Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 723235 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #400 Gepost op: 1-06-2012, 22:14:26 »
Ik heb ook geen idee waar die foto gemaakt is, maar die tweede geldautomaat is er wel één van ING. Als je goed kijkt, zie je namelijk dat ook die automaat oranje van kleur is en dus ING de eigenaar is.
yep, je hebt gelijk. Ik verwacht dit bij een groter filiaal van de ING.....


Maar OT: ik weet niet of dit een afleidingsmanoeuvre van Art is. Had iemand het op het forum het immers niet over een vertrekdatum aanstaande maandag?

@Ramonmol: ik heb overigens wel een vermoeden dat de tweets dit jaar meer geregisseerd worden dan voorgaande jaren, ik heb het hier eerder ook al over gehad. Zie mijn antwoord #402 hierboven.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #401 Gepost op: 5-06-2012, 16:21:54 »
privacy cirkel bestaat al een tijdje in NL
zie kranten bericht (met dank aan yahoo afbeeldingen)

http://www.parool.nl/parool/nl/4041/AMSTERDAM-ZUID/article/detail/1857766/2011/03/09/Safety-Spot-bij-pinautomaat-blijkt-succes.dhtml

de vier mensen die ik in de gaten houd voor vertrek WIDM hebben nog geen groot twitter gat, maar ik heb het vermoeden dat ze 1 juni vertrokken zijn. van die 4 mensen heeft alleen art getwitterd na die datum, en hij slechts 1 bericht, maar het is te vroeg voor conclusies, aangezien bij iedereen er wel eens een gat zit van een paar dagen.
« Laatst bewerkt op: 5-06-2012, 18:00:37 door witte raaf »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #402 Gepost op: 5-06-2012, 16:47:18 »
En wie volg jij?

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #403 Gepost op: 5-06-2012, 17:39:28 »
En wie volg jij?

JP pellemans
art rooijakkers
george langen... mol seizoen 3
eva keune oid (van de redactie zie aftiteling)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #404 Gepost op: 5-06-2012, 19:36:47 »
Misschien gaat het morgen wel van start, zo meldt Boulevard.

Ben Saunders ‏@TattooBen

Vanavond nog chillen met @Keetwereld en dan een weekje weg!! Hmm jammer dat Keetje niet mee kan :(

Weekje moet dan wel weekjes worden als hij een blijvertje is..... maar de mol lijkt hij mij dan alvast niet  ::ohno::

Overigens heb ik zijn broer Dean ook bekeken, en die gaat nou net ook een weekje weg, naar Barcelona. Hmmm, dan een foutje van Boulevard?!

Ik denk wel gezien Art's laatste tweet en eerder dat ING automaatje dat ze nog wel in NL zijn.

laatste tweet
art rooijakkers ‏@artrooijakkers

Rijdend op de A2 komt een mens tot diepe gedachten. Zoals: waar is de A3 eigenlijk? #dtv
« Laatst bewerkt op: 5-06-2012, 19:42:43 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #405 Gepost op: 5-06-2012, 19:43:33 »
Misschien gaat het morgen wel van start, zo meldt Boulevard.

Ben Saunders ‏@TattooBen

Vanavond nog chillen met @Keetwereld en dan een weekje weg!! Hmm jammer dat Keetje niet mee kan :(

Weekje moet dan wel weekjes worden als hij een blijvertje is..... maar de mol lijkt hij mij dan alvast niet  ::ohno::

Overigens heb ik zijn broer Dean ook bekeken, en die gaat nou net ook een weekje weg, naar Barcelona. Hmmm, dan een foutje van Boulevard?!


ik denk idd dat boulevard het fout heeft. Ik dacht ook meteen van hé, dat kan wel eens over widm gaan, maar een weekje lijkt me vrij kort. (Lijkt me trouwens ook vreemd als ie er zo vrij over zou mogen praten.)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #406 Gepost op: 5-06-2012, 19:52:47 »
Lijkt me trouwens ook vreemd als ie er zo vrij over zou mogen praten
Ja maar waar ik op aansloeg is dat hij niet zegt waar hij heengaat. Leek me wat op Frits die ook zei dat hij weg zou gaan, een twitterpauze zou nemen, lekker vaag.

