Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 105910 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2012, 17:30:27 »
O ja, de radiohint. Dan is mijn lijstje nu:

Afvaller: Hadewych (sorry!)
Verliezend finalist: Tim
Winnaar: Anne-Marie
Mol: Liesbeth

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #421 Gepost op: 23-02-2012, 17:31:22 »
Dat zou ik wel een hele flauwe cliffhanger vinden, dus a.u.b. niet.

Mee eens hoor! Toch werd het vorig jaar ook gedaan  :\'(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #422 Gepost op: 23-02-2012, 17:36:11 »
Mijn lijstje is:

Afvaller: Annemarie
Verliezer: Hadewych
Winnaar: Tim
Mol: Liesbeth

Maar ik hoop dat Hade de mol is.  ::regenboog::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #423 Gepost op: 23-02-2012, 17:36:37 »
Tim of niemand. Ofwel groepsvrijstelling maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk. Dat is ook meteen het ergste wat er kan gebeuren wat mij betreft, want dan zijn we niks verder. Dan hebben we eenzelfde probleem als toen met De Mol 3. Ik herinner me dat ik toen ook in een enorme tweespalt zat, en daar geraak je echt niet uit in een week tijd.

Nee, ik zie het zo. Iemand anders (1 van de vrouwen) wint de vrijstelling en Tim delft het onderspit omdat hij weer geen idee heeft hoe hij de test gaat invullen. En bovendien heb ik zin in een unieke finale. Iets wat nooit eerder is gebeurd!

Daarmee deel ik trouwens ook de mening van Anne-Marie. Die is hem ook liever kwijt dan rijk. Stuur Tim maar richting luchthaven. ;) Ik wil de hel wel eens zien losbreken hier op het forum. >:D

En al diegenen die zeggen Hadewych ... echt waar? Voor de zevende keer alweer?! Hoe origineel. ::)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2012, 18:26:10 »
Vanwege de roadshow hint ga ik dan toch voor Anne-Marie (hoewel ik haar eigenlijk vanaf de eerste aflevering al de finale zag halen en hier nog steeds in geloof..)


Aflevering 6:

Anne-Marie speelt geen informatie door en volgt hierbij dus een totaal andere strategie dan de overige kandidaten. Zij zegt: '... Ik wil niet bonden, ik wil niet fluisteren, ik wil niet smiespelen. Ik trap er niet in. Laat mij het nou maar op mijn eigen manier doen, en zien hoe ver ik kom. Ik heb het allemaal in mn boekje staan.. En hier *wijst naar haar hersenen*'.

Do you remember?


Bij dit stukje dacht ik eigenlijk hetzelfde als bij de informatie dat Frits op beide stoelen heeft gezeten tijdens de onderhandelingsopdracht: leuke montage, maar weinig relevant. Bovendien is in het extra filmpje van aflevering 7 nogmaals de aandacht gevestigd op de strategie van Anne-Marie als lonewolf..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #425 Gepost op: 23-02-2012, 18:34:39 »
Wel eens gepokerd tegen vrouwen die niet zo fanatiek in pokeren zijn?

Fanatieke pokeraars zitten hun outs te berekenen en schatten hun kansen in, en vervolgens wint die vrouw omdat ze zomaar wat doet en ineens wint met een hand die elke serieuze pokeraar allang had weggegooid.

Oei, had je erg veel verloren? ;D ;)

Ik hoop dat niemand afvalt vanavond: deze vier kandidaten kunnen wat mij betreft allemaal de Mol nog zijn. Zo hebben we een extra lastige finale.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #426 Gepost op: 23-02-2012, 18:44:16 »
Zojuist was er een preview die we nog niet gezien hadden! Het blijkt inderdaad een gewone vrijstelling te zijn. Dat ie doorzichtig is komt omdat het een vrijstelling voor de finale is. En zitten inderdaad te kwartetten  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #427 Gepost op: 23-02-2012, 18:51:23 »
Oei, had je erg veel verloren? ;D ;)

Je hebt me door :) Maar ging toen gelukkig niet om echt geld.

Ik ken echter wel mannen die om die reden zelfs helemaal niet met vrouwen/newbe's willen kaarten cq pokeren. Ze doen maar wat, dus zijn ze niet in te schatten, dus winnen ze.



Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #428 Gepost op: 23-02-2012, 19:23:52 »
Ik ken echter wel mannen die om die reden zelfs helemaal niet met vrouwen/newbe's willen kaarten cq pokeren. Ze doen maar wat, dus zijn ze niet in te schatten, dus winnen ze.

Wat een rare laffe mannen die zo redeneren.

Zou de Mol zijn azenmachine inzetten vanavond of zou het eerlijk spel zijn? (Welke serie was dat ook al weer dat de Mol op de wc goede kaarten vond die meteen 21 maakten? België 2 geloof ik. Wel erg riskant.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #429 Gepost op: 23-02-2012, 19:26:29 »
Eigenlijk niet anders verwacht dan dat het een gewone vrijstelling zou zijn. Maar wel een dure vrijstelling voor degene die hem NIET wint.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #430 Gepost op: 23-02-2012, 19:30:40 »
Gezien de Roodshow-hint hou ik vast aan A-M. Ze zullen dus als kwartet gaan kwartetten :P En Hade zie ik dat spelletje nog wel winnen. Er kan best een twist aan toegevoegd worden, dat het winnen van de vrijstelling x kost uit de pot. Of dat ze het in twee rondes verdelen. De winnaar van het eerste potje gaat door voor de vrijstelling. Winnaar van het tweede potje ook. Zeg maar gelijk aan het boogschieten. Want we weten weliswaar niet wat er gebeurd zou zijn als Liesbeth/Frits het vlot wel naar de kant hadden getrokken.

Maar de kans is groot dat zij met zijn tweeën het vlot in de fik mochten zetten met pijl en boog. En wie dat het eerst doet.. wint de vrijstelling. Dus met dat kwartetspel is het wellicht net zo. Twee zijn de gelukkigen die mogen kwartetten om de vrijstelling. Tenzij de twee 'verliezers' net zoals bij het boogschieten nog roet in het eten kunnen gooien.. Ik ben benieuwd in elk geval.  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #431 Gepost op: 23-02-2012, 19:32:04 »
Ik ga voor Hadewych. Waarom? Geen idee.  ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #432 Gepost op: 23-02-2012, 20:26:57 »
(Welke serie was dat ook al weer dat de Mol op de wc goede kaarten vond die meteen 21 maakten? België 2 geloof ik. Wel erg riskant.)

Zegt mij niets (meer). Dus of ik ben het totaal vergeten, of het was een andere reeks  :P .

In dat eerste geval, hoog tijd dat ik opnieuw kijk  ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #433 Gepost op: 23-02-2012, 21:22:38 »
Daar was 'ie dan, de  ::oink:: - exit.

 ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #434 Gepost op: 23-02-2012, 21:28:28 »
Dit belooft is een heel mooi seizoen ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: wat zaten we er naast:

Wie is de volgende afvaller?
Anne-Marie Jung    - 31 (36%)
Hadewych Minis    - 27 (31.4%)
Liesbeth Staats    - 9 (10.5%)
Tim Kamps    - 6 (7%)
NIEMAND    - 13 (15.1%)
   
Totaal aantal stemmen: 86
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #435 Gepost op: 23-02-2012, 21:30:52 »
Jeej ik had het juiist ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #436 Gepost op: 23-02-2012, 21:51:21 »
Ik heb al een paar afleveringen 'Tim' gestemd. Blij dat het eindelijk zover is. Als kandidaat kan ik 'm ook een stuk beter waarderen, als ik dit geweldige siezoen weer eens terug ga kijken.

Ik snap alleen niet waar de nieuwe poll over gaat. Over wie de verlizer is, denk ik?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #437 Gepost op: 23-02-2012, 21:53:03 »
Ik denk dat Anne-marie de verliezer is, gewoon omdat ik haar van de drie het minste verdenk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #438 Gepost op: 23-02-2012, 21:58:33 »
Moelijke vraag.

Ik verdenk Hadewych het meest, en een beetje Anne-Marie (eigenlijk sinds de afgelopen twee afleveringen weer eens stukje meer) ... dus heb ik voor Liesbeth gestemd omdat zij volgens mij de Mol niet is.

Maar als Hadewych echt de Mol is, dan denk ik dat Liesbeth haar meer verdenkt dan Anne-Marie en zij dus wint. Als Anne-Marie de Mol is kan het volgens mij nog alle kanten op.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #439 Gepost op: 23-02-2012, 22:32:18 »
Daar was 'ie dan, de  ::oink:: - exit.

 ::rofl::

Best wel ja!  :o

Nee, die had ik niet zien aankomen. Maar toen ik de tweet van A-M las had ik al zo'n akelig voorgevoel. Toen zij de vrijstelling won en Art begon over.. dat Tim de eer v/d mannen moet ophouden.. ja, dan zie je dat rode scherm wel aan komen.  :(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan