Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525252 keer)

Online Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1140 Gepost op: 15-09-2012, 11:57:04 »
^Hmm, zal er eens op letten tijdens de reclameblokken. Was Joost trouwens ook degene die in Vrijland speelt? Hoe zou het nu eigenlijk met de andere Junior-kandidaten zijn? En wanneer krijgen we weer wat meer te weten over de nieuwe Juniorreeks?  ???

Afijn, vanavond om 20:35 te zien op BBC 1: Een aflevering van Doctor Who die opgenomen is in het ons allen bekende Spaanse westerndorpje.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1141 Gepost op: 15-09-2012, 12:23:01 »
^Hmm, zal er eens op letten tijdens de reclameblokken. Was Joost trouwens ook degene die in Vrijland speelt?
Jup, net als 'de vloer op jr.'
Dit is trouwens de reclame:
« Laatst bewerkt op: 15-09-2012, 12:27:11 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1142 Gepost op: 16-09-2012, 12:10:42 »
Misschien handig in het Mol-seizoen: automatisch verversen:

Download: http://crossrider.com/apps/16606/install_page

Functies:
- Vernieuwt automatisch zodra er een verandering plaatsvind op de pagina (elke 15 seconden)
- Laat in de titel zien hoeveel ongelezen pagina's er zijn.

Ik laat zelf de forum-homepage altijd in een ander tabblad openstaan, en nu kan ik aan de titel al zien of er een nieuw bericht is. En in het Mol-seizoen weet je ook zeker dat je niet bezig bent met het typen van een bericht terwijl er al een nieuw bericht is, de pagina wordt automatisch bijgewerkt.

Werkt op:
- Internet Explorer
- Firefox
- Chrome
- Safari

Als er iets niet werkt graag even doorgeven, dan verbeter ik het :-)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1143 Gepost op: 18-09-2012, 15:38:02 »
Citaat van: patrick martens
@DennisWeening wat voor dag is het eigenlijk vandaag?? Iets in september? #WIDM #mexico
;D
...óf niet!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1144 Gepost op: 18-09-2012, 16:15:58 »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1145 Gepost op: 18-09-2012, 21:37:44 »
Hij heeft wel humor, die Patrick.

Online Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1146 Gepost op: 18-09-2012, 21:43:25 »
Hij heeft wel humor, die Patrick.

Én een goed geheugen...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1147 Gepost op: 19-09-2012, 17:09:09 »
is het iemand opgevallen dat als je de M, de O en de L op dezelfde plaats schrijft, dat je dan in de O het peace teken omgekeerd krijgt? ja ik verveel me...
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1148 Gepost op: 19-09-2012, 18:24:53 »
is het iemand opgevallen dat als je de M, de O en de L op dezelfde plaats schrijft, dat je dan in de O het peace teken omgekeerd krijgt? ja ik verveel me...

Ik krijg het teken van de Deathly Hallows eruit...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1149 Gepost op: 19-09-2012, 20:33:04 »
Ik krijg het teken van de Deathly Hallows eruit...
Ligt eraan hoe lang je het middelste driehoekje van de M maakt, maak je hem half zo lang als de pootjes krijg je een peace-teken ondersteboven en maak je ze even lang dan krijg je het Deathly Hollows-teken ondersteboven.
臥底 是 谁?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1150 Gepost op: 23-09-2012, 18:34:14 »
Jungens (zullen we dat ook maar in het woordenboek proberen te krijgen?), jullie zullen mijn uiterst briljante speurneus ( ::pinokkio::) een weekje moeten missen, maak van vrijdag een feestje! (Het is dan immers de dag dat het een dag voor eergisteren een week na prinsjesdag was ::))

Moet er nog  een mooie naam komen voor deze feestdag :)
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om feestdag in te stellen, zoals 19 november en zo....
« Laatst bewerkt op: 23-09-2012, 18:38:55 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1151 Gepost op: 23-09-2012, 19:44:55 »
haha! leuk idee pac. maar wat zou de naam dan zijn voor die feestdag? de Een-dag-voor-eergisteren-een-week-na-prinsjes-dag-dag? hmm... ik zie het nog niet van de grond komen  ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1152 Gepost op: 23-09-2012, 19:46:43 »
ik vind dat het dan de pac-mol dag moet zijn.
Waar ga jij trouwens een week heen ???

