Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131313 keer)

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #40 Gepost op: 8-03-2012, 21:57:57 »
Boogschieten: Chapeau!
Krijtje: Leuk :P !
Rest:

Anne-Marie:
“Tja, ik heb de rest het laten verzieken, Ik stond erbij en keek ernaar. Ik verziekte niets, maar deed ook niet mijn best.”

Jawel dames en heren, dit seizoen van Wie is de Mol? telde 2 molacties van de mol! Hoera!

Dit is nu echt Wie is de Giraffe?

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #41 Gepost op: 8-03-2012, 21:58:43 »
4 extra molactie-filmpjes op de site. kan iemand mij één molactie aanwijzen in een van die filmpjes...

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #42 Gepost op: 8-03-2012, 21:58:53 »
Had ik dus toch gelijk; Tim is de echte mol, met het compleet leeghalen van de pot ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #43 Gepost op: 8-03-2012, 22:00:00 »
EN ik heb niks over de kruizenopdracht kunnen vinden op de officiële site..
EN ze legden niet uit waarom ze "Gulpje" boven "hoog, kijk omhoog hebben gehangen" (bewuste misleiding van de kijker cq bewust 2 theorieën mogelijk maken?)
EN het einde van de Ronda opdracht wordt niet uitgelegd. Wel dat A_M de opdracht wilde laten slagen, desnoods buiten de tijd. Maar NIET dat de tijd id niet lijkt te kloppen en waarom ze zelf opperde dat Lies in de brug zat én de ingang vond..
A-M heeft dus wél € 2500 in de pot gebracht, aleen niet bij het boogschieten maar hier (wel fijn voor Hade trouwens)

En zo kom ik vast op nog wat dingen..

« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 22:05:11 door Whiskers »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #44 Gepost op: 8-03-2012, 22:00:14 »
Jawel dames en heren, dit seizoen van Wie is de Mol? telde 2 molacties van de mol! Hoera!

Ja en het krijtje had geen invloed, en het boogschieten had alleen als doel om wat verdenkingen te lozen.

Maar ere wie ere toekomt dat claimen  ::ok:: ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #45 Gepost op: 8-03-2012, 22:01:09 »
Ik vond haar helemaal niet zo'n slechte mol. Ze had echt pech in zo'n open groep terecht te komen (dat verwacht je niet!) en heeft zich daarin toch kranig geweerd. Dat ze snel de schijn tegen zich had, kwam mijns inziens meer door die openheid dan haarzelf. Plus, er liep ook nog een Liesbeth rond waar magisch alles bij fout ging  ;)

De pijl claimen vond ik wel een stoere actie van Jung(is).

Dan vond ik de paar mollen hiervoor en Yvon een stuk slechter.

Misschien wel stoer, maar je weet natuurlijk meteen dat degene die die pijl WEL heeft afgeschoten jou enorm gaat verdenken als mol. Als ze al niet overtuigd wordt..

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #46 Gepost op: 8-03-2012, 22:03:28 »
Het hoofd van Anne-Marie stond in ieder geval niet op de -500 uit aflevering 1. Is enige aflevering die ik in HD heb. Misschien kunnen anderen ook screens posten...

Heel erg HD is dit ook weer niet. Haar afbeelding stond naast het Mollogo. Op deze foto kun je dat amper zien, maar als je goed kijkt zie je vaag wel iets wat op een gezicht lijkt. Als je dit geld in je handen zou hebben, zou je het moeten zien ... als je dr goed naar keek. Natuurlijk niet overduidelijk.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #47 Gepost op: 8-03-2012, 22:04:48 »
Heel erg HD is dit niet? Het is superver ingezoomd en toch nog hartstikke scherp? ;o

Anyways ik zie echt geen hoofd daar hoor. Maargoed het is ofcourse ook geen geld.... -500....
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #48 Gepost op: 8-03-2012, 22:05:14 »
En dat is dan het vierde achtereenvolgende jaar met een hele slechte mol. Jammer. Het zit de Avro wel tegen met het kiezen van de mol. Gelukkig blijven de beelden van de landen die worden bezocht en de opdrachten meer dan de moeite van het kijken waard.
Nou ja, met Jon's acties was erg te lachen, kim was te obvious en Patrick was een gemiddelde mol. AM had de pech dat anderen het werk vaak al voor haar deden.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #49 Gepost op: 8-03-2012, 22:06:45 »
Misschien wel stoer, maar je weet natuurlijk meteen dat degene die die pijl WEL heeft afgeschoten jou enorm gaat verdenken als mol. Als ze al niet overtuigd wordt..

