Auteur Topic: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)  (gelezen 54438 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #100 Gepost op: 23-01-2012, 22:32:25 »
Dat is nog geen vastgestelde datum hoor, dat is puur mijn eigen berekening.

Ik raad je aan over een maand of anderhalf nog eens in het betreffende topic te kijken (en je niet op mij te verlaten, want ik doe dus geen officiele RN-mededelingen)


Maar OT, dus: Klopt het dat je per bestelling maar 1 shirt kan bestellen, en dat het bank- of gironummer er niet bij staat?

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2012, 22:45:09 »
de fandag is toch altijd direct het weekend NA de finale? zover i kweet wel nl, als het dit jaar zo ook is valt het helaas een week voor de kinderboekenweek dus niet goedkoop reizen helaas...maar goed...PM gehad, besteld & betaald! Ill gracias alvast!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #102 Gepost op: 24-01-2012, 08:58:20 »
Heb nog wel een vraagje, tot wanneer heb je tijd om te betalen? En wanneer verwacht je dat de t-shirts klaar zijn voor verzending?

Je hebt tot zaterdag 3 maart om over te maken. Ervan uitgaande dat de fandag op 10 of 11 maart is is er voldoende tijd voor mij om de administratie bij te werken en ervoor te zorgen dat alle betalingen binnenzijn en er dus niets 'hangende' is.

Ik heb nog enkel een indicatie van wanneer de shirts bij mij geleverd worden en dat is 13 februari. Wanneer ze er daadwerkelijk zijn laat ik het hier weten en begin ik met het versturen van shirt naar mensen die betaald hebben. Je hebt je shirt dus ruim op tijd voor de MFD als je ook op tijd hebt betaald. :)

Maar OT, dus: Klopt het dat je per bestelling maar 1 shirt kan bestellen, en dat het bank- of gironummer er niet bij staat?

Als je mijn PM goed had gelezen had je inderdaad gelezen dat er 1 shirt per formulier is, maar als je interesse in meer shirt hebt moet je het formulier even meer keer invullen. Da's vervelend maar zo registreer ik 't wel goed. En het banknummer staat in de bevestiging die ik je stuur.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #103 Gepost op: 24-01-2012, 13:28:28 »
Dat is wel zo duidelijk. Dan gaat mijn bestelling er vanmiddag nog doorheen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2012, 14:34:35 »
de fandag is toch altijd direct het weekend NA de finale? zover i kweet wel nl, als het dit jaar zo ook is valt het helaas een week voor de kinderboekenweek dus niet goedkoop reizen helaas...maar goed...PM gehad, besteld & betaald! Ill gracias alvast!
Normaalgesproken heb je gelijk Rick. Maar je weet nooit wat er tussendoor kan gebeuren, waardoor bijvoorbeeld een aantal afleveringen een week moet opschuitven. Dan kan de berekening van afleveringen plus ontknoping NU nog wel klopeen,maar wellicht over een maand niet meer.

En als er dan iets tussen komt, dan ópteer ik uiteraard voor de zondag. Om bovengenoemde reden.

Ware het niet dat het de gewone boekenweek is, en niet de kinderboekenweek.


Maar dit topic gaat over de shirts. Mijn bestelling is de deur uit.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2012, 15:26:44 »
Je hebt tot zaterdag 3 maart om over te maken. Ervan uitgaande dat de fandag op 10 of 11 maart is is er voldoende tijd voor mij om de administratie bij te werken en ervoor te zorgen dat alle betalingen binnenzijn en er dus niets 'hangende' is.

Ik heb nog enkel een indicatie van wanneer de shirts bij mij geleverd worden en dat is 13 februari. Wanneer ze er daadwerkelijk zijn laat ik het hier weten en begin ik met het versturen van shirt naar mensen die betaald hebben. Je hebt je shirt dus ruim op tijd voor de MFD als je ook op tijd hebt betaald. :)

Als je mijn PM goed had gelezen had je inderdaad gelezen dat er 1 shirt per formulier is, maar als je interesse in meer shirt hebt moet je het formulier even meer keer invullen. Da's vervelend maar zo registreer ik 't wel goed. En het banknummer staat in de bevestiging die ik je stuur.

Ja helemaal duidelijk zo thanks  :)
Mijn bestelling is geplaatst  ;D

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2012, 16:51:38 »
Het gaat hartstikke goed tot zover! Er zijn al 27 shirts besteld door 24 personen. In totaal hadden er 36 mensen belangstelling voor 44 shirts dus meer dan de helft heeft al besteld. Tevens heb ik zelfs al geld van twee mensen binnen! Geweldig! Zeker aangezien ik zelf het volledige bedrag voor het drukken van de shirts gisteren heb voorgeschoten. Hoe eerder je betaalt, des te groter is het plezier wat je me doet.

De Ladies S zijn al op! Ik had er in totaal 3 besteld waarvan er interesse was in 2, maar een geheim persoon heeft stiekem de derde besteld. :) Alle andere maten zijn nog goed beschikbaar.

