Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525328 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #680 Gepost op: 20-03-2012, 23:34:59 »
@ Erik, ik krijg dat lettertyp niet opgeslagen. (Download bij funstuff werkt ook niet.)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #681 Gepost op: 20-03-2012, 23:42:44 »
Jaaah dwaastoo, die van jou ijn veel beter dan die van mij. Die van jou moet eigenlijk alleen nog groen gemaakt worden ipv zwart. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat effect nou voor elkaar hebt gekregen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #682 Gepost op: 20-03-2012, 23:44:39 »
@ Erik, ik krijg dat lettertyp niet opgeslagen. (Download bij funstuff werkt ook niet.)

Je moet m bij fonts op je pc opslaan ( is ergens een mapje bij afbeeldingen) en dan in word de naam van het lettertype intypen. Dan krijg je m als het goed is. Hij staat ml niet automatisch in je lettertypelijst van word
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #683 Gepost op: 20-03-2012, 23:45:41 »
Als ik een beetje pruts met Frits, kom ik op zoiets uit.... (zonder de originele kleur en zonder de originele vingerafdruk uiteraard. De verhoudingen zullen ook wel niet helemaal kloppen.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #684 Gepost op: 20-03-2012, 23:48:05 »
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dat effect nou voor elkaar hebt gekregen

Gewoon een beetje prutsen in Photoshop.

Je dupliceert de laag twee keer zodat je drie lagen hebt, de bovenste laag zet je op color dodge en vervolgens inverteer je hem. Dan ga je op de laag aan de slag met gaussian blur (een waarde naar keuze). Dan de lagen samenvoegen en desatureren. Vervolgens kun je met levels en curves de scherpte e.d. nog een beetje finetunen.

Edit: gramaticale fouten... *zucht
« Laatst bewerkt op: 20-03-2012, 23:58:37 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #685 Gepost op: 20-03-2012, 23:51:26 »
Gewoon een beetje prutsen in Photoshop.

Je dupliceerd de laag twee keer zodat je drie lagen hebt, de bovenste laag zet je op color dodge en vervolgens inverteer je hem. Dan ga je op de laag aan de slag met gaussian blur (een waarde naar keuze). Dan de lagen samenvoegen en desatureren. Vervolgens kun je met levels en curves de scherpte e.d. nog een beetje finetunen.

Ik merk het al. Jij bent gewoon veel handiger hiermee dan ik. (en ik heb geen fotoshop, allen maar gimp. Een of ander gratis programmaatje)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #686 Gepost op: 20-03-2012, 23:52:51 »
Kan je ook met GIMP doen. Gebruik ik ook alleen maar.
The British are not impressed.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #687 Gepost op: 21-03-2012, 00:01:07 »
Ik ga morgen nog eens een poging wagen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #688 Gepost op: 21-03-2012, 10:44:39 »
Je moet m bij fonts op je pc opslaan ( is ergens een mapje bij afbeeldingen) en dan in word de naam van het lettertype intypen. Dan krijg je m als het goed is. Hij staat ml niet automatisch in je lettertypelijst van word

Ik krijg dus deze melding!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #689 Gepost op: 21-03-2012, 11:16:11 »
Het programma 71° Noord is stilletjes van de buis verdwenen, maar de Avro komt dit najaar wel met een opvolger: Expeditie Poolcirkel. “In dit ijzingwekkende avontuur nemen tien bekende Nederlanders het, onder barre omstandigheden, tegen elkaar, zichzelf en de ijskoude elementen op. De karavaantocht speelt zich af in de koudste gebieden langs de poolcirkel”, kondigt de omroep aan.
 
De karavaan begint aan de Russische grens en voert over toendra’s en ijsgebieden, dwars door Finland, Zweden en Noorwegen. De uiteindelijke bestemming is een nagenoeg ontoegankelijke bergflank van de Lofoten Archipel in Noorwegen.
 
Avro-directeur Peter Lubbers: “De AVRO heeft inmiddels een traditie met kwalitatieve avontuurprogramma’s zoals Wie Is de Mol?, 71° Noord en Ford Boyard. Expeditie Poolcirkel is daarop een prachtige aanvulling.”
 
Presentatie van Expeditie Poolcirkel wordt nog niet verklapt, maar ik denk dat iedereen Art Rooijakkers alvast naar voren heeft geschoven. Enne… wij van de pers zijn wel blij dat we niet telkens op zoek meer hoeven naar het bolletje van 71° Noord.

Bron: zappen.blog

Weer een nieuw programma :)

Misschien leuk om de hele groep van WIDM 12 mee te laten doen, die waren zo dol op kou :P ::)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #690 Gepost op: 21-03-2012, 11:53:08 »
Mochten jullie uiteindelijk al die kaarten klaar hebben, dan weet ik wel een paar sites waar je ze als echt kaartspel kan laten afdrukken  ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #691 Gepost op: 21-03-2012, 15:05:13 »
Ik krijg dus deze melding!

Hmmm... Heb je windows 7?? Misschien ligt het daaran dattie niet wordt ondersteund. Ik heb nog gewoon vista nl
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #692 Gepost op: 21-03-2012, 15:23:04 »
Hmmm... Heb je windows 7?? Misschien ligt het daaran dattie niet wordt ondersteund. Ik heb nog gewoon vista nl

Ik heb windows 7 en kon hem van het weekend gewoon downloaden...ik heb alleen de volgende link gebruikt.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #693 Gepost op: 21-03-2012, 19:29:58 »
Ik heb windows 7 en kon hem van het weekend gewoon downloaden...ik heb alleen de volgende link gebruikt.

Het is inmiddels gelukt. Ik moest hem eerst downloaden en vervolgens handmatig in een ander scherm naar de juiste map verplaatsen. Als ik dat in 1x deed kreeg ik een foutmelding.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #694 Gepost op: 22-03-2012, 17:19:49 »
Jonges, het is echt weer voor het eerst sinds jaren (sinds 2007 ofzo) dat ik zo teneergeslagen ben dat WIDM is afgelopen! Schrik er bijna zelf van, vanavond had een aflevering kunnen zijn maar het is alweer 2 weken niet zo! Wie heeft er ook nog last?

Ben als therapie maar weer eens België seizoen 1 aan het kijken (heb er nu al pijn aan mijn ogen van!)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #695 Gepost op: 22-03-2012, 18:28:10 »
Jonges, het is echt weer voor het eerst sinds jaren (sinds 2007 ofzo) dat ik zo teneergeslagen ben dat WIDM is afgelopen! Schrik er bijna zelf van, vanavond had een aflevering kunnen zijn maar het is alweer 2 weken niet zo! Wie heeft er ook nog last?

Ben als therapie maar weer eens België seizoen 1 aan het kijken (heb er nu al pijn aan mijn ogen van!)
Ik ben juist helemaal niet meer in de Mol-mood, en ik schrik er zelf van!
Ik kijk nu ook België terug (lees: voor het eerst).

Zie nu pas Het Molloot-shirt op je avatar :)

Vandaag heb ik op school berekend dat een Mol Lood (Spreek uit: Molloot) 207,19 gram is :D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #696 Gepost op: 22-03-2012, 18:30:52 »
Ik heb net afl. 1 van WIDM junior gekeken. "WIDM junior 1" zoals we 'm hopelijk snel kunnen gaan noemen! Kan ik ook mijn junior-avatar weer eens gaan gebruiken! ::boogie::



Vandaag heb ik op school berekend dat een Mol Lood (Spreek uit: Molloot) 207,19 gram is :D

 ::rofl::

En dan zegt ie dat ie niet meer in "mol-mood" is... :P
« Laatst bewerkt op: 23-03-2012, 10:35:01 door Heinz »

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #697 Gepost op: 22-03-2012, 18:49:10 »
Jonges, het is echt weer voor het eerst sinds jaren (sinds 2007 ofzo) dat ik zo teneergeslagen ben dat WIDM is afgelopen! Schrik er bijna zelf van, vanavond had een aflevering kunnen zijn maar het is alweer 2 weken niet zo! Wie heeft er ook nog last?

Ben als therapie maar weer eens België seizoen 1 aan het kijken (heb er nu al pijn aan mijn ogen van!)

Heb ik ook een beetje last van... Helemaal geen reality op tv is echt afkicken XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #698 Gepost op: 22-03-2012, 19:29:02 »
Ik ben uit pure molloosheid mijn molboekje over gaan typen. Zes kantjes. Anderhalf uur werk. ;D

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #699 Gepost op: 22-03-2012, 19:34:44 »
Ik doe niet meer aan molboekjes. Deed dat altijd en toe had ik het altijd fout. Ben er vorig jaar mee gestopt en ik zit nu al 2 jaar goed.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!