Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130085 keer)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #160 Gepost op: 20-01-2013, 18:10:03 »
Afl 3;36:30

Paulien vertelt dat ze met Kees, Tim en Carolien in een jeep zit.
Kees zegt dat ze 3 enveloppen met 3 dieren: leeuw, neushoorn en giraffe.

Het andere team heeft ook 3 enveloppen, maar Tania noemt 4 dieren:
olifant, buffel, impala en luipaard. Ra, ra!
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #161 Gepost op: 20-01-2013, 18:20:13 »
Afl 3;36:30

Paulien vertelt dat ze met Kees, Tim en Carolien in een jeep zit.
Kees zegt dat ze 3 enveloppen met 3 dieren: leeuw, neushoorn en giraffe.

Het andere team heeft ook 3 enveloppen, maar Tania noemt 4 dieren:
olifant, buffel, impala en luipaard. Ra, ra!


Paulien dacht waarschijnlijk dat het andere team 3 enveloppen heeft.
Tania noemt 4 dieren, omdat ze vragen over het andere team moeten beantwoorden. Hoeveel personen zitten in die jeep? Ra, ra!  ;)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #162 Gepost op: 20-01-2013, 21:03:13 »
Los daarvan, de rest van de edit was er al duidelijk op gericht om Tania als Mol naar voren te schuiven, daar kun je niet echt omheen.

Het is nu echt M O L op haar voorhoofd, daar kun je niet echt omheen.
;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #163 Gepost op: 21-01-2013, 14:30:27 »
Wellicht nog veelzeggender is Tania's reactie op het groene scherm van Kees.

Ook telling: Dat ze eerst aan de verkeerde kant kijkt voor haar tas. Ze hangt nog zo in haar verbazing/verwarring over het groene scherm en het feit dat 'Mol' Tim daar nog zit, dat ze kennelijk vergeten is waar haar tas ook al weer stond. De Mol zal hier zijn/haar focus niet over verliezen.

 ::vergroot::



 ::ok::

Ik stap ook uit deze tunnel maar ga niet met je mee naar Kees, ik zal je koffie missen!  ::zwaai::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #164 Gepost op: 21-01-2013, 15:55:55 »
Ik blijf rustig zitten. Al lonkt de Carolien-tunnel. Ga maar eens een ontsnappingsroute graven.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #165 Gepost op: 21-01-2013, 15:58:36 »
::ok::

Ik stap ook uit deze tunnel maar ga niet met je mee naar Kees, ik zal je koffie missen!  ::zwaai::

Ik ben ben nog niet helemaal in de Kees tunnel, al vind ik hem nu wel het meest waarschijnlijk. Met name in verband met die vervelende priesterhint, zo noem ik 'm maar, wil ik daar eigenlijk niet naartoe. Ik ben nog een andere optie aan het verkennen. Ben wel benieuwd waar je naartoe gaat? Zet ik mijn espressobar daar wel zolang buiten bij de ingang op. ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #166 Gepost op: 21-01-2013, 16:01:59 »
Zet die espressobar maar in de Ewout-, Joep-, of Janine-tunnel neer, daar komt toch niemand meer.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #167 Gepost op: 21-01-2013, 16:03:28 »
Dat navigeren op kloktijden werkt sowieso niet omdat je niet kunt controleren hoe je draait (want je hebt geen referentie). Het werkt beter om op links-rechts te navigeren en je te laten corrigeren door de kandidaten op de kant. En wie had dit systeem bedacht? Ja, Tania.


Ergens merkt Tim op dat "het stickertje nu in het midden zit". Blijkbaar zat er ergens een stickertje dat in het midden "rechtdoor" betekende. Dat referentiepunt was er dus waarschijnlijk wel en dat maakt Tania's systeem van navigeren op kloktijden ineens een heel stuk logischer.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #168 Gepost op: 21-01-2013, 16:14:46 »
Ergens merkt Tim op dat "het stickertje nu in het midden zit". Blijkbaar zat er ergens een stickertje dat in het midden "rechtdoor" betekende. Dat referentiepunt was er dus waarschijnlijk wel en dat maakt Tania's systeem van navigeren op kloktijden ineens een heel stuk logischer.

Tania is enorm verdacht in beeld gebracht (en bij de andere kandidaten erg verdacht overgekomen), terwijl ze dus misschien wel een heel slim plan had bedacht (met Tim samen?).

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #169 Gepost op: 21-01-2013, 17:03:49 »
dat maakt Tania's systeem van navigeren op kloktijden ineens een heel stuk logischer.

Eens! Tania handelt (in kandidaatsperspectief) ook best wel logisch op die boot.

Het opvallendste dat misgaat, en waar ik verder geen verklaring voor heb anders dan dat de mol hier bezig is, is dat er (op de boot) vier foto's worden genomen terwijl er, volgens Zarayda, maar twee keer (vanaf de wal) wordt opgedragen een foto te nemen.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2013, 17:16:10 door Avogadro »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #170 Gepost op: 21-01-2013, 17:54:10 »
Dus, Tania heel goed haar best gedaan om op de goede positie te komen met de boot, maar stiekem gewoon een paar vergezichten gemaakt, zodat de opdracht sowieso kon mislukken.

