Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131753 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #200 Gepost op: 9-03-2012, 00:31:27 »
Je spreekt jezelf nu tegen ::). Ja ze worden afgeschoten zodat er geld verdiend. Dus Anne-marie met een vrijstelling die zich laat afschieten, is geld in de pot. ik stel voor dat je die zin even 10 keer leest, want het komt niet goed met jou zo ::).

Daarbij noem ik mijzelf geen molloot, dus mij uitmaken voor een sneue molloot is wat dat betreft geen stijl.

Hallo?? Ik zeg dat eerder de overkant bereiken geld oplevert en dat Hade dat daarom probeert met (mislukte) rugdekking van Marion... Wat klopt er niet aan wat ik zeg??  ;D
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 00:32:49 door Lukie4, Reden: hoofdletters verwijderd »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #201 Gepost op: 9-03-2012, 00:32:17 »
Ik scheld niet (was een woordspeling), en jij valt me -onbedoeld wellicht- bij  ::ok::

Ok, maar heel vriendeljk kwam het niet over. Maar het zij je vergeven. ... Maar waar val ik je dan bij? Ik zeg - net als een aantal anderen - je dat je de opdracht blijkbaar niet begrepen hebt. Althans dat blijkt uit je herhalende posts.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #202 Gepost op: 9-03-2012, 00:35:23 »
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar... wát een zure druiven hier, zeg! ::rofl::

Ik zal eerlijk zijn, ik ben een beetje terughoudend begonnen te kijken naar dit seizoen, omdat de afgelopen 3 mollen mij absoluut niet konden bekoren. Maar ik vond het een TOP-seizoen! Heeft niks te maken met het goed of fout hebben van de mol, maar omdat ik eindelijk weer het gevoel had dat het een 'ouderwetse' WIDM was. En Anne-Marie is dan misschien geen George, maar n.m.m. echt véél beter dan Jon, Kim en Patrick. Helaas hebben ze wel veel molacties overgeslagen in de uitzending. Dat is zo langzamerhand een jaarlijks terugkerende teleurstelling. Stomme is dat je toch weer elke keer hoopt op beterschap, maar ja...

Ik vind dat Anne-Marie het echt super gedaan heeft.  ::bravo::

Haha helemaal mee eens Jayne.
En leuk dat je weer een echt 'molgevoel' terug hebt nu.  :D
Knap gedaan hoor dat je haar zo snel in de smiezen had, ik had daar ondanks wat twijfelmomentjes toch echt wat langer voor nodig dit keer.  ::tandpastasmiley::
Wat dat betreft sws gewoon heel knap gespeeld, en het feit dat ze zoveel mensen in de luren heeft weten te leggen (ja tuurlijk edit helpt..) vind ik ook knap. Ze heeft zelfs enkele mensen aan het twijfelen gekregen zodanig dat Tim op het laatst toch nog spreidde, en toen had ze toch echt enkele mi vrij duidelijke molsacties gedaan. (o.a. de kop van de stier, ermee zeulen en vertragen etc).  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #203 Gepost op: 9-03-2012, 00:35:44 »
eehm nee dat zei je dus niet
En dat levert dus geld op in de pot om jezelf te laten afschieten terwijl je een vrijstelling verdedigd.

Ja dat zei ik dus wel.. Zie mijn voorbeeld over Hade die eerder probeert te zijn dan Tim..
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 00:36:26 door Lukie4, Reden: hoofdletters verwijderd »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #204 Gepost op: 9-03-2012, 00:37:26 »
eehm nee dat zei je dus niet
En dat levert dus geld op in de pot om jezelf te laten afschieten terwijl je een vrijstelling verdedigd.
Ze is afgeschoten door Frits!! Kijk of die aflevering terug OF aflevering 10 als je me niet geloofd... *echt, ik kan hier zo pissig om worden*
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 00:41:03 door Lukie4, Reden: hoofdletters verwijderd »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #205 Gepost op: 9-03-2012, 00:38:27 »
Calm down folks..
Geen reden voor ruzie hier op het forum.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #206 Gepost op: 9-03-2012, 00:40:05 »
Ja dat zei ik dus wel.. Zie mijn voorbeeld over Hade die eerder probeert te zijn dan Tim..

zo blijft het wellus/nietus dus dit heeft ook geen zin. Ik denk dat jij je eigen posts anders leest dan de rest van de wereld.

