Poll

Welke aflevering vond je het leukst?

Aflevering 1
2 (9.1%)
Aflevering 2
1 (4.5%)
Aflevering 3
0 (0%)
Aflevering 4
10 (45.5%)
Aflevering 5
0 (0%)
Aflevering 6
1 (4.5%)
Aflevering 7
2 (9.1%)
Aflevering 8
6 (27.3%)
Aflevering 9
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Leukste aflevering?  (gelezen 6605 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Leukste aflevering?
« Gepost op: 20-02-2012, 19:30:49 »
Elk jaar hebben we een poll topic over de leukste aflevering, maar dit seizoen nog niet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke aflevering jullie het leukst vinden, vandaar dat ik het topic aangemaakt heb.

Als dit als "lijstje" wordt gezien, dan vind ik het geen probleem als deze poll samengevoegd wordt met het lijstjes topic.

Ik vind afleveringen 4, 5 en 7 de leukste. Als ik daaruit een winnaar moet kiezen wordt het denk ik toch aflevering 4, omdat de onderhandelopdracht een mooie psygologische WIDM opdracht is. De opdracht op het munitiedepot en het snorkelen zijn ook niet verkeerd.

Aflevering 7 komt heel dicht in de buurt, maar ik vind de hoogtevreesopdracht minder goed uit de verf komen dan de Puerto del Diablo opdracht van vorig jaar. Die aflevering heeft waarschijnlijk wel overall de leukste opdrachten.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2012, 23:00:37 door Rat »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2012, 20:31:34 »
Ik vind aflevering 4 een perfecte aflevering. WIDM op zijn WIDM'st zoals ik het na de aflevering zei, toen ik nog vol aan het nabibberen was van WIDM-spanning. ::hyper::

Hopelijk zit er op de MFD-veiling iets van de onderhandelingen bij (het papier, kistje met stemmen), dan ga ik daar zeker op bieden.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2012, 20:32:20 »
Mee eens!
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #3 Gepost op: 20-02-2012, 20:35:07 »
Ik dacht ook onlangs, hé, we hebben nog geen favoriete-afleveringtopic. Maar toen dacht ik, ja dan kan ik beter wachten tot na 9. Maar goed, nu kan inderdaad ook wel.

Ik ben het wel met je eens qua 4 en 7. Ik denk dat ik vóór aflevering 7 aflevering 4 het leukst vond, omdat alle drie de opdrachten erg leuk zijn en de onderhandelingen ècht spannend. In aflevering 5 vond ik de opdracht met de vragen niet heel bijzonder. Wat aflevering 7 mee heeft is dat er heel veel grappige momenten in zitten. Ik ga op het moment voor 7.

Verder vind ik aflevering 1 ook het noemen waard, maar eigenlijk puur vanwege de opening en die prachtige eerste opdracht met dat vliegtuig. En in aflevering 6 waren de vuurpijlen heel bijzonder. En zo heeft iedere aflevering wel wat :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #4 Gepost op: 20-02-2012, 20:40:03 »
Aflevering 1 was ook ijzersterk. ::jaja:: Ik ben heel benieuwd wat en hoe er nou gemold is op de gletsjer en op de brug.

De overgang naar Spanje vond ik ook al prachtig, met meteen die heerlijke opdracht in het Western-dorpje die mooi aansluit in het rijtje Campanopolis, Holland Village.

Qua opdrachten vind ik deze serie beter dan die van vorig jaar.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2012, 22:40:09 »
Heb ook 4 gestemd ... kon niet slapen die nacht  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2012, 22:57:08 »
De vraag van het topic is "Welke aflevering vond je het leukst?"
Dat is voor mij een close call tussen afl. 5 en 7.

Was de vraag geweest "Welke aflevering vond je het best?"
Afl. 4 #duidelijk
 ;D
Facial expression, body language, context, interpretation!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2012, 22:59:39 »
Heb ook 4 gestemd ... kon niet slapen die nacht  :P .

