Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525336 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #200 Gepost op: 2-02-2012, 19:57:06 »
haha en wat is pac-mol in het Spaans ?
Pac-Topo. Maar ik heb geen idee wat het zou moeten worden. Ik kwam er achter dat 'Joker' nog vrij was, dus die is 't nu (heel?) tijdelijk.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #201 Gepost op: 2-02-2012, 20:07:08 »
Er is wel een WIDMJokertje (waar is hij gebleven?). Ik zou het lekker bij Pac-Mol houden als ik jou was. ::jaja::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2012, 00:06:06 »
De ondertiteling is nog niet online!

 :\'(
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2012, 09:06:48 »
Er is wel een WIDMJokertje (waar is hij gebleven?). Ik zou het lekker bij Pac-Mol houden als ik jou was. ::jaja::

Wat was er eigenlijk mis met polidoli?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #204 Gepost op: 3-02-2012, 11:55:03 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #205 Gepost op: 3-02-2012, 19:33:40 »
Ik ben voorlopig even tabee. Ik heb mij hand gekneusd in de sneeuw, dus ik doe het rustig aan. Hoewel dit eigenlijk best wel goed lukt.
;)

FYI William is nog steeds mijn mol.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #206 Gepost op: 3-02-2012, 19:45:59 »
Awhh. :( Succes en beterschap ermee! ::ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #207 Gepost op: 3-02-2012, 19:49:53 »
Beterschap Avogadro.


Ik lees op twitter dat de reunie-aflevering nog niet is opgenomen. Ik vermoed (of iemand moet de echte datum hebben), dat dat komende zondag gaat gebeuren.


Is een pure gok.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #208 Gepost op: 3-02-2012, 19:55:29 »
Ik ben voorlopig even tabee. Ik heb mij hand gekneusd in de sneeuw, dus ik doe het rustig aan. Hoewel dit eigenlijk best wel goed lukt.
;)

FYI William is nog steeds mijn mol.
Beterschap!
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #209 Gepost op: 3-02-2012, 20:45:06 »
Ook Flikken Maastricht heeft de term ''tunnelvisie'' ontdekt. En wie verschijnt er op dat moment in beeld? Ex-deelnemer Rick Engelkes.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2012, 21:20:03 »
Er is wel een WIDMJokertje (waar is hij gebleven?). Ik zou het lekker bij Pac-Mol houden als ik jou was. ::jaja::
Wat was er eigenlijk mis met polidoli?
Met de namen is op het forum niet veel mis, maar als iemand er in het echte leven naar vraagt vind ik het toch niet bij me passen, of zoiets. Dan merk ik pas hoe vreemd zoiets klinkt...
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2012, 21:34:11 »
Ook Flikken Maastricht heeft de term ''tunnelvisie'' ontdekt. En wie verschijnt er op dat moment in beeld? Ex-deelnemer Rick Engelkes.

Haha Jos, ook gekeken naar Flikken Maastricht?  ;D Volgende week ligt ie er alweer uit, want Wolfs neemt zijn plek weer in. En terecht.. Rick kwam niet echt uit de verf in de aflevering van het nieuwe seizoen vandaag.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #212 Gepost op: 5-02-2012, 20:15:02 »
Leuk, die Elfstedentocht, na 15 jaar mag ie eindelijk wel weer eens gereden worden.


Maar Rayonhoofden, als jullie dit lezen: haal het niet in jullie (Rayon-)hoofd om de Tocht der Tochten komende donderdag te laten verrijden.........woensdag mag, vrijdag mag, zaterdag, maar donderdag niet.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #213 Gepost op: 5-02-2012, 21:20:55 »
Ga je hem ook rijden, Jos? :P
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #214 Gepost op: 5-02-2012, 21:23:20 »
Jawel, met de trein. Als er 1 firma is, die weet hoe ze ijs op hun plaats moeten houden, is het Prorail wel.

Even serieus: er zijn meestal 4 tot 5 dagen nodig om de organisatie op poten te krijgen. En op welke dag kom je dan uit?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #215 Gepost op: 5-02-2012, 21:23:27 »
Leuk, die Elfstedentocht, na 15 jaar mag ie eindelijk wel weer eens gereden worden.


Maar Rayonhoofden, als jullie dit lezen: haal het niet in jullie (Rayon-)hoofd om de Tocht der Tochten komende donderdag te laten verrijden.........woensdag mag, vrijdag mag, zaterdag, maar donderdag niet.

Nou.. liever ook niet woensdag of vrijdag. Anders krijg je zo rond mol-tijd de voorbeschouwing van de voorbeschouwing, de voorbeschouwing, een ingelaste Studio Sport, een extra Journaal, en anders de nabeschouwing, de nabeschouwing van de nabeschouwing, de after-Elfstedentocht talkshow, een herhaling, nog een herhaling, en tot slot nog de herhaling van de herhaling.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #216 Gepost op: 5-02-2012, 21:26:34 »
reden te meer om de Rayonhoofden van Realitynet bij elkaar te roepen, om hen unaniem te laten besluiten dat de woensdag, donderdag en vrijdag taboe zijn om de Tocht der Tochten te laten verrijden.


Wegens prioriteiten op Mol-donderdag uiteraard.


Aldus besloten en uitgevaardigd. Zaterdag, dus. ;D ;D ;D ;D ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #217 Gepost op: 5-02-2012, 22:18:53 »
Leuk, die Elfstedentocht, na 15 jaar mag ie eindelijk wel weer eens gereden worden.


Maar Rayonhoofden, als jullie dit lezen: haal het niet in jullie (Rayon-)hoofd om de Tocht der Tochten komende donderdag te laten verrijden.........woensdag mag, vrijdag mag, zaterdag, maar donderdag niet.
Ik ondersteun dit pleidooi!

Het retweeten van jou tweet komt nog niet echt van de grond, helaas. Ik had hem geretweet met mijn mol account, maar als ik dat nu probeer te doen met mijn gewone account krijg ik steeds een error. :-\\

Ik zag trouwens in een tweet dat de rayonhoofden woensdagavond weer bij elkaar komen. Lijkt me te kort dag om donderdagochtend vroeg van start te gaan. Er is hoop!
« Laatst bewerkt op: 5-02-2012, 22:20:27 door Rat »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #218 Gepost op: 5-02-2012, 22:22:40 »
Zullen de Rayonhoofden mijn tweet dan gelezen hebben? Dank u, Rayonhoofden..........

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #219 Gepost op: 5-02-2012, 23:12:15 »
'k heb die ook maar geretweet ;)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?