Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 484036 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #100 Gepost op: 3-01-2013, 19:18:54 »
Sorry, na 10x refreshen lukt het.
ok, nog weinig stemmen in de poll. Zal na de uitzending wel anders worden.
Vorig jaar waren die polls enorm 'schreef', maar door de link met een social media account kan er nu niet meer tig-keer gestemd worden. En zal het een beter inzicht geven in wie Nederland verdenkt.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #101 Gepost op: 3-01-2013, 19:25:46 »
Hebben jullie de .nl site al gezien. Die is nu soort van real-time met een overzicht van verdenkingen in de banner van de site (met de groepsfoto). Je moet via een social medium inloggen om iemand te verdenken. En dat komt natuurlijk op je muur te staan. Handig om nog wat extra aandacht te genereren.
Ik vind het zo maf dat als je via social media inlogd je nog altijd ook een AVRO login krijgt. Het idee van een dergelijk login is toch dat je niet nog een password en loginnaam hoeft te onthouden... ik ben hem in elk geval weer vergeten.  :-\\

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #102 Gepost op: 3-01-2013, 19:28:18 »
Zou het forum opgewassen zijn tegen de eerste vuurdoop van het nieuwe seizoen... vandaag om 21:30? :P

Als het goed is wel. We zijn immers onlangs overgegaan naar een nieuwe server die dit allemaal aan zou moeten kunnen.

Ik hoop voor de Avro dat hun server (2e scherm) het gaat houden. Er waren blijkbaar wat probleempjes met de grote bezoekersaantallen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #103 Gepost op: 3-01-2013, 19:36:40 »
Ik vind het zo maf dat als je via social media inlogd je nog altijd ook een AVRO login krijgt. Het idee van een dergelijk login is toch dat je niet nog een password en loginnaam hoeft te onthouden... ik ben hem in elk geval weer vergeten.  :-\\

Je kan je AVRO account koppelen aan een social media account. Dan werkt de single-sign on wel. Maar dan moet je wel eerst je AVRO wachtwoord herinneren of resetten.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #104 Gepost op: 3-01-2013, 20:04:13 »
Als fanatieke WIDM-kijkers molloten heten, zijn fanatieke molloten dan mollisten??? ::)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #105 Gepost op: 3-01-2013, 20:13:43 »
Je kan je AVRO account koppelen aan een social media account. Dan werkt de single-sign on wel. Maar dan moet je wel eerst je AVRO wachtwoord herinneren of resetten.
Ik dacht dat ik dat ooit al gedaan had, maar schijnbaar niet (of aan mijn andere twitter account)... het werkt inmiddels. ::ok::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #106 Gepost op: 3-01-2013, 20:15:16 »
81 gebruikers online!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #107 Gepost op: 3-01-2013, 20:15:37 »
De AVRO site ligt al plat.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #108 Gepost op: 3-01-2013, 20:23:08 »
De AVRO site ligt al plat.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Veel plezier molloten!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #109 Gepost op: 3-01-2013, 20:24:55 »
Niet te vroeg lachen hè. Ik lachen pas als wieisdemol.com om 22:00 nog geen downtime heeft gehad ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #110 Gepost op: 3-01-2013, 20:27:58 »
Ik had dit jaar eigenlijk niet veel verwachtingen van WIDM maar door alle updates op de verschillende social media kanalen heb ik me toch weer laten vangen in de mollenmolen. Dit programma laat je echt nooit meer los!

Heb er weer evenveel zin in als vroeger en ga weer mijn best doen om de Mol nog 's bij 'zijn' nekvel te pakken. Weliswaar niet meer met zulke uitgebreide posts, althans dat ga ik proberen. Heb er eigenlijk niet zo veel tijd meer voor, de laptop is net gecrasht dus zit hier nu heel oncomfortabel achter zo'n ouderwetse desktop pc, hehe. Maar goed, alles is goed genoeg om de Mol te klissen hè.

Ga gewoon proberen rustig te posten, niet al te veel poespas. Er zijn vast wel mensen die alle tijd hebben om alles te dubbel en driedubbel te checken. Ik ga proberen van de hele rit te genieten, no stress ... relax!

Btw, ik mis precies een algemeen 'WIDM 2013'-topic. En ik had al helemaal geen zin om dat op mijn eerste dag hier al meteen aan te maken. Zal nog wel komen de volgende dagen zeker? Ok, dan ga ik nu uitkijken naar De Mol in Zuid-Afrika, wat een bangelijke locatie!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #111 Gepost op: 3-01-2013, 20:32:55 »
UPC belt tijdens MolTalk. 'Bel ik gelegen?' NEE! Maar dat durfde ik dan weer niet te zeggen :-) Vijf minuten later en ik had het wel gezegd...

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #112 Gepost op: 3-01-2013, 20:33:12 »
We zijn begonnen!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #113 Gepost op: 3-01-2013, 20:34:07 »
Veel kijkplezier allemaal  :D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #114 Gepost op: 3-01-2013, 21:02:56 »
Ja lap, de livestream bolt hier al niet. :-\\ Dan maar uitgesteld kijken. Kan ik me nog wat op het forum bezighouden. Nu is het hier toch stil. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #115 Gepost op: 3-01-2013, 21:24:12 »
Hey feniks, livestream deed het ook al niet in Engeland, maar ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die niet kon kijken.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #116 Gepost op: 3-01-2013, 21:47:07 »
De AVRO site ligt al plat.
Inderdaad... Gelukkig ligt deze site nog niet plat, al is hij bij vlagen ook verrekte langzaam... Hopelijk blijft dat goed gaan... Positief blijven denken.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #117 Gepost op: 3-01-2013, 21:52:06 »
Site is Indd traag... Er zijn ook 124 gebruikers online!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #118 Gepost op: 3-01-2013, 21:55:45 »
De Avro-site is warempel weer even online. Alleen: voor hoe lang... Gelukkig is het hier weer een stuk sneller!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #119 Gepost op: 3-01-2013, 22:06:56 »
Ik heb het gevoel als alsof er minder gepraat wordt na de aflevering dan ik gewend ben van het moment na een aflevering. Ligt dat aan mij? Kunnen mensen de site niet op? Komt dat omdat er op moltalk al dingen gezegd zijn?

Of is er gewoon echt minder te zeggen aan de hand van deze aflvering 1, dan over voorgaande afleveringen 1? Zo ja, hoe komt dat? Omdat er maar twee opdrachten zijn? Omdat je met de tweede opdracht eigenlijk heel weinig kunt? Omdat de opdrachten te ingewikkeld zijn en we niet alles hebben kunnen onthouden? Omdat er heel veel gebeurt tussen de opdrachten door? Wordt het meer als de aflevering online is?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas