Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 62357 keer)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #100 Gepost op: 29-01-2012, 22:59:49 »
Even goed zoeken en dan kom je dit topic tegen.



Thanks Lukie4!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #101 Gepost op: 11-02-2012, 12:00:27 »
Zoals jullie hebben gemerkt laadt de site niet helemaal goed: zowel de css (de opmaak van de site) als de meeste plaatjes laden niet. We zijn hiermee bezig en hopen dit zsm te hebben opgelost.

Het probleem is opgelost. :D
« Laatst bewerkt op: 11-02-2012, 12:35:05 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #102 Gepost op: 11-02-2012, 12:40:09 »
Ha, goed werk!  ::ok::
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #103 Gepost op: 12-02-2012, 18:01:41 »
Is het ook mogelijk om forumleden te blokkeren of zoiets?

Ik kan me soms heel erg storen aan iemand die heel stug beweert dat mijn mol niet de mol is en dat als feit presenteert. of menzen die nieet op speling letten ofso

(Trouwens, ik verwacht het niet, het het is meer een soort beklag.
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #104 Gepost op: 12-02-2012, 18:07:24 »
Beklag genoteerd. En het antwoord is inderdaad: "nee".
Iedereen is hier welkom indien hij of zij zich aan de regels houdt. Als je gegronde klachten hebt over mensen, kun je altijd de "meld dit bericht aan de moderator" knop indrukken. Dan wordt er gekeken of je klacht gerechtvaardigd is. Is dat zo dan krijgt de persoon in kwestie een moderator bericht.

Je moet er rekening mee houden dat hier soms ook kinderen posten die misschien het programma voor het eerst volgen. Ook zij zijn hier van harte welkom. Met opbouwende kritiek via pm kun je ze misschien wel op de goede weg helpen ;)

En mensen die je irriteren...tja... gewoon hun berichten niet meer lezen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #105 Gepost op: 17-02-2012, 22:27:21 »
Als ik mijn emailadres verander in mijn profiel wordt ik meteen uitgelogd en moet ik eerst op mijn nieuwe emailadres een link klikken voor ik weer kan inloggen.

Als ik daar een spelfout maak; ben ik dus mijn account kwijt of in mijn geval moest ik het weekend door tot ik weer op mijn werk was :)

Beter zou zijn: ingelogd blijven en account blijft ook geldig TOT ik op de nieuwe link klik, dan wordt ik uitgelogd en wordt mijn emailadres definitief veranderd. Zolang ik niet klik wordt de link na 24? uur ongeldig en kan ik gewoon nog inloggen met mijn oude credentials

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #106 Gepost op: 17-02-2012, 22:32:37 »
En je vraag is ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #107 Gepost op: 23-02-2012, 12:48:38 »
En je vraag is ?

geen vraag, eerder een opmerking dat het systeem in mijn ogen niet goed werkt, spelfout in je emailadres en je bent gelijk je account kwijt

geen idee waar ik het anders zou moeten zetten ;-)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #108 Gepost op: 23-02-2012, 20:12:48 »
geen vraag, eerder een opmerking dat het systeem in mijn ogen niet goed werkt, spelfout in je emailadres en je bent gelijk je account kwijt

geen idee waar ik het anders zou moeten zetten ;-)

Misschien kun je je vraag HIER ergens kwijt Eddie :)
Test kan er misschien eens naar kijken dan :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #109 Gepost op: 24-02-2012, 12:40:08 »
Test kan er misschien eens naar kijken dan :)

Kijken wel ;) , maar verder niet veel aan doen.

Ik snap je bezwaar Eddie_V, maar dit zit standaard zo in de SMF forum software. Althans in deze wat oudere versie. Misschien dat dit in nieuwere versies is aangepast. ??? Helaas kunnen we niet updaten naar een nieuwere versie van de forumsoftware, aangezien er een CMS aan de forumsofware vast zit, die niet met deze nieuwere versies compatibel is.

Het is trouwens niet zo dat je je account kwijt zou zijn als het met het re-activeren van je account mis zou gaan. Als admin kan ik je account zo weer activeren. Dus even een pm naar één van de actieve leden en het wordt in orde gemaakt voor je.
Geniet nooit met mate...

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #110 Gepost op: 24-02-2012, 15:41:54 »
Kijken wel ;) , maar verder niet veel aan doen.

Ik snap je bezwaar Eddie_V, maar dit zit standaard zo in de SMF forum software. Althans in deze wat oudere versie. Misschien dat dit in nieuwere versies is aangepast. ??? Helaas kunnen we niet updaten naar een nieuwere versie van de forumsoftware, aangezien er een CMS aan de forumsofware vast zit, die niet met deze nieuwere versies compatibel is.

