Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130063 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #180 Gepost op: 21-01-2013, 21:51:32 »
Zullen we het verder netjes houden hier? :P
::rofl::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #181 Gepost op: 21-01-2013, 21:53:10 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #182 Gepost op: 21-01-2013, 23:03:52 »
Zullen we het verder netjes houden hier? :P

Ligt toch echt aan jouw "dirty mind"...  >:D

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2013, 23:43:23 »
dat Kees een koker uit de broek van Tim haalt is duidelijk,

Sebastiaan flashback van 2009.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2013, 23:59:49 »
Sebastiaan flashback van 2009.  ;D
::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #185 Gepost op: 22-01-2013, 11:17:13 »
Ik weet niks van zelfontspanners op camera's, maar ik denk wel in die richting. Ik heb een aantal verdachte "kliks" waargenomen, maar kan verder mijn vermoeden niet hardmaken.

Qua zelfontspanner, wat Dae al zei. Instellen kan vaak op 3, 10 of 20 secondes. Maar daar moet je op zijn minst de vierpuntstoets achterop hanteren. En dat gaat lastig op de tast, want dan weet je niet op welke tijdspanne je de zelfontspanner hebt ingeschakeld ;) Verder zijn die verdachte clicks niks meer dan montage, montage van geluidjes als of er foto's genomen werden toen Tim in beeld net leek alsof ie met zijn hand over de camera ging en daar 'per ongeluk' de schietknop hanteerde.

Als de mol in hoedanigheid van Tania al op de boot gezet werd met kandidaat Tim erbij, dan is het logischer dat terwijl Tim niks door had, Tania haar slaapmasker niet eens af hoefde te doen om goed te kunnen zien (iets met: een slaapmasker die gesaboteerd is zodat je goed zicht hebt :P) en zo te saboteren op de boot. Maar dan nog: leuk misschien voor de terugblik, net zoals Dennis toen op het cruiseschip. Levert leuke beelden op, maar het maakt het voor de hoog en laag teams wel meteen verdacht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #186 Gepost op: 22-01-2013, 12:14:17 »
Qua zelfontspanner [...]

Oké, het ik speculatie. Ik probeerde te verklaren hoe de twee andere foto's zijn gemaakt (naast de twee die ze van de kandidaten aan de wal moesten maken).

Ik blijf erbij dat twee foto's te veel maken erop duidt dat de mol op de boot zat. En Tim is de mol niet, want die heeft te veel geld voor de pot verdiend...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #187 Gepost op: 22-01-2013, 12:22:04 »
Ik blijf erbij dat twee foto's te veel maken erop duidt dat de mol op de boot zat. En Tim is de mol niet, want die heeft te veel geld voor de pot verdiend...

En ik blijf erbij dat zoiets niet onomstotelijk daar op duidt. Ik herinner mij nog een Anne-Marie: 'ja, de kandidaten deden daar al zoveel fout. Dus hoefde ik niet meer te mollen' Op de boot was het toch al een en al verwarring, ergernis over en weer van Tim naar Tania en andersom. Het is een opdracht die inherent aan de opzet alleen maar kans van falen heeft ipv kans van slagen. Dus de mol behoeft in die situatie helemaal niet op de boot te zitten. Dat is nergens voor nodig, want fanatieke kandidaten die anderen verdenken laten de boel wel in het honderd lopen. Als mol kun je dan mooi vanaf de kant, 'sit back and relax' doen en evt klooien met de porto, wat een favoriete bezigheid is van menig mol (al lukt het niet iedereen  ::rofl::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #188 Gepost op: 22-01-2013, 12:44:11 »
Ik blijf erbij dat twee foto's te veel maken erop duidt dat de mol op de boot zat.

Hmm.. ernstig geval van tunnelvisie..?  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #189 Gepost op: 22-01-2013, 13:20:43 »
Ja, je kunt het negeren. Maar je kunt ook de juiste vragen stellen. Zoals Zarayda doet @17:15.

Geen geld in de pot, verwarring; niet alleen wat er op het water is gebeurd, maar omdat er vier foto's gemaakt zijn terwijl wij allemaal hebben ervaren dat er maar twee foto's gemaakt zijn. En, denk je misschien "Nou, waarom is dat erg?"; dat is erg omdat: Stel dat het ons wél was gelukt; je mag maar in totaal vijf foto's tonen.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 16:10:08 door Avogadro »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #190 Gepost op: 22-01-2013, 16:08:46 »
Hmm.. ernstig geval van tunnelvisie..?

Ik betrap mezelf dat ik wel ontzettende tunnelvisie nu heb.
;)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #191 Gepost op: 22-01-2013, 16:27:18 »
Ja, je kunt het negeren. Maar je kunt ook de juiste vragen stellen. Zoals Zarayda doet @17:15.

Geen geld in de pot, verwarring; niet alleen wat er op het water is gebeurd, maar omdat er vier foto's gemaakt zijn terwijl wij allemaal hebben ervaren dat er maar twee foto's gemaakt zijn. En, denk je misschien "Nou, waarom is dat erg?"; dat is erg omdat: Stel dat het ons wél was gelukt; je mag maar in totaal vijf foto's tonen.

Ja en hoe had Zarayda dat van boven op de heuvel kunnen zien? Niemand behalve de mensen op de boot heeft in de gaten kunnen houden hoeveel foto's er zijn gemaakt (en dan is het alsnog de vraag of je het merkt als iemand aan de andere kant van de boot een foto maakt).

