Auteur Topic: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol  (gelezen 3719 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Zoals jullie misschien is opgevallen zitten er in de afleveringen versnelde beelden. In de molmail van vandaag viel mij de bijgevoegde afbeelding op, maar er zijn nog veel meer voorbeelden van te bedenken. (vlietgtuigklok, verlaten brug) Nu denk ik het volgende: stel dat we al die versnelde beelden achter elkaar zetten, zou het dan kunnen zijn dat die beelden gemaakt zijn door de ogen van de mol?
« Laatst bewerkt op: 17-01-2012, 19:14:35 door mollenvanger21 »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2012, 19:17:51 »
Opzich ben ik met deze theorie ook al vanaf het begin bezig. Maar het gaat niet helemaal 100% op. Maar het is enkel mogelijk dat het op Liesbeth zal slaan. Of het is een onvolledige theorie.
Hier zijn een aantal frames, welke ik op youtube heb gezet.




Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2012, 19:22:03 »
Opzich ben ik met deze theorie ook al vanaf het begin bezig. Maar het gaat niet helemaal 100% op. Maar het is enkel mogelijk dat het op Liesbeth zal slaan. Of het is een onvolledige theorie.
Hier zijn een aantal frames, welke ik op youtube heb gezet.
Ah top, ja inderdaad de enige die die botten heeft gezien is dan Liesbeth op het strand. Misschien iets in combinatie met het feit dat zij altijd omschrijft wat we zien(de omgeving) en dat dat wat zij zegt we ook zien in de versnelde frames? Er moet iets met die frames zijn.. maar wat ???

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2012, 19:26:46 »
Ah top, ja inderdaad de enige die die botten heeft gezien is dan Liesbeth op het strand. Misschien iets in combinatie met het feit dat zij altijd omschrijft wat we zien(de omgeving) en dat dat wat zij zegt we ook zien in de versnelde frames? Er moet iets met die frames zijn.. maar wat ???

Vorig jaar zaten ze er ook al in. Ik verwacht er dus niet al te veel van.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2012, 19:29:27 »
Vorig jaar zaten ze er ook al in. Ik verwacht er dus niet al te veel van.
Ooh  ::rofl:: kan het me niet echt meer herrineren (behalve, nu ik er zo over na denk een keer bij het strand, en de bomenopdracht) Nou in ieder geval we houden t in de gaten en anders dan gaat de archieven in onder het motto: goed geprobeerd, maar helaas :P

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2012, 20:26:03 »
Maar het is enkel mogelijk dat het op Liesbeth zal slaan.

Liesbeth heeft de klok niet op 'nog 1 minuut en 15 seconden' zien staan. Daarmee lijkt me deze theorie behoorlijk wankel.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2012, 10:58:05 »
Hebben de CV's die in de eerste aflevering te zien waren overigens nog nut? Nu we weten wie de finalisten zijn, is er nog iets uit de CV's af te leiden? Waarom zaten ze er eigenlijk in?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Theorie] Versnelde beelden in de afleveringen door de ogen van de mol
« Reactie #7 Gepost op: 25-02-2012, 13:01:41 »
Hebben de CV's die in de eerste aflevering te zien waren overigens nog nut? Nu we weten wie de finalisten zijn, is er nog iets uit de CV's af te leiden? Waarom zaten ze er eigenlijk in?

Ja ik heb dit al eens eerder gepost, maar het zijn de CV's van de eerste 3 kandidaten als je hun achternamen op alfabet neemt. De eerstvolgende in de reeks zou dan Anne-Marie Jung zijn, dus als het een hint is, zou dat het kunnen zijn.

Op NL las ik trouwens dat er een stukje bont of piekhaar te zien zou zijn als weerspiegeling op die van Dio (rechtsboven), nou waren er meer met een bontmuts en Tim heeft nogal rommelig haar, maar inmiddels kan het dan alleen nog op Anne-Marie met haar bontmuts slaan? Ik heb er verder niet meer naar gekeken, maar misschien interessant om nog eens na te zien in hoeverre dit klopt.