Herkenbaar. Ik denk dat veel molloten met allerlei rood-groen-etc. scenario's in hun hoofd zaten die nacht. ::rofl::

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #8 Gepost op: 20-02-2012, 23:18:33 »
Herkenbaar. Ik denk dat veel molloten met allerlei rood-groen-etc. scenario's in hun hoofd zaten die nacht. ::rofl::

Uiteindelijk konden dat maar 10 scenario's zijn :P. Maar dit was wel de meest interessante en leuke opdracht om mee te gaan rekenen en puzzelen. Heb meerdere dagen plezier gehad van deze aflevering :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #9 Gepost op: 20-02-2012, 23:41:00 »
De vraag van het topic is "Welke aflevering vond je het leukst?"
Dat is voor mij een close call tussen afl. 5 en 7.

Was de vraag geweest "Welke aflevering vond je het best?"
Afl. 4 #duidelijk
 ;D

Voor het eerst dit seizoen geloof ik ben ik het met je eens! :-) ... Nou ja, ook niet helemaal. Aflevering 7 vond ik ok-ish, aflevering 5 echt het leukst. Aflevering 4 inderdaad het best, door de onderhandelingen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #10 Gepost op: 21-02-2012, 09:12:15 »
Gezien het topic draait om de leukste aflevering zeg ik aflevering 7. Daar zaten zoveel grappige momenten in wat de aflevering voor mij stip op 1 doet belanden. Terwijl aflevering 4 wel de betere aflevering is, omdat het zoveel dingen combineert.. Maarja, dan moet je maar als topic: beste aflevering openen :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #11 Gepost op: 21-02-2012, 09:37:42 »
Leukste: 7!
Meest intrigerende/ wie-is-de-molste: 4.
Meest indrukwekkende voor wat betreft sfeer zetten: 1.

Tot nu toe zijn die drie de beste, vanuit verschillend oogpunt bekeken.  ;)
Maar ik heb gestemd voor afl 7 omdat het warme bad van Sevilla me nu eenmaal meer aanstaat.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #12 Gepost op: 2-03-2012, 23:51:35 »
twijfel tussen aflevering 1 en 7.
beide afleveringen met humor maar, aflevering 1 was een mooie opening voor een leuk seizoen wie is de mol.
in aflevering 7 was  de vrolijke noot door William nog hartstikke leuk en zijn geluidseffect van whoosh! naar beneden en het gezicht van hem daarbij.
mijn stem gaat uit naar aflevering 1.

(vond aflevering 9(de finale) trouwens erg tegenvallen)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #13 Gepost op: 3-03-2012, 01:00:27 »
Vond de finale ook tegenvallen; daarentegen, zijn de laatste twee afleveringen mijn favorieten, met het abseilen en natuurlijk het zenuwslopende kwartetspel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #14 Gepost op: 3-03-2012, 01:13:24 »
Ik hoopte de laatste twee afleveringen toe te kunnen voegen aan de poll, zodanig dat jullie van stem konden wisselen als jullie aflevering 8 of 9 de leukste vonden, maar helaas verdween de mogelijk om je stem te veranderen... vandaar een poll reset.

Voor mij is het op dit moment nog steeds aflevering 4.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #15 Gepost op: 3-03-2012, 11:03:02 »
nou aflevering 9 had je denk ik niet toe hoeven voegen ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #16 Gepost op: 3-03-2012, 11:08:30 »
Ik denk dat ik wissel van 7 naar 8.

De opdracht op het plein was een beetje mis gelopen maar was wel erg komisch.
Het labyrint was prachtig.
Het kwartetten was echt heel mooi in beeld gebracht.
Drie hele mooie opdrachten in één aflevering, en een leuke groep kandidaten.

Alhoewel 7 ook heel mooi was. En nog steeds 1, 4 en 5. De mooiste opdracht is misschien nog wel de dropping waar het spel mee opende.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #17 Gepost op: 3-03-2012, 12:15:15 »
Aflevering. Introductie nieuwe kandidaten, tof landschap in IJsland. En de beginscenes waren prachtig in elkaar gezet.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Leukste aflevering?
« Reactie #18 Gepost op: 3-03-2012, 12:21:25 »
Aflevering 2, want de trapopdracht was gewoon hilarisch. Het "geniet is een beetje Frits!" bombardeer ik bij deze tot meest fantastische moment uit deze serie. Daarbij vind ik IJsland supermooi en de opdrachten in deze aflevering helemaal des WIDM's.

En eigenlijk ook aflevering 1, omdat ik die al in november mocht zien. Die aflevering staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift. :)