Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131730 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #280 Gepost op: 9-03-2012, 13:13:41 »
Was wel degelijk haar eigen inschatting mijns inziens, we zien het uitgebreid in beeld.
Jouw interpretatie hiervan is dus subjectief, lijkt me.

Wie ook de Mol was, diegene had een gesprek gehad met de presentator en moest gokken wat de kandidaten gingen doen en kon er zeer makkelijk voor kiezen om het zelf natuurlijk fout te doen.

In dat oogpunt is het niet een molactie, maar van te voren bedacht door de regie en elke Mol had hier zichzelf fout ingeschat.

Offline Annek90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #281 Gepost op: 9-03-2012, 13:14:49 »
Que?

Dus George in Canada zou bijvoorbeeld een minder goede mol zijn dan George in Portugal?


Dit zijn nou net 3 zaken waar een mol zelf geen enkele invloed heeft, waarom zou je de mol daarop ranken?.  Het seizoen beoordelen op het land, de groep en de opdrachten is logisch. Maar de mol hierop beoordelen/afrekenen slaat m.i. nergens op, omdat de mol hier geen invloed op kan uitoefenen.




George is natuurlijk een uitzondering ;). Dat begrijp je wel ;). Haha. Nee, ik snap wel waarom je dit zegt hoor. Maar 'George in Canada is een mindere Mol' had toch echt zo kunnen zijn. Gelukkig is George de Mol al geweest, en wat voor één ;). Dus we zullen dat nooit weten. Maar ja, het had anders kunnen zijn met andere kandidaten en in een ander land ;). Misschien was het dan minder geniaal geweest.

Volgens mij hebben alle spelfactoren toch echt (enige) invloed op of iemand een goede Mol is/wordt of niet. Lopen de kandidaten bijv. in ondraagbaar lage of hoge temperaturen, dan kán het een ongezellige boel worden. Dit heeft dan ook weer effect op de manier hoe kandidaten opdrachten uitvoeren en de mate waarin een Mol zijn/haar Molacties kan uitvoeren.

Wat ik bedoel is:
George --> geweldige persoonlijkheid, slinkse Molacties, leuke en verschillende 'typen' medekandidaten, leuke opdrachten (mede mogelijk door de keuze van het land).

Elise --> niet bijzonder opvallend qua persoonlijkheid, veel Molacties, redelijke leuke groep, maar wel veel dezelfde ‘typen’ kandidaten (vooral bij de mannen), leuke opdracht (mede mogelijk door de keuze van het land).

Dus ja, het heeft er naar mijn mening wel invloed op of iemand een leuke Mol kan zijn! Naast de al bekende factoren: persoonlijkheid en Molacties.

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #282 Gepost op: 9-03-2012, 13:30:23 »
Sorry dat ik hier over val, maar dit vind ik echt de stomste reacties die je kan geven. Het is altijd heel makkelijk om achteraf te zeggen dat je iets van tevoren had kunnen weten. Had dat dan van tevoren gezegd. Dan ben je nog geloofwaardig. Nu is het gewoon bluf en oncontroleerbaar en wederom "de beste stuurlui staan aan wal".


In de rest van je bericht kan ik me overigens wel prima vinden, ook al ben ik het niet met je eens dat Anne-Marie een slechte mol is.

Ik bedoelde met die zin dat je vantevoren had kunnen inzien, dat als je iemand als A-M als mol neemt, dat het dan allemaal wat 'simpeler' gaat, zoals iemand van het forum al eerder poste. En ja dat dacht ik vanaf afl 1 al: áls ze de mol zou zijn (wat ik dus niet dacht), dan speelt ze het wel een beetje onozol.
ik bedoel dus niet dat je vantevoren kan aanzien dat zij de mol is, dat ze helemaal niet echt molt enz. het ligt ook deels aan de groep die molt, dat stond ook in mijn post.
maar ja, ik denk dat je een wat gerafineerder persoon als mol moet kiezen, een intelligent iemand, weet niet precies hoe ik het moet verwoorden zonder de indruk te geven dat a-m uber dom is ofzo, maar wat ik bedoel is: het commentaar van mensen, dat ze weinig molt, dat ze niet echt zich leek te hebben voorbereid, dat er geen grootse vette mol-acties waren, ja dat had de redactie vantevoren kunnen verwachten als je zo'n persoon als mol aanwijst. maar misschien wouden ze dat wel met opzet doen, omdat je zo'n persoon niet verwacht.
ik had vantevoren wel kunnen aanzien komen dat dit niet een (in mijn ogen en die van sommige andere mensen) top-mol zou zijn (dus mijn mening he dat ze dat niet is), dat heb ik niet gezegd nee, omdat ik dacht dat de redactie niet zo'n persoon als mol zou kiezen dus vandaar. maar heb t wel gedacht: als ze de mol is, vind ik dat geen leuke mol.
maar kan alsnog zijn dat de redactie vantevoren wist dat het zo'n type mol zou zijn, net als ik, maar dat zij dat juist goed/leuk vonden.
mag allemaal hoor van mij, vind het geen topmol maar verder meestal wel met plezier gekeken.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #283 Gepost op: 9-03-2012, 13:33:37 »
Ik heb wel het idee dat velen hier niet verder kijken dan hun neus lang is. Afgaande op aflevering 10 is het aantal moalcties idd karig. Waar was bijvoorbeeld heel aflevering 5 in de terugblik? Echter staan op de .nl site nog diverse niet getoonde molacties. Afgaande op de reacties hebben sommigen hier daar helemaal niet naar gekeken en heeft AM meer uitgehaald dan zij denken.
Om eens ontopic te komen (en iets over aflevering 10 te gaan zegen) vind ik het eigenlijk bizar dat er gewoon molacties niet getoond zijn in aflevering 10 als je ziet dat het eerste kwartier zo'bn beetje in zijn geheel bestond uit herhalingen. Besteed dan fatsoenlijk tijd aan alle opdrachten.

Het punt dat Eddie_V maakt vind ik overigens ook een erg goede. Het is vooropgezet dat ze die inschatting moest maken en ze doet er twee goed en twee fout. Dat is op basis van toeval gezien, een gemiddelde score.

Ik bedoelde met die zin dat je vantevoren had kunnen inzien, dat als je iemand als A-M als mol neemt, dat het dan allemaal wat 'simpeler' gaat, zoals iemand van het forum al eerder poste.
Ik begreep dat je dat bedoelde. Maar op basis waarvan had je (of de Avro) dat van tevoren kunnen inzien dan? En weet je nog waar dat eerder gepost is?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #284 Gepost op: 9-03-2012, 13:41:27 »
Ik heb niet alle reacties gelezen. Werd gisteravond een beetje overvallen door alle negativiteit in het topic (er waren ook positieve geluiden gelukkig).

Ik ben het ermee eens dat ik wel meer had willen zien van de molacties en alle opdrachten graag voorbij had zien komen met de acties van de mol. Ik mis nog zoveel opdrachten die niet behandeld zijn uiteindelijk en dat vind ik jammer.

Maar voor de rest heb ik gewoon ontzettend genoten van alle afleveringen. Ik kan niet zeggen dat er een ander programma hieraan kan tippen (voor mijn gevoel dan). Er wordt hier door sommigen soms vergeten dat het niet om een geregisseerde film gaat waarvan je een take nog eens over kunt doen. Ook al zijn het BN'ers, op dat moment zijn het mensen die het spel spelen en beslissingen nemen die op dat moment bepalend zijn voor het spel. Het lijkt me als mol best spannend als je weet dat je al erg verdacht wordt, om dan een mollenstreek uit te halen. Achteraf is het altijd makkelijk praten, van je had zus of zo moeten doen, maar het blijft mensenwerk en ook de mol is mens.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #285 Gepost op: 9-03-2012, 13:42:47 »
Ze heeft geen controle omdat ze buiten spel wordt gezet.

Perfecte synthese van de reeks: A-M stond buiten de groep en kon haar taak dus niet naar behoren uitvoeren. Bijgevolg was ze geen goede Mol. Van Molouschka was ik ook geen fan, maar zij had tenminste nog de verdienste dat ze haar medekandi's om de tuin wist te leiden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #286 Gepost op: 9-03-2012, 14:07:13 »
Het enige wat tegen Anne-Marie spreekt is dat ze al zo snel verdacht werd in de groep. Wel jammer dat we niet precies weten waarom, daar moet een aanleiding voor geweest zijn

Volgens mij is in afl. 1 een stapel draaiboeken van de crew uit de auto gerold en gespot door de kandi's ::pinokkio::

En dat is dan het vierde achtereenvolgende jaar met een hele slechte mol. Jammer. Het zit de Avro wel tegen met het kiezen van de mol.

