Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 110836 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #180 Gepost op: 20-01-2012, 23:28:44 »
Wat mij verder nog opviel en wat nog niet eerder is genoemd:

Bij de test hoor je Liesbeth vertellen dat ze vooral Frits niet uit het oog verliest. Ondertussen zie je haar (volgens de montage) vraag 1 beantwoorden:

Vraag 1. De mol is een:

1. Man
2. Vrouw

Ze kiest 2

Vraag 1 antwoord 2 = 12? En waarom heeft ze het over Frits als ze ondertussen "vrouw" antwoord?

Dit in combinatie met haar "bekentenis" in de bus aan het begin van de aflevering(geen toneel?) vind ik best verdacht.

Wat de aflevering zelf betreft hadden ze misschien het jokerspel en de rondleiding niet in 1 aflevering moeten stoppen. Beetje saai.

Voor de technische molloten nog een uitdaging: kan iemand een screenshot van de "feesttafel" maken? Er zit nl aan elke stoel een ballon. Misschien kun je achterhalen wie er bij de groene ballon zit? Zou een geinige montagehint kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2012, 23:36:56 door Theoreticus »
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #181 Gepost op: 21-01-2012, 01:09:04 »
Heb ik er nou trouwens overheen gelezen, of is er daadwerkelijk nog geen discussie over het bizarre feit dat Liesbeth en Tim elkaars molboekje mochten lezen?  ???
Vond dat toch wel echt heel vreemd hoor, zou dit kunnen betekenen dat geen van beiden de mol is? Lijkt me toch niet dat de Mol zoals een kandidaat alle nauwkeurige details bij zal houden. Of juist dat de mol details over opdrachten zou kunnen kennen omdat ze van tevoren zijn gegeven..

Iig bizar ook al was het maar 10 seconden :P

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #182 Gepost op: 21-01-2012, 01:37:03 »
Marit reageerde bijzonder enthousiast toe ze Art zag aankomen met de boot.
Om dan vervolgens te zeggen dat ze niets met water heeft, vond ik wel vreemd.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2012, 02:03:15 »
Blijkbaar weet jij het ook nog niet maar frits is de mol... (zie eerder dit topic over het bord va frits)

Gast nu weten we wel dat jij denkt dat er een M op dat bord staat !

( is niet zo, maar kom je zelf nog wel achter )

maar in ieder geval je hoeft niet nog 5 keer te zeggen, we hebben het gelezen
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 3
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2012, 07:21:08 »
Gast nu weten we wel dat jij denkt dat er een M op dat bord staat !

( is niet zo, maar kom je zelf nog wel achter )

maar in ieder geval je hoeft niet nog 5 keer te zeggen, we hebben het gelezen

Tis wel zo :)

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 3
« Reactie #185 Gepost op: 21-01-2012, 11:09:31 »
Ik zie er echt geen M in  :-\\
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #186 Gepost op: 21-01-2012, 11:18:13 »
Tis wel zo :)
Ik zie er wel duidelijk een M in, maar niet meer dan een mollenstreek van Frits om de aandacht naar zich toe te trekken.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline joris75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Trust Nobody
Re: Aflevering 3
« Reactie #187 Gepost op: 21-01-2012, 11:45:25 »
Heb ik er nou trouwens overheen gelezen, of is er daadwerkelijk nog geen discussie over het bizarre feit dat Liesbeth en Tim elkaars molboekje mochten lezen?  ???
Vond dat toch wel echt heel vreemd hoor, zou dit kunnen betekenen dat geen van beiden de mol is? Lijkt me toch niet dat de Mol zoals een kandidaat alle nauwkeurige details bij zal houden. Of juist dat de mol details over opdrachten zou kunnen kennen omdat ze van tevoren zijn gegeven..

Iig bizar ook al was het maar 10 seconden :P
Zou kunnen maar als een van beiden de mol is en ze laten de ander in zijn molboekje kijken kan dat ook een truc zijn om niet verdacht te worden...
Mensen moeten harder gaan rijden, dan zijn ze sneller van de weg, dus zijn er minder files.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3
« Reactie #188 Gepost op: 21-01-2012, 11:50:33 »
Er waren er in het molmail filmpje ook een aantal (en volgens mij zat Tim daarbij) die aangaven 2 molboekjes te bezitten. Dus in ieder geval bij Tim was het geen probleem denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3
« Reactie #189 Gepost op: 21-01-2012, 12:12:04 »
Een redelijke aflevering wat mij betreft. Een aflevering waarin (zeker ten opzichte van de eerste 2 afleveringen) wel veel geld is binnen gehaald. Hmm... de mol heeft duidelijk niet veel (kunnen?) doen...

De eerste opdracht was een toppertje, van een van mijn favoriete spelletjes van vroeger. Opvallend? Acteurs met een C... Hoe bedenk je het, na lang denken kwam ik tot 2 antwoorden; daarnaast was die ook nog eens niet duidelijk gezien... Verder werd er normaal verdiend. Dat Frits de antwoorden zei van bijv. die popgroepen doet hem misschien geen goed voor het molschap, maar het waren maar peanuts, en daarbij ook nog eens opvallend weinig antwoorden.

