Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525339 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #540 Gepost op: 7-03-2012, 11:57:52 »
<-
Dames en heren, ik stel aan u voor, mijn fonkelnieuwe (en eerste) avatar.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #541 Gepost op: 7-03-2012, 12:37:11 »
Gelukkig hebben we na wie is de mol  straks de schat van oranje:

Nou, dat zijn ze dan, de 13 BN’ers van De Schat van De Oranje. Zij moeten de kijkers weer naar SBS 6 gaan trekken op vrijdagavond. Voor het eerst sinds de zomer gaat SBS 6 serieus de concurrentie aan met RTL 4 en Nederland 1, na de afgelopen maanden louter films te hebben uitgezonden op vrijdag.
 
Het gaat om (vlnr achter): Janice (Project Catwalk), Euvgenia Parakhina, Emile Ratelband, Horace Cohen, Nadia Palesa Poeschmann (MTV) en op de voorste rij (vlnr): Liza Sips, Thomas Berge, Rob Geus, Marloes Coenen, judoka Mark Huizinga, Babette van Veen, Hugo Metsers en prinses Inge (uit Nederlandse Hollywood Vrouwen). Misschien niet allemaal A-sterren, maar wel een aantal karakters die weten hoe ze reality-tv moeten maken. En eerdere titels als Wie Is de Mol? en Expeditie Robinson hebben ook wel uitgewezen, dat je niet alleen maar grote klinkende namen nodig hebt voor een leuk programma.
 
In De Schat van De Oranje gaan de 13 bekende Nederlanders op zoek naar een VOC-schat op een onherbergzaam eiland. De slimste schatgraver wint 35 duizend euro. Volgens presentator Erik van der Hoff was het een echte beproeving. In het AD zegt hij: “Het begon allemaal heel vrolijk en al op dag twee sloeg de stemming om. Vooral vanwege de fysiek soms heftige proeven zag je enkele mensen stuk gaan. Zeker Babette, Rob en Euvgenia zijn ook behoorlijk afgevallen. Het is overigens niet een uithongerprogramma als Expeditie Robinson, hoor. Het voedsel wordt gewoon telkens aangevuld. Het is best een feelgood-programma.”
 
Rob Geus zegt in de krant dat hij zijn gevoelige kant toont in De Schat van De Oranje. Hygiëne was voor hem ver te zoeken. “Man, ik heb daar letterlijk tussen de kakkerlakken en de ratten geslapen. Gelukkig kwam ik daar pas ‘s ochtends achter, anders was ik compleet gaan flippen. Er was natuurlijk ook geen douchegelegenheid.”
 
De Schat van De Oranje is vanaf vrijdag 30 maart te zien op SBS 6, gevolgd door De Vrienden van Amstel Zingen Kroonjuwelen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #542 Gepost op: 7-03-2012, 12:39:59 »
Ja leuk hè, ik kijk er al dagen naar uit en mijn stuitergedrag neemt steeds meer toe :D maar toch ook jammer dat het dan bijna voorbij is! Altijd dubbel.
Ja inderdaad, daar heb ik vorig jaar ooit nog een column over geschreven. Als de serie begint wil je het graag weten, maar naar mate de serie vordert is het jammer dat het weer afgelopen is en we weer 9 maanden moeten wachten. Gelukkig hebben we (zie vorige post) de schat van oranje. En Peking expres vanaf 1 april en na de zomer Exp robinson en fort boyard en misschien ook pelgrimscode 3. We hoeven ons niet te vervelen in de tussenliggende maanden en er is voor elk wat wils bij. Dus voor je het weet is het januari 2013 met WIDM seizoen 13 :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #543 Gepost op: 7-03-2012, 12:53:53 »
Ja inderdaad, daar heb ik vorig jaar ooit nog een column over geschreven. Als de serie begint wil je het graag weten, maar naar mate de serie vordert is het jammer dat het weer afgelopen is en we weer 9 maanden moeten wachten. Gelukkig hebben we (zie vorige post) de schat van oranje. En Peking expres vanaf 1 april en na de zomer Exp robinson en fort boyard en misschien ook pelgrimscode 3. We hoeven ons niet te vervelen in de tussenliggende maanden en er is voor elk wat wils bij. Dus voor je het weet is het januari 2013 met WIDM seizoen 13 :D