Ze kon dan lekker hard meewerken, omdat ze toch wist dat de opdracht mislukt was.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #171 Gepost op: 21-01-2013, 17:55:33 »
Dat referentiepunt was er dus waarschijnlijk wel en dat maakt Tania's systeem van navigeren op kloktijden ineens een heel stuk logischer.
Ben ik toch niet met je eens. Als je het stickertje op 12 uur houdt ga je rechtdoor, maar als er dan wordt geroepen dat je naar '3 uur' moet, bijvoorbeeld, en je draait het stickertje naar rechts, dan maak je een lichte bocht naar rechts, om vervolgens in cirkeltjes verder te varen. Je zal altijd van de kant moeten horen wanneer je weer terug naar '12 uur' moet draaien, n dan is je referentie meteen weg. Vooral omdat Tania vasthield aan dat '12 uur' altijd dezelfde richting (laten we zeggen, noord) betekende. het was in die zin nog steeds niets anders dan gewoon te zeggen 'nu naar rechts', dan had Tim nog gewoon het stickertje naar rechts kunnen draaien en was het referentiepunt 'rechtdoor' altijd de voorkant van de boot gebleven.
Door Tania's klokstandenmethode bleef de verwarring, vooral bij haarzelf. Stickertje of niet.
The British are not impressed.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #172 Gepost op: 21-01-2013, 18:04:59 »
Dus, Tania heel goed haar best gedaan om op de goede positie te komen met de boot, maar stiekem gewoon een paar vergezichten gemaakt

Ik weet niks van zelfontspanners op camera's, maar ik denk wel in die richting. Ik heb een aantal verdachte "kliks" waargenomen, maar kan verder mijn vermoeden niet hardmaken.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #173 Gepost op: 21-01-2013, 18:30:11 »
Ben ik toch niet met je eens. Als je het stickertje op 12 uur houdt ga je rechtdoor, maar als er dan wordt geroepen dat je naar '3 uur' moet, bijvoorbeeld, en je draait het stickertje naar rechts, dan maak je een lichte bocht naar rechts, om vervolgens in cirkeltjes verder te varen. Je zal altijd van de kant moeten horen wanneer je weer terug naar '12 uur' moet draaien, n dan is je referentie meteen weg. Vooral omdat Tania vasthield aan dat '12 uur' altijd dezelfde richting (laten we zeggen, noord) betekende. het was in die zin nog steeds niets anders dan gewoon te zeggen 'nu naar rechts', dan had Tim nog gewoon het stickertje naar rechts kunnen draaien en was het referentiepunt 'rechtdoor' altijd de voorkant van de boot gebleven.
Door Tania's klokstandenmethode bleef de verwarring, vooral bij haarzelf. Stickertje of niet.

Maar als je geblinddoekt bent weet je niet meer wat links en rechts is (volgens Tania dan)  ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #174 Gepost op: 21-01-2013, 19:07:30 »
En zij stond niet aan het roer, dus had ze er sowieso niks over mogen zeggen :P

Ik weet niks van zelfontspanners op camera's, maar ik denk wel in die richting.
Die moet je instellen. Moet je een menuutje voor openen en dan naartoe scrollen. Is niet te doen zonder te kijken. Dus dan moet hij al de hele tijd op zelfontspanner hebben gestaan.
The British are not impressed.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #175 Gepost op: 21-01-2013, 19:36:19 »
Die moet je instellen. Moet je een menuutje voor openen en dan naartoe scrollen. Is niet te doen zonder te kijken.

Nou ja, Tania vertraagt als ze haar (eerste) foto moet nemen. En kijken of niet, dan zou zij misschien de mol kunnen zijn? Ik acht dat nog wel mogelijk.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #176 Gepost op: 21-01-2013, 19:55:11 »
Bedoel je deze Jos? Ze staan nog op de site. Ik zie geen kokers bij Tim, het lijkt meer op een molboekje en het lijkt er ook op dat deze uit de broekzak gehaald wordt door degene die naast Tim loopt.Aan de andere kant zie je een stukje van de capuchon van het sweatshirt van Paulien. Het fragment uit de doka zit in de leader, het lijkt op geld...ik zie geen verband met Tim.

Ik heb net meerdere malen dit fragment bekeken en ik zie toch echt dat Kees een zwarte koker uit de broekzak van Tim haalt. Tim heeft inderdaad iets in zijn zak zitten, wat weet ik niet, misschien inderdaad een molboekje o.i.d, maar dat pakt Kees niet. Dat zit er nog steeds nadat Tim de koker heeft gepakt. 

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #177 Gepost op: 21-01-2013, 20:31:29 »
Klopt dat is wat ik ook zie. Op bijgaand scrsh is duidelijk een koker te zien in de hand van Kees.Wat er in de broekzak van Tim zit is vaag, het fragment gaat te snel.Ik kan er geen goed scrsh van maken. Het lijkt een molboekje maar er zijn ook forummers die er nog twee kokers in zien.

Ik heb het nog eens teruggekeken en het zijn toch echt nog twee kokers die in de achterzak van Tim ??? zitten.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #178 Gepost op: 21-01-2013, 21:43:22 »
Ik heb het nog eens teruggekeken en het zijn toch echt nog twee kokers die in de achterzak van Tim ??? zitten.

Ja dat zou ook heel goed kunnen, eigenlijk dacht ik dat in eerste instantie ook te zien. Maar toen las ik de posting van Moedermol en begon ik te twijfelen. Ik ben het fragment meerdere malen terug gaan kijken en dat Kees een koker uit de broek van Tim haalt is duidelijk, zeker na bovenstaande foto, maar of datgene wat achterblijft ook kokers zijn of iets anders is mij ook niet duidelijk. Hopelijk word dat de volgende aflevering duidelijk, ben ook wel benieuwd hoe Tim aan die kokers komt  ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #179 Gepost op: 21-01-2013, 21:50:04 »
dat Kees een koker uit de broek van Tim haalt is duidelijk

Zullen we het verder netjes houden hier? :P