Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 723246 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #660 Gepost op: 25-06-2012, 18:40:00 »

 en weinig Nederlanders. Tenzij ik er rondloop natuurlijk.
tel jij voor meer dan 1? hahahahah

Dan ben je NU te laat, vrees ik. Maar het zou qua land weldegelijk een goede keuze zijn. Alleen weet het ik het nog niet zo hoe het zit met de politieke actualiteit, en of het daar makkelijk is om filmvergunningen te regelen.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #661 Gepost op: 25-06-2012, 18:54:07 »
voor 10 euro wedden dat ze in een eng huis geld moeten vinden terweil er twee vampiers ze achtervolgen in Transsylvanni
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #662 Gepost op: 25-06-2012, 19:01:22 »
Zoveel enge huisjes heb je niet in Transsylvannië, alleen hele lieflijke stadjes.  ::jaja:: En heel veel heuvels en bossen. (vandaar de naam Transsylvanie wat voorbij de bossen betekent, of de naam Ardeal (zoals Hongaren en Roemenen het gebied noemen) wat komt van het Hongaarse woord voor heuvel).

Ik hou van Transsylvanië  ::jaja::

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #663 Gepost op: 25-06-2012, 19:30:48 »
ik neem aan dat je er eerder bent geweest?  ::)
Ik ga deze zomer trouwens naar Bulgarije. jammer genoeg hebben mijn ouders een land te ver naar het zuiden gekozen toen ze een land kozen waar we heen gaan.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #664 Gepost op: 25-06-2012, 19:59:18 »
Roemenië (en dan met name Transsylvanië) is mijn favoriete vakantiebestemming.  :D Heb ook een jaar Roemeens gestudeerd.  :P Kan misschien nog wel van pas gaan komen.  8)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #665 Gepost op: 25-06-2012, 21:50:55 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #666 Gepost op: 25-06-2012, 22:14:24 »
Ik hoop ooit Pac-Mol te zien als mol in WIDM. Wat kan die jongen de boel voor de gek houden..... ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #667 Gepost op: 25-06-2012, 23:14:00 »
Ik hoop ooit Pac-Mol te zien als mol in WIDM. Wat kan die jongen de boel voor de gek houden..... ::ok::

Ben nu al benieuwd naar de tactieken die dan boven water zouden komen. XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #668 Gepost op: 25-06-2012, 23:16:44 »
hoelang de opnames hebben stilgelegen
Ik weet er niet veel van maar zo lang kan het niet zijn toch? Ik bedoel, het was meteen al duidelijk dat het niet heel ernstig was, Janine had ribben gebroken lees ik op haar twitter, en ze is heel goed gemutst. Veel langer dan gepland kunnen de opnames sowieso nooit duren. BN-ers hebben een volle agenda.

Welke datum bedoel je nou btw? 6 juni was op een woensdag
Ik pakte gewoon de eerste datum na Art's twitterpauze. Ik denk dan dat die het meest waarschijnlijk is al start van de serie. Maakt niet veel uit of dat nu een woensdag is of wat anders toch?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #669 Gepost op: 25-06-2012, 23:25:37 »
Ik weet er niet veel van maar zo lang kan het niet zijn toch? Ik bedoel, het was meteen al duidelijk dat het niet heel ernstig was, Janine had ribben gebroken lees ik op haar twitter, en ze is heel goed gemutst. Veel langer dan gepland kunnen de opnames sowieso nooit duren. BN-ers hebben een volle agenda.
Ik pakte gewoon de eerste datum na Art's twitterpauze. Ik denk dan dat die het meest waarschijnlijk is al start van de serie. Maakt niet veel uit of dat nu een woensdag is of wat anders toch?


T was toch wel wat ernstiger dan jij schertst hoor. Dr ruggenwervel was verbrijzeld (kans op verlamming is hierbij vrij groot) en toen hebben ze een rib weg gehaald en daar een nieuwe werven van gemaakt ;) Ze had dus geen rib gebroken zoals jij zegt.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #670 Gepost op: 26-06-2012, 06:35:03 »
Ze hebben inderdaad van een rib een nieuwe wervel ''gevormd''. Overigens is er in het ene bericht wel, en in het andere bericht geen sprake van gebroken ribben. Wel van gescheurde spieren en pezen. Lijkt me ook geen pretje.


Zoals Elise al zei: de kans op (volledige) verlamming is zeker aanwezig, er lopen immers ook zenuwen door de ruggenwervel. Daar staat tegenover dat er naderhand wel weer positieve berichten kwamen. Vroege Vogels heeft als eerste nieuwsitem op zondagmorgen (Radio 1, na het nieuws van 8 uur) een update.