Het is trouwens niet zo dat je je account kwijt zou zijn als het met het re-activeren van je account mis zou gaan. Als admin kan ik je account zo weer activeren. Dus even een pm naar één van de actieve leden en het wordt in orde gemaakt voor je.

ok dan hoef ik het ook niet meer te posten daar ;-) ik snap dat een admin mijn account weer zou kunnen activeren, maar voor een PM is weer een ander account nodig en dan moet ik nog maar bewijzen dat het mijn account is natuurlijk. tijd voor een volledige site update :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #111 Gepost op: 24-02-2012, 17:10:45 »
ok dan hoef ik het ook niet meer te posten daar ;-) ik snap dat een admin mijn account weer zou kunnen activeren, maar voor een PM is weer een ander account nodig en dan moet ik nog maar bewijzen dat het mijn account is natuurlijk. tijd voor een volledige site update :)

Mailtje sturen mag natuurlijk ook. ;) En aangezien het alleen een verandering van email is en je wachtwoord niet verandert, doen we niet zo moeilijk in zo'n geval bij het re-activeren. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #112 Gepost op: 27-02-2012, 14:57:11 »
Mailtje sturen mag natuurlijk ook. ;) En aangezien het alleen een verandering van email is en je wachtwoord niet verandert, doen we niet zo moeilijk in zo'n geval bij het re-activeren. ;)

nou dat is mooi dan, en mocht iemand het overkomen kan hij in ieder geval hier lezen wat hij moet doen  ;D

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #113 Gepost op: 28-02-2012, 00:17:18 »
Ik heb een probleem met die menubalk bovenaan.
Hoofdmenu, interactie, WIDM-stuff etc. staan bij mij allemaal in een lange rij onderaan de pagina, ipv bovenaan in het menu.

Hoe komt dat, en kan ik er iets aan doen? ???
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #114 Gepost op: 28-02-2012, 10:20:01 »
Ik heb een probleem met die menubalk bovenaan.
Hoofdmenu, interactie, WIDM-stuff etc. staan bij mij allemaal in een lange rij onderaan de pagina, ipv bovenaan in het menu.

Hoe komt dat, en kan ik er iets aan doen? ???

Dan heb je in je browser waarschijnlijk "javascript uitvoeren" uit staan.

Als je me laat weten welke browser je gebruikt en welke versie van die browser, kan ik je vertellen hoe je javascript aan zet. Op deze pagina kan je zien welke browser je gebruit
Geniet nooit met mate...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #115 Gepost op: 28-02-2012, 23:03:18 »
Dan heb je in je browser waarschijnlijk "javascript uitvoeren" uit staan.

Als je me laat weten welke browser je gebruikt en welke versie van die browser, kan ik je vertellen hoe je javascript aan zet. Op deze pagina kan je zien welke browser je gebruit

Ja, dat had ik ook opeens. (niet altijd trouwens, t us maar soms dattie vreemd doet.)Had niks aan mn instellingen veranderd.. Ik heb ( volgens mij) de nieuwste versie van chrome
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #116 Gepost op: 29-02-2012, 00:49:02 »
Ik heb net als Elise de nieuwste versie van Google Chrome (versie 17, februari 2012). Het was ook zomaar opeens weg.
En als ik (zoals nu) een bericht typ, staat de menu-balk opeens - wel voor even - weer bovenaan. Ik snap er niks van.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #117 Gepost op: 29-02-2012, 10:32:25 »
Tja, dan ben ik bang dat ik er niet heel veel aan kan doen. :-\\ Blijkbaar doet Chrome het dan niet goed. Bij mijn versie van Chrome (ook versie 17) doet ie het wel alleen blijft het menu bovenin hangen en scrollt niet mee nar beneden.
Geniet nooit met mate...

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #118 Gepost op: 29-02-2012, 11:31:25 »
Ik zie regelmatig dat mensen (een deel van) hun bericht posten in een onmogelijk klein lettertype, dan moet ik het altijd kopiëren en plakken ergens of control+'en. Is daar geen makkelijkere oplossing voor?
Of waarom kunnen zij het niet gewoon in normaal lettertype posten?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #119 Gepost op: 29-02-2012, 12:39:02 »
Ik zie regelmatig dat mensen (een deel van) hun bericht posten in een onmogelijk klein lettertype, dan moet ik het altijd kopiëren en plakken ergens of control+'en. Is daar geen makkelijkere oplossing voor?
Of waarom kunnen zij het niet gewoon in normaal lettertype posten?

even op citaat klikken ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!