Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525149 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #800 Gepost op: 15-04-2012, 21:49:08 »
Een topo van paaseipapierjes :)

Wat goed  ::rofl:: . Geen 3D printer meer nodig.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #801 Gepost op: 19-04-2012, 16:54:00 »
Ik ga vanavond naar Kamps en Kamps! :D
...óf niet!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #802 Gepost op: 22-04-2012, 23:09:44 »
Jullie mogen trots zijn op jullie medeforummer hier. :) Ik heb dit weekend meegedaan aan de WIDM vakantie van http://www.wieisdemolvakanties.nl

Een prachtige ervaring, met maar liefst 7 opdrachten in 2 dagen, 6 kandidaten waarvan één mol. Na heel hard zweten en zwoegen en het gebruiken van all mijn op .com opgedane skills kwam ik als winnaar uit de bus! De pot van 2450 (nep) euro's en een heerlijk flesje champagne ging mee naar huis!



Of ik trots of beschaamd moet zijn weet ik nog niet: ik heb in mijn tests nooit op de juiste mol gezeten! Dat kan maar op een manier gebeurd zijn: niemand zat uiteindelijk op de juiste mol! Door bij een opdracht per toeval mijn verdachte bij de echte mol te plaatsen heb ik een voordeel in vragen gehad. Hoe dit bizarre feit heeft kunnen gebeuren hoop ik later met jullie te kunnen delen, als er filmpjes, foto's en verhalen zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #803 Gepost op: 22-04-2012, 23:14:58 »
Jullie mogen trots zijn op jullie medeforummer hier. :) Ik heb dit weekend meegedaan aan de WIDM vakantie van http://www.wieisdemolvakanties.nl

Een prachtige ervaring, met maar liefst 7 opdrachten in 2 dagen, 6 kandidaten waarvan één mol. Na heel hard zweten en zwoegen en het gebruiken van all mijn op .com opgedane skills kwam ik als winnaar uit de bus! De pot van 2450 (nep) euro's en een heerlijk flesje champagne ging mee naar huis!



Of ik trots of beschaamd moet zijn weet ik nog niet: ik heb in mijn tests nooit op de juiste mol gezeten! Dat kan maar op een manier gebeurd zijn: niemand zat uiteindelijk op de juiste mol! Door bij een opdracht per toeval mijn verdachte bij de echte mol te plaatsen heb ik een voordeel in vragen gehad. Hoe dit bizarre feit heeft kunnen gebeuren hoop ik later met jullie te kunnen delen, als er filmpjes, foto's en verhalen zijn.

Wat leuk, moet een geweldige ervaring zijn, van harte gefeliciteerd!  ::jaja::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #804 Gepost op: 22-04-2012, 23:19:22 »
Wat leuk, moet een geweldige ervaring zijn, van harte gefeliciteerd!  ::jaja::

Miek, je weet niet half wat zo'n spel met je doet. Het is echt precies wat al die kandidaten op TV zeggen: het gaat in je brein zitten en speelt een mindfuck met je. Zelfs twee dagen is al genoeg om helemaal in een volledige losgeslagen toestand te komen waarin je het alleen nog maar in hoge toon over de mol kunt hebben, hoe er is gesaboteerd, wie je verdenkt, en hoe je erachter kunt komen of iemand oprecht is of liegt.

Ik heb gelogen en tweedracht gezaaid, maar er is ook tegen me gelogen en ik ben in de maling genomen. Ik had verdenking op me, maar mensen wilden ook dat ik hun ging verdenken, wat ze niet lukte. En overal onderdoor saboteerde de echte mol. Fantastisch. Achteraf moet je ook zoveel napraten dat je geen zin meer hebt om naar huis te gaan.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #805 Gepost op: 23-04-2012, 11:02:17 »
Lijkt me geweldig geweest! Was er ook een grote crew, dat er ook cameramannen waren? Ik heb zelf ook een zo'n week gedraaid, en dan als cameraman. Er was toen ook een 'runner' bij, een presentator, wat crew die er af en toe bij was en verder 2 camera's.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #806 Gepost op: 23-04-2012, 16:00:09 »
Tof!

