Auteur Topic: Wie is..... De Mol 2012 - Pool  (gelezen 157108 keer)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #120 Gepost op: 11-01-2012, 15:54:15 »
 ??? Zijn er mensen die de pool anders hebben ingevuld dan er staat?
Ben echt confused!!  ::oink::
Was ervan overtuigd dat ik Tim als mol had ingevuld en er staat dat ik Maarten als mol had??
Help!
Toen ik net de tweede ronde ging invullen keek ik wat ik vorige week had ingevuld en toen zag ik dus dat het anders was  ::schaam:: ben ik nou zó onhandig dat ik het verkeerd invul?
 :-X :\'( :-\\ ???
 
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #121 Gepost op: 11-01-2012, 17:05:25 »
??? Zijn er mensen die de pool anders hebben ingevuld dan er staat?
Ben echt confused!!  ::oink::
Was ervan overtuigd dat ik Tim als mol had ingevuld en er staat dat ik Maarten als mol had??
Help!
Toen ik net de tweede ronde ging invullen keek ik wat ik vorige week had ingevuld en toen zag ik dus dat het anders was  ::schaam:: ben ik nou zó onhandig dat ik het verkeerd invul?
 :-X :\'( :-\\ ???
 


Blijkbaar ;) ..Als je slim bent vul je het deze keer wel goed in :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #122 Gepost op: 11-01-2012, 17:14:21 »
??? Zijn er mensen die de pool anders hebben ingevuld dan er staat?
Ben echt confused!!  ::oink::
Was ervan overtuigd dat ik Tim als mol had ingevuld en er staat dat ik Maarten als mol had??
Help!
Toen ik net de tweede ronde ging invullen keek ik wat ik vorige week had ingevuld en toen zag ik dus dat het anders was  ::schaam:: ben ik nou zó onhandig dat ik het verkeerd invul?
 :-X :\'( :-\\ ???
 

het is technisch onmogelijk voor de poolbeheerders om iets te wijzigen, dus het zal wel een irritante muis zijn geweest :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #123 Gepost op: 11-01-2012, 17:49:48 »
HERINNERING!!!

Vanavond om 19.00 sluit de pool!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #124 Gepost op: 11-01-2012, 17:51:02 »
ik ging net nog wat wijzigen... bleek dat ik hem helemaal niet had ingevuld ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #125 Gepost op: 11-01-2012, 18:01:43 »
Dan ben je nu nog op tijd :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #126 Gepost op: 11-01-2012, 18:10:57 »
tja een mailtje had ik wel op prijs gesteld :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #127 Gepost op: 11-01-2012, 18:29:28 »
ben ik nou zó onhandig dat ik het verkeerd invul?

::jaja:: :P
Geniet nooit met mate...

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #128 Gepost op: 11-01-2012, 19:21:30 »
Te laat ;(

Had gehoopt dat het nog wel tot 8 uur kon, maar het was 7.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #129 Gepost op: 11-01-2012, 19:22:32 »
Damn it, net te laat ... net terug thuis, dacht dat ik nog tot acht uur had om mijn pool om te switchen. Dju toch! >:(

Had overigens wel het een en ander te switchen. Pffff!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #130 Gepost op: 11-01-2012, 19:24:08 »
We hebben het nu een uur eerder gedaan omdat die filmpjes vn de molmail ook altijd veel eerder beschikbaar zijn en we het risico niet wilde lopen ;).
Jammer dat het fout is gegaan bij jullie. :(

Offline Vince56

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #131 Gepost op: 11-01-2012, 19:47:18 »
Nee!! Lees net (pas) de mail :(....
Ik heb bij afl. 1 wel meegedaan, kan ik deze afl. dan nog wel een paar punten verdienen (als het bijv. is opgeslagen) Mg nog 30 ofzow (had zkr nog het een en het ander te switchen...).
Maar in ieder geval bedankt voor de mail.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2012, 20:00:00 door Vince56 »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #132 Gepost op: 11-01-2012, 21:16:32 »
We hebben het nu een uur eerder gedaan omdat die filmpjes vn de molmail ook altijd veel eerder beschikbaar zijn en we het risico niet wilde lopen ;).
Jammer dat het fout is gegaan bij jullie. :(

Erg jammer ja. Heb het compleet gemist, dat nieuws over zeven uur. Iedereen is gewend aan acht uur, beetje onhandig dus om het op zeven uur te zetten. Wou gewoon maar even laten weten dat ik het daar niet mee eens ben. Maar het zij zo ... 't is bij voorbaat al een verloren ronde want mijn gedacht is ondertussen veranderd.

