Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 105406 keer)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #460 Gepost op: 1-03-2012, 21:25:47 »
Geen afvaller vanavond. Dus volgende week Mol, winnares en verliezer.
Amandla Awethu

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #461 Gepost op: 2-03-2012, 13:09:55 »
We hebben 11 knapperiken onder ons :D


Wie is de volgende afvaller? Anne-Marie Jung  15 (24.6%)
Hadewych Minis  23 (37.7%)
Liesbeth Staats  12 (19.7%)
NIEMAND  11 (18%)  
Totaal aantal stemmen: 61
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #462 Gepost op: 2-03-2012, 13:12:25 »
We hebben 11 knapperiken onder ons :D

En ik ben daar 1 van  ::trots::

Nee zo'n knappe kop ben ik niet :P Maar ik had wel op niemand gestemd. Meer omwille van de wens is de vader van de gedachte ditmaal niks prijs te geven. Ik bedoel.. goed, ze hadden Hade als winnaar en/of verliezer bekend kunnen maken. Maar was Hade bekend geworden als winnaar, dan kan nog alleen A-M de mol zijn. En verliest Hade, dan zal Liesbeth de mol zijn omdat A-M als enige op haar heeft gestemd in de test.

Kortom ook dan zou de mol indirect bekend gemaakt zijn. Dus de enige logische actie was: niemand bekend maken en in die zin dat 'niemand' zou afvallen. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #463 Gepost op: 2-03-2012, 13:38:37 »
enige logische actie was: niemand bekend maken
Nou... dat vond ik dus 1 van de 2 logische keuzes. De andere was namelijk zoals Jayne wel uitlegde: Liesbeth eruit (strookt ook met mijn theorie), als grote climax en trigger voor alle kijkers toch ook afl. 10 te gaan zien want daarna was er een molduel geweest Hade-AM, en laat nu de boel weer erg gemanipuleerd worden op .nl waar de laatste weken Hade AM inhaalde en zelfs uitliep tot 1000 stemmen meer, dus ik had het ook logisch gevonden als Hade en AM over waren gebleven. Maar dit was inderdaad ook een goede optie ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #464 Gepost op: 2-03-2012, 15:21:52 »
Ben ik de enige die dit gehoord heb? :p Ik kan nu pas weer op de site, gisteravond en vanmorgen vroeg kon ik de site niet bereiken:

Vanaf 12.20 zie je een shot waarin Liesbeth gevangen zit. Ook hoor je heel even het afvallersdeuntje. Daarna komen AM en Hadewych in beeld en wordt er weer vrolijke muziek onder gezet.

Is Liesbeth de verliezer? ::vergroot::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #465 Gepost op: 2-03-2012, 18:43:58 »
En ik ben daar 1 van  ::trots::

Nee zo'n knappe kop ben ik niet :P Maar ik had wel op niemand gestemd. Meer omwille van de wens is de vader van de gedachte ditmaal niks prijs te geven. Ik bedoel.. goed, ze hadden Hade als winnaar en/of verliezer bekend kunnen maken. Maar was Hade bekend geworden als winnaar, dan kan nog alleen A-M de mol zijn. En verliest Hade, dan zal Liesbeth de mol zijn omdat A-M als enige op haar heeft gestemd in de test.

Kortom ook dan zou de mol indirect bekend gemaakt zijn. Dus de enige logische actie was: niemand bekend maken en in die zin dat 'niemand' zou afvallen. :)

volgens mij was het alleen bekend geweest bij Anne-Marie de verliezer, Anne-Marie als winnaar of Hadewich als Winnaar, bij de rest is nog niet alles duidelijk. dus ze hadden altijd wel iets bekend kunnen maken in mijn ogen