Of BN-ers een overvolle agenda hebben en dat daardoor de opnames niet te lang stil mogen liggen, kijkt me in dit geval toch minder van belang, overigens. Nood breekt wet, zeggen ze toch?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #671 Gepost op: 26-06-2012, 11:01:32 »
BN-ers een overvolle agenda hebben en dat daardoor de opnames niet te lang stil mogen liggen, kijkt me in dit geval toch minder van belang, overigens. Nood breekt wet, zeggen ze toch?
Jawel maar ik bedoelde dat je toch al gauw weet wat de status is na een ziekenhuisopname, eerst wil je weten of het ernstig is, en als het mee zou vallen of Janine nog mee kan doen, het zat er dus tussenin begrijp ik, wel uit het spel maar ook goed aanspreekbaar en geslaagde zorg.

Voor de groep zal de schrik groot zijn geweest. Maar langer dan een dag zullen de opnames niet hebben stilgelegen lijkt mij. Wat kan je als groep doen behalve ziekenhuisbezoek? Maar afwachten zal niemand willen, Janine niet, de groep niet, de crew niet. Maar er zijn zeker calamiteiten te bedenken waardoor je langer de opnames stillegt, een aardbeving ofzo waardoor je eerst zeker wilt weten dat de groep veilig is, dus inderdaad nood breekt wet.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #672 Gepost op: 26-06-2012, 11:36:17 »
Ik wil zo graaaaaaag weer een serie in azie.
als ik de muziek uit seizoen 10 hoor, zo vet en het past perfect bij wie is de mol.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #673 Gepost op: 27-06-2012, 13:30:58 »
Janine is volop aan het twitteren. Dat is sowieso fijn, want het lijkt zo de goede kant op te gaan. Een van haar tweets gaat over Nurse Ronel en in http://bit.ly/MALupP twittert ze een foto van de zuster.

[ SPOILER ALERT: in onderstaande wordt niets weggegeven, maar dat wordt anders als je op de link klikt ]

Het outfit van deze zuster is nogal opvallend. Een beetje googlen leidt naar deze link: http://bit.ly/NAZRtX. Als je googlet op de naam Ronel dan komt die naam daar ook voor - je vindt zelfs geregistreerde zusters.

Ik heb de foto ook in verband proberen te brengen met Roemenie (grandioze vondst van Pac-Mol). Behalve dat ik het er wel uit vind zien als wat ik me bij een Roemeens ziekenhuis zou voorstellen, kom ik niet veel verder...

En op de een of andere manier kan ik me er niets bij voorstellen dat dit in Frankrijk is....

m0ll0m

[edit: ruzie met bit.ly die de originele url naar het clipboard had gezet ]
« Laatst bewerkt op: 27-06-2012, 13:47:38 door m0ll0m »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #674 Gepost op: 27-06-2012, 14:12:20 »
Ik heb geprobeerd het logo op het shirt van de zuster en het boek dat op tafel ligt te tracken, maar dat mislukte.

Toen gezocht op Acarc, het woord dat op het bed stond, en kreeg toen een veel betere hit!

Acarc(ANNAPOLIS COUNTY MUNICIPAL HOUSING CORPORATION) is een revalidatiecentrum in Bridgetown, Canada!

Uit haar tweets is op te maken dat ze pas over een aantal weken terug naar Nederland komt. Het bevestigd het feit dat ze tweet over andere personen met ernstige aandoeningen op haar zaal etc.

Officiële website van Acarc: http://www.homesforcare.com/
« Laatst bewerkt op: 27-06-2012, 14:14:51 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #675 Gepost op: 27-06-2012, 14:14:02 »
Toen gezocht op Acarc, het woord dat op het bed stond, en kreeg toen een veel betere hit!

Volgens mij staat er Acare en is dat gewoon het merk van het bed ? http://www.acarecn.com/default_en.aspx
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #676 Gepost op: 27-06-2012, 14:16:17 »
Volgens mij staat er Acare en is dat gewoon het merk van het bed ? http://www.acarecn.com/default_en.aspx

Dat kan ook, maar vond dat van mij een betere theorie! ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #677 Gepost op: 27-06-2012, 14:17:42 »
Dat kan ook, maar vond dat van mij een betere theorie! ::rofl::

Haha, de mijne wijst niet echt naar een land inderdaad ... tenzij Acare bedden bijna nergens gebruikt worden ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #678 Gepost op: 27-06-2012, 14:33:55 »
Dat logo heb ik ook getracht te vinden, maar zonder soelaas.

Het bed is van Acare, maar dat is overal te vinden.

Links achterin hangt een (medisch) afval bak met opdruk "Danger".

Op de tafel ligt een engelstalig boek, maar dat zegt niets.

Onder tafel liggen twee mappen met 16 en 17-1 er op (of omgekeerd), leert je dus ook niets.

De foto is ontdaan van kenmerken als GPS coordinaten (helaas).

m0ll0m

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #679 Gepost op: 27-06-2012, 14:36:15 »
Herkent iemand dit logo?
...óf niet!