Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 723227 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #800 Gepost op: 10-08-2012, 22:48:28 »
En in het geval van Jochem en Sipke is het helemaal vreemd aangezien ze wel meededen met respectievelijk Expeditie Robinson en het 'kwaliteitsprogramma' So You Wanna be a Popstar.
Zou 'geld' hier het toverwoord kunnen zijn? De BN'ers die meedoen aan Expeditie Robinson kregen in elk geval een (geringe?) vergoeding om mee te doen en wellicht geldt dit ook voor So you wanna be a popstar.
Bij WIDM krijgen de deelnemers (behalve de mol en de winnaar) GEEN financiële vergoeding
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #801 Gepost op: 10-08-2012, 23:16:21 »
En wat ook belangrijk is: het kan je favoriete programma zijn, maar dat hoeft niet zonder meer te betekenen dat je er dan ook aan mee wil doen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #802 Gepost op: 11-08-2012, 00:12:13 »
Ze kunnen uiteraard ook denken dat ze er gewoon niet geschikt voor zijn. Een spel als dit stelt je mentaal (en bij vlagen fysiek) zeer op de proef.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #803 Gepost op: 11-08-2012, 10:38:16 »
Bij WIDM krijgen de deelnemers (behalve de mol en de winnaar) GEEN financiële vergoeding
Ze krijgen toch kost en huisvesting?  ::)
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #804 Gepost op: 11-08-2012, 10:49:30 »
Ze kunnen uiteraard ook denken dat ze er gewoon niet geschikt voor zijn. Een spel als dit stelt je mentaal (en bij vlagen fysiek) zeer op de proef.

In ieder geval gaat dit voor Sipke Jan niet op aangezien hij mee deed met Robinson en dat zowel mentaal als fysiek zwaarder is dan de mol. Overigens hebben er met de mol een aantal kandidaten mee gedaan die qua conditie slechter waren dan een Jochem van Gelder of Gerard Ekdom.
When life knocks you down, fight back!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #805 Gepost op: 11-08-2012, 10:52:39 »
Zou 'geld' hier het toverwoord kunnen zijn? De BN'ers die meedoen aan Expeditie Robinson kregen in elk geval een (geringe?) vergoeding om mee te doen en wellicht geldt dit ook voor So you wanna be a popstar.
Bij WIDM krijgen de deelnemers (behalve de mol en de winnaar) GEEN financiële vergoeding

Zou idd kunnen maar dan zit je best wel slecht in elkaar als fan van het programma. Het lijkt me juist een eer dat je als bekende nedeelander gevraagd wordt voor je favoriete programma. Daarnaast heeft het gros van de BNers niet te klagen over hun salaris.
When life knocks you down, fight back!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #806 Gepost op: 11-08-2012, 11:05:24 »
In ieder geval gaat dit voor Sipke Jan niet op aangezien hij mee deed met Robinson en dat zowel mentaal als fysiek zwaarder is dan de mol. Overigens hebben er met de mol een aantal kandidaten mee gedaan die qua conditie slechter waren dan een Jochem van Gelder of Gerard Ekdom.
Maar WIDM is wel anders fysiek zwaar dan ER. Bij WIDM moet je heel vaak grenzen verleggen met enge dingen en niet zo zeer uithouding.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #807 Gepost op: 11-08-2012, 12:49:03 »
Ze krijgen toch kost en huisvesting?  ::)

De huur/hypotheek gaat thuis ook gewoon door, bovendien moeten ze of als ze een vaste baan hebben vakantiedagen opnemen en degenen die free lance werken zoals bv acteurs/actrices hebben in die tijd dus gewoon geen inkomsten.

Je hoeft er wat mij betreft niks aan te verdienen maar dat het je ook nog geld gaat kosten vind ik wel wat ver gaan, dat mag best gecompenseerd worden.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #808 Gepost op: 11-08-2012, 13:43:26 »
De huur/hypotheek gaat thuis ook gewoon door, bovendien moeten ze of als ze een vaste baan hebben vakantiedagen opnemen en degenen die free lance werken zoals bv acteurs/actrices hebben in die tijd dus gewoon geen inkomsten.

Maar wel een gratis vakantie.   ::hypocriet::

(let op de smiley)
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #809 Gepost op: 11-08-2012, 14:56:37 »
Maar wel een gratis vakantie.   ::hypocriet::

(let op de smiley)

Ja lekker relaxed...   ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #810 Gepost op: 11-08-2012, 22:47:56 »
Yep: ik zou het de deelnemers niet hebben nagedaan, die abseil-opdracht.


