Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525286 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #480 Gepost op: 4-03-2012, 19:00:08 »
Nee, niet doen Jelsir, je krijgt bij de ingang van de Observant wel een pilletje om je rustig te houden. Er is daar ook een stil hoekje waar je even mag bekomen van de emotie, hoor.Ik zal het je wel wijzen, als het nodig is (ik weet er na zoveel jaar bijna blindelings de weg, immers).

Ik hoop dat het 10 dagen ná de finale wel over is!  ::joehoe::

 ::schaam::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #481 Gepost op: 4-03-2012, 20:01:47 »
Ik heb net een "molconferentie" met Erik TKS, Rat en vveerraak achter de rug. In vier uur tijd hebben we alle opdrachten nog eens nagelopen met de beelden op de muur gebeamd. Erg leuk! ::ok:: Uiteindelijk is iedereen bij zijn Mol gebleven. Erik TKS: Hadewych, vveerraak: Liesbeth, Rat en ik: Anne-Marie. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #482 Gepost op: 4-03-2012, 20:10:45 »
Ik heb net een "molconferentie" met Erik TKS, Rat en vveerraak achter de rug. In vier uur tijd hebben we alle opdrachten nog eens nagelopen met de beelden op de muur gebeamd. Erg leuk! ::ok:: Uiteindelijk is iedereen bij zijn Mol gebleven. Erik TKS: Hadewych, vveerraak: Liesbeth, Rat en ik: Anne-Marie. :)

Geweldig, levert dit bij jullie ook altijd van die heerlijke gesprekken op net als bij mij en m'n lief (hij op Hadewych en ik op Liesbeth) om de ander van zijn/haar (on)gelijk te overtuigen?   ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #483 Gepost op: 4-03-2012, 20:32:07 »
Geweldig, levert dit bij jullie ook altijd van die heerlijke gesprekken op net als bij mij en m'n lief (hij op Hadewych en ik op Liesbeth) om de ander van zijn/haar (on)gelijk te overtuigen?   ::rofl::

Elkaar proberen te overtuigen heeft geen zin. Daar zijn we allebei toch te eigenwijs voor. ;D (En stiekem denkt Vera ook dat het Anne-Marie is. ;))

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #484 Gepost op: 4-03-2012, 20:35:52 »
Elkaar proberen te overtuigen heeft geen zin. Daar zijn we allebei toch te eigenwijs voor. ;D (En stiekem denkt Vera ook dat het Anne-Marie is. ;))
Goedzo Vera: zeggen dat het Liesbeth is, stemmen op Hadewych, en denken dat het Anne-Marie is.

Gaat het nog wel goed met jullie 2?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #485 Gepost op: 4-03-2012, 20:36:34 »
Elkaar proberen te overtuigen heeft geen zin. Daar zijn we allebei toch te eigenwijs voor. ;D (En stiekem denkt Vera ook dat het Anne-Marie is. ;))

En nu maar wachten op de reactie van Vera!  ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #486 Gepost op: 4-03-2012, 20:48:16 »
En nu maar wachten op de reactie van Vera!  ::rofl::

Goedzo Vera: zeggen dat het Liesbeth is, stemmen op Hadewych, en denken dat het Anne-Marie is.

Gaat het nog wel goed met jullie 2?

Pool en verdenking op Liesbeth (switchen heeft toch geen zin meer), maar ik denk dat het Anne-Marie wordt, of ik het nu leuk vind of niet. Hoezo Hadewych? ::ohno::

En het gaat prima met ons, dank je wel.  ::ok:: :D
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 20:50:15 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #487 Gepost op: 4-03-2012, 20:51:56 »



En het gaat prima met ons, dank je wel.
Ik had niet anders verwacht hoor. Houden zo.

Af en toe moet ik gewoon plagen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #488 Gepost op: 4-03-2012, 20:58:17 »


Commentaar overbodig, komt uitgerekend 8 maart uit!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #489 Gepost op: 4-03-2012, 21:10:13 »
Pool en verdenking op Liesbeth (switchen heeft toch geen zin meer), maar ik denk dat het Anne-Marie wordt, of ik het nu leuk vind of niet.

