Auteur Topic: Molmail  (gelezen 137535 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #80 Gepost op: 9-01-2013, 12:55:29 »
Dit was een leuk extraatje. Ik ga nu weer voor Zarayda die beweert dat de chauffeur de weg niet wist. Ja ja!


Ik vind Zarayda juist minder verdacht worden door dit extra filmpje. Ik heb het idee dat ze in de taxi echt oprecht ongerust is dat die taxi haar kilometers de verkeerde kant op kan gaan brengen....  Daarnaast nu ik die executie weer terugzie vind ik de reactie van Zarayda op het rode scherm ook oprecht overkomen.

Maar wat het eerste betreft, je kunt natuurlijk ook als mol inplannen om een minuut te laat te komen en bang zijn dat die chauffeur zorgt dat je meer dan een half uur te laat komt en daardoor snel verdacht zult worden.

En dat Tim die 20 ZAR echt niet snap wil ik nu ook wel geloven. Hij heeft geld, en een briefje. Het is als je de link niet legt niet onlogisch om te denken dat je geld krijgt als hulpmiddel en daarnaast ook iets met dat briefje moet.

Zijn in elk geval 2 namen van wie de verdenking m.i. even op een lager pitje kan.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #81 Gepost op: 9-01-2013, 14:24:58 »
Toen vorig jaar die extra molmail beelden van Tim, Liesbeth, Anne-Marie en Hadewych kwamen riep ik volgens mij al eens dat ik het te gek vind om extra beelden op deze manier te zien als fan, en het lijkt er nu op dat ze hebben geluisterd met bijna 14 minuten extra materiaal in de Molmail. Ik vind het helemaal geweldig en ik hoop dat we dit seizoen op deze manier nog meer zullen zien! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #82 Gepost op: 9-01-2013, 18:49:42 »
Mooi man. Blij dat ik nog even om ben gefietst om het te bekijken. Veranderd niks aan mijn verdenking.


Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Molmail
« Reactie #84 Gepost op: 9-01-2013, 19:36:29 »
In het extra beeldmateriaal zegt Tim (al vrij vroeg in het filmpje): "Ik lag te slapen. Er klopte iemand aan de deur, die trok me uit m'n bed, en toen werd ik in een busje geduwd en die mikte me ergens in the middle of niks, ja, eruit"
Maar ziet Tim er niet veel te netjes uit voor iemand die in sneltreinvaart uit zijn bed is gesleurd, in een busje gezet en gedropt in de townships? Ik bedoel, er zit duidelijk gel in zijn haar en hij heeft zich -naar mijn bescheiden mening- toch best fatsoenlijk aangekleed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Molmail
« Reactie #85 Gepost op: 9-01-2013, 19:50:30 »
In het extra beeldmateriaal zegt Tim (al vrij vroeg in het filmpje): "Ik lag te slapen. Er klopte iemand aan de deur, die trok me uit m'n bed, en toen werd ik in een busje geduwd en die mikte me ergens in the middle of niks, ja, eruit"
Maar ziet Tim er niet veel te netjes uit voor iemand die in sneltreinvaart uit zijn bed is gesleurd, in een busje gezet en gedropt in de townships? Ik bedoel, er zit duidelijk gel in zijn haar en hij heeft zich -naar mijn bescheiden mening- toch best fatsoenlijk aangekleed.

Mwah, zo ziet iedereen er wel uit eigenlijk. Ik denk dat ze gewoon wakker werden gemaakt met de melding dat ze moesten opstaan en aankleden en met hun volledige bepakking een busje in moesten, want iedereen heeft zich toch gewoon aangekleed en netjes de haren gekamd en zo. :P

Bovendien weet ik niet waarom de Mol dan heeft om zich netjes aan te kleden.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Molmail
« Reactie #86 Gepost op: 9-01-2013, 19:54:42 »
Nee, daar heb je ook weer een punt. Zocht er ook niet direct iets achter, maar het viel me op omdat Tim nadrukkelijk zegt dat ze uit bed gesleurd werden en in dat busje gezet.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Molmail
« Reactie #87 Gepost op: 9-01-2013, 20:09:20 »
Nee, daar heb je ook weer een punt. Zocht er ook niet direct iets achter, maar het viel me op omdat Tim nadrukkelijk zegt dat ze uit bed gesleurd werden en in dat busje gezet.

