Auteur Topic: Molmail  (gelezen 137493 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molmail
« Reactie #320 Gepost op: 26-02-2013, 22:52:07 »
Als Kees de Mol is (en dat is ie ook  ;)) speelt ie 't wel erg hard om z'n maatje nog even extra in verwarring te brengen. ;-)
En heeft hij ook best veel geld in de pot gebracht ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #321 Gepost op: 26-02-2013, 22:57:53 »
Als Kees de mol blijkt te zijn heeft hij zich wel erg veel uitgesloofd voor geld in de pocket. Als hij de mol is val ik van mijn stoel.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail
« Reactie #322 Gepost op: 26-02-2013, 22:59:29 »
leg maar vast een kussentje neer dan  :-X
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #323 Gepost op: 26-02-2013, 23:36:43 »

Wow! Wat een waardevolle extra beelden. Het bevestigt ongeveer alle ideeën en theorieën die ik al had!  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #324 Gepost op: 27-02-2013, 02:31:29 »
Wow! Wat een waardevolle extra beelden. Het bevestigt ongeveer alle ideeën en theorieën die ik al had!  ::jaja::
Dat Carolien de mol is of dat Kees de mol is?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #325 Gepost op: 27-02-2013, 09:00:39 »
Als Kees de mol blijkt te zijn heeft hij zich wel erg veel uitgesloofd voor geld in de pocket. Als hij de mol is val ik van mijn stoel.
ja hij heeft veel geld opgebracht.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #326 Gepost op: 27-02-2013, 12:12:15 »
Wow! Wat een waardevolle extra beelden. Het bevestigt ongeveer alle ideeën en theorieën die ik al had!  ::jaja::

Dat Carolien de mol is of dat Kees de mol is?

Wat een waardevolle extra beelden. Het bevestigt ongeveer alle ideeën en theorieën die ik al had!

  • Paulien is niet de Mol.

    Ze had geen idee van de drive-in opdracht: Drie-indicator verbazing/surprise (de zoveelste) en haar spontane, haast hardop gedachte "Het is Wie is Het!" Inderdaad Paulien, daar heeft het wel iets van weg...

  • Twijfel over Kees had ik al, maar nu lijkt hij eindelijk eens blijk te geven van geen voorkennis. 'Wie is Het... ???'  Hij staat er in ieder geval nogal verwonderd bij.

  • Zarayda vindt het bij de auto staan en luisteren naar de Mol van Carolien kandidatengedrag, terwijl ze de stotterende langdradigheid van Paulien bij het formuleren van de vragen aan Art uitermate vreemd vindt. Daarnaast speculeert ze over de Moltactiek van Paulien. Laatstgenoemde is bij haar dus kennelijk verdachter.

    Samen met de poging van Carolien om haar richting Paulien te sturen is het zeker niet uit te sluiten dat Zarayda in de test toch vol voor Paulien is gegaan. (ondanks de montage waarin het antwoord over Carolien wordt aangeklikt)

  • Kees daarentegen vindt het gedrag van Carolien tijdens de drive-in opdracht mollengedrag. Hij zegt aan het einde "ik blijf bij dat laatste. You can go away. ... en dan stuurt ze juist die ene auto weg waar het geld in zit!" Later trekt hij de bereidwilligheid van Carolien om toch ineens informatie te delen in twijfel. Hij zegt letterlijk "Wat wint zij zelf hiermee? Want ik geloof haar dus never nooit niet."

    Kees heeft Carolien wel degelijk nog steeds als hoofdverdachte. (ook al wil de montage en biecht ons doen geloven dat hij naar Paulien geswitcht is. Minder waarschijnlijk.)

 ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2013, 12:16:13 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #327 Gepost op: 27-02-2013, 12:41:28 »
Die heeft zich in ieder geval grondig voorbereid. ::vergroot::

Natuurlijk. De kandidaten krijgen gewoon een paar dvdtjes met afleveringen, zodat ze weten waar ze 'ja' op antwoorden.

