Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130055 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2013, 16:10:19 »
Tania komt in opdracht 2 met de strategie om vrijstellingen aan anderen te gunnen. Dat is opmerkelijk en erg onkandidaats, dus verdacht. En de keuze voor 1000 Euro in de pot of een vrijstelling kan de mol best wel voorspellen; niemand laat die vrijstelling natuurlijk lopen!
« Laatst bewerkt op: 4-01-2013, 16:23:36 door Avogadro »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2013, 00:27:17 »
Tania komt in opdracht 2 met de strategie om vrijstellingen aan anderen te gunnen. Dat is opmerkelijk en erg onkandidaats, dus verdacht. En de keuze voor 1000 Euro in de pot of een vrijstelling kan de mol best wel voorspellen; niemand laat die vrijstelling natuurlijk lopen!

Precies mijn gedachte! Daarnaast zegt ze ook nog zoiets als dat er wellicht een beloning volgt voor het verdienen van een vrijstelling (voor een ander). Vreemde redenatie voor een kandidaat. Een beloning in de vorm van € 1000,- voor iedere teruggekochte vrijstelling... ? ... geeft zij hier blijk van voorkennis? Een mooie afleidingsstrategie, omdat het op het eerste gezicht onlogisch lijkt voor de Mol. Maar zoals Avogadro al stelt, geen enkele kandidaat laat die vrijstelling natuurlijk lopen. Dat kan de Mol ook voorspellen.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2013, 01:24:57 »
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is dat wanneer Zarayda aan Joep vraagt waarom hij zijn telefoon nog heeft, omdat ze die moesten inleveren, Tania heel verbaast regeert met: HUH, wanneer dan? En zelfs daarna, het is niet te horen maar ik maak er dit van met mijn lipleeskunsten ( :P ): Ik heb mijn telefoon nog!

Vreemd, maar niet direct verdacht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2013, 02:13:15 »
Vind ik eerder berdacht naar Zarayda. Zie topic daar.
The British are not impressed.

Offline Boooing

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2013, 04:13:27 »
Ik denk niet dat de mol zou zeggen:

Het is een kleine ruimte en daar kan ik gewoon niet tegen.

Daarom voor mij geen mol maar kandidaat.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2013, 18:28:40 »
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is dat wanneer Zarayda aan Joep vraagt waarom hij zijn telefoon nog heeft, omdat ze die moesten inleveren, Tania heel verbaast regeert met: HUH, wanneer dan? En zelfs daarna, het is niet te horen maar ik maak er dit van met mijn lipleeskunsten ( :P ): Ik heb mijn telefoon nog!

Vreemd, maar niet direct verdacht.

Beetje off-topic, maar Joep heeft zijn telefoon ook dus nog.
Lijkt mij dan eerder dat Zarayda de overige kandidaten in de war wil brengen of iets dergelijks aangezien tenminste 2 personen hun telefoon nog wél hebben.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2013, 18:45:11 »
Deze combinatie van finalisten heb ik ook in gedachten........

ik ook ::jaja::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2013, 13:08:37 »
Ik zie bij de poll dat het grootste gedeelte op Tania heeft ingezet voor de afvaller van aflevering 1 of 2. Waarom is dit?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2013, 13:16:07 »
Ik denk omdat ze het filmpje: "wat vonden de kandidaten ervan" (ofzoiets) alleen mar praat over hoe mooi het land is.
Dit wijst erop dat ze vast niet lang erin heeft gezeten.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2013, 15:56:37 »
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is dat wanneer Zarayda aan Joep vraagt waarom hij zijn telefoon nog heeft, omdat ze die moesten inleveren, Tania heel verbaast regeert met: HUH, wanneer dan? En zelfs daarna, het is niet te horen maar ik maak er dit van met mijn lipleeskunsten ( :P ): Ik heb mijn telefoon nog!

Vreemd, maar niet direct verdacht.

Tania spreekt zichzelf inderdaad tegen:

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2013, 16:02:19 »
Ik denk omdat ze het filmpje: "wat vonden de kandidaten ervan" (ofzoiets) alleen mar praat over hoe mooi het land is.
Dit wijst erop dat ze vast niet lang erin heeft gezeten.

Eigenlijk kun je die ook omdraaien. Tot nu toe zijn de kandidaten alleen maar in de stad geweest. Later gaan ze pas de natuur in, dus wie weet blijft Tania wel een tijdje. ;)
Tell me what your telescope says

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2013, 17:18:45 »
Tania spreekt zichzelf inderdaad tegen:

Zarayda vraagt aan Joep waarom hij zijn telefoon nog heeft, niet Tania.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2013, 18:01:35 »
Tania spreekt zichzelf inderdaad tegen:

Dat dialoogje klopt niet. Want Tania zegt tussen 'telefoons' en 'ingenomen' nog een woord, maar dat is moeilijk te verstaan. Het moet zijn: Ze hebben onze telefoons ... ingenomen. Dus haar verbazing komt bij mij oprecht over.

En inderdaad, De opmerking van Zarayda is hier wél zeer opmerkelijk.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2013, 18:07:28 door Avogadro »

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2013, 19:07:02 »
@Conejo: klopt, Zarayda vraagt dat aan Joep, maar net daarvoor hoor je Tania zeggen dat de telefoons zijn ingenomen. Ik moest het fragment vele malen bekijken en beluisteren. Het wolkje loopt ook door naar de mond van Zarayda.

@Avogadro: het opmerkelijke is juist dat Tania zegt dat de telefoons zijn ingenomen, Zarayda zegt dan tegen Joep dat ze de telefoons in moesten leveren en Tania vraagt dan wanneer. Daarmee spreekt Tania zichzelf tegen. Ze zegt eerst dat de telefoons zijn ingenomen en ze beantwoordt de opmerking van Zarayda met "wanneer". Als je zegt dat iets is ingenomen dan weet je toch ook wanneer.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2013, 19:09:12 »
Ik dacht juist te horen dat Tania eerst roept: 'Wanneer!' en daarna pas 'Ik heb mijn telefoon niet moeten inleveren' oid.. ik ga het fragment straks nog eens beluisteren. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2013, 19:13:15 »
Tania zegt: Ze hebben onze telefoons hier heen genomen!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2013, 10:41:21 »
Jullie hebben gelijk en ik heb het plaatje aangepast. Nogmaals excuses. Het blijft naar mijn mening een rare discussie. Iemand die zegt dat telefoons zijn ingenomen, iemand die zijn telefoon nog heeft en iemand die zegt dat "ze" telefoons hier heen hebben genomen. Dat laatste impliceert dat "ze" de telefoons van de kandidaten hebben ingenomen en meegenomen naar deze opdracht.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2013, 16:23:45 »
Toch heeft de regie dit fragment in de uitzending geplaatst. De verwarring zal hun denk ik wel goed uitkomen..

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #38 Gepost op: 9-01-2013, 00:51:05 »
Lekker rustig in deze tunnel. Maar ze is toch echt de mol ::jaja::. Heel stiekem ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2013, 19:35:49 »
op dit moment weet ik het bij haar nog niet zo, maar ik hou haar zeker in de gaten. Maar of ze de mol is of niet, ze is een leuke kandidate.
Ich bin ein Bärliner!