Auteur Topic: WIDM op Twitter  (gelezen 102852 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #300 Gepost op: 20-10-2013, 09:19:39 »
Zou kunnen. Maar aangezien ze niet meer in gebruik zijn kunnen we nog niets veronderstellen.

In het molboekje staan bij de paspoorten ook de twitter-id's. Aaf, Daphne, Owen en Susan hebben er geen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #301 Gepost op: 20-10-2013, 09:43:44 »
Tygo is op twitter op 13-5: ook weer een fijne start van de avond
Op 7-6 stuurt ie: was even aan de andere kant van de wereld (met foto)

Nuttige info?
Het bevestigt datgene wat inmiddels duidelijk is, dat de opnames van WIDM eindigden op 6 juni.

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #302 Gepost op: 20-10-2013, 15:14:16 »
Of al geëindigd zijn; Tygo zou immers wel ergens anders naartoe vertrokken kunnen zijn.

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #303 Gepost op: 22-10-2013, 16:04:31 »
De pauzes op twitter zijn wel allemaal in 1 periode. Waarvan sommige dichtbij elkaar liggen.

Tygo van 11-5 t/m 5-6
Freek van 10-5 t/m 4-6
Aaf geen twitter of facebook
Daphne plaatst op 11 juni een foto op facebook van een gebouw
Sofie van 10-5 t/m 12-5 en van 13-5 t/m 15-5
Jennifer van 3-4 t/m 14-6 (maar dat is te lang als de opnames op 6 juni eindigen)
Maurice van 5-5 t/m 20-5
Jan-Willem van 14-5 t/m 6-6
Owen geen twitter of facebook
Susan van 10-5 t/m 13-6 geen activiteit op facebook

Opnames zijn misschien wel gestart op 14 mei en geëindigd op 6 juni. Dan zou de eerste afvaller volgorde zijn:

1- Sofie
2- Maurice

De finalisten zouden dan zijn:

1- Tygo
2- Freek
3- Jan-Willem

Wat opvallend is omdat er alleen maar mannen zijn. Dit jaar weer een mannelijke mol? Tot zover de twitter informatie  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #304 Gepost op: 22-10-2013, 16:25:47 »
De kans op een mannelijke mol is altijd 50%. Anders is het een vrouw. Enige uitzondering is bij 3 mannelijke finalisten.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #305 Gepost op: 23-10-2013, 15:33:05 »
[...] en.......... berichten vooraf inplannen en op een datum naar keuze laten plaatsen. [...]

Verdacht  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #306 Gepost op: 23-10-2013, 17:16:45 »
@Moedermol, mag je me uitleggen waar je dat kunt zien, want ik zie het er niet bij staan...al zou het wel verklaren waarom er op de een of andere manier een dag ergens aan het begin tussen zou moeten op mijn tijdlijn...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #307 Gepost op: 23-10-2013, 18:46:51 »
Het ging me idd even om hootsuite :) en wat die tijdlijn betreft, ik maak een tijdlijn, vorig jaar ook gedaan en toen had ik de afvallers die bekend stonden van te voren al bij de juiste aflevering gezet...daarbij geld meestal..afgevallen, de dag er na vrijwel gelijk weer twitteren. nu stond Sofie als afvaller op de dag dat ze weer begon met twitteren...dat patroon herkende ik niet van het vorige seizoen...Althans, dan waren ze een aflevering eerder afvaller. In ieder geval, kan ik dit jaar kennelijk vrij weinig met die theorie. ik heb nu maar 3 mensen waarvan ik kan zeggen dat ze afgevallen zijn en dus niet de mol kunnen zijn. De rest houd zich of koest, of is niet op twitter...en nu moet ik weer even nalopen, want naar het schijnt kan je aan een retweet niet zien wanneer die geretweet is...hoe flauw...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #308 Gepost op: 23-10-2013, 19:49:44 »
@Moedermol..twitter dus! Overigens...een tweet retweeten een week na posting is eigenlijk niet te doen, zeker niet als je daarna weer aan het werk moet en veel mensen volgt (173 volgend, elk 1 a 2 tweets per dag...).

plus gebruik van een beetje mensenkennis, ga er van uit dat een aflevering 2 dagen omvat (Daarmee had ik Joep & Daniel), gebeurtenissen zoals die van Janine (daarmee had ik dus, surprise surprise...Janine) Ewout was gewoon vanwege de extreem korte twitterstilte.

Nu ga ik denk ik toch uit van die retweets dat deze niet veel later zijn geretweet zoals uitgelegt mijn eerste alinea in deze reactie. ik volg maar 21 man...maar heb er eentje tussen die toch wel 10 tweets per dag tweet, waardoor ik de anderen niet meer zo gemakkelijk terug vind bijvoorbeeld...

Daarnaast ga ik een verdachtenschema bijhouden. In excel iets gemaakt wat een kanspercentage zou moeten berekenen. Nu ben ik totaal niet wiskundig aangelegd, maar op de een of andere manier bij het testen op het verdenkingen verloop van 2013, klopte hij wel op het eind, en gek genoeg ook nog eens Mol, Winnaar, Verliezer... Wederom: kan gewoon toeval zijn, daarom zou ik het graag willen uit testen op een paar eerdere jaren, maar die vind ik niet terug, niet zoals op recensiekoning iig...
« Laatst bewerkt op: 23-10-2013, 19:55:17 door SomeOne_01 »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM op Twitter
« Reactie #309 Gepost op: 23-10-2013, 23:37:28 »
Dank je, maar dat bedoelde ik dus, dan moet ik dus de afleveringen gaan kijken, want de eerste link heeft geen vast patroon van werken. Dan weer een keertje iets met de test, dan weer helemaal niets daar over...Vandaar dat die van Recensiekoning.nl van 2013 heel overzichtelijk was. Iedere week een schema met verdenkingen. Beetje jammer dat ik die dus van voorgaande jaren niet kan vinden. Maar goed, evengoed bedankt ;)

Edit: Inmiddels een website gevonden die bijhoud wie nu wie verdenkt, ook van 2012. En ook hier klopt hij, alleen, zoals ik al dacht. Zeggen de cijfers niets over de winnaar/verliezer

Edit 2: Andere website gevonden: Via daar de jaren Seizoen 1 tot 13 gecheckt: Alles klopt! 2010 zelfs met weinig verdenkingen, en zonder de verdenkingen van Frits en Kim, winnaar en mol van dat seizoen. Een enkeling heeft alleen effect als de verliezer bekend gemaakt is.

Wie Was de Mol

Molgraphic op tumblr
« Laatst bewerkt op: 30-10-2013, 14:55:22 door SomeOne_01 »