Auteur Topic: Wie is de Mol 2013 - Pool  (gelezen 144167 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #200 Gepost op: 18-01-2013, 13:11:45 »
Dat zal een foutje van hem zijn geweest, ik heb hem nergens jokers zien krijgen of verdienen deze aflevering. Ik zal het even in de groep gooien, kijken wat de rest van de crew denkt.

Wie wint er een joker deze aflevering?

Kees wint sowieso een joker, er staat hier niets over het verliezen ervan xd.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #201 Gepost op: 18-01-2013, 13:13:29 »
Dat zal een foutje van hem zijn geweest, ik heb hem nergens jokers zien krijgen of verdienen deze aflevering. Ik zal het even in de groep gooien, kijken wat de rest van de crew denkt.

Kees heeft wel jokers verdiend.

Art op 31:36 "1500 euro verdiend bij de opdracht. vier kandidaten kregen jokers. Paulien de twee van Janine, Kees en Daniël ieder ook twee, en Carolien maar liefst vier."

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #202 Gepost op: 18-01-2013, 13:21:48 »
als er in de pool een vraag is keert tim terug, waarom kan ik bij de rest zijn naam niet invullen?
als tim terugkeert kan hij toch winnen/verliezen? dan hoort tim toch ook bij de andere opties te staan?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #203 Gepost op: 18-01-2013, 14:14:31 »
Het blijkt dat ik de tweede opdracht verkeerd begrepen heb. Mijn excuses. Kees heeft inderdaad ook jokers verdient en ik ga het direct aanpassen in de pool!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #204 Gepost op: 18-01-2013, 14:58:04 »
Het blijkt dat ik de tweede opdracht verkeerd begrepen heb. Mijn excuses. Kees heeft inderdaad ook jokers verdient en ik ga het direct aanpassen in de pool!

Nu sta ik plots 1e! ;D ::boogie::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #205 Gepost op: 18-01-2013, 15:00:25 »
Nu sta ik plots 1e! ;D ::boogie::
Protest: insiders-voorkennis...........



 ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #206 Gepost op: 18-01-2013, 15:01:23 »
De vraag of Tim terug komt in aflevering 4 is een beetje raar, want we hebben in het voorstukje al gezien dat hij in aflevering 4 zit. De vraag is eerder of hij alsnog naar huis moet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #207 Gepost op: 18-01-2013, 15:08:37 »
Hieraan wil ik toevoegen dat hij volgens de vraagstelling niet kan afvallen in aflevering 4, en dat, in aanvulling op wat Marvin zegt, bij de andere vragen de naam Tim ook niet voorkomt.

de pool invullen kan natuurlijk wel, maar pooldeelnemers zouden dus ook bij andere vragen in deze situatie voor Tim moeten kunnen kiezen.

Komt gewoon doordat de ''twist'' een beetje ongebruikelijk is.....


« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 15:10:19 door Bodejos »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #208 Gepost op: 18-01-2013, 15:09:40 »
Protest: insiders-voorkennis...........



 ::joehoe:: ::joehoe::

Je bent in de war Jos, dat was vorig jaar. Dit jaar weet ik weer net zoveel als jullie. :) (de preview van aflevering 1 liep maar tot de executie en die afvaller heb ik ook genadeloos fout).

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #209 Gepost op: 18-01-2013, 15:10:48 »
De vraag of Tim terug komt in aflevering 4 is een beetje raar, want we hebben in het voorstukje al gezien dat hij in aflevering 4 zit.

Welk voorstukje? Is de promo er al?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #210 Gepost op: 18-01-2013, 15:12:45 »
Je bent in de war Jos, dat was vorig jaar. Dit jaar weet ik weer net zoveel als jullie. :) (de preview van aflevering 1 liep maar tot de executie en die afvaller heb ik ook genadeloos fout).
het was dan ook een plaag-opmerking.........vorig jaar heb je jezelf een tijd niet eens vertoond op het forum, juist omdat je (geringe) voorkennis had.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #211 Gepost op: 18-01-2013, 15:14:23 »
Welk voorstukje? Is de promo er al?
kijk bij de aftiteling tot je rechtsbeneden ''volgende week'' ziet staan, daar zie je Tim duidelijk lopen.

Als hij echt uit het spel was geweest, dan was dit onmogelijk geweest.

De persoon met de grijze capuchon. Bovendien is ie te zien in de Doka met de kokers.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #212 Gepost op: 18-01-2013, 15:18:03 »
kijk bij de aftiteling tot je rechtsbeneden ''volgende week'' ziet staan, daar zie je Tim duidelijk lopen.

Ik zie eerst beelden uit een soort loop safari opdracht?
Ik zie nog geen tim..  ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #213 Gepost op: 18-01-2013, 15:19:00 »
In het dertiende seizoen even dertiende in de pool staan is mooi. :) Ik teken er ook voor om daar te kunnen eindigen :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #214 Gepost op: 18-01-2013, 15:22:25 »
Als jij dat volhoudt, en je bent om 13.13 uur al binnen in Amersfoort (en je hebt bovendien een shirt aan met 13 erop), dan krijg je van mij een glaasje te drinken.


OT: ik zie dat ik ook weer gestegen ben met doordat die jokers-vraag anders gewaardeerd werd. Maar nog geen toppositie.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #215 Gepost op: 18-01-2013, 15:24:12 »
Hieraan wil ik toevoegen dat hij volgens de vraagstelling niet kan afvallen in aflevering 4, en dat, in aanvulling op wat Marvin zegt, bij de andere vragen de naam Tim ook niet voorkomt.

de pool invullen kan natuurlijk wel, maar pooldeelnemers zouden dus ook bij andere vragen in deze situatie voor Tim moeten kunnen kiezen.

Komt gewoon doordat de ''twist'' een beetje ongebruikelijk is.....




Mee eens, ik denk namelijk dat Tim een vrijstelling moet zien te regelen. Maar dat kan ik nu in de pool niet invullen. Ik kan  niet meer inzetten op mijn mol. Ik zou de crew willen vragen hier toch nog eens kritisch naar te kijken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #216 Gepost op: 18-01-2013, 15:24:29 »
Als jij dat volhoudt, en je bent om 13.13 uur al binnen in Amersfoort (en je hebt bovendien een shirt  aan met 13 erop), dan krijg je van mij een glaasje te drinken.

Ik dacht dat je gisteren op de chat al beloofde dat je een rondje ging geven  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #217 Gepost op: 18-01-2013, 15:41:29 »
Ik dacht dat je gisteren op de chat al beloofde dat je een rondje ging geven  ::rofl::

Getuige meldt zich!  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #218 Gepost op: 18-01-2013, 16:15:06 »
Alleen als het de 17e is:
Jan 17 22:23:14 <bodejos> als het de 17e is, dan geef ik om 16.50 precies een rondje voor de ''bekende'' groep
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2013 - Pool
« Reactie #219 Gepost op: 18-01-2013, 16:29:33 »
@Dae: dat had ik per PB al van Jos gehoord :)

Ik denk dat Tim terug komt en in aflevering 4 meteen weer afvalt. Toch kan ik die keuze niet zo invullen, maar slechts voor de helft. Want zodra iemand terug komt, kan diegene net zo goed er zo weer uitliggen. Dus eens met de rest die het vreemd vind dat je Tim niet als afvaller kunt selecteren. (noch als mol/winnaar of verliezer) Bedoel als ie terug is, zou ie theoretisch gezien gewoon winnaar of verliezer kunnen zijn bijvoorbeeld.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan