komt heel onschuldig en naïef over, komt niet te uitdrukkelijk in beeld, komt in de tweede opdracht met een kokertje aan zonder dat in beeld komt waar hij dit vindt en heeft nog niets goeds gedaan (maar ja, niemand ook wel op dit moment). Tegen hem pleit dan weer dat Marion op hem stemde (al is dat nu ook niet helemaal zeker, volgens haar verklaring op o.a. de roodshow) en ik vrees ook dat het gewoon wishful-thinking is van mijn kant, vorig jaar zat ik ook hopeloos op Pepijn en nu heb ik weer zo'n soort mol, ik denk ook dat ik in een tunneltje ben aan het geraken. Maar voorlopig nog:

1. Tim
2. William
3. Liesbeth
(4. Maarten)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 7-01-2012, 15:08:19 »
Na 1 aflevering:
1: Frits
2: Dio
3: Marit
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 8-01-2012, 17:09:40 »
Mijn top 3:

1. Marit
2. Tim
3. Dio

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 8-01-2012, 17:12:29 »
1. Tim
2. Liesbeth
3. Marit
🜃

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 8-01-2012, 17:13:45 »
mijn top 3

1. liesbeth
2. hadewych
3. tim
drank is sneller op dan je lief hebt

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 8-01-2012, 17:20:05 »
Het getal twaalf wordt wel als het getal van perfectie gezien. Dit heeft waarschijnlijk ermee te maken dat 12 oorspronkelijk als grondtal werd beschouwd. Er zijn 12 maanden, 12 apostelen 12 uren per half etmaal enz. Omdat 3 en 4 volgens de christelijke leer beide heilige getallen zijn, is het product hiervan net als de som zeven extra heilig, dus perfect.

Hier moeten we dus ook op gaan letten. :p

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 8-01-2012, 17:35:45 »
 ::)Conclusie van bovenstaande: we zijn dit seisoen o[p zoek naar de perfecte mol?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 8-01-2012, 17:39:03 »
::)Conclusie van bovenstaande: we zijn dit seisoen o[p zoek naar de perfecte mol?

Of naar iemand die weer woordspelingen maakt net als vorig jaar, met 'tomeloos positief' etc.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 8-01-2012, 17:40:13 »
Als ik een top 3 zou maken:

1. Dio (komt overal wel mee weg)
2. Tim (Heeft die al wat goeds gedaan?
3. Liesbeth (Weinig in de spotlights, wel veel gemold)
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de 12e Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 8-01-2012, 17:49:38 »
1. Maarten
2. Tim
3. Marit
4. Liesbeth
5. Anne-Marie
6. Frits
« Laatst bewerkt op: 10-01-2012, 16:46:09 door Avogadro »