Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525371 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #760 Gepost op: 30-03-2012, 20:25:15 »
Als er dan iemand het kan ondertitelen zou het wel vet zijn, want ik denk toch dat de meesten hier geen Japans verstaan  :)

Ik denk dat het voor mezelf te lastig wordt om te ondertitelen, maar ik zou zeker hulp proberen in te roepen van mijn vrienden die Japans studeren!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #761 Gepost op: 31-03-2012, 13:31:22 »
Ik heb een DVD gekocht met fragmenten van het beste van 10 jaar Woestijnvis die in 2007 gratis bij HUMO zat. Er staat een compilatie op van de drie seizoenen De Mol. Erg mooi, ik heb 'm online gezet (geen idee hoe ik al die balken wegkrijg):



Nu zoek ik nog DVD's 2 en 4 ervan, waar de intro, bungeesprong en finale van serie 1 en schaapjes tellen en de finale van serie 2 op staan. In prachtige kwaliteit. Als ik ze gevonden heb zal ik de fragmentjes wel weer uploaden. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #762 Gepost op: 31-03-2012, 14:47:23 »
Ik heb een stukje WIDM nostalgie gereconstrueerd: http://www.widm2012.nl/jorge.golaco.htm. ;D

(Als één van de Easter Eggs in mijn top 10 lijstjes. Achter sommige fotootjes zitten ze verstopt.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #763 Gepost op: 31-03-2012, 15:35:42 »
Hoe weet je eigenlijk dat Chandrika in de finale op Elise stemde?

Dat vertelde Chandrika zelf op de MFD. En anderen bevestigden het. Wat de discussie uitlokte of het wel netjes was om de verdenkingen in de montage zo te verdraaien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #764 Gepost op: 31-03-2012, 15:42:02 »
Oké, dankje.
Ohja, trouwens, ik heb (nu pas) die top 10 muziek eindelijk gevonden op je site. :P

 ;D ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #765 Gepost op: 31-03-2012, 17:51:48 »
Wie heeft er zin in een potje 'Waar is dit?'?

Tweet van iemand:
Citaat van: @mijnbruna
Geweldige volwassenhumor in een peuterprentenboekje: #widm http://pic.twitter.com/lKAWI6IQ
;D
« Laatst bewerkt op: 31-03-2012, 18:04:33 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #766 Gepost op: 31-03-2012, 20:53:02 »
Ik heb een stukje WIDM nostalgie gereconstrueerd: http://www.widm2012.nl/jorge.golaco.htm. ;D

Leuk! Zeker nostalgie, ik hoef uit die serie maar een fragmentje te horen (bijvoorbeeld 'tulpen uit Amsterdam') en ik zit er in gedachten direct weer in :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #767 Gepost op: 1-04-2012, 08:59:11 »
Gefeliciteerd vveerraak! :-* ::bravo:: ::feest::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #768 Gepost op: 1-04-2012, 10:39:18 »
Vera: een mollige verjaardag gewenst vanuit Maastricht, en laat je door je huisgenoot maar eens goed in de watten leggen.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2012, 21:54:37 door Bodejos »

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #769 Gepost op: 1-04-2012, 12:59:58 »
Waar is het feestje? Hier is het feestje! Waar is het feestje? Hier is het feestje!!

Nogmaals, via FB en Twitter al gedaan maar goed, van harte gefelicteerd met je 26e verjaardag!!
Maak er een topdag van!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #770 Gepost op: 3-04-2012, 20:01:48 »
Ik was vandaag op excursie naar Amsterdam met school en zodra we de bus uitstapten daar zag ik Hannah Bervoets langsrijden. :D

Die woont daar zeker?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #771 Gepost op: 3-04-2012, 21:36:11 »
kom er net achter dat mijn tante Frits huffnagel goed kent  ::trots:: (ze zit ook in de politiek achtige bissniss)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #772 Gepost op: 4-04-2012, 17:27:29 »
Weet je wat ik nou heel erg jammer vind aan WIDM? Dat de kandidaten voordat de serie begint al heel veel van elkaar weten. In het interview met Hanna Bervoets lees je bijvoorbeeld:

Citaat
Ik heb de week voor vertrek alle kandidaten uitgebreid gegoogled om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen. Dankzij Facebook en persoonlijke sites wist ik precies wanneer Soundos jarig is, wat Arts lievelingsprogramma’s zijn, hoe Anna’s stamboom in elkaar zit, etc. Daar heb ik een mapje van gemaakt dat ik verstopte in de dubbele voering van mijn koffer (‘Hai NERD!’).

Waarom kunnen ze niet gewoon - net als bij de oude WIDM - de kandidaten elkaar pas laten ontmoeten in het vliegtuig ofzo? Doordat het BN-ers zijn, weten ze al redelijk veel van elkaar, maar nu hebben ze ook nog de mogelijkheid om werkelijk alles van tevoren op te zoeken.

Wat vinden jullie daarvan?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #773 Gepost op: 4-04-2012, 17:39:11 »
Weet je wat ik nou heel erg jammer vind aan WIDM? Dat de kandidaten voordat de serie begint al heel veel van elkaar weten. In het interview met Hanna Bervoets lees je bijvoorbeeld:

Waarom kunnen ze niet gewoon - net als bij de oude WIDM - de kandidaten elkaar pas laten ontmoeten in het vliegtuig ofzo? Doordat het BN-ers zijn, weten ze al redelijk veel van elkaar, maar nu hebben ze ook nog de mogelijkheid om werkelijk alles van tevoren op te zoeken.

Wat vinden jullie daarvan?

Ben het helemaal met je eens, vind dat veel te veel voorkennis. Ook het feit dat ze nog snel even iets hadden gegoogled bij aankomst op het vliegveld in Spanje vond ik te ver gaan. En wat dacht je van het gebruik van mobiele telefoons, ze kunnen elkaar wel gaan zitten sms-en onderling.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #774 Gepost op: 4-04-2012, 17:45:23 »
Zelfs al ontmoeten ze elkaar pas in het vliegtuig, dat het BN'ers zijn die elkaar soms kennen beďnvloedt het spel al. Hadewych (of was het Marit) vertelde in Joeri's vodcast dat ze Anne-Marie al eens had meegemaakt bij filmopnames en dat ze zich toen heel anders, namelijk veel socialer gedroeg. Hierdoor trok ze gelijk haar aandacht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #775 Gepost op: 4-04-2012, 17:49:46 »
Hoe weet je eigenlijk dat Chandrika in de finale op Elise stemde?

Het staat overigens ook in het uitgebreide "Juliens verhaal" zie ik net:

Citaat van: Julien
Op de reünie eind april 2003 kwam de waarheid aan het licht. Niet nadat ik eerst door Maurice weer een ‘biecht’ liet afnemen. Dit keer was hij alleen met de camera. Ik meldde dat Elise de mol was en de redenen die ik had gevonden. Maurice stelde verdere vragen in de trant van: waarom zou volgens jou Ron een goede mol zijn. En waarom zou volgens jou Chandrika een goede mol zijn. Ik bedacht wat antwoorden ter plekke maar stond hier niet al te lang bij stil. Totdat ik de laatste aflevering had gezien. Mijn antwoord over Chandrika als hypothetische mol was als voice over bij het taxiritje afgespeeld. Kennelijk om het voor de kijker die haar nog in het vizier had extra spannend te maken. Zelf was ik echter minder amused.

Chandrika
Dat gold zeker ook voor Chandrika bij wie ditzelfde kunstje was geflikt, op een lage manier. De avond voor de fandag van deze website had zij – net als iedereen – de allerlaatste aflevering in zijn geheel gezien. Daarin gaf zij aan dat Ron de mol was. Maar zij zat helemaal niet op Ron. Zij was voor Elise gegaan. Sterker nog, na afloop van de finale bleek dat ze precies hetzelfde aantal goede antwoorden had als Ron, maar dat deze laatste iets sneller de test had gemaakt. Haar verdenking van Ron was ook helemaal niet in Canada opgenomen, maar in Hilversum een paar weken voor de laatste uitzending. Ze was door de regie gevraagd nog even langs te komen omdat er ‘iets mis was gegaan met het geluid’. Of er werkelijk malheur was weet ik niet. Wel is zeker dat de quotes op de vragen zijn gebruikt om Chandrika voor de kijker in de hoek van Ron te drukken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #776 Gepost op: 4-04-2012, 19:26:04 »
Ik word er niet vrolijk van allemaal, nu ik dit zo lees.  ::ohno::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #777 Gepost op: 4-04-2012, 19:41:36 »
Het blijft tv he.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #778 Gepost op: 4-04-2012, 19:42:41 »
Dat is toch niet echt nieuws.
Natuurlijk willen ze het spannend houden tot het eind.
Ik sta hier niet van te kijken en vind het gewoon normaal hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #779 Gepost op: 4-04-2012, 20:23:15 »
Ik ook, en ik vind het ook prima. dat hoort nou eenmaal bij een programma. Als ze maar niet het spel zo gaan manipuleren dat de gene wint die zij willen dat wint.