Auteur Topic: MolMail 2013  (gelezen 62778 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2013
« Reactie #140 Gepost op: 26-12-2012, 12:35:01 »
Inderdaad! Ik vind dit ook een heel mooi seizoen kwa beelden die ik heb gezien in die filmpjes. Daarnaast zie ik ook een opdracht met een vliegtuig in het filmpje met Art. Dat is toch niet van aflevering 1? In ieder geval: zin in 3 januari! :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolMail 2013
« Reactie #141 Gepost op: 26-12-2012, 13:13:30 »
Wauw!! Dit ziet eruit als een prachtig, prachtig, prachtig seizoen! Ik kijk er naar uit, nog een paar dagen volhouden! ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolMail 2013
« Reactie #142 Gepost op: 26-12-2012, 19:12:35 »
Als ik de beelden zie kan ik alleen maar euforisch worden


Dat plaatje wilde ik inderdaad ook plaatsen. Hoe lang is die zwarte persoon ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolMail 2013
« Reactie #143 Gepost op: 26-12-2012, 19:17:16 »
Ik vind het ook wel mooi dat die filmpjes in full HD (1920x1080) op Youtube zijn gezet door de Avro. Mijn complimenten! Verder ziet het er allemaal geweldig uit en ik kan niet wachten. Ben vooral echt heel benieuwd wat ze gaan doen in dat wildpark en wat we voor beesten gaan zien naast wat er al in het filmpje te zien is.

Maar alles ziet er echt geweldig uit - daar is al geen twijfel meer over mogelijk ::ok::

Nu alleen nog maar hopen dat de juiste kandidaten een beetje lang in het spel blijven ::rofl::

Als ik alles wat ik tot nu toe heb gezien op een rijtje zet kan ik jullie alvast voorspellen: dit wordt een Televizier-ring! ::bravo::
Weet je...dat zou zomaar eens juist kunnen zijn :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: MolMail 2013
« Reactie #144 Gepost op: 26-12-2012, 19:31:17 »
Waarom zetten mensen hun speculaties tussen spoilers?  ::rofl::
Het is toch niet meer dan dat, pure speculatie gebaseerd op weinig tot niks, tot nu toe?

Anyway.
Ik vind het zich op de vlakte houden door sommigen juist eerder een indicatie dat ze er mogelijk wat langer inzitten. Je kunt je in vaagheid hullen da's een ander verhaal maar dat is nu juist wat Carolien en Ewout oa mijns inziens niet doen. Ze hebben het over een duidelijke tactiek en 'ze zullen me haten' - ook niet iets wat je in één dag doet methinks  ;D (Ewout) en een concreet verhaal dat gekoppeld was aan een feitelijkheid (een bezoek dat later zou plaatsvinden in Costa Rica), die ze zelf is gaan 'geloven' (Carolien). Dat vind ik niet direct een indicatie dat ze er meteen uit zullen liggen. Enfin we zullen zien uiteraard, maar het komt op mij niet direct zo over eerlijk gezegd.

Anderszins heb ik bij Daniel echt het gevoel dat hij niet erg ver gaat komen. Hij spreekt er met een bepaalde mate van ambivalentie over ('leuker dan ik had gedacht', 'had voorheen niet verwacht dat het iets voor mij zou zijn' en kliekjesvorming en geneuzel binnen de groep etc). Dat kan ook gewoon zijn hoe de man is, maar het geeft meer de indruk dat hij daarbuiten stond of zichzelf erbuiten plaatste omdat hij daar geen trek in had. Zijn goed recht uiteraard maar het verklaart wel waarom hij aangeeft het moeilijk vond op mensen af te stappen om 'informatie in te winnen'. Bovendien vind je die kliekjesvorming meer typisch in de beginfase dan wanneer er minder mensen over zijn.

Nogmaals, het is pure speculatie maar op basis van dit soort uitspraken zou ik Daniel eerder zien als één van de vroeger uitgeschakelde kandidaten.

Ook zou het me ergens wel verbazen dat Joep als mol zijnde niet bij die perspresentatie was. Tot nu toe (if memory serves) was de Mol daarbij altijd aanwezig. Ik neem ook aan dat ze hun best doen de meeste kandidaten liefst inclusief mol aanwezig te laten zijn. Natuurlijk heb je altijd overmachtssituaties maar aangezien de man een dermate grote fan is van het programma is het toch wat merkwaardig dat hij in dat geval niet aanwezig zou zijn mijns inziens. Maar goed, sws nog te weinig om iemand daarop af te schrijven. Wel iets om in het achterhoofd te houden wat mij betreft.  :)
« Laatst bewerkt op: 26-12-2012, 19:37:16 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolMail 2013
« Reactie #145 Gepost op: 26-12-2012, 19:42:22 »
Waarom zetten mensen hun speculaties tussen spoilers?  ::rofl::
Ik wil mensen niet beïnvloeden. Ik hoor graag wat mensen denken vóórdat ze per ongeluk over mijn post scannen - dat is het onafhankelijk. Wie het wil lezen mag dat van mij natuurlijk doen, maar het zou jammer zijn als iemand al een mening had over een actie in zo'n filmpje omdat zijn oog per ongeluk op mijn interpretatie viel.

Zodoende ;)

Maar naar aanleiding van jouw bericht ga ik in elk geval nog eens kijken of ik er datgene in kan zien wat jij beschijft. Ik hoop het ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolMail 2013
« Reactie #146 Gepost op: 26-12-2012, 20:35:52 »
Tania was toch ook niet aanwezig bij de perspresentatie? Hoewel zij wel mijn schot voor de boeg is.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48