Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130451 keer)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #220 Gepost op: 26-01-2013, 18:26:08 »
jij denkt ook een H te hebben gehoord?

Ik meen dat ik haar een aantal keren 'wie o wie o wie' heb horen zingen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #221 Gepost op: 26-01-2013, 19:04:23 »
Dat heb ik ook gehoord, maar dan de Franse variant erop.


Oui o Oui o Oui.....

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #222 Gepost op: 26-01-2013, 19:36:22 »
Maar dit is van oktober. Ik kan me niet voorstellen dat dit te maken moet hebben met klinkers. Ik begin sowieso mijn twijfels te krijgen of die tweets wel een hint bevatten als beginletter.

Maar goed, de gemiddelde kijker (en dat zijn er ongeveer 1,9 miljoen) denken echt niet terug aan dit stukje. Dus het lijkt mij niet dat dit met de tweets te maken zal hebben.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #223 Gepost op: 26-01-2013, 19:54:40 »
Je verwacht in eerste instantie ook helemaal geen hint in een programma, dat 2,5 maand eerder dan de start van het seizoen wordt uitgezonden.

Maar aan de andere kant: waarom niet? Ik denk dat de makers/hintverstoppers er nooit aan zouden denken dat kijkers even ''terug'' gaan naar het Gala.

Zoals ik hier en daar (Heinz kan het bevestigen) al heb geopperd, in eigen bewoordingen dan: waar kun je het beste een hennepplantage verbergen? Pal naast het politiebureau is de beste plek, geen hond die daar zou zoeken.

Vertaald naar het Gala: ze laten de zaal en de kijkers thuis meteen kennismaken met de mol, en niemand die dit in de gaten heeft.

Hiermee is niet gezegd dat mijn theorie klopt hoor.

Overigens heb ik me suf gezocht naar een tweet met de volgende inhoud (rond 19 oktober): ''Een eerste kennismaking met de mol''. Maar die is nergens te vinden. Sowieso is de klinker-theorie niet op de eerste tweets van het mol-account teug te voeren. Dat begon pas op 2 januari.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2013, 19:59:54 door Bodejos »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #224 Gepost op: 26-01-2013, 19:59:00 »
Je verwacht in eerste instantie ook helemaal geen hint in een programma, dat 2,5 maand eerder dan de start van het seizoen wordt uitgezonden.

Maar aan de andere kant: waarom niet? Ik denk dat de makers/hintverstoppers er nooit aan zouden denken om even terug te gaan naar het Gala.

Zoals ik hier en daar (Heinz kan het bevestigen) al heb geopperd, in eigen bewoordingen dan: waar kun je het beste een hennepplantage verbergen? Pal naast het politiebureau is de beste plek, geen hond die daar zou zoeken.


Dat is helemaal waar. Misschien komt het wel omdat ik niet in de Tania tunnel zit dat ik het niet zie/wil zien :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #225 Gepost op: 26-01-2013, 20:02:03 »
ik had iets fout geformuleerd, had je het al gezien? Ik bedoelde: de makers verwachten nooit dat kijkers ''terug'' zouden gaan naar het Gala.


Maar wij zijn molloten, en doen dat dus wel......

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #226 Gepost op: 26-01-2013, 21:20:21 »
ik had iets fout geformuleerd, had je het al gezien? Ik bedoelde: de makers verwachten nooit dat kijkers ''terug'' zouden gaan naar het Gala.


Maar wij zijn molloten, en doen dat dus wel......

 ::trots:: ze gaan het volgend jaar alleen maar moeilijker maken. Proberen dan   ::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #227 Gepost op: 26-01-2013, 21:35:39 »
Als het vast komen zitten met de jeep volgende week ook een molaktie van Tania is, is het wel een gevaarlijke. Als die olifant tenminste echt zo dichtbij is...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #228 Gepost op: 27-01-2013, 09:45:32 »
Nee hoor, Tania hoeft haar stem alleen maar op orkaankracht te zetten, en weg is het beessie.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #229 Gepost op: 27-01-2013, 11:50:29 »
Nee hoor, Tania hoeft haar stem alleen maar op orkaankracht te zetten, en weg is het beessie.

 ::rofl::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #230 Gepost op: 27-01-2013, 12:01:20 »
Waarom roept Tania van haar rots naar Tim : chronische[/color vermoeidheidssyndroom ...met een e dus.
Stond wel goed op haar kaartje.....en Kees riep het later ook goed.
 ??? ???

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #231 Gepost op: 27-01-2013, 12:02:52 »
even duidelijker....chronische.....met een e riep ze

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #232 Gepost op: 27-01-2013, 12:15:13 »
Waarom roept Tania van haar rots naar Tim : chronische[/color vermoeidheidssyndroom ...met een e dus.
Stond wel goed op haar kaartje.....en Kees riep het later ook goed.
 ??? ???