En dan te bedenken dat ik die belachelijke molmail meestal, zoals nu ook, gewoon oversla .... tragisch gewoon. ::) Al die bijkomstige zever (lees commerciële brol) mag van mij gewoon de vuilbak in. Je komt er toch niks verder mee. Het zijn alleen maar middelen om nóg meer kijkers te lokken. De zoveelste marketingtruc, eens te meer is bewezen dat dat meer kwaad doet dan goed. ::ohno::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #133 Gepost op: 11-01-2012, 21:32:28 »
Erg jammer ja. Heb het compleet gemist, dat nieuws over zeven uur. Iedereen is gewend aan acht uur, beetje onhandig dus om het op zeven uur te zetten. Wou gewoon maar even laten weten dat ik het daar niet mee eens ben. Maar het zij zo ... 't is bij voorbaat al een verloren ronde want mijn gedacht is ondertussen veranderd.

En dan te bedenken dat ik die belachelijke molmail meestal, zoals nu ook, gewoon oversla .... tragisch gewoon. ::) Al die bijkomstige zever (lees commerciële brol) mag van mij gewoon de vuilbak in. Je komt er toch niks verder mee. Het zijn alleen maar middelen om nóg meer kijkers te lokken. De zoveelste marketingtruc, eens te meer is bewezen dat dat meer kwaad doet dan goed. ::ohno::

We hebben er alles aan gedaan om jullie te waarschuwen. Mailjes, herinneringen hier. Ik hoop dat je onze beslissing begrijpt.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #134 Gepost op: 11-01-2012, 21:52:18 »
Tuurlijk begrijp ik dat, is niet jullie schuld. Het is de schuld van die dikke pieten van een of andere amateuristische omroep. >:D

Ik verwijt jullie niks hoor, kon vanavond toch niet thuis zijn vóór zeven uur. Had het dan maar beter eerder gelezen hè. Jullie nemen tenminste een duidelijke beslissing, van nu af aan stel ik me dus in op ten laatste zeven uur op woensdag. Mijn wraak op de pool zal zoet zijn. ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #135 Gepost op: 11-01-2012, 22:43:50 »
Haha, mooi zo. Ik denk dat iedereen je mening deelt dat het een belachelijke beslissing is om de uitzending nu al beschikbaar te maken.. :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #136 Gepost op: 11-01-2012, 23:43:18 »
Ow, okay......ik begrijp het nu. 

Moet nog wel even wennen aan het nieuwe concept hoor.....Stemde altijd op het laatste moment  ;)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #137 Gepost op: 12-01-2012, 09:25:47 »
Haha, mooi zo. Ik denk dat iedereen je mening deelt dat het een belachelijke beslissing is om de uitzending nu al beschikbaar te maken.. :(

Ik niet. Echte molfans willen zo snel mogelijk en op welke manier dan ook de volgende uitzending zien.
 ::jaja::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #138 Gepost op: 12-01-2012, 10:27:15 »
Ik niet. Echte molfans willen zo snel mogelijk en op welke manier dan ook de volgende uitzending zien.
 ::jaja::

::rofl:: pas maar op, straks wordt je nog virtueel gelyncht hier ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #139 Gepost op: 12-01-2012, 16:27:53 »
Ik niet. Echte molfans willen zo snel mogelijk en op welke manier dan ook de volgende uitzending zien.
 ::jaja::
Dus jij wil ook nu al zeker weten wie de mol is? Er hoort gewoon tijd tussen te zitten en een donderdagavond voor de buis in HD kijken is een stuk leuker dan in slechte kwaliteit achter de computer zonder executie.
...óf niet!