Het is wel opvallend, dat wel.. ik vraag me af hoe zoiets nou echt gebeurd? Misschien eentje voor het vragenvuur?
Wel scherp opgemerkt trouwens, het viel mij niet echt op :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molmail
« Reactie #88 Gepost op: 9-01-2013, 22:08:15 »
Op één van die foto's zie je Paulien met een shirt met "The moth.." - Waarschijnlijk "the mother" nog iets, maar de schaduw laat net zien "the mo". Mist hier "le" ("the mole")? ::vergroot::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail
« Reactie #89 Gepost op: 9-01-2013, 22:25:14 »
Ik ben erg benieuwd wat de bioscoop/theater opdracht gaat inhouden!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #90 Gepost op: 9-01-2013, 22:28:17 »
Zou het niet gewoon 'the Moth' kunnen zijn?
Als een soort visueel woordgrapje op 'the Mole'?  ::tandpastasmiley::
Het beest erboven lijkt qua vorm wel wat op een mot iig.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2013, 11:36:29 »
Waarom geven ze eigenlijk een bungeejump op de Scheveningse pier weg terwijl daar kennelijk al maanden niet meer gebungeejumpt kan worden? De pier is namelijk failliet. (Ik kan het artikel waarin ik dit heb gelezen niet meer vinden, maar het stond in een serieuze kwaliteitskrant.)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Molmail
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2013, 11:50:32 »
Ik ben erg benieuwd wat de bioscoop/theater opdracht gaat inhouden!

Misschien wel hetzelfde als in 2011 waar iemand bepaalde woorden moest onthouden uit een gedicht en die moest raden aan de hand van foto's?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Molmail
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2013, 19:35:58 »
Waarom geven ze eigenlijk een bungeejump op de Scheveningse pier weg terwijl daar kennelijk al maanden niet meer gebungeejumpt kan worden? De pier is namelijk failliet. (Ik kan het artikel waarin ik dit heb gelezen niet meer vinden, maar het stond in een serieuze kwaliteitskrant.)
Klopt is ook zo hier in Den Haag is het een zooitje rondom de pier. Heel slecht onderhouden, de gemeente ruziet met de eigenaren heel gedoe..  ::ohno::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2013, 19:57:57 »
En volgens de website begint het nieuwe bungeejump seizoen weer in 2012! :S
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #95 Gepost op: 15-01-2013, 12:35:13 »


 ::super::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Molmail
« Reactie #96 Gepost op: 15-01-2013, 12:52:08 »
Leuk filmpje! ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Molmail
« Reactie #97 Gepost op: 15-01-2013, 13:03:03 »
Awww Tania heeft cadeautjes in haar keel  ;D
No Milk today???

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Molmail
« Reactie #98 Gepost op: 15-01-2013, 14:01:32 »
Haha leuk filmpje :P Joep die 'aanwijzingen' cadeau geeft aan Carolien wie de taart aansneed en Tania die zingt in het Russisch. Misschien zingt ze wel: Ik ben de mol  ::rofl::

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Molmail
« Reactie #99 Gepost op: 15-01-2013, 15:57:42 »
Haha leuk filmpje :P Joep die 'aanwijzingen' cadeau geeft aan Carolien wie de taart aansneed en Tania die zingt in het Russisch. Misschien zingt ze wel: Ik ben de mol  ::rofl::

Ik dacht precies hetzelfde.. dat ze gewoon een aanwijzing in haar lied heeft gepropt
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin