Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525132 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #560 Gepost op: 7-03-2012, 21:56:04 »
Soundos had het goed vorig jaar. Heb ik pas nog in haar molboekje kunnen lezen. :D

ECHT?? Ik dacht dat ze op Art zat..  :-[

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #561 Gepost op: 7-03-2012, 21:58:15 »
ECHT?? Ik dacht dat ze op Art zat..  :-[
soundos zat al heel erg lang op Patrick, volgens mij was ze de eerste die Patrick als mol had ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #562 Gepost op: 7-03-2012, 22:00:15 »
soundos zat al heel erg lang op Patrick, volgens mij was ze de eerste die Patrick als mol had ;).

In de finale dus ook?  ::oink::
Wat sneu voor Soundos dan, want Art zag het dus veel later..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #563 Gepost op: 7-03-2012, 22:06:14 »
In de finale dus ook?  ::oink::
Wat sneu voor Soundos dan, want Art zag het dus veel later..

Ja, en zonder jokers van zijn grote vriend Patrick had hij het misschien niet eens gered. Maar uiteindelijk gaat het er om wie de finaletest het best maakt. Dat heeft Art kennelijk toch beter gedaan. (Hoeveel het scheelde weet ik uit mijn hoofd niet. Maar het ging volgens mij niet om verschil in tijd, zoals bij Sanne en Frits het geval was.)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #564 Gepost op: 7-03-2012, 22:14:34 »
Soundos had het goed vorig jaar. Heb ik pas nog in haar molboekje kunnen lezen. :D

heb jij haar boekje!? staan er nog interessante dingen in?

btw, heb trouwens net gemaild naar iemand op marktplaats die neppe vrijstellingen verkocht. ze zien er heel echt uit. neem hem mee naar de fandag zodat ik welliht kan vergelijken
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #565 Gepost op: 7-03-2012, 22:14:51 »
Ja, en zonder jokers van zijn grote vriend Patrick had hij het misschien niet eens gered. Maar uiteindelijk gaat het er om wie de finaletest het best maakt. Dat heeft Art kennelijk toch beter gedaan. (Hoeveel het scheelde weet ik uit mijn hoofd niet. Maar het ging volgens mij niet om verschil in tijd, zoals bij Sanne en Frits het geval was.)
Toch wel iets van 6 tot 8 vragen geloof ik (werd gezegd op molfandag).
Eigenlijk zou er een soort regel moeten zijn: Elke test dat je de Wie is de Mol? goed beantwoord is een joker voor de finale of zoiets.
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #566 Gepost op: 7-03-2012, 22:15:24 »
Ja, en zonder jokers van zijn grote vriend Patrick had hij het misschien niet eens gered. Maar uiteindelijk gaat het er om wie de finaletest het best maakt. Dat heeft Art kennelijk toch beter gedaan. (Hoeveel het scheelde weet ik uit mijn hoofd niet. Maar het ging volgens mij niet om verschil in tijd, zoals bij Sanne en Frits het geval was.)

Arme Soundos *alsnog dikke knuf*
Ik weet niet hoe het kan, maar ik dacht écht dat ze op Art zat.. En dat terwijl ik de ontknoping gisteren nog (wel vluchtig) heb bekeken..  :-[

Wat ik achteraf niet zo goed snap is waarom PJ Patrick zo'n goede mol vond.. Ik zeg niet dat hij niet heeft geroeid met de riemen die hij had, maar zo bijzonder goed vond ik hem niet.. In mijn herinnering vond ik seizoen 10 en 11 (wellicht 9 ook) niet geweldig.

En dat van die jokers en die vrijstelling snap ik wel (niet ontdekt willen worden), maar vind ik toch echt héél jammer..

Ach wat zeur ik ook, waarschijnlijk valt op elke mol wel wat aan te merken. OOK op George ivm hoge pot (al heb ik de niet-BN-series nooit gezien)  :-[ Heb vast ook iets aan te merken op de mol van seizoen 12 als die niet is wie ik hoop dat het is...  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #567 Gepost op: 7-03-2012, 22:16:52 »
Toch wel iets van 6 tot 8 vragen geloof ik (werd gezegd op molfandag).
Eigenlijk zou er een soort regel moeten zijn: Elke test dat je de Wie is de Mol? goed beantwoord is een joker voor de finale of zoiets.

Zou wel een extra dimensie aan het spel geven ja.. En wellicht idd eerlijker zijn voor degene die de mol al het langst in het vizier had..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #568 Gepost op: 8-03-2012, 06:55:40 »
heb jij haar boekje!? staan er nog interessante dingen in?

Tsubasa heeft haar boekje. We hebben de laatste aflevering bij hem gekeken, en toen ging het boekje rond. Erg leuk om in te lezen.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #569 Gepost op: 8-03-2012, 07:15:24 »
M'n nieuwe avatar  ;D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #570 Gepost op: 8-03-2012, 12:08:22 »
Ik zie ineens een hint op de kade in Leeuwarden naar Hadewych "Minis"
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #571 Gepost op: 8-03-2012, 12:19:58 »
En toch vind ik het leuk dat vorig jaar de reünie op St. Patricks Day was, en dit jaar op internationale vrouwendag!  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #572 Gepost op: 8-03-2012, 13:23:20 »
En toch vind ik het leuk dat vorig jaar de reünie op St. Patricks Day was, en dit jaar op internationale vrouwendag!  ::rofl::

Haha,dat is inderdaad wel heel erg grappig XD We hadden aan het begin van de serie gewoon kunnen weten dat de finale met drie vrouwens was XD ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #573 Gepost op: 8-03-2012, 13:32:07 »
Ik heb me net het laplazarus getikt aan een krantenartikel dat vandaag in De Limburger staat.

Het kleinere artikel met een interview met Peggy Vrijens volgt vanavond nog. Mijn vingers zijn lam, namelijk.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #574 Gepost op: 8-03-2012, 13:42:20 »
Ik heb me net het laplazarus getikt aan een krantenartikel dat vandaag in De Limburger staat.

Het kleinere artikel met een interview met Peggy Vrijens volgt vanavond nog. Mijn vingers zijn lam, namelijk.

Ik zal je helpen en het stukje met Peggy overtypen ;) !
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #575 Gepost op: 8-03-2012, 13:50:37 »
Leuk stuk overigens!  ::ok::

Het stuk van Peggy is ook erg leuk om te lezen.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #576 Gepost op: 8-03-2012, 15:09:17 »
Vandaag is het dan zover, die ene dag in het jaar waar ik het gister al over had, die voelt als een verjaardag :P nog ongeveer 5,5 uur..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #577 Gepost op: 8-03-2012, 15:18:04 »
Vandaag is het dan zover, die ene dag in het jaar waar ik het gister al over had, die voelt als een verjaardag :P nog ongeveer 5,5 uur..

Haha ja... t voelt inderdaad een beetje als je verjaardag... Of als oud en nieuw want dan ben je ook de hele tijd aan het aftellen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #578 Gepost op: 8-03-2012, 20:33:47 »
Veel plezier allemaal!!!!! Wij zitten er klaar voor!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #579 Gepost op: 8-03-2012, 22:59:08 »
Ik dacht ik probeer de chat even, maar dat ging niet helemaal goed. Waarschijnlijk staan de beveiligingsopties in m'n browser te hoog. Ah well...  :-\\
Facial expression, body language, context, interpretation!