Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 723253 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #760 Gepost op: 12-07-2012, 21:34:31 »
Nou ja, als ze naar Z. Afrika gaan, gaan ze vast ook nog wel richting Kaapstad..  ;D
Hoop ik toch!  ::jaja::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #761 Gepost op: 12-07-2012, 21:59:19 »
niet te geloven! geef het geluid van een vogel en binnen een paar dagen weten de molloten al waar widm 2013 zal plaatsvinden. ze moeten echt wat meer hun best doen om het geheim te houden.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #762 Gepost op: 12-07-2012, 22:04:29 »
Nou ja, als ze naar Z. Afrika gaan, gaan ze vast ook nog wel richting Kaapstad..  ;D
Hoop ik toch!  ::jaja::
Ja, dat zit er wel in. Bouw een tafel op de Tafelberg. De materialen vind je op Robben-eiland. Jullie zijn nog met zessen, maar in het bootje is maar plaats voor twee.

*Bodejos ziet het al helemaal voor zich*

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #763 Gepost op: 12-07-2012, 22:53:03 »
niet te geloven! geef het geluid van een vogel en binnen een paar dagen weten de molloten al waar widm 2013 zal plaatsvinden. ze moeten echt wat meer hun best doen om het geheim te houden.
Tja. Het was wel even zoeken.  ;)
Ik neem gezien de twitterpic van Janine wel aan dat ze gewoon het groene licht ervoor heeft gekregen van de productie hoor. Anders had ze dit vast nooit verteld in 'Vroege Vogels' neem ik aan.  :)

Maar het speurwerk was wel leuk!  ;D  Heb nu alweer zin in S13 temeer daar in Z. Afrika!!  ::tandpastasmiley::  ::love::  ::love::

Ja, dat zit er wel in. Bouw een tafel op de Tafelberg. De materialen vind je op Robben-eiland. Jullie zijn nog met zessen, maar in het bootje is maar plaats voor twee.

*Bodejos ziet het al helemaal voor zich*

Robben Island lijkt me een geweldige locatie. Het enige nadeel is wel dat het natuurlijk vrij toeristisch is dus wellicht lastiger om iets (geïsoleerd) op te regelen. Hoe dan ook, voldoende prachtige locaties aldaar, dus ik verheug me al enorm!!!   ;D
« Laatst bewerkt op: 12-07-2012, 23:00:06 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #764 Gepost op: 12-07-2012, 23:50:12 »
niet te geloven! geef het geluid van een vogel en binnen een paar dagen weten de molloten al waar widm 2013 zal plaatsvinden. ze moeten echt wat meer hun best doen om het geheim te houden.
Ik denk dat de verpleegstersoutfit toch wat meer zekerheid gaf... :P Voor mij wel in ieder geval, ik ben niet zo'n vogel(f)luisteraar.
臥底 是 谁?

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #765 Gepost op: 13-07-2012, 00:50:33 »
Ik dacht dat de verpleegstersfoto nog een afleidingsmanoeuvre was, maar jij hebt me met het vogelgeluid toch overtuigd. Knap gevonden.  ::jaja:: en  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 13-07-2012, 01:23:46 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #766 Gepost op: 13-07-2012, 01:12:22 »
Ik denk dat de verpleegstersoutfit toch wat meer zekerheid gaf... :P Voor mij wel in ieder geval, ik ben niet zo'n vogel(f)luisteraar.
'Zekerheid' is een betrekkelijk begrip..  ::)
Temeer daar we geen zekerheid hebben over alle verpleegstersuniformen in Z. Afrika, bijvoorbeeld..  ;)
Vandaar dat ik een ander staafbaar feit zocht om eerder genoemde na te trekken.

Het gaat mij vooral om de combinatie van beide.
Elk op zich is meervoudig te duiden, maar samen wijzen ze duidelijk naar hetzelfde.

Ik dacht dat de verpleegstersfoto nog een afleidingsmanoeuvre was, maar jij hebt met met het vogelgeluid toch overtuigd. Knap gevonden.  ::jaja:: en  ::bravo::
Dank! ;D  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 13-07-2012, 01:33:50 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #767 Gepost op: 13-07-2012, 06:42:00 »
Een voordeel is dat dat vogeltje geen straf-clausule in zijn of haar contract had staan.


Al met al, de oorzaak was natuurlijk triest, best wel vermakelijk om te zien HOE de lokatie van WIDM2013 is komen bovendrijven.

Straks wordt er nog gekeken naar een grassoort, die alleen op die en die lokatie groeit: ''ik ben ervan overtuigd dat het Swaziland is, want deze grassoort komt van nature alleen in Swaziland voor.....''.   