De voor-inschrijvers hebben nog tot dinsdag de tijd om te reageren, daarna gaat de rest in de publieke verkoop. (Er zijn overigens 60 shirts besteld waarvan 42 voorinschrijvingen)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2012, 17:29:48 »
Ja ik heb al betaald en netjes een bevestiging ervan gehad, zo'n kans moet je niet laten lopen natuurlijk. En ook een beetje mezelf kennende, als ik het laat liggen dan vergeet ik om te betalen en komt er nooit wat van. Gewoon direct doen dat weet je ook zeker dat je het krijgt!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2012, 19:00:24 »
Dit jaar hebben we toch weer 11 afleveringen? Dus de Molfandag op 17 of 18 maart?

Geld komt er zo snel mogelijk aan Frits, top geregeld! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2012, 19:07:11 »
zoo, t geld is over gemaakt!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #110 Gepost op: 24-01-2012, 19:14:09 »
Dit jaar hebben we toch weer 11 afleveringen? Dus de Molfandag op 17 of 18 maart?

Geld komt er zo snel mogelijk aan Frits, top geregeld! ::ok::

Nee ik heb ergens gelezen dat er op ned 1 op 15 maart een nieuw programma begon. Dus we hebben maar 10 afleveringen en dus de fandag op 10/11 maart, met voorkeur voor de 11e
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #111 Gepost op: 24-01-2012, 19:16:38 »
Tsubasa, als het goed is heb je er €17 bij op je rekening. Goed geregeld allemaal!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #112 Gepost op: 24-01-2012, 19:17:35 »
Dit jaar hebben we toch weer 11 afleveringen? Dus de Molfandag op 17 of 18 maart?

Geld komt er zo snel mogelijk aan Frits, top geregeld! ::ok::
Er stond mij ook iets bij van 11 afleveringen, maar ergens hier op de site staat ook te lezen dat op 15 maart een ander programma wordt uitgezonden op het moltijdstip.

Dat kan natuurlijk een vergissing zijn.



OT: Ik ben benieuwd hoe de shirts er in het echt uitzien. Dit soort dingen wordt natuurlijk wel een collector's item, omdat er maar zo weinig van zijn.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2012, 19:38:26 door Bodejos »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #113 Gepost op: 24-01-2012, 19:25:57 »
Er zijn nu 30 shirts besteld! Hoera, nu over de helft van alle shirts. Elke dag ben ik bezig met mails sturen en bankrekening checken, maar ik doe dit niet constant dus als je even niets ontvangt, geen paniek. :)

Ik krijg ook wat prive berichten van andere mensen voor shirts. Voor die mensen: heb even geduld! Sommige maten, vooral de ladies maten, zijn in wat kleinere oplage besteld n.a.v. de hoeveelheid interesse dus kunnen nog uitverkopen, maar volgende week dinsdag opent de openbare verkoop, en van vaak voorkomende maten zal dan nog genoeg over zijn!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2012, 19:28:43 »
heeeel ff off topic: Bloedverwanten is vanaf 15 maart elke donderdag om 20:30 uur bij de AVRO op Nederland 1 te zien, start 2e seizoen. Dus maar 10 afleveringen en geen 11!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2012, 22:29:42 »
Dit jaar hebben we toch weer 11 afleveringen?
Nee ik heb ergens gelezen dat er op ned 1 op 15 maart een nieuw programma begon. Dus we hebben maar 10 afleveringen en dus de fandag op 10/11 maart, met voorkeur voor de 11e
heeeel ff off topic: Bloedverwanten is vanaf 15 maart elke donderdag om 20:30 uur bij de AVRO op Nederland 1 te zien, start 2e seizoen. Dus maar 10 afleveringen en geen 11!

Waar het idee van 11 afleveringen vandaag komt, weet ik ook niet maar er zijn er alleszins maar 10. Overigens zou ik er nog niet te zeker van zijn dat de MFD in het weekend van 10-11 maart valt.
2024: wie is de Mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2012, 23:13:44 »
Stond in de tv gidsen bij widm: "afl 1 van 11"
The British are not impressed.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2012, 23:48:41 »
Stond in de tv gidsen bij widm: "afl 1 van 11"

Hoe kunnen we dit nou niet weten ... misschien is Teun op de chat donderdag, kunnen we het hem vragen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #118 Gepost op: 25-01-2012, 00:03:24 »
Hoe kunnen we dit nou niet weten ... misschien is Teun op de chat donderdag, kunnen we het hem vragen.

Dat is niet nodig, want er zijn 10 afleveringen. Vernomen uit een van mijn betrouwbaarste bronnen. ;) ::ok::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Actie] Bestel je eigen MOLLOOT T-shirt! (met Vriendlief tekening)
« Reactie #119 Gepost op: 25-01-2012, 00:31:26 »
Stond in de tv gidsen bij widm: "afl 1 van 11"

Vast een gevalletje copy paste van vorig jaar
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!