De jokers was een leuke opdracht, waar je wel het een en ander uit zou kunnen leren. William, Tim en Marit pakken geld, de rest jokers. Zou je de eerste 3 daarom moeten afschrijven? Lastig... Wie weet gaat er de volgende keer linea recta dat geld weer uit de pot... Sowieso zou ik William nog niet afhscrijven. Oke, hij pakt 1000 Euro, maar als hij de mol zou zijn voorkomt hij wel dat de vraag voor volgende week in de handen van iemand anders zou vallen.

De laatste opdracht was wat vaag. Al moet ik zeggen dat Reykjavik een mooie stad is. Opvallende zaken: Marit laat zich wel makkelijk overreden door Maarten en doet zeer actief mee met de zoektocht naar het telefoonnummer. Enkel William (en daarna ook Tim) wilde toch graag de toren in. Frits hield zich wel heel erg afzijdig van de groep bij de discussie.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #190 Gepost op: 21-01-2012, 12:35:05 »
Sowieso zou ik William nog niet afhscrijven. Oke, hij pakt 1000 Euro, maar als hij de mol zou zijn voorkomt hij wel dat de vraag voor volgende week in de handen van iemand anders zou vallen.

Wat ik wel vreemd vond was dat hij de groep mededeelde dat er in zijn envelop ook nog een aanwijzing zat. Dat zouden de meesten volgens mij niet doen. (Los van het feit dat hij die deelde met Frits in ruil voor een joker)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Aflevering 3
« Reactie #191 Gepost op: 21-01-2012, 12:40:29 »

De eerste opdracht was een toppertje, van een van mijn favoriete spelletjes van vroeger. Opvallend? Acteurs met een C... Hoe bedenk je het, na lang denken kwam ik tot 2 antwoorden; daarnaast was die ook nog eens niet duidelijk gezien... Verder werd er normaal verdiend. Dat Frits de antwoorden zei van bijv. die popgroepen doet hem misschien geen goed voor het molschap, maar het waren maar peanuts, en daarbij ook nog eens opvallend weinig antwoorden.

Hierbij heb je gelijk, maar een ander iets dat tegen Frits pleit hier is het feit dat zijn antwoorden wonderbaarlijk goed leesbaar waren t.o.v. de antwoorden uit de eerste ronde. Als je moet schrijven in een hobbelige riverjet is dat een goede kans om te mollen en het hobbelen de schuld te geven van de onleesbaarheid.
Maar ik kan frits op basis van andere dingen nog niet afschrijven.

Iedereen is nog al vaag, ik heb even over niemand echt een oordeel van jij bent het wel/niet.

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #192 Gepost op: 21-01-2012, 14:08:46 »
Ik heb weer een CV gevonden in aflevering 3. Het is weer één frame beeld..

Hieronder het beeld wat ik van de 1080i-aflevering op 24:31 heb gecaptured..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deze keer (in tegenstelling tot aflevering 1) staat er géén Mol XII op..

Ik neig naar William, maar ik heb moeite om goed te zien wie er op de cv staat..

Wat denken jullie?
« Laatst bewerkt op: 21-01-2012, 14:13:49 door Dolfie, Reden: formaat te groot; leesbaarheid forum »
Carpe Diem

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 3
« Reactie #193 Gepost op: 21-01-2012, 14:13:04 »
Dio? Maar dat lijkt mij raar.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #194 Gepost op: 21-01-2012, 14:17:17 »
Dio? Maar dat lijkt mij raar.

Denk het niet.. CV van Dio, Frits en Marit zijn in de eerste aflevering getoond..
Carpe Diem

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 3
« Reactie #195 Gepost op: 21-01-2012, 14:17:42 »
Waarom is de W het minst waard van alle letters bij Pimpampet ?
You'll never walk alone

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #196 Gepost op: 21-01-2012, 14:52:36 »
Even iets heel anders mensen. In opdracht 3 komen heel veel toeters voor (verjaardagstoeters, tuba, fanfare), en de dame in rood zou je een 'belle' kunnen noemen (benaming voor verlopen schoonheid). Toeters en bellen. Belde de mol misschien in deze aflevering, of werd hij/zij misschien gebeld? Marit, Liesbeth, Tim hadden hier een telefoon vast.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #197 Gepost op: 21-01-2012, 15:04:04 »
Marit belde Tim in de laatste opdracht.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #198 Gepost op: 21-01-2012, 15:10:55 »
Ik heb weer een CV gevonden in aflevering 3. Het is weer één frame beeld..

Hieronder het beeld wat ik van de 1080i-aflevering op 24:31 heb gecaptured..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deze keer (in tegenstelling tot aflevering 1) staat er géén Mol XII op..

Ik neig naar William, maar ik heb moeite om goed te zien wie er op de cv staat..

Wat denken jullie?


Dit lijkt mij dezelfde CV die in aflevering 1 al is getoond, nl. die van Dio. In aflevering 1 stond daar ook geen MOL XII op, want dat staat onder de foto. Dat zagen we alleen op die van Marit en Frits.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #199 Gepost op: 21-01-2012, 15:13:41 »
klopt. google maar op diorno braaf (afbeeldingen) en je ziet die foto er tussen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”