Oh ja, genoeg andere dingen op tv, maar niets komt in de buurt van de mol en alles wat daarbij hoort. En het is ook maar goed dat de mol maar drie maanden per jaar in beslag neemt, anders zou ik geen leven meer hebben!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #544 Gepost op: 7-03-2012, 12:59:13 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #545 Gepost op: 7-03-2012, 14:39:25 »
Ik voel een nieuw realitynet board aankomen.
Iemand zin om dat te gaan vullen #dtv ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #546 Gepost op: 7-03-2012, 15:07:37 »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #547 Gepost op: 7-03-2012, 15:08:28 »
Ik voel een nieuw realitynet board aankomen.
Iemand zin om dat te gaan vullen #dtv ::)
je bedoelt vol te spammen? ::) *voelt zich geroepen*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #548 Gepost op: 7-03-2012, 15:21:33 »
Hier zijn eerste beelden van De Schat:

http://www.shownieuws.tv/video/erik-zin-in-de-schat-van-de-oranje/

Oeh in Thailand  ::bravo:: en met als presentator Erik vd Hoff  ::ok:: kijk zo komen we het jaar wel door!  ::jaja::

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #549 Gepost op: 7-03-2012, 17:05:55 »
Zou dit bij de deleted scenes zitten?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #550 Gepost op: 7-03-2012, 20:41:24 »
Ik geloof niet dat ik ooit het woordje jongens nog kan horen zonder aan Wie is de Mol? te denken. Op de achtergrond stond de tv aan op Ned. 3 en hoor ik daar ineens Xander de Buisonjé 'jongens' zeggen. Ik was gelijk alert en moest aan 'Jung is' denken.  :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #551 Gepost op: 7-03-2012, 20:51:00 »
Het blijft merkwaardig om dat in samenhang te zien met de voorlaatste aflevering, waarbij slechts Tim als mannelijke kandidaat over was. Vervolgens blijft het ''jongens'' van Art in de finale achterwege. Wanneer het echt een stopwoordje van hem was, dan had hij dit consequent gebruikt. Ook in de All Ladies-finale. DUS een aanwijzing.


Maar wisten we dat eigenlijk al?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #552 Gepost op: 7-03-2012, 20:54:04 »
Als hij de hele serie lang "jongens" zegt en als er dan ineens geen mannen meer zijn daar vanaf zou stappen, zou het met terugwerkende kracht discriminatie zijn, want dan zou het betekenen dat hij eigenlijk altijd alleen tegen de mannen heeft staan praten en dat de vrouwen het daar maar mee moesten doen. Consequent "jongens" blijven zeggen dus als je het gewoon in zijn algemeenheid gebruikt om een groep aan te spreken.
Of als je het als hint gebruikt natuurlijk. :P
The British are not impressed.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #553 Gepost op: 7-03-2012, 21:00:35 »
Het blijft merkwaardig om dat in samenhang te zien met de voorlaatste aflevering, waarbij slechts Tim als mannelijke kandidaat over was. Vervolgens blijft het ''jongens'' van Art in de finale achterwege. Wanneer het echt een stopwoordje van hem was, dan had hij dit consequent gebruikt. Ook in de All Ladies-finale. DUS een aanwijzing.


Maar wisten we dat eigenlijk al?

Hij gebruikt het wél in de Finale (afl. 9)..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #554 Gepost op: 7-03-2012, 21:09:36 »
Dat is mooi, ik lette eigenlijk alleen op het begin.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #555 Gepost op: 7-03-2012, 21:40:07 »
De poll op mijn website gaat zo goed als gelijk op! Een groot verschil met de poll hier op .com en die op .nl.

Morgen eindelijk duidelijkheid. ::boogie:: ::hyper::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #556 Gepost op: 7-03-2012, 21:45:37 »
Soundos zegt trouwens dat Hadewych de mol is. Zou ze zich twee jaar achter elkaar vergissen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #557 Gepost op: 7-03-2012, 21:52:19 »
Soundos zegt trouwens dat Hadewych de mol is. Zou ze zich twee jaar achter elkaar vergissen?

Soundos had het goed vorig jaar. Heb ik pas nog in haar molboekje kunnen lezen. :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #558 Gepost op: 7-03-2012, 21:53:04 »
ik had het over VOLGEND jaar..............

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #559 Gepost op: 7-03-2012, 21:53:45 »
ik had het over VOLGEND jaar..............

 ;)