Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tania Kross  (gelezen 130064 keer)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #240 Gepost op: 30-01-2013, 15:02:50 »
Ik hield er in eerste instantie rekening mee dat haar verdenking richting Tim wat werd overdreven in de montage. Ze spreekt het echter zó vaak en zó nadrukkelijk uit dat ik dat begin uit te sluiten.

In dat geval blijven er maar een paar opties over: (in volgorde van wat ik waarschijnlijk acht)

1. Ze blijft alleen in het spel doordat Tim nog 'fouter' zit dan zij (er vanuit gaande dat Tim in alf. 3 echt een rood scherm had erg waarschijnlijk)

2. Ze is de volgende afvaller

3. Ze is de mol.

4. Tim is de mol.

Als zowel zij als Tim niet de mol zijn, is haar enige kans om verder te komen dat Tim de volgende afvaller is. Hierdoor zou ze nog een kans hebben naar de goede mol te switchen

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #241 Gepost op: 30-01-2013, 15:13:37 »
In dat geval blijven er maar een paar opties over:

Ik ga voor optie 3. Dat ligt het meest voor de hand.

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #242 Gepost op: 30-01-2013, 15:26:20 »
Ik hield er in eerste instantie rekening mee dat haar verdenking richting Tim wat werd overdreven in de montage. Ze spreekt het echter zó vaak en zó nadrukkelijk uit dat ik dat begin uit te sluiten.

In dat geval blijven er maar een paar opties over: (in volgorde van wat ik waarschijnlijk acht)

1. Ze blijft alleen in het spel doordat Tim nog 'fouter' zit dan zij (er vanuit gaande dat Tim in alf. 3 echt een rood scherm had erg waarschijnlijk)

2. Ze is de volgende afvaller

3. Ze is de mol.

4. Tim is de mol.

Als zowel zij als Tim niet de mol zijn, is haar enige kans om verder te komen dat Tim de volgende afvaller is. Hierdoor zou ze nog een kans hebben naar de goede mol te switchen

In seizoen 11 zat Karin 3 keer helemaal op de verkeerde mol, ze heeft het wel mooi tot aflevering 10 gehaald. Het kan dus ook gewoon dat ze veel geluk heeft, als optie 5.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #243 Gepost op: 30-01-2013, 17:40:36 »
Bij het terugkijken van alflevering 1 hoorde ik rond 39:30 toch iets vreemds:

Op het moment dat ze terug is bij de andere kandidaten die nog moeten springen (nada ze heeft aangegeven het niet te willen) zegt ze: Het is een kleine ruimte en daar kan ik gewoon niet tegen!

Hoezo kleine ruimte? Ik weet niet of het een hint richting een eventuele tunnel is omdat een mol daar prima tegen kan, maar het was toch opvallend. ???

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #244 Gepost op: 30-01-2013, 17:52:21 »
Bij het terugkijken van alflevering 1 hoorde ik rond 39:30 toch iets vreemds:

Op het moment dat ze terug is bij de andere kandidaten die nog moeten springen (nada ze heeft aangegeven het niet te willen) zegt ze: Het is een kleine ruimte en daar kan ik gewoon niet tegen!

Hoezo kleine ruimte? Ik weet niet of het een hint richting een eventuele tunnel is omdat een mol daar prima tegen kan, maar het was toch opvallend. ???

Ze had het denk ik over het plateautje waar ze eerst op moest gaan staan ,eenmaal vastgesnoerd ! Maar je hebt gelijk..best raar uitgedrukt met die al die space om je heen  ::)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #245 Gepost op: 30-01-2013, 21:07:51 »
In seizoen 11 zat Karin 3 keer helemaal op de verkeerde mol, ze heeft het wel mooi tot aflevering 10 gehaald. Het kan dus ook gewoon dat ze veel geluk heeft, als optie 5.
3x overleven op de foute mol, en vertrekken terwijl je op de goede zit. Arme Karin...

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #246 Gepost op: 31-01-2013, 13:30:18 »
3x overleven op de foute mol, en vertrekken terwijl je op de goede zit. Arme Karin...