Ik snap niet wat Hade die eerder wil zijn dan Tim te maken heeft met het feit dat jij zegt dat AM voor een vrijstelling moet gaan om zich vervolgens te laten afschieten. Terwijl je haar vlak daarvoor verwijt te veel geld verdient te hebben. en ik zeg het nog een keer heel zachtjes, maar in je scenario verdient ze juist het geld.

probeer het een keer duidelijk uit te leggen of geef het op.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #207 Gepost op: 9-03-2012, 00:40:25 »
Ok, maar heel vriendeljk kwam het niet over. Maar het zij je vergeven. ... Maar waar val ik je dan bij? Ik zeg - net als een aantal anderen - je dat je de opdracht blijkbaar niet begrepen hebt. Althans dat blijkt uit je herhalende posts.

Jij zegt -net als ik- dat eerder de overkant bereiken dan de verdeigende vrijstellingwinaar- geld oplevert.. Net als wat ik zei mbt Hade,, Ze wil de overkant eerder bereiken dan Tim om geld in de pot te spelen  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #208 Gepost op: 9-03-2012, 00:41:05 »
Ze IS afgeschoten door Frits!! KIjk OF die aflevering terug OF aflevering 10 als je me niet geloofd... *echt, ik kan hier ZO pissig om worden*

ja ze IS afgeschoten door Frits dus Frits stelde zijn vrijstelling veilig, DUS geen geld in de pot dus goeie actie van de Mol. Echt de enige waar je pissig op kunt worden ben je toch echt zelf  ;D

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #209 Gepost op: 9-03-2012, 00:42:09 »
Persoonlijk heb ik eigenlijk best wel schijt aan de mening van Woestijnvis (in die zin dat ik hun mening niet boven die van anderen plaats, en pas ernaast als ze die kunnen onderbouwen). Het is niet dat zij ineens heilig zijn namelijk.

Heilig zijn ze niet idd, maar een beetje respect voor de bedenkers van dit geniale concept - het beste tv-progamma ooit imo - zou wel op zijn plaats zijn. Zonder hen ook geen WIDM. Eén van de stokpaardjes van dit productiehuis dat aan de Europese top staat is dat ze hun concepten niet willen uitmelken. Zodra ze het gevoel hebben dat ze er alles uit gehaald hebben wat er in zat dan stoppen ze er mee. Na twee seizoen wilden ze er eigenlijk mee ophouden. Het derde seizoen was reeds een toemaatje voor de fans. En wat was het een pareltje, net zoals seizoen twee btw. ::bravo:: Enerzijds hadden ze voor mij nog een paar seizoenen mogen bij doen, met enkele jaren tussen de seizoen in bijvoorbeeld, maar anderzijds verdient Woestijnvis een pluim voor het hanteren van dergelijke kwaliteitsnormen.

De kijkcijfers waren relatief gesproken ook veel hoger dan in Nederland. Het evolueerde van 1,2 naar 1,5 miljoen kijkers op een bevolking van 6 miljoen in Vlaanderen. De finale van seizoen 3 haalde zelfs 1,8 miljoen kijkers. Bekende medemensen zijn klaarblijkelijk niet nodig om het spel boeiend te maken. Een topmol, leuke kandi's, mooie locaties en fijne/spannende opdrachten volstaan om het boeiend te houden voor het publiek.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #210 Gepost op: 9-03-2012, 00:42:25 »
Beste mensen,  
Hoofdletters aan het begin van de zin aub. Dat geschreeuw ;)
En hou het aub gezellig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #211 Gepost op: 9-03-2012, 00:42:28 »
zo blijft het wellus/nietus dus dit heeft ook geen zin. Ik denk dat jij je eigen posts anders leest dan de rest van de wereld.

Ik snap niet wat Hade die eerder wil zijn dan Tim te maken heeft met het feit dat jij zegt dat AM voor een vrijstelling moet gaan om zich vervolgens te laten afschieten. Terwijl je haar vlak daarvoor verwijt te veel geld verdient te hebben. en ik zeg het nog een keer heel zachtjes, maar in je scenario verdient ze juist het geld.

probeer het een keer duidelijk uit te leggen of geef het op.

Kijk dan gewoon terug.. ECHT...

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #212 Gepost op: 9-03-2012, 00:43:13 »
Ze IS afgeschoten door Frits!! KIjk OF die aflevering terug OF aflevering 10 als je me niet geloofd... *echt, ik kan hier ZO pissig om worden*

Dit is mijn laatste post hierover Whiskers. Anne-Marie heeft zich laten afschieten. Zodat Frits kon doorlopen en de vrijstelling kon behouden. En er geen 1500 euro in de pot kwam.

Als Anne-Marie zelf die vrijstelling had gehad, had ze ervoor moeten zorgen dat ze NIET afgeschoten werd. Wat normaal gesproken, als je medekandidaten geen enorme kneuzen zijn, die liever spelden in hooibergen gaan zoeken, een moeilijkere opgave is, dan iemand anders NIET afschieten, danwel jezelf WEL af te laten schieten.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #213 Gepost op: 9-03-2012, 00:45:11 »
ja ze IS afgeschoten door Frits dus Frits stelde zijn vrijstelling veilig, DUS geen geld in de pot dus goeie actie van de Mol. Echt de enige waar je pissig op kunt worden ben je toch echt zelf  ;D

Ja, maar volgens anderen zou ze dat nooit doen wat dat levert geld in de pot op. Dus mijn scenario van wél vrijstellingen vinden maar je dan tóch af laten schieten zou larie zijn...

Nou mensen, ze heeft zich sowieso af laten schieten.. Dus waarom is mijn scenario dan zo onwaarschijnlijk??

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #214 Gepost op: 9-03-2012, 00:46:31 »
Omdat er dan geld in de pot zou komen en een mol wil geen geld in de pot!

Klaar, weltrusten!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #215 Gepost op: 9-03-2012, 00:47:26 »
Toch een applausje dat er inmiddels al 3 pagina's (?) gevuld zijn met de discussie of het wel of niet wenselijk is om de overkant van de brug te bereiken als mol/kandidaat.. ::ok:: Als er geen toenadering gevonden wordt kunnen zetten eindeloos herhaalt worden, maar dit zal echt geen meningen meer veranderen..

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #216 Gepost op: 9-03-2012, 00:49:06 »
Ja, maar volgens anderen zou ze dat nooit doen wat dat levert geld in de pot op. Dus mijn scenario van wél vrijstellingen vinden maar je dan tóch af laten schieten zou larie zijn...

Nou mensen, ze heeft zich sowieso af laten schieten.. Dus waarom is mijn scenario dan zo onwaarschijnlijk??

laatste post van mij hierover.

Met vrijstelling jezelf laten afschieten -> levert geld op
Zonder vrijstelling jezelf laten afschieten -> grote kans dat het geen geld oplevert

Anne-Marie had geen vrijstelling (Die hadden frits, marit en tim) dus liet ze zichtzelf afschieten zodat de kans dat Frits (diegene die het meeste waard was) een grotere kans had dat hij het ging halen. hij haalde het dus geen 1500 euro in de pot

Stel Anne-Marie had een vrijstelling (zoals jij stelde in je scenario) en ze laat zich in dat geval afschieten dan halen de verdedigers het en wordt er dus geld verdient in de pot.