Laten we ook niet vergeten dat Kees zelf programmamaker is. Als hij de mol is, werkt die ervaring absoluut in zijn voordeel, zelfs als hij Wie is de mol? nog nooit heeft gezien.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Molmail
« Reactie #328 Gepost op: 5-03-2013, 18:23:09 »


Geen extra beelden van aflevering 9 dit keer helaas, maar 'slechts' 1 minuut backstage beelden van het hele seizoen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Molmail
« Reactie #329 Gepost op: 5-03-2013, 18:35:50 »
Tania!  ::love::

Leuke beelden, helaas geen extra beelden van de trein, die had ik wel willen zien!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Molmail
« Reactie #330 Gepost op: 5-03-2013, 18:39:40 »
Die zien we denk ik in of na aflevering 10 wel. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail
« Reactie #331 Gepost op: 5-03-2013, 19:04:51 »
Wat een jonge mensen zitten er bij de crew

http://avro.nl/Images/tcm17292345_Large.jpg
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #332 Gepost op: 5-03-2013, 19:21:03 »
Ik ::love:: de backstagefoto's van de ontknoping!

Trouwens, op die groepsfoto van crew en finalisten: de Mol in het midden? Carolien houdt zijn arm nog omhoog ook. (Ok, we hebben betere aanwijzingen gehad. TOLISDEMOL om er maar één te noemen. ;))

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail
« Reactie #333 Gepost op: 5-03-2013, 19:21:38 »
* Lukie4 gaat er even serieus op in.

Wat doet een winnaar meestal ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #334 Gepost op: 5-03-2013, 19:23:45 »
Spoorwegmuseum, wel heel erg toepasselijk he?

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #335 Gepost op: 6-03-2013, 00:15:52 »
Kan iemand de prijsvraag herformuleren, want ik vind em op deze manier een beetje onduidelijk. Bedoelen ze nu het totale bedrag wat met de opdracht verdiend kon worden, alleen het geld van de boeken van de afgevallen kandidaten (dus zonder de boeken van de finalisten) en moet je misschien de boeken die wel hadden nog van het bedrag afhalen?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #336 Gepost op: 6-03-2013, 00:23:37 »
Spoorwegmuseum, wel heel erg toepasselijk he?

Welk Spoorwegmuseaum?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #337 Gepost op: 6-03-2013, 00:33:06 »
Wat een jonge mensen zitten er bij de crew

http://avro.nl/Images/tcm17292345_Large.jpg
Met stagiaires druk je de productie kosten een beetje en je hebt toch een paar mensen nodig om de rot klusjes op te knappen. Waarschijnlijk vinden ze het nog leuk ook. Een typische win-win-win situatie!  >:D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #338 Gepost op: 6-03-2013, 00:34:18 »
Met stagiaires druk je de productie kosten een beetje en je hebt toch een paar mensen nodig om de rot klusjes op te knappen. Waarschijnlijk vinden ze het nog leuk ook. Een typische win-win-win situatie!  >:D

Hehe, als ik ze moet geloven gaan er nooit stagiaires mee, sinds er een ziek werd tijdens de opnames in Australië, seizoen 1. Ik heb ze in ieder geval niet gezien tijdens de opnames vorig jaar. Maar niets is wat het lijkt natuurlijk. ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molmail
« Reactie #339 Gepost op: 6-03-2013, 00:41:39 »
Hehe, als ik ze moet geloven gaan er nooit stagiaires mee, sinds er een ziek werd tijdens de opnames in Australië, seizoen 1. Ik heb ze in ieder geval niet gezien tijdens de opnames vorig jaar. Maar niets is wat het lijkt natuurlijk. ;)
Klinkt verstandig. Nou heb ken ik persoonlijk geen negatieve voorbeeld m.b.t. stagiaires en laten we ze bij mij op het werk geen vervelende klusjes doen... ik kan mij voorstellen dat je voor WIDM 3 weken lang eigenlijk 24/7 tot op zekere hoogte in dienst staat van het programma. ER komt in elk geval veel verantwoordelijkheid bij kijken. Voor de stagiaires, maar ook voor de crew richting de stagiaires. Dus eigenlijk wel een slimme zet.