Maar ja, daar zijn wij molloten voor, nietwaar?
« Laatst bewerkt op: 14-07-2012, 17:57:34 door Bodejos »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #768 Gepost op: 14-07-2012, 12:12:02 »
Toch grappig, het was toch Anton die in dat interview laatst zei dat Zuid-Afrika al eens geprobeerd maar mislukt was en hij dus Afrika als WIDM-continent niet snel meer zag gebeuren?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #769 Gepost op: 14-07-2012, 13:15:47 »
Toch grappig, het was toch Anton die in dat interview laatst zei dat Zuid-Afrika al eens geprobeerd maar mislukt was en hij dus Afrika als WIDM-continent niet snel meer zag gebeuren?
Kom ik toch uit op Niets is wat het lijkt :P Maar inderdaad wel grappig. Van alle mogelijke Afrikaanse landen zouden landen uit Noord-Afrika (zoals het mislukte Marokko), mits er geen opstanden/oorlog is makkelijk kunnen. (dan doet het mij nog denken aan Jordanië). En Zuid-Afrika is dan ook een hele goede optie, Flashback is er tenslotte ook opgenomen, wat aangeeft dat het wel kan in Afrika :)
« Laatst bewerkt op: 14-07-2012, 13:19:10 door mollenvanger21 »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #770 Gepost op: 14-07-2012, 14:46:58 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze die opdracht met Janines ongeluk gaan uitzenden, en of we ook iets van het ongeluk zelf zullen zien.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #771 Gepost op: 14-07-2012, 18:04:26 »
Het handigste lijkt het mij om die opdracht in het geheel niet te grebuiken. De makers zullen met 1 vervallen opdracht niet in de problemen komen, omdat er altijd wat op de plank ligt. Daarmee verwijs ik naar het interview met Anton, waarin hij ingaat op de mogelijkheden die ze hebben bij droog weer, beetje regen, en stortregen.


Dan is er nog iets, dat eigenlijk heel maf is om daarover na te denken. Ik bedoel: eigenlijk is het not done om Janine en haar ongeluk steeds in de discussie te betrekken, maar nu er progressie gemeld werd rondom haar herstel, lijkt het mij dat het onderwerp iets minder ''beladen is''.

Ik heb het al eens aangekaart: hoe gaat de WIDM-pool eruit zien, en hoe gaat de aandelenmarkt eruit zien. Mits die laatste door gaat, uiteraard.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #772 Gepost op: 14-07-2012, 18:19:59 »
Jos, laat het eens even rusten. Het is juli, widm begint in januari. Je hoort het wel. Komt vast goed
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #773 Gepost op: 14-07-2012, 18:29:38 »
Jos, laat het eens even rusten. Het is juli, widm begint in januari. Je hoort het wel. Komt vast goed

Inderdaad. Jongens, ga op vakantie, ga boeken lezen, ga desnoods werken, maar het is niet gezond voor jullie nu. :P

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #774 Gepost op: 14-07-2012, 18:34:31 »
Jos, laat het eens even rusten. Het is juli, widm begint in januari. Je hoort het wel. Komt vast goed
Is het misschien handiger om het hele topic even op slot te zetten? Zolang het open blijft, blijven er ook mensen, waaronder ikzelf, jij, Tinuzz, en noem maar op, in reageren.

Ik zal in een pm even toelichten waarom ik dat van die pool en aandelen nu aanhaal, dan begrijp je het misschien.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #775 Gepost op: 14-07-2012, 18:40:39 »
Nee Jos, speculeren over WIDM2013 mag nog steeds en dat is leuk. Maar je nu al druk maken over de pool is onzin. PM lijkt me overbodig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #776 Gepost op: 14-07-2012, 18:59:21 »
Nee Jos, speculeren over WIDM2013 mag nog steeds en dat is leuk. Maar je nu al druk maken over de pool is onzin. PM lijkt me overbodig.
Hij was al onderweg, ik kan hem niet terughalen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #777 Gepost op: 14-07-2012, 19:08:14 »
Inderdaad. Jongens, ga op vakantie, ga boeken lezen, ga desnoods werken, maar het is niet gezond voor jullie nu. :P

::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #778 Gepost op: 15-07-2012, 14:46:45 »
Ik hoop echt dat er een opdracht komt met het Afrikaans. Die taal is geniaal ::jaja::
...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #779 Gepost op: 15-07-2012, 19:29:43 »
Citaat van: @JanineAbbring
@marcdehond ik heb ook geen rots geraakt ofzo hoor! Rug gebroken door impact vh water...
...óf niet!