Auteur Topic: Wie is..... De Mol 2012 - Pool  (gelezen 157102 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #100 Gepost op: 8-01-2012, 18:57:17 »
ik heb een vraag: als je iemand invult als mol, die er niet uitgaat, krijg je 50 punten. maar als aan het einde diegene niet de mol blijkt te zijn, gaan die punten er dan weer af?

Ja
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #101 Gepost op: 8-01-2012, 19:25:23 »
Oftewel : wie hoog staat kan diep vallen...

(verdikkies ik was het net een beetje vergeten)

Offline Quest n Slay

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #102 Gepost op: 9-01-2012, 15:34:45 »
Ik heb een mol die ik gewoon verdenk maar om de een of andere reden zet ik toch in deze pool in op een ander. Als mijn gevoel klopt ga ik deze pool lekker verliezen.
Tot dan sta ik lekker op de 112ste plaast met 50 anderen.  ;D

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #103 Gepost op: 9-01-2012, 23:05:31 »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #104 Gepost op: 10-01-2012, 19:05:47 »
Tweet van Art:

Overmorgen is 't zover; afl. 2#widm! Kun je niet wachten? Morgenavond staat ie al online (tot aan de executie) op wieisdemol.avro.nl !!

Dus eigenlijk kunnen we morgen al weten of er vrijstelling en/of jokers worden verdiend...


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2012, 19:06:44 »
Tweet van Art:

Overmorgen is 't zover; afl. 2#widm! Kun je niet wachten? Morgenavond staat ie al online (tot aan de executie) op wieisdemol.avro.nl !!

Dus eigenlijk kunnen we morgen al weten of er vrijstelling en/of jokers worden verdiend...



Inderdaad - wilde net hetzelfde posten  ;)
Pool zal dus dag eerder dicht moeten
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #106 Gepost op: 10-01-2012, 19:19:24 »
Pool zal dus dag eerder dicht moeten
Daarmee trap je erg veel mensen op hun tenen, omdat ze er vanuit gaan dat ze tot donderdag hebben. Lijkt me beter om de vrijstelling- en jokervraag een week te schrappen, al kan ik zelf elk punt goed gebruiken.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #107 Gepost op: 10-01-2012, 19:44:54 »
Opgelet!!

Wij hebben begrepen dat de aflevering een dag eerder te online bekijken zal zijn. (Morgen vanaf 20:30)
Wij hebben besloten dat wij de pool eerder gaan sluiten. Ik kan mij voorstellen dat dit niet voor iedereen leuk nieuws is, maar ik hoop dat jullie onze beslissing begrijpen.

De pool sluit woensdagavond om 19:00

Mocht het volgende week weer zo het geval zijn dat de aflevering een dag eerder te zien is zullen wij de pool weer op woensdag om 19:00 sluiten. Op het moment is echter nog niet duidelijk of dit elke week zo zal gaan.


Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #108 Gepost op: 10-01-2012, 20:37:45 »
Tweet van Art:

Overmorgen is 't zover; afl. 2#widm! Kun je niet wachten? Morgenavond staat ie al online (tot aan de executie) op wieisdemol.avro.nl !!

Dus eigenlijk kunnen we morgen al weten of er vrijstelling en/of jokers worden verdiend...



::oink:: ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #109 Gepost op: 10-01-2012, 20:54:32 »
Misschien hebben jullie er al aan gedacht, maar wellicht is het een idee om via mail degenen die op de 'poolreminder' geabonneerd zijn van dit besluit op de hoogte te stellen?

Dat voorkomt in ieder geval een onaangename verrassing voor een aantal mensen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #110 Gepost op: 10-01-2012, 21:00:28 »
Misschien hebben jullie er al aan gedacht, maar wellicht is het een idee om via mail degenen die op de 'poolreminder' geabonneerd zijn van dit besluit op de hoogte te stellen?

Dat voorkomt in ieder geval een onaangename verrassing voor een aantal mensen.

Zijn we mee bezig
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #111 Gepost op: 10-01-2012, 21:04:26 »
Als het goed is hebben de meesten nu een email ontvangen. Helaas heeft niet iedereen een geldig email adres ingevuld en kunnen we dus niet iedereen bereiken.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #112 Gepost op: 10-01-2012, 21:06:04 »
Als het goed is hebben de meesten nu een email ontvangen. Helaas heeft niet iedereen een geldig email adres ingevuld en kunnen we dus niet iedereen bereiken.

Das dan niet ons probleem, wij hebben ons best gedaan om iedereen te informeren.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #113 Gepost op: 10-01-2012, 21:08:38 »
De zaak eerder sluiten lijkt me de enige juiste, en daarom de beste beslissing. Goed gehandeld wat mij betreft  ::ok::

En ik had 'm al ingevuld, en ik ga nu niet meer veranderen ook al heb ik bij veel vragen impopulaire opties gekozen :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #114 Gepost op: 10-01-2012, 21:10:43 »
Goed geregeld!  ::ok:: en tja met zit soort aanpassingen moet je gewoon dit forum in de gaten houden.. En ja als je het dan nog niet weet.. Tja.. Dan is het gewoon jammer de bammer.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #115 Gepost op: 10-01-2012, 21:18:46 »
Gewoon altijd alvast iets invullen. Mocht je het dan daarna vergeten, dan staat op jouw naam in elk geval al wat ingevuld. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #116 Gepost op: 10-01-2012, 23:01:01 »
Ben het 100 % eens met dit besluit. Ben net thuis en las het in de molmail en wilde al snel zoiets opperen, maar gelukkig zitten jullie hier niet te slapen  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #117 Gepost op: 11-01-2012, 11:07:54 »
Goede actie, en bedankt voor het mailtje! Niet dat ik van plan was iets te veranderen, maar toch!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #118 Gepost op: 11-01-2012, 11:21:58 »
De vraag: "wordt er een vrijstelling verdiend deze aflevering?" gaat neem ik aan over andere vrijstellingen dan die van Tim (die dus al in de vorige aflevering verdiend is?

Zie dat een hoop mensen in de pool toch voor 'ja' kiezen, vermoedelijk vanwege de vrijstelling van Tim.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2012, 13:40:29 »
Die vrijstellingen van Tim, worden niet deze aflevering verdiend, dus die tellen niet mee.

Het gaat om vrijstellingen die de kandidaten in de uitzending van donderdagavond kunnen verdienen. Alleen daarop kan gescoord worden!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.