*belt leerplichtambtenaar ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1153 Gepost op: 23-09-2012, 19:55:56 »
Waar ga jij trouwens een week heen ???

*belt leerplichtambtenaar ;D
Misschien gaat ie wel op schoolkamp. En tja, dan kan je bellen wat je wil maar of dat veel zin heeft :P


Is er trouwens eigenlijk een WIDM-feestdag? :P Wanneer was de eerste uitzending van de eerste reeks "De Mol"? Of op welke dag is het bedacht? Misschien moesten we eens een dag kiezen ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1154 Gepost op: 23-09-2012, 21:28:34 »
Is er trouwens eigenlijk een WIDM-feestdag?
De MolFanDag is toch eigenlijk de WIDM-feestdag? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1155 Gepost op: 24-09-2012, 22:26:31 »
De MolFanDag is toch eigenlijk de WIDM-feestdag? ;)
Ohja, tuurlijk. Een feestdag hoeft helemaal niet per se een vaste datum te zijn. ::fluit::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1156 Gepost op: 24-09-2012, 22:35:55 »
19 november 1999 werd de eerste aflevering van Wie is de Mol? uitgezonden. Ik was toen geen (bewuste) kijker, ik heb dit van Wikipedia af gehaald.

Dat betekent dat er op 19 mei dit jaar het ''koperen jubileum'' gevierd kon worden. Voor wie daar behoefte aan had, bedoel ik.

Online Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1157 Gepost op: 28-09-2012, 09:38:12 »
Uit de column in de Varagids die Nico Dijkshoorn om de beurt met Ronald Giphart schrijft:

Citaat
Ha Ronald,
Ben jij ook zo blij dat je niet meedoet aan Strictly come dancing? Ik weet dat jij, net als ik, bent gevraagd.
[...]
Ik ben zo blij dat ik nee heb gezegd.
[...]
Het is de tweede keer dat ik ontsnap. Ik ben ooit gevraagd voor Wie is de mol? De opnames zouden plaatsvinden op Cuba. Ik heb daar nog niet eens twee seconden over nagedacht. Dit zag ik voor mij: ik in een rode tanga, midden in een riviertje, met vier autobanden boven m'n hoofd en Danny de Munk op mijn schouders.

Als ik het mij goed herinner heeft hij het ook al eens eerder over WIDM op Cuba gehad. Lijkt me niet iets wat je uit je duim zou zuigen, maar als het klopt is het wel apart dat wij er niets van gehoord hebben. Misschien iets voor een vraag op de fandag?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1158 Gepost op: 28-09-2012, 10:39:58 »
Ik kan me ook zo voorstellen dat dit een grap van hem is. Meestal weten de kandidaten niet waar ze heen gaan toch?
Ik denk wel dat hij gevraagd is, maar niet dat het in Cuba was en al helemaal niet dat dat hem vertelt zou zijn nog voordat hij ja had gezegd

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1159 Gepost op: 28-09-2012, 11:55:07 »
Als ik dat zo lees, ik weet niet wie precies wat heeft gezegd, zuigt de schrijver van de bewuste passage dit simpelweg uit zijn duim. Niet alleen dat, volgens mij heeft ie nog niet eens 1 seconde van het programma gezien. Uit de context haal ik echter dat het Ronald Giphart is geweest.

Dat zeg ik niet omdat ik molloot ben, of molfan (de mildere variant daarvan), maar omdat kijkers naar het programma dergelijke rare situaties niet zullen herkennen.

Waarschijnlijk verwart hij WIDM met Sterrenslag: daar moest je ook door autobanden heen kruipen, en andere rare capriolen uithalen. Natuurlijk zijn er in WIDM ook gekke dingen te zien, moeten deelnemers soms in geprepareerde vervoermiddelen een parcours afleggen.

Ik kan me nog herinneren hoe bijvoorbeeld een land als Hongarije WIDM wilde gaan uitzenden: ze wilden het in 1 dag opnemen,in een setting zoals ik eerder aangaf (een soort Sterrenslag). Men liep bijvoorbeeld op een plein met een stok, en degene die de stok dan liet vallen, was dan de mol.

Die passage heb ik jaren geleden eens ergens gelezen, ik weet alleen niet meer waar dat was.


Kortgezegd: als je niet weet wat WIDM is, oordeel er dan niet over, en reageer vooral niet op een manier zoals Ronald dat deed