Duidelijker en in meer jip en janneke taal kan en wil ik het ook niet meer uitleggen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #217 Gepost op: 9-03-2012, 00:49:18 »
Omdat er dan geld in de pot zou komen en een mol wil geen geld in de pot!

Klaar, weltrusten!

Verklaar Hade's actie dan eens?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #218 Gepost op: 9-03-2012, 00:49:28 »
Ok, genoeg positieve input geplaatst dit seizoen... ::hypocriet::
*Ik snap je goed Tureluurs..kon iedereen maar zo nagenieten.
Helemaal van hetzelfde!  :D*

Ben bijna blij dat het afgelopen is (NOT!)...
Zou bijna gaan klagen maar neen; ik weiger ....  ::ohno::

Beste forummers...

1)Sinds wanneer heeft de Mol geen notie van de productie, geen voorkennis?
De Mol heeft hulp nodig. Is afhankelijk van productie. Is nooit anders geweest.
Krijgt training, voorkennis...is voorbereid.
Is toch geen verrassing en duidelijk dat dat gewenst is?
Maar nooit (helemaal) voorbereid op onvoorspelbaar gedrag kandidaten.

2)Hoe lastig is het te genieten voor mensen op het forum? -laatste poging  :\'(-:

Als de kandidaten de boel verprutsen, geen verwijten aan de Mol.
Een Mol heeft voorkennis nodig.
Een Mol die een krijtje wegmikt terwijl de groep er naast staat heeft idd ballen.
En nee....het hielp uiteindelijk misschien niet om geld uit de pot te laten verdwijnen.
Het was wel een dappere een poging tot...
Brrrrrr, is toch zalig! (dank foto's Jelsir).
Persoonlijk? Ik vind dat meer getuigen van een Mol-actie dan met een pruik in een bus zitten.

Ik snap heel goed dat er meer mol-acties gewenst (lees: zichtbaar) waren, minder geld (hoezo, nog nooit zo'n lage pot?), maar niets is wat het lijkt. De lage pot geeft mede aan hoe lastig de kandidaten het de Mol maakten te mollen!!!!
Misschien i.p.v. te mopperen op de Mol, zou een ieder zich kunnen afvragen of de productie wellicht meer tijd aan gedachten/acties van de Mol zou kunnen overwegen te laten zien? Misschien een Molloten-forum (incluis boete-clausule) de reeks van te voren laten zien en loslaten op hints...lang voordat de reeks wordt uitgezonden. En deze hints meenemen in de productie? Want eerlijk is eerlijk: de hints waren weer geweldig hier @ 't forum! Misschien meer bevrediging en minder gemopper.
Maar welke molloot wil zich daarvoor aandienen? Daar gaat je seizoen speuren...:)

Ik voorspel:
*Volgend jaar weer zo'n heerlijk seizoen  ::ok::
*Wederom veel theorettes en veel hints @ forum
*Gemopper @ laatste aflevering....
*Een mopper-topic  ;)...heerlijk, die sla ik over dan...maar ik zal het topic starten.. ;D

Tip?
*Accepteer dat bij de laatste aflevering de molacties meestal tegenvallen.
Als je WIDM kijkt weet je dat, al is de wens anders...
(Komt mede door vele fantastische theorettes op het forum).
*Ga lekker alle afleveringen terugkijken en geniet!
*Verheug je op het volgende seizoen!

Zie je dan!

Loebas






Omnia vincit amor

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #219 Gepost op: 9-03-2012, 00:49:57 »
Toch een applausje dat er inmiddels al 3 pagina's (?) gevuld zijn met de discussie of het wel of niet wenselijk is om de overkant van de brug te bereiken als mol/kandidaat.. ::ok:: Als er geen toenadering gevonden wordt kunnen zetten eindeloos herhaalt worden, maar dit zal echt geen meningen meer veranderen..

Doe niet zo flauw en kijk het ff terug dan..