Aan Hadewychs reactie te zien toch niet, ze was redelijk verbaast aan tafel zo te zien. En het hoofddoel voor de productie zal toch eerder zijn om de kijker te misleiden dan de overige kandidaten.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #50 Gepost op: 8-03-2012, 22:06:49 »
Toch vond ik dit seizoen in zoverre veel leuker dan de voorgaande omdat de mol (iig wat mij betreft) tot op het laatst elk van de drie finalisten kon zijn.. Er was (voor mij) niets écht doorslaggevends.. De spanning bleef er daardoor wél in..  ::ok::


Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #51 Gepost op: 8-03-2012, 22:07:13 »
de opdracht was super, de kandidaten waren de Mol hier eigenlijk te slim af, alleen Tim deed iets onvoorstelbaars. De Mol heeft hier gewoon geluk gehad.
Wat is die toch een sukkel  ::zwaai::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #52 Gepost op: 8-03-2012, 22:08:05 »
Toch vond ik dit seizoen in zoverre veel leuker dan de voorgaande omdat de mol (iig wat mij betreft) tot op het laatst elk van de drie finalisten kon zijn.. Er was (voor mij) niets écht doorslaggevends.. De spanning bleef er daardoor wél in..  ::ok::

Ja dat ben ik wel met je eens, ik heb met enorm veel plezier 10 weken zitten kijken, misschien dat daarom het wat extra lijkt tegen te vallen op dit moment

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #53 Gepost op: 8-03-2012, 22:08:42 »
Jungis, de mensen die (I) A-M een slechte Mol vinden zijn ook de mensen die van de 3 Anne-Marie niet (-1) en dus een van die andere (=)2 als Mol hadden.

Ik had Liesbeth als Mol, maar dat lag er wel dik bovenop en ik vind Anne-Marie een hele leuke Mol die (naar mijn mening) beter in haar rol zou zijn gekropen als er door de andere kandidaten niet zoveel geMold zou zijn geweest.

Het gezicht van Anne-Marie op het briefgeld vond ik toch wel een geweldig idee. Niemand had het ook door, achja, draag je de Mol bij je dan val je blijkbaar af. (Of dan win je ???)
臥底 是 谁?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #54 Gepost op: 8-03-2012, 22:09:02 »
Aan Hadewychs reactie te zien toch niet, ze was redelijk verbaast aan tafel zo te zien. En het hoofddoel voor de productie zal toch eerder zijn om de kijker te misleiden dan de overige kandidaten.

Hmm, ik heb dat niet zo gezien... Maar ik zou het eerst terug moeten zien voor ik er definitieve uitspraken over doe  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #55 Gepost op: 8-03-2012, 22:09:09 »
Misschien wel stoer, maar je weet natuurlijk meteen dat degene die die pijl WEL heeft afgeschoten jou enorm gaat verdenken als mol. Als ze al niet overtuigd wordt..

Jammer dat niet duidelijk werd of Hadewych het doorhad wat Anne-Marie hier deed. Volgens mij wel namelijk, maar daar werd overheen gepraat helaas.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #56 Gepost op: 8-03-2012, 22:09:09 »
Misschien wel stoer, maar je weet natuurlijk meteen dat degene die die pijl WEL heeft afgeschoten jou enorm gaat verdenken als mol. Als ze al niet overtuigd wordt..

Ja, das waar. Maar goed, you win some you lose some. Ze had ook niks kunnen doen en Hadewych de pijl laten claimen, die volgens mij er ook niet helemaal uit was van wie de pijl nu was. En ik heb toch erg vaak gelezen 'Anne-Marie is de mol niet want ze schoot raak en verdiende €2500!'.
No Milk today???

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #57 Gepost op: 8-03-2012, 22:11:22 »
Ik vond haar ook geen fantastische Mol, integendeel zelfs...
Maar laten we niet vergeten dat zij al zeer vroeg in het seizoen voor meerdere personen hoofdverdachte was...dan lijkt het mij moeilijk om als Mol nog consistent te mollen

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #58 Gepost op: 8-03-2012, 22:11:45 »
Jammer dat niet duidelijk werd of Hadewych het doorhad wat Anne-Marie hier deed. Volgens mij wel namelijk, maar daar werd overheen gepraat helaas.

Volgens mij had ze het door. Je ziet in de aflevering op een gegeven moment ook dat er wordt gevraagd 'wie was dat' en je ziet AM roepen 'IK IK IK MIJN PIJL'. En je ziet dan Hadewych omdraaien zo van meen je dat nou? En ook met dr hand in de lucht naar de andere kandidaten: volgens mij was dat toch echt mijn pijl. Jammer dat ze niet in discussie ging.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #59 Gepost op: 8-03-2012, 22:11:54 »
Jungis, de mensen die (I) A-M een slechte Mol vinden zijn ook de mensen die van de 3 Anne-Marie niet (-1) en dus een van die andere (=)2 als Mol hadden.

Ik had Liesbeth als Mol, maar dat lag er wel dik bovenop en ik vind Anne-Marie een hele leuke Mol die (naar mijn mening) beter in haar rol zou zijn gekropen als er door de andere kandidaten niet zoveel geMold zou zijn geweest.

Het gezicht van Anne-Marie op het briefgeld vond ik toch wel een geweldig idee. Niemand had het ook door, achja, draag je de Mol bij je dan val je blijkbaar af. (Of dan win je ???)

Ja, HO EVEN..  >:( Ik vond het niet doorslaggevend aangezien er ook het bord van Hade was bóven een bord  (van William) dat "hoog, kijk omhoog"luidde en wel 4!!! pijlen erop had staan die naar boven wezen.. En dan moet A-M bij "I AM" ineens een superaanwijzing zijn??? Kom op zeg  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 22:14:34 door Whiskers »