Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525363 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #580 Gepost op: 8-03-2012, 23:02:49 »
Ik dacht ik probeer de chat even, maar dat ging niet helemaal goed. Waarschijnlijk staan de beveiligingsopties in m'n browser te hoog. Ah well...  :-\\

Nou we hebben je wel gegroet !
Huiswerk voor volgend jaar: installeer gewoon een IRC client, werkt veel beter dan via browser.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #581 Gepost op: 8-03-2012, 23:07:58 »
Nou we hebben je wel gegroet !
Huiswerk voor volgend jaar: installeer gewoon een IRC client, werkt veel beter dan via browser.

Dat kon ik zien, thanks! Helaas had ik geen enkele optie om te reageren. Dat van die IRC client is ongetwijfeld waar. Ik zal er eens over denken.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #582 Gepost op: 8-03-2012, 23:17:55 »
Nou we hebben je wel gegroet !
Huiswerk voor volgend jaar: installeer gewoon een IRC client, werkt veel beter dan via browser.
Ik had er vandaag ook eentje gedownload, omdat de vorige weken mijn browsers steeds vast liepen. mIRC heeft de hele avond aangestaan zonder problemen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #583 Gepost op: 8-03-2012, 23:36:08 »
Het staat al in de krant.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #584 Gepost op: 9-03-2012, 00:03:30 »
gaat de chat via IRC? bestaat dat nog? ;) Achja, waarom ook niet

--

Voel me nu toch beetje ambivalent over het seizoen. Sure, het was spannend en het forum was verdeeld.. Maar AM zat nu niet echt overtuigend te mollen [okay, op de stier-opdracht na]. Hell, ze speelde zelfs als kandidaat geld in de pot, doordat ze die vervolgens met de overlegopdracht er toch weer uit kon spelen.
Die opdracht heeft ook wel afgedaan zeg! Mol had daar al zo'n immens voordeel door slechte betaalstructuur en paranoia van de anderen, en dan mocht ze ook nog eens meeluisteren! ::oink::

Nee.. ::ohno::

Een anti-climax na een anti-climax vorige week.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #585 Gepost op: 9-03-2012, 23:47:35 »
Een grappig statistiekje:

Totaal aantal berichten in de WIDM boards afgelopen jaren:
Wie is de Mol AVRO 2011      31594
Wie is de Mol AVRO 2012      23567
Wie is de Mol AVRO 2010      22436
Wie is de Mol AVRO 2009      21466
Wie is de Mol AVRO 2006      19335
Wie is de Mol AVRO 2007      17256

Groot verschil met vorig jaar!
Maar als je dan kijkt naar het totaal aantal pageviews van de maand januari over de afgelopen jaren, dan zien we wel een stijgende lijn:
januari 2012 > 3884763
januari 2011 > 2105545
januari 2010 > 1550470
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #586 Gepost op: 10-03-2012, 00:00:02 »
2007, de gouden jaren!

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #587 Gepost op: 10-03-2012, 00:06:18 »
2003, dat was pas een top jaar!  ::bravo::
Goede jacht!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #588 Gepost op: 10-03-2012, 13:55:29 »
Ik zie nu ineens dat "De Schat van de Oranje" pas VRIJDAG 30 Maart begint?

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #589 Gepost op: 11-03-2012, 09:25:22 »
Ik stel voor dat alle mensen die klagen over hoe slecht de mol en het programma wel niet was dit jaar, volgend jaar gewoon niet meer kijken. Wordt het ook weer lekker rustig op het forum  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #590 Gepost op: 11-03-2012, 09:33:57 »
Nee joh... Het is veel leuker als niet iedereen dezelfde mening heeft....

Mijns inziens mogen de mensen hier alleen inzien dat iedereen een 'mening' heeft en niet de waarheid in pacht heeft.