Nou goed, dan ben ik solidair en blijf ik met jou, ondanks de toch wel heel erg sterke, door jouw lief gevonden  :-X, hoofdletter hint, tegen beter weten in, gezellig in de Liesbeth tunnel zitten, het begint er nl. nogal stilletjes te worden.  ::rofl::


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #490 Gepost op: 4-03-2012, 21:15:14 »
Nee hoor. Ik zit er ook nog. Al is het alleen maar omdat ik het een beetje zielig vind voor Liesbeth dat iedereen haar nu als verliezer ziet.


Kopje Rooibos-thee, dames? ::rofl:: ::rofl::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #491 Gepost op: 4-03-2012, 21:19:26 »
Nee hoor. Ik zit er ook nog. Al is het alleen maar omdat ik het een beetje zielig vind voor Liesbeth dat iedereen haar nu als verliezer ziet.


Kopje Rooibos-thee, dames? ::rofl:: ::rofl::

Alleen als het van STAATS bosbeheer afkomstig is.  ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #492 Gepost op: 4-03-2012, 21:21:19 »
Die zit momenteel op Chateau Neercanne.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #493 Gepost op: 4-03-2012, 22:21:38 »
Ik was vandaag bij een voorstelling van Anna Drijver en heb na afloop haar handtekening gevraagd. Op het wijnkistje dat ik vorig jaar won stonden alle handtekeningen van de kandidaten, @maar deze miste nog :)
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #494 Gepost op: 4-03-2012, 23:20:01 »
Ik heb net een "molconferentie" met Erik TKS, Rat en vveerraak achter de rug. In vier uur tijd hebben we alle opdrachten nog eens nagelopen met de beelden op de muur gebeamd. Erg leuk! ::ok:: Uiteindelijk is iedereen bij zijn Mol gebleven. Erik TKS: Hadewych, vveerraak: Liesbeth, Rat en ik: Anne-Marie. :)
Bedankt voor de ontvangst! Was erg leuk en gezellig. Ik denk dat we naast het bovenstaande ook kunnen zeggen dat we het er over eens zijn dat Hadewych de leukste mol zou zijn. Maar goed, daar koop je niks voor!

Erik en ik hebben naast de ontmoeting ook nog 6 uur met elkaar in de trein gezeten (en een stukje bus), maar ondanks dat blijft hij op Hadewych zitten. ;D (Niet dat ik geprobeerd heb hem daar van af te praten.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #495 Gepost op: 4-03-2012, 23:29:18 »


 maar ondanks dat blijft hij op Hadewych zitten.

Pfffff, die moet inmiddels zo plat als 4,5 eurocent zijn.........

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #496 Gepost op: 4-03-2012, 23:39:45 »
Pfffff, die moet inmiddels zo plat als 4,5 eurocent zijn.........
't is maar goed dat ze haar zwangerschap al achter de rug heeft!  :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #497 Gepost op: 5-03-2012, 00:38:36 »
Die recensiekoning weet het leuk te verwoorden  ;D

Citaat van: recensiekoning
De preview van de laatste aflevering was veelzeggend. Dat wil zeggen: mensen die Hadewych verdenken zien daar een Hadewych huilen omdat ze eindelijk ontmaskerd is, mensen die Anne-Marie verdenken zien daar een Hadewych huilen omdat ze gewonnen heeft en mensen die Liesbeth verdenken zijn Anne-Marie.

 ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #498 Gepost op: 5-03-2012, 11:52:51 »
Only four days left... en dan zit het molseizoen wat betreft de afleveringen er alweer op! :-\\

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #499 Gepost op: 5-03-2012, 13:53:41 »
Ik was vandaag bij een voorstelling van Anna Drijver en heb na afloop haar handtekening gevraagd. Op het wijnkistje dat ik vorig jaar won stonden alle handtekeningen van de kandidaten, @maar deze miste nog :)

Gaaf!  ::ok::