Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 481672 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #40 Gepost op: 2-01-2013, 19:07:00 »
Ik heb een vraagje kan ik, als belg zijnde wie is de mol online bekijken of moet ik daarvoor live naar de avro zien?? ???
#teamamaimiljaarde

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #41 Gepost op: 2-01-2013, 19:14:39 »
Hai.
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar allemaal. Helaas kan ik dit jaar widm niet 'live' zien, de Nederlandse kanalen kunnen niet bekeken worden in Engeland (ook niet via internet). Dus ik ben er ook niet bij op de chat. En ik weet zelfs nog niet of ik wel op de mfd kan komen. Maar ik volg alles wel gewoon, alleen met een beetje vertraging :P

Als het goed is, is er een livestream van de AVRO speciaal voor mensen die in het buitenland wonen en wel willen kijken. Ik zal de link even opzoeken.

Edit: De livestream is te volgen op live.avro.nl. Meer info is te vinden op: http://avro.nl/wieisdemol/info/tweede_scherm_2013.aspx
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #42 Gepost op: 2-01-2013, 19:28:54 »
Hai.

Leuk dat je er vanuit Engeland weer bij bent Dae. ::ok:: 

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #43 Gepost op: 2-01-2013, 19:30:35 »
Ik heb een vraagje kan ik, als belg zijnde wie is de mol online bekijken of moet ik daarvoor live naar de avro zien?? ???

Ik weet niet of je nl 1 op je tv kunt ontvangen vanuit belgië?? Dan moet je daar zijn en anders kun je het live volgen dmv de link in een van mijn bovenstaande berichtjes.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #44 Gepost op: 2-01-2013, 19:32:40 »
Ik weet niet of je nl 1 op je tv kunt ontvangen vanuit belgië?? Dan moet je daar zijn en anders kun je het live volgen dmv de link in een van mijn bovenstaande berichtjes.

Ik kan er naar kijken vanuit Belgie maar ik ben dan nooit thuis
#teamamaimiljaarde

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2013, 19:34:49 »
Ik kan er naar kijken vanuit Belgie maar ik ben dan nooit thuis

Dan moet je kijken of er een torrentje komt ergens ofzo zodat je de afl kunt downloaden.. Dat is een beetje afwachten.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #46 Gepost op: 2-01-2013, 20:20:32 »
Hai.
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar allemaal. Helaas kan ik dit jaar widm niet 'live' zien, de Nederlandse kanalen kunnen niet bekeken worden in Engeland (ook niet via internet). Dus ik ben er ook niet bij op de chat. En ik weet zelfs nog niet of ik wel op de mfd kan komen. Maar ik volg alles wel gewoon, alleen met een beetje vertraging :P

Jij ook een gelukkig nieuwjaar! Gek zeg, dat je vanuit Engeland geen uitzendinggemist kan kijken... In 2008 toen ik in Londen zat, heb ik WIDM ook zo gevolgd.
Tell me what your telescope says

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #47 Gepost op: 2-01-2013, 20:39:51 »
Over 24 uur hebben we al 51819 mogelijke aanwijzingen gevonden! :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #48 Gepost op: 2-01-2013, 20:52:50 »
Carolien heet groene schoenen. Toeval?

@Daedalus: welcome back, er moet toch een mogelijkheid zijn om die uitzendingen te volgen?

Ene Annette Gerritsen, jawel: DIE Annette Gerritsen, die zat een jaar of wat geleden tijdens een Wereldbekerwedstrijd in Erfurt, toen ze of ziek, OF geblesseerd raakte. En wat twitterde ze: ''lekker naar mijn hotelkamer, Wie is de Mol op BVN kijken''.

Dat betekent dat Annette Gerritsen molfan is, wat in dit verband niet het issue is, en dat BVN het programma in haar pakket heeft.

Zelf heb ik de finale 2011 in Lissabon bekeken. Wellicht heeft Engeland andere protocollen?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #49 Gepost op: 2-01-2013, 20:58:25 »
Volgens mij werkt die add-on om automatisch dit forum te verversen niet meer sinds het nieuwe board. Wie had dat ding ook al weer gemaakt en komt er een nieuwe versie?
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #50 Gepost op: 2-01-2013, 21:09:26 »
Edit: De livestream is te volgen op live.avro.nl. Meer info is te vinden op: http://avro.nl/wieisdemol/info/tweede_scherm_2013.aspx
Dank je, ik zal daar eens goed naar kijken.

Gek zeg, dat je vanuit Engeland geen uitzendinggemist kan kijken... In 2008 toen ik in Londen zat, heb ik WIDM ook zo gevolgd.
Uitzendinggemist denk ik wel, de live streams op nederland24.nl niet (alleen nieuws en politiek)

Dat betekent dat (...) BVN het programma in haar pakket heeft.
Dat zou best mogelijk zijn, maar BVN heeft alleen een licentie om programma's via één medium te heruitzenden, en zij gebruiken daarvoor de satelliet. En er hangt hier wel een schotel aan de gevel, maar ik weet niet waar die op gericht staat, en we hebben geen free-to-air kastje om die uitzendingen te ontvangen. Onze tv staat ook nergens op ingesteld, wij kijken alleen dvds en Netflix.
Om tv te kijken in Engeland moet je een soort kijk- en luistergeld betalen, Dus ook als we een satelliet ontvanger in huis hebben, zijn we daartoe verplicht. En om nu alleen voor widm dat te betalen. En mijn vriendin kan dat toch niet volgen in het Nederlands.
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2013, 22:30:20 »
Ik heb de finale in 2011 gekeken op BVN toen ik in Oostenrijk zat. Ik weet niet precies of er een satellietaansluiting daarbij aan de pas kwam.

Hoe dan ook, ik hoop dat je het wel kan volgen Daedalus!  :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #52 Gepost op: 2-01-2013, 22:37:47 »
Ook namens mij een gelukkig nieuwjaar allemaal. Helaas kan ik dit jaar widm niet 'live' zien [...] Dus ik ben er ook niet bij op de chat.

Ik hoop ook dat je het op kunt lossen zodat je live met ons mee kan kijken!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #53 Gepost op: 2-01-2013, 22:48:40 »
 ::zwaai::Oke, ik heb niet iedereen op Facebook maar:



IEDEREEN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2013, 22:49:10 »
Ik kijk in Thailand waar ik eind vd maand naar toe vertrek ook altijd op BVN, kan je dat ontvangen daar Daedalus?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #55 Gepost op: 2-01-2013, 23:02:48 »
Ik hoop dat je dat snel gefixt krijgt Joram. Het zou jammer zijn als je een heel seizoen moet missen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #56 Gepost op: 2-01-2013, 23:40:00 »
Nee, ik kan geen BVN kijken. Het is hier wel te ontvangen, maar ik heb er de spullen niet voor. Ze mogen alleen uitzenden via de satelliet, en ik heb geen ontvanger. Maar ik ga er van uit dat het wel gaat lukken via dat tweede scherm ding.
The British are not impressed.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #57 Gepost op: 2-01-2013, 23:41:48 »
Happy New Year! Ik heb er weer zin in.  ;D
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2013, 10:22:17 »
VANAVOND! En ik ga dit jaar echt dat molboekje goed gebruiken! Dat helpt toch wel om een molboekje te gebruiken, anders is het gewoon zonde om die vele notitie bladzijders niet te gebruiken.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2013, 11:37:55 »
iedereen ook een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen.
vind het lastig om te bepalen wie de mol is dit jaar.
Maar leuk dat het weer zover is.
Ananas