Auteur Topic: Molmail  (gelezen 137494 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #120 Gepost op: 15-01-2013, 22:39:17 »
Alle biechten in de Molmail zijn later in NL (neem ik aan) opgenomen (tijdens perspresentatie?).

Aan de kleding te zien zijn de biechten uit de molmail inderdaad opgenomen op de dag van de perspresentatie. Joep en Tania zijn dan op een ander moment gefilmd.

Lange tijd na de opnames is dat trouwens. Ik kan me voorstellen dat de kandidaten veel details al vergeten zijn.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #121 Gepost op: 15-01-2013, 23:26:13 »
Weer super leuke beelden, wel niet zo zo veel nieuws uit te halen volgens mij.
Kijk ook erg uit naar volgende aflevering, ziet er echt prachtig uit, ik ben benieuwd wat ze zullen moeten doen. Heb er zin in!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molmail
« Reactie #122 Gepost op: 15-01-2013, 23:29:41 »
Joeps opmerking "toen ik dood op de grond lag" ::rofl::

Tim was ook weer grappig met zijn paal. ::rofl::

Hoe dan ook, er wordt wel weer veel focus gelegd op Tim. Dat vind ik wel raar. Pauliens verhaal legt weer focus op Tania.

Wat mij eigenlijk ook wel verbaast...de molmail van vorige week, dus "extra beelden van de dropping", die is nu iets minder dan 20.000 keer bekeken. Dat is minder dan 1% van alle molkijkers. Dus 99% van alle kijkers ziet die hele beelden niet. Da's eigenlijk best wel een gekke gedachte. Eigenlijk maakt de Avro dus 75 minuten beeldmateriaal, maar 99% van alle kijkers ziet er maar 60. Maar, dan zouden theorieën over "die wordt verdacht neergezet, dus die is de mol niet" misschien ook wel geen steek houden - dat gaat op voor de gewone uitzending omdat daar 2.000.000 mensen naar kijken. Maar iedereen die die extra beelden bekijkt hoort al bij de 1% meest fanatieke molspeurders - zou de Avro die op dezelfde manier om de tuin proberen te leiden?

We zullen het zien. Er wordt veel aandacht gelegd op Tim en Tania. Als zij ver in het spel komen, dan zou je kunnen concluderen dat dat een strategie is om die verdacht te maken.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #123 Gepost op: 15-01-2013, 23:51:10 »
Joeps opmerking "toen ik dood op de grond lag" ::rofl::

Tim was ook weer grappig met zijn paal. ::rofl::

Hoe dan ook, er wordt wel weer veel focus gelegd op Tim. Dat vind ik wel raar. Pauliens verhaal legt weer focus op Tania.

Wat mij eigenlijk ook wel verbaast...de molmail van vorige week, dus "extra beelden van de dropping", die is nu iets minder dan 20.000 keer bekeken. Dat is minder dan 1% van alle molkijkers. Dus 99% van alle kijkers ziet die hele beelden niet. Da's eigenlijk best wel een gekke gedachte. Eigenlijk maakt de Avro dus 75 minuten beeldmateriaal, maar 99% van alle kijkers ziet er maar 60. Maar, dan zouden theorieën over "die wordt verdacht neergezet, dus die is de mol niet" misschien ook wel geen steek houden - dat gaat op voor de gewone uitzending omdat daar 2.000.000 mensen naar kijken. Maar iedereen die die extra beelden bekijkt hoort al bij de 1% meest fanatieke molspeurders - zou de Avro die op dezelfde manier om de tuin proberen te leiden?

We zullen het zien. Er wordt veel aandacht gelegd op Tim en Tania. Als zij ver in het spel komen, dan zou je kunnen concluderen dat dat een strategie is om die verdacht te maken.

Wij molloten die elk beeldje en geluidje 26x voor- en achteruit afspelen en analyseren zijn dus zwaar in de minderheid  ::)

Toch moet ook voor de "normale" kijker duidelijk worden wie de mol zou kunnen zijn...  ;D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail
« Reactie #124 Gepost op: 16-01-2013, 00:18:50 »
Weer zo'n twijfelgeval. Zijn de mensen over wie we horen (Tania bv.) nou extra verdacht door die acties, of minder verdacht omdat ze het anders niet in de Molmail gestopt hadden  ??? .

Aan de kleding te zien zijn de biechten uit de molmail inderdaad opgenomen op de dag van de perspresentatie.

Wow, scherp opgemerkt  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #125 Gepost op: 16-01-2013, 00:43:10 »
ik dacht dat hij op dat moment tegen Carolien seinde, zie je wel......... en dat in hun gesprekken wel een naam was genoemd.