Ik denk eerder dat het tegenzit met het kiezen van de kandidaten. Die moet je flink bevragen en eigenlijk alleen maar uitnodigen als ze het spel willen spelen, niet alleen maar uitnodigen omdat ze super-bekend zijn. En het spel spelen betekent dus ook: zelf de mol willen zijn, zelf willen mollen. Niet een cordon om 1 persoon die er wat buiten staat zoals hier gebeurde bij AM.

een anti-climax, voor het vierde jaar op rij hier. ::niet-ok::
Inderdaad niks aan, ik gooi dit maar op bezuinigingen bij de PO :-\\. Maar het is inderdaad altijd wel een anti-climax, men hoeft niet meer te werven voor volgende week dus laat het maar bij een tafel waar de kandidaten nog eventjes aanschuiven, meer niet. Ook geen spannende opbouw meer met aanwandelende kandidaten in groepjes of zoals toch een mooi feestje was de hele serie terugdraaien tot Patrick in de bus. En dat er vooral beelden herhaald worden en we weinig nieuws zien is iets waar ik me al op had ingesteld helaas. Je kunt ZOveel meer laten zien :\'(.

Ik denk nog steeds dat de klok niet klopte of dat het sympathie-geld was vanuit de redactie

Ze hadden toch helemaal geen klok bij? Het hele seizoen was het tijd bijhouden al zo vaag. Het was maar wat gokwerk of men nog redelijk in de tijd zat. Inderdaad denk ik dat het sympathie-geld was vanuit de redactie, AM heeft voldoende tijd genomen in de hele trip.


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #287 Gepost op: 9-03-2012, 14:26:19 »
Volgens Liesbeth (en Hadewych?)schreef A-M niet zoveel in haar molboekje zoals de anderen wel deden en dat viel dus al op in het begin.Voor de volgende mol dus een tip om vooral net zo te doen als de kandidaten.Ook handig om er voor te zorgen dat de kandidaten elkaar niet goed kennen, want dat speelde volgens mij mee toen Marc-Marie  Yvon snel verdacht.
Ik vond het een erg leuke serie, was steeds weer benieuwd naar de volgende week.En alhoewel ik vanaf aflevering 1 Anne-Marie verdacht, is het tot op het laatst spannend geweest of ze het ook daadwerkelijk was.Ja, ook ik zou wat meer willen zien van hoe A-M zich voorbereidde op haar mollenstreken, hoe en wanneer precies de kandidaten doorkregen dat A-M de mol was en wat van the making of...zou ook leuk zijn. Eens zien hoeveel voorbereiding één aflevering kost, b.v. dat prachtige doolhof van hooibalen maken.Dat heeft die bandanaman toch niet alleen hoeven doen?
...maar soms even niet :)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #288 Gepost op: 9-03-2012, 14:37:51 »
Eerst seizoen was uiteraard in Vlaanderen! In Nederland was er ook al een seizoen uitgezonden toen The Mole UK werd uitgezonden. De Britten kijken echter niet naar onze zenders. Bij de latere seizoenen van zowel De Mol (Vlaanderen) als in het tweede seizoen van The Mole UK zag je idd dat de kandi's evolueerden: ze speelden het spel NOG fanatieker! Het is naïef te denken dat BN'ers het spel niet fundamenteel veranderd hebben. De AVRO heeft besloten dat kijkcijfers voor hen primeren boven kwaliteitsnormen. En het heeft voor hen goed uitgepakt want er kijken meer mensen dan ooit te voren naar WIDM. Iemand die ik goed ken heeft over een paar jaar eens enkele maanden stage gelopen bij Woestijnvis en op mijn vraag heeft hij eens geïnformeerd wat zij van de Nederlandse versie vonden. De introductie van de BN'ers werd daar blijkbaar ook niet echt toegejuicht. En dan druk ik me nog zacht uit...  

Ik weet dat het uit Vlaanderen komt, ik bedoel Mole UK eerste seizoen daar. Niet serie in het algemeen. En ik snap ook wel dat het spel veranderd is door BN'ers. Maar als je nu zou switchen naar ON'ers na al deze seizoenen zal het spel echt niet terugkeren naar 10 jaar geleden hoor. Er is te veel molwijsheid ontstaan.
No Milk today???

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #289 Gepost op: 9-03-2012, 14:44:39 »
Ik vind het jammer dat, zeker op de eerste pagina's, dit een slechte mol/serie wordt gevonden. Meer dan de helft van het forum zat er naast, en als Liesbeth/Hadewych de mol was geweest, was er weer over andere dingen geklaagd... Waarom altijd zeuren over kleine dingen? Het is een hele lage pot en daar moeten 'we' zeer blij mee zijn. Dat betekent namelijk sowieso dat AM het goed gedaan heeft (of de kandidaten daar nu aan mee geholpen hebben, of niet). Natuurlijk kan je het niet overal eens mee zijn en het niet zo dat je niet negatief mag zijn over de serie. Maar ik denk dat het mollen nogal onderschat wordt en dan AM veeeeeel meer dingen heeft gedaan, die nu niet op internet/op tv terug te vinden zijn: gewoon omdat het niet duidelijk in beeld te brengen was of omdat ze er gewoon een paar hebben uitgekozen. Slechtste mol ooit vind ik daarom ook niet terecht. Ik vind dat AM het hartstikke goed gedaan heeft en dat ik, tot aflevering 7, nooit aan haar gedacht had als mol! En ik heb heel erg genoten de afgelopen weken :) Alleen de verborgen aanwijzingen/geen enkele theorie/de klok een uur terug zetten vond ik wat teleurstellend...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Online Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #290 Gepost op: 9-03-2012, 14:47:44 »
Het was weer een prachtige serie, maar ik heb toch gemengde gevoelens over de Mol van dit jaar.

Jammer, maar het zij zo. Het maakt het wachten op serie 13 in ieder geval niet makkellijker!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #291 Gepost op: 9-03-2012, 15:06:40 »
Ik denk dat A-M per ongeluk een soort van mollenvibe uitstraalde. William dacht in zijn paranoïde fase in de eerste aflevering dat ze geld weggooide bij een of ander niet bestaand paaltje. Als hij dat bijvoorbeeld openlijk aan anderen vertelt... Het is eigenlijk een soort nachtmerrie voor de mol scenario, meteen een verdenking hebben. Verdenkingen hoeven niet ergens op gebaseerd te zijn, het kan ook een gevoel zijn. Das zure pech. Des te knapper dat ze toch die pijl claimt, vind ik.

Ik vind de fouten van de regie/montage dit seizoen veel kwalijker. Die omhelzing aan het eind van aflevering 9 gaf alles weg. Dan in 10 is Hadewych aangekondigd als de winnaar en dan nog rekken ze de tijd om te zeggen wie de mol is, terwijl als je goed nadenkt het wel weet. A-M zat ook het dichtst naast Art, in de mollenstoel zeg maar, dus er was weinig ruimte voor iets anders, hoe graag mensen hier wilden dat Hadewych of Lisbeth de mol zou zijn. Dan nog oa. het Marit-scherm fout enzo...  ::ohno::

Ik heb in ieder geval weer genoten van dit seizoen en na drie teleurstellende seizoenen die me amper konden boeien (oh het is donderdag? Het zal wel...) heb ik toch wat molgevoel teruggevonden  :) En alleen daarom al ben ik blij met deze serie én deze mol.
Dat de laatste aflevering een teleurstelling is en incompleet is al jaren zo. Ik verwacht er dus niet veel meer van, dat scheelt.
No Milk today???

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #292 Gepost op: 9-03-2012, 15:11:40 »
Klacht: Er zaten niet genoeg hints in.

