Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 153991 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #520 Gepost op: 6-03-2012, 13:31:44 »
Niet alle vragen zijn uitgezonden. Volgens mij bleef Marit ook achter zonder dat we een vraag hebben gehoord.

Dat kan, maar die vragen zijn heus wel gesteld hoor...

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #521 Gepost op: 6-03-2012, 15:37:44 »
Dat kan, maar die vragen zijn heus wel gesteld hoor...

Ja, natuurlijk! Mijn reactie was op de post van De Nieuwe Mol.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #522 Gepost op: 6-03-2012, 15:46:07 »
Ok, we zijn het eens  ::tandpastasmiley::  ::ok::

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #523 Gepost op: 6-03-2012, 15:48:01 »
Ja zeker ;D.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 2
« Reactie #524 Gepost op: 6-03-2012, 17:06:02 »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 2
« Reactie #525 Gepost op: 8-03-2012, 19:00:38 »
Indien Anne-Marie de Mol is, dan heeft ze de eerste opdracht haar brilsterkte -0,50 fout door kunnen geven aan William die dat doorgaf als 0,50 (zonder de min). Wat ik vreemd is dat ze het meest verdacht werd en dat ze haar zelfs wilden achterlaten bij de eerste treden maar later pas als zesde persoon achterblijft. Maar hoe goed ze die eerste en ook wel de tweede opdracht deed, zo stel ik mij wel vragen bij de rooksignalen.

Ze had op zijn minst toch kunnen proberen een paar van die pufjes die zij meende te zien goed te raden. Die 2222 blijft wel een zwak antwoord voor een Mol. Die probeert dan toch zijn best te doen en dan nét niet de juiste combinatie door te geven. Ik geef maar een vb. 3253 of zo i.p.v. 4263 ... maarja het was ook meer Frits verdienste dat deze opdracht slaagde meen ik. Ze zal uiteindelijk wel gewoon meegegaan zijn met Frits omdat de situatie simpelweg te hopeloos was.

Toen ik het de tweede keer zag, dacht ik wel dat Anne-Marie probeerde te pushen naar het goede antwoord. Ze haalt die pufjes aan die ze moeten optellen (daar bedoelt ze de 6 mee) en in het begin probeert ze 3 om te buigen naar 4. Dus ze heeft wel hard zitten zwoegen om het juist te krijgen maar Frits wou niet mee daarin. Dat bewijst nog maar eens dat ze het wel wou doen lukken maar dat Frits haar heeft tegengehouden zoals ook in de toekomst meer en meer gebeurde. Maar om Hadewych er even bij te halen, die deden tenminste hun job als Mol. Gewoon de code goed doorseinen.

Anne-Marie heeft in deze aflevering duidelijk het meest gemold. En weer probeert ze de schuld van zich af te schuiven. Bij de jeeps bv. oppert ze dat er een V en K in het woord staan en geeft ze ook aan een N te zien. Maar toch gaat ze mee met 'WIDM'. Zoiets is toch onbegrijpelijk. Ze geeft de indruk een sterk karakter te hebben, maar als puntje bij paaltje komt dan zwicht ze voor de ideeën van anderen.

De montage aan het eind stuurt ons van Anne-Marie af, omdat ze te veel verdachte dingen deed deze aflevering? Er wordt gesuggereerd dat Dio alles heeft ingezet op Anne-Marie, maar is dat wel zo? Ik geloof er alvast niks van!