Hou het luchtig en niet zo zwaar, dat zou de forumsfeer ten goede komen. Lautjeh kan niet eens een compliment geven zonder iemand op de tenen te trappen ;)

 Widm zou toch ontspanning moeten zijn.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #591 Gepost op: 11-03-2012, 09:46:13 »
Wijze woorden, Dwaas.........


Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #592 Gepost op: 11-03-2012, 11:36:46 »
Nee joh... Het is veel leuker als niet iedereen dezelfde mening heeft....

Mijns inziens mogen de mensen hier alleen inzien dat iedereen een 'mening' heeft en niet de waarheid in pacht heeft.

Hou het luchtig en niet zo zwaar, dat zou de forumsfeer ten goede komen. Lautjeh kan niet eens een compliment geven zonder iemand op de tenen te trappen ;)

 Widm zou toch ontspanning moeten zijn.

Ik word ook niet echt vrolijk van alle negativiteit.. En tja, om nou iedereen persoonlijk te complimenteren met zijn of haar zoektocht gaat me toch iets te ver ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #593 Gepost op: 11-03-2012, 11:37:43 »
Mijn huisgenootje is donderdag aan het knutselen geslagen. Van links naar rechts: Art, Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie. Zijn ze niet zoet?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #594 Gepost op: 11-03-2012, 11:57:20 »
Allemaal de Single downloaden van Hadewych : Invite you. Via Itunes. Prachtig en chill nummer!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #595 Gepost op: 11-03-2012, 14:07:07 »
Allemaal de Single downloaden van Hadewych : Invite you. Via Itunes. Prachtig en chill nummer!  ::ok::

Had ik al gedaan ;). Goed dat je het hier zet! Was ik helemaal vergeten had wel al twitter en facebook ingeschakeld.

Is inderdaad een gaaf nummer. Ik hou wel van haar stijl, had dit nummer al een keer live gehoord en was er helemaal weg van :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #596 Gepost op: 11-03-2012, 14:28:18 »
Ik stel voor dat alle mensen die klagen over hoe slecht de mol en het programma wel niet was dit jaar, volgend jaar gewoon niet meer kijken. Wordt het ook weer lekker rustig op het forum  ::rofl::

Ik vind dit wel een beetje sneue reactie, die kreeg ik bij ER ook al eens te horen toen ik een kritische uiting had gedaan, "dan moet je hier niet komen" werd er toen letterlijk gezegd, op een forum moet je toch je mening vrijuit kunnen geven lijkt me, het moet idd geen complete afzeikshow worden dat ben ik met je eens, maar als je hier alleen maar met mensen wilt praten die geen enkele kritische noot zouden mogen uiten dan zou het al snel in een theekransje ontaarden denk je niet, oersaai en vervelend!   ::jaja::

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #597 Gepost op: 11-03-2012, 15:13:01 »
Mijn huisgenootje is donderdag aan het knutselen geslagen. Van links naar rechts: Art, Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie. Zijn ze niet zoet?
Ik vind die Art echt geweldig blij kijken ;D Echt leuk gemaakt!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #598 Gepost op: 13-03-2012, 11:54:56 »
William Spaaij en Noortje Herlaar gaan trouwen. Heb hem maar afgeraden om Anne-Marie Jung als ceremoniemeester in te huren. Die maakt immers de trouwringen kwijt. ::rofl:: ::rofl::

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #599 Gepost op: 13-03-2012, 14:21:27 »
Nee joh... Het is veel leuker als niet iedereen dezelfde mening heeft....

Mijns inziens mogen de mensen hier alleen inzien dat iedereen een 'mening' heeft en niet de waarheid in pacht heeft.

Hou het luchtig en niet zo zwaar, dat zou de forumsfeer ten goede komen. Lautjeh kan niet eens een compliment geven zonder iemand op de tenen te trappen ;)

 Widm zou toch ontspanning moeten zijn.

was prima ontspanning , Zo dat is eindelijk eens hier getikt  ;) :)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?