Echt niet? De "I Am" bij de bunker, de "AJ" op de boot, de "AJ" op de bunkermuur, "AJ" op de gokkast, het opzichtig in beeld getoonde "willen graven" op de gletsjer en niet te vergeten de 10(!) afleveringstitels.

bijna allemaal prima hints, ware het niet dat er naast deze hints 100 andere hints zijn gevonden die prima uit te leggen waren naar andere kandidaten. Ik noem de kruizen en de 3-1=2 als meest in het oog springende. Hoe moeten we het onderscheid maken welke hints echt zijn en welke niet. Als Liesbeth de Mol was had je dan geroepen dat we het hadden kunnen weten aan de hand van Liesbeth LIST en dat ze haar benen kruiste bij de executie. En als Tim de Mol was hadden we het moeten weten aan de hand van zijn trio, het bord waar hij onderstond, Art die duidelijk zegt 3 bruggen, 2 touwen, 1 opdracht etc.

overigens vond ik de 10(!) afleveringstitels geen bijster goede hint, als voorbeeld noemden ze op TV: "De eerste twee uur" met als uitleg dat de Mol de klok een uur heeft teruggezet... Tja om dat als hint richting Anne-Marie te zien moet je wel eerst weten dat zij de Mol is. Die kan, net zoals zoveel andere titels prima op iemand anders slaan

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #293 Gepost op: 9-03-2012, 15:13:19 »


overigens vond ik de 10(!) afleveringstitels geen bijster goede hint, als voorbeeld noemden ze op TV: "De eerste twee uur" met als uitleg dat de Mol de klok een uur heeft teruggezet... Tja om dat als hint richting Anne-Marie te zien moet je wel eerst weten dat zij de Mol is. Die kan, net zoals zoveel andere titels prima op iemand anders slaan

Uitleg van muzikale hints sloeg ook vaak nergens op. Het is jammer dat ze daar niet wat meer tijd aan besteden.
No Milk today???

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #294 Gepost op: 9-03-2012, 15:23:31 »
Ik moest net denken aan de rondleiding-opdracht waarbij Anne-Marie duidelijk mensen tegen houdt om maar niet naar binnen te gaan. Even dubbel doordenken zoals de kandidaten dat zo mooi verwoorden: Als Anne-Marie al vanaf afl:1 zo verdacht was, door iets wat wij nooit te weten zullen komen vrees ik, dan is dat juist een leuke actie. Misschien probeerde ze zo mensen over te halen om toch naar binnen te gaan... hey jungis zegt dat we niet naar binnen mogen.

Ik denk dat ik het zo maar ga bekijken en dat er inderdaad iets is gebeurt misschien al wel op schiphol richting ijsland waardoor het seizoen vrijwel verpest is en dat de productie en AM er alles aan gedaan heeft om het seizoen te redden, zo ja: nou dat is dan gelukt ;-)

Tja en dat is natuurlijk niet iets wat je verteld in aflevering 10: "Tja iedereen wist al dat ik het was dus ik ging maar omgekeerde psychologie toepassen..."

Misschien moet ik Anne-Marie iets meer credits geven dan ik tot nu toe gedaan heb in dit topic.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #295 Gepost op: 9-03-2012, 15:26:04 »
Ik moest net denken aan de rondleiding-opdracht waarbij Anne-Marie duidelijk mensen tegen houdt om maar niet naar binnen te gaan. Even dubbel doordenken zoals de kandidaten dat zo mooi verwoorden: Als Anne-Marie al vanaf afl:1 zo verdacht was, door iets wat wij nooit te weten zullen komen vrees ik, dan is dat juist een leuke actie. Misschien probeerde ze zo mensen over te halen om toch naar binnen te gaan... hey jungis zegt dat we niet naar binnen mogen.

Ik denk dat ik het zo maar ga bekijken en dat er inderdaad iets is gebeurt misschien al wel op schiphol richting ijsland waardoor het seizoen vrijwel verpest is en dat de productie en AM er alles aan gedaan heeft om het seizoen te redden, zo ja: nou dat is dan gelukt ;-)

Tja en dat is natuurlijk niet iets wat je verteld in aflevering 10: "Tja iedereen wist al dat ik het was dus ik ging maar omgekeerde psychologie toepassen..."

Misschien moet ik Anne-Marie iets meer credits geven dan ik tot nu toe gedaan heb in dit topic.

