Poll

Waar gaat WIDM 2013 plaatsvinden?

Azië
Noord-Amerika
Zuid-Amerika
Antarctica
Australië
Europa
Afrika

Auteur Topic: Wie is de mol 2013.  (gelezen 723252 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #880 Gepost op: 16-09-2012, 00:59:39 »

Het rookgordijn had dan ook wel onmiddellijk het gewenste effect, het gaf de crew heel even de adempauze die ze nodig meenden te hebben om in alle rust tot een goed besluit te komen.


Ik moet zeggen: dat hebben ze goed gedaan.

Let op de momende maanden, er zullen nog steeds mensen zijn, die twijfelen aan Zuid-Afrika, hoewel nu toch zeer duidelijk een priester met een groen gewaad (waarom nou uitgerekend weer groen.......:)  ) deze mis aan het leiden was, en de verwijzing naar Zuid-Afrika niet mis te verstaan was.


Of moeten we, om in moltermen te blijven, zeggen: ons als molloten aan het misleiden was?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #881 Gepost op: 16-09-2012, 01:07:35 »
Jos, net als jij heb ik momenteel een beetje mollenkoorts in anticipatie op wat er komen gaat.  ;D
De meeste echte Molfans wel denk ik zo.  ;)

Maar echt, laat het even los.:)
We zien wel wat er gaat gebeuren in komende maanden, etc.  ;)
Ik heb echt het idee dat je soms iets teveel in dingen duikt, nu al.. En widm13 begint pas in Januari 2013.  ;)

Geniet nog even van je na-zomer!  ;D Winter en Mol komen snel genoeg!  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #882 Gepost op: 16-09-2012, 10:00:32 »
Een beetje gelijk heb je wel, maar ik was aan het woord-goochelen met het begrip misleiden.......

Dat had je vast wel gezien. Zeker na dit bericht.

(oh ja, jij wil zo te zien, nog steeds niet aan het begrip ''molloot''......Gewoon: oefenen voor de spiegel. MOllllloooooooot, mollllllllooooot. Zie je wel, begin januari ben jij ''om'').



Ik ga nog even een paag daagjes op vakantie................naar de Mollediven. :D




Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #883 Gepost op: 16-09-2012, 20:42:51 »
carolien borgers
daniel bossevain
tim haars
janine abbring
en joep van deudekom zijn allemaal kandidaat. kan bijna niet missen

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #884 Gepost op: 16-09-2012, 21:56:19 »
carolien borgers
daniel bossevain
tim haars
janine abbring
en joep van deudekom zijn allemaal kandidaat. kan bijna niet missen
Dat dacht ik inderdaad ook al lange tijd, maar is er iets gebeurd waardoor je het nog zekerder weet?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #885 Gepost op: 18-09-2012, 15:30:31 »
Dat wordt dus een dure vakantie voor je volgend jaar Jos.
Ananas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #886 Gepost op: 18-09-2012, 16:05:34 »

Op het middenonderste plaatje zie je waar Janine zit en dat een plaats ernaast vervaagd is. Op de andere beelden is die plaats ook te zien. (Linksonder is iemand waarvan ik niet zeker ben of het een blanke is, dus toch maar erbij gezet. :))
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #887 Gepost op: 18-09-2012, 16:24:08 »

Op het middenonderste plaatje zie je waar Janine zit en dat een plaats ernaast vervaagd is. Op de andere beelden is die plaats ook te zien. (Linksonder is iemand waarvan ik niet zeker ben of het een blanke is, dus toch maar erbij gezet. :))


Ik zie Janine niet hoor.  ::ohno::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #888 Gepost op: 18-09-2012, 18:39:25 »
Ik zie Janine niet hoor.  ::ohno::
Kijk naar de onderste rij daar staan 3 plaatjes en dan moet je middelste plaatje hebben. Daar zit iemand met een zwart wit gestreept truitje (dat is Janine) en daarnaast een vervaagde persoon. Dat is toch wat je bedoelt pac-mol? (voordat  ik miek de verkeerde kant op stuur :P)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #889 Gepost op: 18-09-2012, 18:42:10 »
Kijk naar de onderste rij, en dan middelste plaatje. Daar zit iemand met een zwart wit gestreept truitje en daarnaast een vervaagde persoon. Dat is toch wat je bedoelt pac-mol? (voordat  ik miek de verkeerde kant op stuur :P)

Nou onderin in die middelste foto zie ik iemand min of meer wegduiken? dat zou dan Janine kunnen zijn maar ze staat dus niet in die bovenste foto begrijp ik> ik snap niet waarom die er dan bij staat?