Ik denk dat deze opdracht sowieso gedoemd was om te mislukken en dan had ik als kandidaat op de boot misschien ook wel bewust extra foto's gemaakt. Dit om verwarring te scheppen binnen de groep zodat mensen je gaan verdenken, zodat je zelf meer kans maakt (want je weet immers zelf dat je niet de mol bent). Ook kun je dan de reacties van je medekandidaten analyseren om erachter te komen wie het nu echt erg vond dat de opdracht niet was gelukt.

Tania is voor mij niet de mol, omdat het er zo driedubbeldik bovenop ligt dat ze dingen fout laat gaan. Natuurlijk kan dit ook een mollenstrategie zijn (denk aan Milouska), maar dan alsnog was er dan niet zo'n nadruk gelegd op haar gedrag in de montage.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #192 Gepost op: 22-01-2013, 16:29:57 »
Ja en hoe had Zarayda dat van boven op de heuvel kunnen zien?

Na afloop als Art de foto's toont en de iPad waarop die staan in handen van de kandidaten geeft?

Natuurlijk kan dit ook een mollenstrategie zijn (denk aan Milouska)

Bingo!

maar dan alsnog was er dan niet zo'n nadruk gelegd op haar gedrag in de montage.

Je zegt zelf "driedubbeldik", niet dubbeldik!
;)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 16:46:38 door Avogadro »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #193 Gepost op: 22-01-2013, 18:49:18 »
Na afloop als Art de foto's toont en de iPad waarop die staan in handen van de kandidaten geeft?

Bingo!

Je zegt zelf "driedubbeldik", niet dubbeldik!
;)

Die laatste opmerking snap ik even niet?   ???


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #194 Gepost op: 22-01-2013, 21:20:34 »
Die laatste opmerking snap ik even niet?

Eerste niveau:
Die Tania doet zulke mollerige dingen en dat kun je gewoon zien op de beelden.
===> Tania is de mol.

Tweede niveau:
Als het zo voor de hand ligt dat Tania de mol is en ze brengen het ook nog eens zo openlijk in beeld met extra nadruk zodat ze nog meer verdacht wordt, dat zouden ze werkelijk noooooooooooooooit doen, want een beetje molspeurder heeft dat zo door.
===> Tania is niet de mol.

Derde niveau:
De makers tillen de mindfuck dat 'Wie is de Mol?' is op een nieuw niveau, maar als je goed bestudeert wat er precies gebeurt kun je niet om Tania heen.
===> Tania is de mol.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2013, 21:38:02 door Avogadro »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #195 Gepost op: 22-01-2013, 21:52:39 »
Eerste niveau:
Die Tania doet zulke mollerige dingen en dat kun je gewoon zien op de beelden.
===> Tania is de mol.

Tweede niveau:
Als het zo voor de hand ligt dat Tania de mol is en ze brengen het ook nog eens zo openlijk in beeld met extra nadruk zodat ze nog meer verdacht wordt, dat zouden ze werkelijk noooooooooooooooit doen, want een beetje molspeurder heeft dat zo door.
===> Tania is niet de mol.

Derde niveau:
De makers tillen de mindfuck dat 'Wie is de Mol?' is op een nieuw niveau, maar als je goed bestudeert wat er precies gebeurt kun je niet om Tania heen.
===> Tania is de mol.

Dus ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #196 Gepost op: 22-01-2013, 21:54:14 »
Dus ???
dus Tania is de mol wint met 2-1 van Tania is niet de mol ::cheerleader::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #197 Gepost op: 22-01-2013, 22:41:52 »
dus Tania is de mol wint met 2-1 van Tania is niet de mol ::cheerleader::.
Tsja, tenzij je t 4e niveau erbij pakt. De makers maken het duidelijk, waardoor t niet duidelijk is, waardoor t duidelijk is ===> Tania is niet de mol.

Toen was t weer 2-2, en zo kan je eeuwig doorgaan natuurlijk.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #198 Gepost op: 22-01-2013, 22:54:18 »

Ik blijf erbij dat twee foto's te veel maken erop duidt dat de mol op de boot zat. En Tim is de mol niet, want die heeft te veel geld voor de pot verdiend...

De twee foto's zijn gemaakt door Tim om hemzelf en Tania verdacht te maken. Dat komt dacht ik toch wel duidelijk naar voren in dat stukje

Carolien over de opdracht en over Tims rol op de boot: 'Ik ben nadat Tania een monoloog heeft gehouden over dat ze het echt niet heeft gedaan en dat ze heel woest is geweest. Wat ik ergens wel geloofde. En toen ben ik na Tim gegaan en toen heb ik alleen maar gezegd: 'Weet wel wat je hebt gedaan en vind het eigenlijk best wel een goeie actie en toen keek ik eigenlijk alleen maar zo  :) '

Dat lijkt mij toch wel een hele duidelijke verwijzing nadat Tim op de boot heeft lopen kloten omdat de opdracht sowieso niet ging lukken, of omdat hij Tania wou irriteren of omdat hij zichzelf en Tania verdacht wou maken.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #199 Gepost op: 22-01-2013, 23:23:52 »
De twee foto's zijn gemaakt door Tim om hemzelf en Tania verdacht te maken. Dat komt dacht ik toch wel duidelijk naar voren in dat stukje

Dat vind ik eigenlijk niet. Je ziet Tim wel aan dat fototoestel klooien maar de klik die je hoort is erbij gemonteerd. Ik heb het idee dat de montage ons wil laten geloven dat Tim de foto's maakt. Dus eigenlijk maakt dat voor mij Tania verdachter. Carolien was er trouwens ook heilig van overtuigd dat de foto's gemaakt waren toen Tania voor op de boot stond. Ik denk echt dat Tania de 2 omgevingsfoto's heeft gemaakt.
Maar toch kan ik niet geloven dat ze de Mol is en blijf ik vooralsnog bij Kees.