 ::ok::

Ik snap je teleurstelling in eerste instantie, maar ik kan me inderdaad niet aan het gevoel onttrekken dat er óf iets is gebeurd óf dat ze een soort mollenvibe uitstraalde. Of beide. En dan ook nog een open groep... Ik denk echt dat het een heel molnadelige situatie was.
No Milk today???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #296 Gepost op: 9-03-2012, 15:35:44 »
p.s. Een "meet your mole" opdracht en een "ieder zijn eigen opdracht" zijn mijn wensen voor volgend seizoen. Oja en een ouderwetse, plechtige finale dus  ;-)

Ik heb er ook wel een paar  ::tandpastasmiley::
- Graag minder opdrachten waarbij een mol eigenlijk nauwelijks meer nodig is (zoals bijv de trapopdracht of 'Viking').
- Iets meer balans tussen de opdrachten (sommigen waren erg makkelijk, anderen simpelweg te moeilijk hetgeen geld verdienen soms erg lastig maakte). Zeker na een 'de pot wordt leeggetrokken' actie, hoewel die er denk ik voorlopig niet meer zal komen want het shock effect is wel weg voor een tijdje.
- Iets meer 'psychologische' opdrachten (Höfdi was wel een hele goeie maar met name de joker-opdracht e.d. daar was niet veel aan, dat mag wel iets inventiever, bijv. met inschattingen (die was bij het abseilen dan wel weer aardig vond ik).
- Liever niet meer naar landen gaan waar kandidaten zo staan te blauwbekken dat het een zo dominante factor wordt. (Dat speelde duidelijk ook mee in de groepsdynamiek zoals Hadewych verklaart, men hokt 'gezellig' samen en deelt erg veel informatie, voelt zich veilig in plaats van het spel individueel te spelen). Contrast is altijd wel mooi maar je kan het ook overdrijven. In retrospect natuurlijk makkelijk te zeggen toch denk ik dat het wel de bedoeling was ook, het 'afzien' en dan de hitte erna.
- En heel graag, alsjeblieft wat minder herhaling. Aflevering 9 spande toch echt wel de kroon. Heel leuk een damesfinale maar ik hoef echt niet te zien hoe de dames zich optutten. Vond ik vorig jaar ook al niet boeiend maar nu was het eigenlijk een herhaling van facetten en ik hoef volgend jaar liever niet weer de vrouwelijke finalist te zien strijken.  :P
- Graag minder / geen 'montagefouten' zoals bij de executie van Marit of idd alles in één beeld weggeven. Ik weet niet of ze het laatste opzettelijk hebben gedaan (en zo ja, waarom?? Misschien dachten ze dat iedereen het toch wel anders zou interpreteren maar eigenlijk was er maar één logische interpretatie mogelijk mijns inziens..  ::ohno:: )

Ook positieve punten natuurlijk:
- Met name in Spanje prachtige locaties, vooral Sevilla!  ::ok::
- Nog steeds zeer fraaie beelden en montage, zoveel mooier sinds vorig jaar.
- De test-route voor de finaletest is wel aardig hoewel ik liever nog een leuke korte opdracht zie, maar op zich is dat wel mooi voor de uitgebreidere finaletest. Dat geeft je meer het gevoel dat het echt de laatste is dus is die spanningsopbouw idd beter.
- Erg leuke kandidaten selectie met veel humor erin, graag volgend jaar weer zo'n leuke club.  ::tandpastasmiley:: (die dan hopelijk wel het spel wat individueler spelen..)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2012, 15:44:53 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #297 Gepost op: 9-03-2012, 15:38:50 »
Net in de roodshow werd verteld dat de finale test op 22 seconden is beslist tussen Hade en Liesbeth, ze hadden evenveel fouten gemaakt  ::oink::

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #298 Gepost op: 9-03-2012, 15:42:40 »
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als ze volgend jaar weer een rood scherm laten zien, met in het naam balkje iets van 'gefopt' ofzo :')
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #299 Gepost op: 9-03-2012, 15:44:43 »
Sorry, was dat nog niet gepost? Ik zag het gisteren bij Shownieuws en dacht dat het al gepost was. Sorry, anders had ik het wel eerder gepost.
Ooh nee weet niet of het al eerder is gepost, ik hoor het nu in ieder geval voor het eerst, vandaar dat ik het in mn enthousiasme postte :P