Was er een minimumleeftijd?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #807 Gepost op: 23-04-2012, 18:03:20 »
Ik heb een DVD gekocht met fragmenten van het beste van 10 jaar Woestijnvis die in 2007 gratis bij HUMO zat. Er staat een compilatie op van de drie seizoenen De Mol. Erg mooi, ik heb 'm online gezet (geen idee hoe ik al die balken wegkrijg):



Nu zoek ik nog DVD's 2 en 4 ervan, waar de intro, bungeesprong en finale van serie 1 en schaapjes tellen en de finale van serie 2 op staan. In prachtige kwaliteit. Als ik ze gevonden heb zal ik de fragmentjes wel weer uploaden. :)

Ik heb die andere DVD's nu ook! Fragmenten van DVD 2:





Fragmenten van DVD 4:

« Laatst bewerkt op: 24-04-2012, 15:52:48 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #808 Gepost op: 23-04-2012, 18:20:07 »
@Tsubasa, als de Champie maar echt is........heb je de fles al leeg?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #809 Gepost op: 23-04-2012, 18:35:15 »
Er is alvast een filmpje, er komt nog meer beeldmateriaal en ook een blog over het weekend!

[youtube]uSeAaLT9AI4[/youtube]

@Lo We waren met 6 kandidaten, een host, een presentator en een cameraman/chauffeur/manus. Meer beeld moet dus nog volgen!

@Pac-Mol Ik weet niet van een minimumleeftijd. Wanneer de eerste echte vakantie komt, neem dan ff contact op met Regina op de site.

@Bodejos Die champagne is voor een speciaal moment :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #810 Gepost op: 23-04-2012, 18:46:22 »
Klinkt erg leuk Tsubasa. Het tokkelen van die toren ziet er gaaf uit! :D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #811 Gepost op: 23-04-2012, 23:28:12 »
Op de site zelf wordt een blog door de hostess bijgehouden, het eerste deel vind je hier:

http://www.wieisdemolvakanties.nl/blog/82-verslag-testvakantie-deel-1
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #812 Gepost op: 23-04-2012, 23:43:57 »
Op de site zelf wordt een blog door de hostess bijgehouden, het eerste deel vind je hier:

http://www.wieisdemolvakanties.nl/blog/82-verslag-testvakantie-deel-1

Top, ga het zo meteen lezen!  ::ok::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #813 Gepost op: 26-04-2012, 18:04:39 »
Ik heb een aardig lang dagboek over mijn molvakantie geschreven. Ik kan het hier in een keer posten maar misschien is het ook leuk om het als column te posten? Misschien kan iemand van RN daar uitsluitsel over geven?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #814 Gepost op: 26-04-2012, 18:33:04 »
Ik heb een aardig lang dagboek over mijn molvakantie geschreven. Ik kan het hier in een keer posten maar misschien is het ook leuk om het als column te posten? Misschien kan iemand van RN daar uitsluitsel over geven?

Tsubasa de link naar de blog werkt niet..

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #815 Gepost op: 26-04-2012, 18:51:14 »
Klopt, de website ligt plat, wordt aan gewerkt... :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #816 Gepost op: 26-04-2012, 22:30:16 »
heb net kamps en kamps 2 gezien in Delfzeijl en het was echt hilarisch. hun stemmen hebben echt enorm veel weg van de stemmen van "kud" (zoek maar op youtube op) het grappigste faal moment was toen ze iemand in het publiek op lieten staan maar dat kon niet omdat ze gehandicapt was: oke, mevrouw daar naast dan... ja, die ene die niet gehandicapt is  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #817 Gepost op: 28-04-2012, 12:01:15 »
Nog 250 dagen tot WIDM 2013 ::boogie::
En nog 21 dagen tot het 12,5-jarig jubileum ::boogie::
...óf niet!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #818 Gepost op: 29-04-2012, 13:47:11 »
Heb je een feestje geregeld Pac-Mol? 12,5 jr moet je natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan!!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #819 Gepost op: 29-04-2012, 14:34:02 »
Heb je een feestje geregeld Pac-Mol? 12,5 jr moet je natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan!!
De vliegtickets naar IJsland liggen al klaar! ::pinokkio::
...óf niet!