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #890 Gepost op: 18-09-2012, 20:12:07 »
Ik zie Janine niet hoor.  ::ohno::

het zou gaan over de weggedoken persoon met het streepjes truitje. rodo cirkel rechts op de foto (even kader verschuiven)

truitje lijkt op truitje op foto bij persberich over ongeluk janine.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2012, 20:28:55 door witte raaf »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #891 Gepost op: 18-09-2012, 20:26:38 »
wie herkend het hoofd aan de bovenkant van de vage plek volgens mij zie ik daar een boven kant van een hoofd met een duidelijke haar grens
ik denk aan domien verschuren 3FM maar ik ben hier slecht in.

iemand een idee wie het kan zijn.



Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #892 Gepost op: 18-09-2012, 20:28:58 »
Janine heeft zelf al aangegeven dat zij dat zou moeten zijn, ze schrijft namelijk: ''en wie duikt daar weg?''.

Precieze tekst staat in een berichtje van Pac-Mol.    Maar wie is er dan vervaagd weergegeven, vraag je je af?


Volgens mij had Domien eens aangegeven, niet mee te willen doen aan het programma.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #893 Gepost op: 18-09-2012, 21:27:09 »
domien verschuren zal het niet zijn, die twitterd de hele maand juni volop.


 

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #894 Gepost op: 18-09-2012, 22:28:41 »
wie herkend het hoofd aan de bovenkant van de vage plek volgens mij zie ik daar een boven kant van een hoofd met een duidelijke haar grens
ik denk aan domien verschuren 3FM maar ik ben hier slecht in.

iemand een idee wie het kan zijn.

Volgens mij is dat van de rij erachter...?

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #895 Gepost op: 18-09-2012, 22:29:46 »
Bangu Masisi, directrice South African Tourism Nederland: “Wij zijn erg trots en blij met de grote rol die Zuid-Afrika speelt in het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? Dit boeiende tv-programma laat bijzondere, nieuwe plekken zien aan het Nederlandse publiek. Voor ons was dit een geweldig project waar we met veel plezier aan mee hebben gewerkt.”
elkedagvakantie.nl

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #896 Gepost op: 18-09-2012, 22:47:18 »
Bangu Masisi, directrice South African Tourism Nederland: “Wij zijn erg trots en blij met de grote rol die Zuid-Afrika speelt in het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? Dit boeiende tv-programma laat bijzondere, nieuwe plekken zien aan het Nederlandse publiek. Voor ons was dit een geweldig project waar we met veel plezier aan mee hebben gewerkt.”
elkedagvakantie.nl
Grote rol  klinkt bijna als.. ze hebben niet heel de serie in ZAF opgenomen? Maar juist ZAF lijkt me zo'n land waarbij je 3 weken lang kunt opnemen zonder te switchen van land. Overigens wel erg leuk dat die toeristen organisatie zo reageren op de opnames :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #897 Gepost op: 18-09-2012, 23:05:08 »
Voor degenen die 3 januari 2013 in hun agenda hebben staan, streep die maar door, het wordt volgens bovenstaand artikel 10 januari.


Dan zal ik mijn rest-verlofdagen nog een weekje uitstellen. Uiteraard pas als die datum 100 procent zeker is.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2012, 23:38:55 door Bodejos »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #898 Gepost op: 19-09-2012, 08:35:48 »
Gaat er hier iemand in december naar de sneak preview met pers en kandidaten? Je moest er lid voor worden van de AVRO (molmail 28/02) . Heb dat niet gedaan, maar zou nu toch wel graag willen eigenlijk. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2013.
« Reactie #899 Gepost op: 19-09-2012, 10:34:05 »
Grote rol  klinkt bijna als.. ze hebben niet heel de serie in ZAF opgenomen? Maar juist ZAF lijkt me zo'n land waarbij je 3 weken lang kunt opnemen zonder te switchen van land. Overigens wel erg leuk dat die toeristen organisatie zo reageren op de opnames :)
Op zich hoeft dat niks te zeggen, want uiteindelijk zijn de deelnemers en de opdrachten de 'echte' hoofdrolspelers? Daarbij heet ZAF gewoon een 'grote' rol gespeeld.
Ich bin ein Bärliner!