Zo zie ik het ook inderdaad. Het leek echter of hij daarna richting Daniël seinde, alsof hij hem als mol zag (en dat zie ik nog niet). Op 6:51 zie je zijn ogen groter worden richting Carolien, met die grijns, en 1 fractie bewegen ze naar rechts richting Daniël. Gelijk daarna lijken zijn ogen weer normaal te worden (weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven) en kijkt hij weer een beetje voor zich. Hij kan ook doelen op iemand die links van Daniël staat en daar staan volgens mij alleen Paulien, Tania en ik dacht Zarayda.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #126 Gepost op: 16-01-2013, 01:02:17 »
Joep kan dat wel zeggen, maar hij zegt er ook bij dat hij het natuurlijk niet zeker weet. Dus hij kan wel naar iedereen kijken alsof ze allemaal de Mol zijn, dat hoeft nog niks te betekenen.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #127 Gepost op: 16-01-2013, 10:40:54 »
Wow, scherp opgemerkt  ::ok:: .

Ik was erbij, dus ik herkende de kleding, haha. Plus het feit dat die banner die dag in de foyer stond ;)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #128 Gepost op: 16-01-2013, 15:10:03 »
telkens als er een molmail afgelopen is hoor ik een gekraak kan iemand dit luider laten horen of in betere kwaliteit om te kunnen checken of hier geen hint inzit?
Kan iemand mij aub helpen??
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2013, 17:42:15 »
1 minuut uit aflevering 4:


Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Molmail
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2013, 17:55:36 »
apenstreken..... ::oink::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Molmail
« Reactie #131 Gepost op: 22-01-2013, 17:57:26 »
Tim vergeleek zich met een aap... De aap komt wel heel duidelijk in beeld, das vast Tim in een pak die terugkomt  ;D
You'll never walk alone

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2013, 18:03:53 »
Tim vergeleek zich met een aap... De aap komt wel heel duidelijk in beeld, das vast Tim in een pak die terugkomt  ;D

Had die aap een koker bij zich ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2013, 18:46:57 »
Daar komt de aap uit de mouw!   ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2013, 19:12:11 »
Wat is deze groep eerlijk naar elkaar over de jokers..  ::oink:: ,al is het natuurlijk wel de vraag of ze de waarheid spreken..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2013, 19:35:10 »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Molmail
« Reactie #136 Gepost op: 22-01-2013, 19:50:57 »
10 minuten weer!
Erg leuk !!!

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #137 Gepost op: 22-01-2013, 20:28:18 »
Deze beelden laten me toch weer sterk twijfelen aan een terugkomst van Tim. Het rode scherm kan best het allereerste shot zijn van aflevering 4. Maar ja, die afvallersmuziek en dat 'tot nog toe',  ::ohno::

Overigens wordt mij wel een aantal dingen die eigenlijk al bekend waren nog verder verduidelijkt:
1. De groepen bij de bootopdracht hebben inderdaad geen enkel vooraf opgesteld plan over de verdeling van het geld gemaakt, en ook niet de kaartjes van beide groepen vergeleken. De organisatorische communicatie is dus uitermate slecht.
2. De sociale interactie daarentegen is verrassend: men geeft elkaar volledige openheid over het aantal ingezette en weggegeven jokers, en op basis van wat we in de aflevering zagen, neem ik aan dat die getallen correct zijn. Hoewel ik wel sterk betwijfel of Kees inderdaad zijn jokers heeft ingezet.
3. De camera staat uit op het moment dat Tania Tim toeschreeuwt een foto te maken.
4. De theorie dat Carolien met Tim een pact sloot om beiden vol voor een kandidaat te gaan, lijkt nu waarschijnlijker. Carolien denkt vervolgens dat Tim zich niet aan die afspraak heeft gehouden (extra beelden), maar raakt tegelijkertijd vertwijfeld (aflevering) omdat ze met Tim als afvaller mogelijk op een totaal verkeerde mol zat (als hij zich wel of grotendeels aan hun afspraak hield).

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #138 Gepost op: 22-01-2013, 20:42:38 »
Had toch stiekem een beetje gehoopt op wat extra aandacht voor het ongeluk van Janine. Was benieuwd hoe de andere kandidaten het ervaren hadden, en of/hoe het van invloed is geweest op de rest van het spel. Dat ze er in de uitzending zelf niet te lang bij stilstaan begrijp ik, maar juist in de extra beelden was daar volgens mij wel ruimte voor geweest.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #139 Gepost op: 22-01-2013, 22:07:39 »
Ik denk dat Carolien baalde dat ze Tim geloofde maar Tim eruit lag. Ze vertrouwde iemand met verkeerde inzichten. Ik denk dat Carolien haar eigen weg weer gaat volgen.