Maar Dean zegt duidelijk een bestemming. Kan gelogen zijn maar 2 broers in WIDM is onmogelijk lijkt mij. Dus dan zouden ze elkaar nog kunnen dekken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #407 Gepost op: 5-06-2012, 20:30:04 »


Ik denk wel gezien Art's laatste tweet en eerder dat ING automaatje dat ze nog wel in NL zijn.

laatste tweet
art rooijakkers ‏@artrooijakkers

Rijdend op de A2 komt een mens tot diepe gedachten. Zoals: waar is de A3 eigenlijk? #dtv
::jaja:: Dat denk ik ook ja. Dan denk ik toch echt dat ze tijdens het EK ervandoor gaan, zo net voor de vakantieperiode, maar wel net als een groot deel van Nederland met voetbal bezig is.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #408 Gepost op: 5-06-2012, 20:46:11 »
::jaja:: Dat denk ik ook ja. Dan denk ik toch echt dat ze tijdens het EK ervandoor gaan, zo net voor de vakantieperiode, maar wel net als een groot deel van Nederland met voetbal bezig is.

Lijkt mij idd best wel waarschijnlijk
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #409 Gepost op: 5-06-2012, 21:09:18 »
JP pellemans
art rooijakkers
george langen... mol seizoen 3
eva keune oid (van de redactie zie aftiteling)

Art tweete vandaag nog.
Eva keune heeft meerder twitterstiltes van 5 dagen of meer..
En gaat george langen mee met de mol ieder jaar? of wat heeft hij ermee te maken. een is niet opnieuw kandidaat dus een twitterstilte bij hem zou niet raar zijn.


Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #410 Gepost op: 5-06-2012, 21:10:46 »
George heeft niks meer met widm te maken. Twitter stiltes van hem zullen dan ook niet zo veel zeggen lijkt mij
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #411 Gepost op: 5-06-2012, 22:12:50 »
George heeft niks meer met widm te maken. Twitter stiltes van hem zullen dan ook niet zo veel zeggen lijkt mij

Klop ja  ::jaja:: Enige wat George ermee te maken heeft is dat hij nog steeds door de productie om wat (mol)coachingstips gevraagd wordt, toch? Tenminste dat vertelde hij toen bij Koffietijd. (en ja zo nu en dan duikt hij nog eens op in de serie, zoals bij seizoen 10)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #412 Gepost op: 6-06-2012, 15:47:59 »
Ja maar waar ik op aansloeg is dat hij niet zegt waar hij heengaat. Leek me wat op Frits die ook zei dat hij weg zou gaan, een twitterpauze zou nemen, lekker vaag.

Maar Dean zegt duidelijk een bestemming. Kan gelogen zijn maar 2 broers in WIDM is onmogelijk lijkt mij. Dus dan zouden ze elkaar nog kunnen dekken.

Dean doet hoogstwaarschijnlijk mee aan Expeditie Poolcirkel, de vernieuwde versie van 71 Graden Noord. Maar hij kan wel Ben dekken natuurlijk  ;)
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #413 Gepost op: 10-06-2012, 23:42:15 »
Volgens mij zijn ze nog niet vertrokken. Ik heb vorige week nog iemand op tv gezien, die mee zou doen.

Een presentator.


 Ik hoop vurig dat die persoon erbij zit. Nu kan ik er tenminste op terugvallen, als het klopt.


Laten we even lekker vaag doen. Meer zeg ik niet.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #414 Gepost op: 10-06-2012, 23:55:18 »
Overigens is mijn lijstje, het volgende:

Pin me er niet op vast, het is net zo'n speculatief lijstje als de andere genoemde namen:


- Rick Brandsteder (presentator, Wie Is De Chef?)
- Fajah Lourens (actrice, o.a. Yasmin Fuentes in Goede Tijden Slechte Tijden)
- Veronica van Hoogdalem (oud-VJ bij TMF)
- Viktor Brand (presentator, Shownieuws)
- Arjan Smit (acteur, o.a. Sesamstraat)
- Mick de Lindt (acteur, o.a. Jasper Klein in ONM)
- Nicolette van Dam (actrice, o.a. in Voetbalvrouwen)
- Rixt Leddy (actrice, o.a. Dian Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden)
- Dirk Taat (presentator, nu te zien in 4Me)
- Annete Malherbe (actrice, o.a. Wat Als?)



De persoon die ik in antwoord 424 noemde, staat erbij. We zullen zien of het klopt.


Mijn gok voor het land: Canada.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #415 Gepost op: 11-06-2012, 10:56:56 »
Wel nog even een toevoeging. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat niet het volledige lijstje van mij afkomstig is. Maar wel 5 van de tien namen, en daar hoort ook de door mij bedoelde presentator bij.

Toen ik ''mijn'' namen gezamenlijk in google intikte, kreeg ik tot mijn stomme verbazing bovenstaand lijstje eruit.Dus ik dacht: als er 5 overeenkomen, waarom niet de rest ook. Vandaar dat ik dat lijstje heb geplaatst.

Niets is wat het lijkt, luidt het WIDM-gezegde. Dus het kan goed zijn dat er helemaal niets van klopt.

Er ontbreekt immers de traditionele cabarettier.

Twee namen wil ik dan wel nog noemen, hoewel ik er de nodige vraagtekens bij zet:

Lauren Verster wordt vaker genoemd. Zij is echter de nieuwe duo-presentatrice van Fort Boyard, dat in juli wordt pgenomen. Dan zijn ze net terug van de opnames van WIDM-13, en dan ga ge weer op weg voor Fort Boyard. Lijkt me niet erg waarschijnlijk.

En dan ''zoemt'' hier en daar de naam van Ward Kamps, de broer van Tim, rond. Maar daar heb ik dan ok mijn bedenkingen bij.


Nogmaals: het is pure speculatie.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #416 Gepost op: 11-06-2012, 11:52:31 »
Overigens is mijn lijstje, het volgende:

Pin me er niet op vast, het is net zo'n speculatief lijstje als de andere genoemde namen:


- Rick Brandsteder (presentator, Wie Is De Chef?)
- Fajah Lourens (actrice, o.a. Yasmin Fuentes in Goede Tijden Slechte Tijden)
- Veronica van Hoogdalem (oud-VJ bij TMF)
- Viktor Brand (presentator, Shownieuws)
- Arjan Smit (acteur, o.a. Sesamstraat)
- Mick de Lindt (acteur, o.a. Jasper Klein in ONM)
- Nicolette van Dam (actrice, o.a. in Voetbalvrouwen)
- Rixt Leddy (actrice, o.a. Dian Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden)
- Dirk Taat (presentator, nu te zien in 4Me)
- Annete Malherbe (actrice, o.a. Wat Als?)



De persoon die ik in antwoord 424 noemde, staat erbij. We zullen zien of het klopt.


Mijn gok voor het land: Canada.

leuk lijstje maar onwaarschijnlijk. Dirk taat en Fajah zijn allebei in de voorbereidingen voor een grote marathon in new york.. volgens mij is dat al bijna. Nicolette van dam is 3 maanden geleden bevallen, erg onwaarschijnlijk dat ze nu al mee zou doen en haar kindje thuis laten. Annet malherbe zou ook mijn all time favoriet zijn maar helaas duikt ze nooit op in tv programma's als zichzelf (heb haar maar 1 x op tv gezien als niet-actrice bij sportzomer in 2011 en daar was ze niet heel vrolijk ofzo, volgens mij is het niet haar ding)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #417 Gepost op: 11-06-2012, 11:56:42 »
@bodejos

Zelf denk ik dat lauren verster wel meedoet.. ze is niet naar de avro gekomen voor alleen fort boyard. ze gaat ook andere programma's doen. art heeft het vorig jaar tog ook gedaan. wie is de mol en 10 dagen erna fort boyard. je weet de precieze opnamedatum van fb niet, misschien heeft ze ook nog wel 10 dagen ertussen. iets zegt me dat zei een kandidaat is. ward zou best leuk zijn, maar denk niet dat ze dat 2 jaar achter elkaar doen. een broer/zus. mss als er 1 jaar tussen zou zitten.
Ik zat te denken aan martine sandifort als cabartiere dit jaar. ze is een van de weinige leuke vrouwelijke cabarieters in NL. Sara kroos en sanne wallis de vries willen beide niet meedoen aan widm

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #418 Gepost op: 11-06-2012, 12:08:01 »
Marathon New York is in November.

Ik heb overigens mijn lijstje door google gehaald, en toen kwam dit eruit, zoals ik al zei.

Ik zei al: om het spannend   te houden zeg ik niet welke 5 namen die van mij waren.


De presentator waar ik het over had, was vorige week nog op tv. Dat kan twee dingen betekenen: hij doet niet mee, of de opnames zijn, in tegenstelling tot wat velen beweren niet of pas vandaag begonnen.

Ik let deze week op, of die persoon deze week wel op tv te zien is.



Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #419 Gepost op: 11-06-2012, 15:48:12 »
het is zeeeeeer onwarschijnlijk (praktiesch onmogenlijk) maar ik zou het echt geweldig vinden als Aart Staartjes meedeed! (oa. van sesamstraat)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"