Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525405 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #160 Gepost op: 22-01-2012, 18:01:01 »
Wow, mysterieus hoor!

Het lijken mij geboortedata... :o  ???
Het lijken inderdaad geboortedata, maar waarom de nul wel bij sommige maanden maar steeds niet bij 5-4-91?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #161 Gepost op: 22-01-2012, 20:12:46 »
hmm.. kon zo snel qua geboortedata en andere gebeurtenissen niet meteen wat vinden toen ik snel wat zocht bij 2 er van.

Maar goed - stel de nummers slaan op datums. Waarom dan de herhaling? 1 datum komt 1x voor; 3 tweemaal; en 1 driemaal. Indien het namen of gebeurtenissen zouden zijn - waarom dan de herhaling? Vind ik niet logisch. Behalve als, door de herhaling iets duidelijk moet worden - maar dat zou wel moeilijk over te brengen zijn met zo'n minimale hoeveelheid informatie [bv 10 namen].

Andere mogelijkheid is dat de herhaling niet exact hetzelfde is door de volgorde. Nee, klinkt niet logisch - maar idee is vrij simpel. Stel bijvoorbeeld dat alle 10 getallenreeksen verwijst naar 1 van de 10 uitzendingen. Hierbij kan bijvoorbeeld elke reeks 1 moment zijn; e.g. het eerste cijfer [10 . 02 . 82] gaat over uitzending 1; waarbij iets te zien is op 10 minuten, 2 seconden, 82 miliseconden.

Denk niet dat het zo zit - immers, dan zou je t/m de laatste uitzending moeten wachten om op te sturen. Maar zo zou een principe kunnen werken waar 2 dezelfde getallen iets anders kunnen betekenen. Ma-goed, ik denk momenteel niet helemaal helder, dus misschien zit ik in totaal de verkeerde richting.

Datums klinkt logischer - aangezien getal 1 nooit boven de 31 komt, en 2 niet boven de 12.
Het zijn niet simpelweg geboortedata van bekende molloten? Maarja, waarom dan de herhaling..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #162 Gepost op: 22-01-2012, 20:32:04 »
geboortedata, lijkt me wel.............maar waarom krijgt Lautjuh dat weer?



Overigens: las ik het nou goed dat 15  maart een ander programma is gepland op het Mol-tijdstip? Dat zou betekenen dat 8 maart de ontknoping is, en dat 10 of 11 maart de waarschijnlijke datum van de fandag is.

Vooralsnog staat er op het echte fandagtopic een slotje (en ook op het andere topic). Terecht natuurlijk, want niemand kan concreet iets zeggen over de datum, laat staan over het inschrijven. Wie hier langer rondspookt, weet dit soort dingen immers wel.


Dus hoe lastig het voor sommigen ook is: geduld is een schone zaak.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #163 Gepost op: 22-01-2012, 22:39:13 »
Ik moet voor wiskunde een online oefentoets maken. Deze toets heeft 20 vragen... het eerste wat er in me opkwam was: tijd voor de test, 20 vragen over de identiteit van de mol...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #164 Gepost op: 24-01-2012, 07:46:54 »
kent iedereen buurman mol van kud? ( ja, met een d)http://www.youtube.com/watch?v=kD0qRqKR7VM
en de omgekeerde talkshow van tim en zijn broer wartkamps in de aflevering waarin anne-marie ze intervieuwt. echt hilarisch  ::rofl:: http://www.youtube.com/watch?v=W51dq40vGaw
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #165 Gepost op: 24-01-2012, 09:00:44 »

de omgekeerde talkshow van tim en zijn broer wartkamps in de aflevering waarin anne-marie ze intervieuwt. echt hilarisch  ::rofl:: http://www.youtube.com/watch?v=W51dq40vGaw

 ::rofl:: ::rofl:: Dat interview is echt HILARISCH!  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #166 Gepost op: 24-01-2012, 12:31:38 »
kent iedereen buurman mol van kud? ( ja, met een d)http://www.youtube.com/watch?v=kD0qRqKR7VM
en de omgekeerde talkshow van tim en zijn broer wartkamps in de aflevering waarin anne-marie ze intervieuwt. echt hilarisch  ::rofl:: http://www.youtube.com/watch?v=W51dq40vGaw

Ze zijn allemaal te droog voor woorden ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #167 Gepost op: 24-01-2012, 15:52:04 »
Ik was laatst bij het patentbureau voor moltheorieën en heb daar een idee laten patenteren, maar nu doe ik er vervolgens niets mee...
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #168 Gepost op: 24-01-2012, 16:36:24 »
Ze zijn allemaal te droog voor woorden ::rofl::

Geweldige filmpjes ja! Bedankt voor de link. ::rofl:: (Ik wist trouwens helemaal niet dat Tim een tweelingbroer had, eerst dacht ik nog dat ik naar een splitscreen met twee keer Tim zat te kijken. :P)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #169 Gepost op: 24-01-2012, 18:31:11 »
Ik was laatst bij het patentbureau voor moltheorieën en heb daar een idee laten patenteren, maar nu doe ik er vervolgens niets mee...
::rofl:: Je maakt me erg nieuwschierig.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #170 Gepost op: 24-01-2012, 18:55:48 »
Ik moet voor wiskunde een online oefentoets maken. Deze toets heeft 20 vragen... het eerste wat er in me opkwam was: tijd voor de test, 20 vragen over de identiteit van de mol...
ik zou lekker gaan spreiden ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #171 Gepost op: 24-01-2012, 19:03:25 »
ik zou lekker gaan spreiden ::)

De manier van Maarten werkte niet zo goed in de serie, maar voor mij wel. =P Ik heb de wiskunde mol weten te ontdekken, hoor.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #172 Gepost op: 24-01-2012, 21:49:54 »
::rofl:: ::rofl:: Dat interview is echt HILARISCH!  ::rofl:: ::rofl::
Hilarisch EN hysterisch  ::rofl:: ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #173 Gepost op: 24-01-2012, 21:51:32 »
Huh?

Hebben jullie ook een mail ontvangen, met envelop, Marit en William?
Is dit een geintje?

(wist even niet zo gauw, waar ik dit kon plaatsen)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #174 Gepost op: 24-01-2012, 21:52:42 »
Huh?

Hebben jullie ook een mail ontvangen, met envelop, Marit en William?
Is dit een geintje?

(wist even niet zo gauw, waar ik dit kon plaatsen)

De molmail gewoon bedoel je denk ik?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #175 Gepost op: 24-01-2012, 23:05:46 »
Ja, dus....;-)

Kan ik even niets mee....iemand?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #176 Gepost op: 24-01-2012, 23:46:27 »
Kan ik even niets mee....iemand?

In het MolMail 2012 topic vind je een discussie  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #177 Gepost op: 25-01-2012, 14:54:01 »
Mol Geëerd
Acteur, zanger en schrijver Jon van Eerd heeft dinsdagavond een koninklijke onderscheiding gekregen uit handen van de Amsterdamse locoburgemeester Freek Ossel.

Hij is benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau, maakte de gemeente Amsterdam bekend.
Van Eerd werd verrast na de eerste voorstelling van Kantje Boord in het DeLaMar Theater in de hoofdstad. Hij kreeg de onderscheiding voor zijn bijzondere verdiensten op cultureel terrein.

[bron: nu.nl]
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #178 Gepost op: 25-01-2012, 15:15:57 »
Mol Geëerd
Acteur, zanger en schrijver Jon van Eerd heeft dinsdagavond een koninklijke onderscheiding gekregen uit handen van de Amsterdamse locoburgemeester Freek Ossel.

Hoera! Professor Oak is nu Ridder Oak!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #179 Gepost op: 25-01-2012, 16:02:42 »
Ik realiseer me tot nu toe dat ik, doordat ik niet in een tunnel zit, geen zin heb om op andermans berichten te reageren.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)