Google het maar, dan zie je dat het met een e is. Tania zei het dus goed. (Het woord zien we niet op een kaartje staan, dus stond het op het derde kaartje.) Maar zonder e rekende Art het (van Tim) ook goed.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #233 Gepost op: 27-01-2013, 12:18:45 »
klopt Heinz  bedankt

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #234 Gepost op: 27-01-2013, 13:15:56 »
Waarom roept Tania van haar rots naar Tim : chronische[/color vermoeidheidssyndroom ...met een e dus.
Stond wel goed op haar kaartje.....en Kees riep het later ook goed.
 ??? ???


Het wordt allebei gebruikt (ja ik spreek uit ervaring ;) ). Officieel is het Chronischevermoeidheidssyndroom, maar zonder e wordt ook wel gebruikt. Bekt ook wat lekkerder denk ik. Maar het werd goed gerekend toch? Dus dan maakt het eigenlijk niet uit.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #235 Gepost op: 27-01-2013, 19:33:26 »
Ik weet niet of het al genoemd is, maar Tania is er zo van overtuigd dat Tim de mol is, dat als ze er uit gaat het meteen duidelijk is dat Tim het niet kan zijn. Dus of ze komen bijde in de finale of Tania verandert van mol (wat ik me dus niet voor kan stellen) of Tim gaat er eerder uit dan Tania. (net zoals Karin die zei dat ze zeker was dat Horace de mol was in 2011.)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #236 Gepost op: 27-01-2013, 22:10:37 »
Misschien heb ik afl 4 een beetje door een 'Kees-bril' bekeken, ondanks het feit dat ik probeer dat niet te doen eerlijkheidshalve.  :-[

Maar nu ik het even herbekijk (met ondertiteling  ::tandpastasmiley:: Check!), moet ik zeggen dat ik Tania's keuze voor Kees als ze de Mol is wel vrij merkwaardig vind..

De enige rechtvaardiging die ik ervoor kan bedenken is als Daniel inderdaad sws de slechtste score had en Tania hiervan op de hoogte was.
Het plaatst haar dan ten opzichte van haar bondgenoten (Kees iig en mogelijk ook Zarayda) wel in een erg ongemakkelijke positie omdat ze zomaar hun bondgenootschap de rug toegekeerd zou hebben. Ze had er natuurlijk een verhaal voor maar dat zou elke kandidaat ook moeten hebben om alle contacten warm te houden.

Ik vraag me alleen af of ze de Mol in een dergelijke positie zouden willen plaatsen?
Even los van hoe het opgezet is, ik denk dat het prima mogelijk is dat iedereen groen had sws, niet ongelijk S10 toen Arjen erin bleef terwijl hij er volgens alle logica uit had moeten vliegen die ronde (verkeerde Mol die zeer weinig had gedeeld met zijn hoofdverdachte op dat moment). Zeker weten zullen we het nooit..

Blijft de vraag: is het nodig de Mol in die toch wat precaire positie te plaatsen..  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #237 Gepost op: 28-01-2013, 11:00:26 »

Blijft de vraag: is het nodig de Mol in die toch wat precaire positie te plaatsen..  ???

Nee ik denk van niet. Ik denk dat de mol sowieso een groene kaart zou trekken, omdat je dan een aardige daad kunt verrichten wat altijd beter is voor het algemeen vertrouwen in de groep, dan iemand moeten aanwijzen die er misschien wel uitgaat daardoor. (ook al kan dat niet gebeuren dat maakt niet uit).

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #238 Gepost op: 29-01-2013, 15:45:22 »
Nee ik denk van niet. Ik denk dat de mol sowieso een groene kaart zou trekken, omdat je dan een aardige daad kunt verrichten wat altijd beter is voor het algemeen vertrouwen in de groep, dan iemand moeten aanwijzen die er misschien wel uitgaat daardoor. (ook al kan dat niet gebeuren dat maakt niet uit).

Inderdaad, de mol zal wel een groen kaartje trekken. Tenzij ze het echt gewoon ana het toeval overlaten, maar dat zal wel niet.
Daarnaast vind ik Tania ook niet meer zo verdacht hoor, stap even van haar af als mogelijke mol.

Edit: Daarom denk ik ook dat ze één van de volgende afleveringen zal afvallen (als ze steeds op Tim blijft zitten)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #239 Gepost op: 30-01-2013, 07:46:48 »


Edit: Daarom denk ik ook dat ze één van de volgende afleveringen zal afvallen (als ze steeds op Tim blijft zitten)

Maar dan word het direct duidelijk dat Tim het niet kan zijn. Dus als tim of tania het niet is, valt Tim eerder af. (of Tania moet switchen van mol wat ik betwijfel)
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"