Overigens zijn mijn neven uit een heel ander hout gesneden, mijn neef Luuk jumpte deze week bungee in Scheveningen.........

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #811 Gepost op: 11-08-2012, 23:32:30 »



Overigens zijn mijn neven uit een heel ander hout gesneden, mijn neef Luuk jumpte deze week bungee in Scheveningen.........

En zo gaan we weer off-topic.

::ontopic:: blijven graag
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #812 Gepost op: 12-08-2012, 08:43:02 »
::ontopic:: blijven graag
Ik denk dat het nog komkommertijd is  ::rofl::

Maar wie denk jij dat er mee gaan doen aan WIDM 2013, Dolfie  ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #813 Gepost op: 12-08-2012, 21:07:19 »
Ik zie dat je weer terug bent, Dolfie? Abseilen was een van de opdrachten van WIDM 2012.


Wat ik ermee zeggen wil: als je beide zinnen samenvoegt, is het niet zo offtopic als het in eerste instantie lijkt.


Wat ik ermee wilde uitdrukken: mij niet gezien, het spel dat WIDM heet, wordt soms een beetje onderschat, als het om (gevaarlijke) opdrachten gaat. En ik wilde er dus mijn respect mee uitdrukken voor degenen, in dit geval ook deelnemers, die dit soort dingen WEL durven.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2012, 21:20:36 door Bodejos »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #814 Gepost op: 12-08-2012, 23:01:53 »

Maar wie denk jij dat er mee gaan doen aan WIDM 2013, Dolfie  ???

Ik denk (en hoop) in ieder geval Joep van Deudekom. En verder maakt het me niet zo heel veel uit eigenlijk. :)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #815 Gepost op: 13-08-2012, 20:35:11 »
In dit filmpje over Mention TV (nieuwe programma van Art) zien we meerdere BN'ers voorbijkomen. Misschien zitten hier toekomstige kandidaten bij ...

We zien:
Johnny de Mol
Leon Verdonschot
Soundos
Tygo Gernandt
Alberto Stegeman
Ewout Genemans
Liesbeth Staats
Cilly Dartell
Jan Kooijman
Ramon Verkoeijen
Angela Groothuizen

Een aantal van deze personen is al als kandidaat bestempeld in dit topic volgens mij.

PS. Al helemaal omdat de video begint met Johnny de Mol, zou je hier iets achter gaan denken.
« Laatst bewerkt op: 13-08-2012, 20:37:30 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #816 Gepost op: 13-08-2012, 20:58:08 »
Twitterstiltes:
Leon Verdonschot > 8 juni tot 20 juni
Alberto Stegeman > 23 mei tot 17 juni
Ramon Verkoeijen > 4 juni tot 13 juni
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #817 Gepost op: 13-08-2012, 22:17:00 »
In dit filmpje over Mention TV (nieuwe programma van Art) zien we meerdere BN'ers voorbijkomen. Misschien zitten hier toekomstige kandidaten bij ...

We zien:
Johnny de Mol
Leon Verdonschot
Soundos
Tygo Gernandt
Alberto Stegeman
Ewout Genemans
Liesbeth Staats
Cilly Dartell
Jan Kooijman
Ramon Verkoeijen
Angela Groothuizen

Een aantal van deze personen is al als kandidaat bestempeld in dit topic volgens mij.

PS. Al helemaal omdat de video begint met Johnny de Mol, zou je hier iets achter gaan denken.

Denk inderdaad dat Angela Groothuizen een toekomstige kandidate is ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #818 Gepost op: 14-08-2012, 02:01:59 »
Ik zou het niet raar vinden als dit jaar een (aantal) SBS presentator(en) mee doet/doen, aangezien ik ergens had gehoord dat deze sinds dit jaar uitstapjes mogen maken naar programma's van andere omroepen/zenders, waar voorheen vaak nogal moeilijk over gedaan werd.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #819 Gepost op: 14-08-2012, 19:49:19 »
Ik zou het niet raar vinden als dit jaar een (aantal) SBS presentator(en) mee doet/doen, aangezien ik ergens had gehoord dat deze sinds dit jaar uitstapjes mogen maken naar programma's van andere omroepen/zenders, waar voorheen vaak nogal moeilijk over gedaan werd.
En er zijn een hoop SBS presentatoren op straat gezet, dus die presentatoren hebben zeeën van tijd :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!