Das toch raar heh  ::rofl::
Als ze de verkeerde mol had gekozen had ze misschien gewonnen  ::pinokkio::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #247 Gepost op: 31-01-2013, 14:49:50 »
Ze had het denk ik over het plateautje waar ze eerst op moest gaan staan ,eenmaal vastgesnoerd ! Maar je hebt gelijk..best raar uitgedrukt met die al die space om je heen  ::)
Kijk, dat vind ik al een stuk logischer: Het is een kleine ruimte [om op te staan] ::ok::

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #248 Gepost op: 31-01-2013, 15:35:43 »
Nee, over het liftje ging die specifieke uitspraak niet. Ze moet dan nog weer naar beneden en komt net terug van het 'platueatje'.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #249 Gepost op: 31-01-2013, 15:46:28 »
Was er niet vlak voor het plateau een kooitje? Het zag er volgens mij vrij klein uit, en dan nog die mannen erbij.
The British are not impressed.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #250 Gepost op: 31-01-2013, 22:07:24 »
Ik vind Tania echt enorm op een typische kandidaat lijken, perfecte uitstraling voor de mol  ::ok::. Samen met kees mijn hoofdverdachte. dus in welke tunnel zal ik schuilen voor aflevering 6?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #251 Gepost op: 31-01-2013, 22:12:19 »
Ze maakt het wel moeilijk... Mol of geen mol? Tegen haar spreekt vandaag wel dat ze 5 klompjes vonde (dus min of meer 500 Euro voor de pot), waar de andern veel minder klompjes vonden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #252 Gepost op: 31-01-2013, 23:30:42 »
weer een opmerking van Tania:"nu heb ik mij ingegraven" toen ze met de 4WD vast kwam zitten. ::vergroot::

Toen ze in de Rhino kooi zat zei ze nog toen de anderen weg liepen :"er ligt hier een hoop van een neushoorn". zij was de neushoorn en het was een molshoop..... ::)

Mijn mol

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #253 Gepost op: 31-01-2013, 23:43:59 »
ik ben echt bang dat tania de mol is en dat wil ik toch liever niet. vind haar net zo'n annemarie-mol (en had ik die nu net toevallig in afl 1 al afgeschreven  ::tandpastasmiley::)

iemand die me kan overtuigen dat tania niet de mol is? je zou me blij maken ;)

overigens, als tania een kandidaat is en echt alles op tim had gezet en we gaan er vanuit dat niemand anders dat heeft gedaan en de rest van de kandidaten aardig goed zit, wie deed dan gem. zo ongeveer dezelfde dingen als tim. zijn er niet mensen die ook zo'n test doen met dezelfde vragen? vraag me af op wie tania dan 'onbewust' zit zeg maar, met wie tim vaak in de groep zat.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #254 Gepost op: 31-01-2013, 23:54:53 »
iemand die me kan overtuigen dat tania niet de mol is? je zou me blij maken ;)
Zie het topic van Kees... (En de priesterhint...)

Overigens, ze kan in mijn ogen best nog de mol zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #255 Gepost op: 1-02-2013, 00:22:20 »
Tania gaat er niet uit deze aflevering omdat Tim:

In dezelfde auto zat als de mol, net als de mol kandidaat was, en evenals de mol 3 klompjes verzamelde.

Zal Tania deze link nu eindelijk eens gaan maken? Volgens de afvallertheorie haalt ze de finale..

Volgens mij hadden alleen Kees en Carolien 3 klompjes maar ik begrijp wat je bedoelt! Als jouw mol maar vaak genoeg bij de echte mol in het team zat heb je zo toch een paar vragen goed.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #256 Gepost op: 1-02-2013, 00:29:07 »
Sja, maakt haar meer verdacht nu Tim weg is en zij nog steeds in het spel is....
Goed fel (en) aanwezig!


Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #257 Gepost op: 1-02-2013, 00:45:03 »
Goed, gesteld dat Tania inderdaad de Mol zou zijn.
Wat is dan haar reden/argumentatie om direct naar Daniël te wijzen als zijnde één van de twee mollen?
Als Mol wil ze toch niet dat er geld verdiend wordt dus moet iig één van de twee mollen het tot het einde overleven - waarom dat al onmiddellijk halveren door nadrukkelijk op hem te wijzen daar waar anderen dit, voor zover we konden zien, niet eens opgevallen was?

Dat je meegaat in iets kan ik me nog voorstellen maar ze was zo stellig van haar eigen gelijk overtuigd (zoals telkens) dat als de anderen dat al niet waren ze alsnog voor Daniël gingen.

Vervolgens zag de overige 'mol' (Paulien) haar als bedreiging en elimineerde haar snel. Dan heb je toch als mol geheel geen invloed meer op wat er verder nog gebeurt in het spel met de overgebleven mol waarvan je (mag ik aannemen) hoopt dat die tot het einde overleeft omdat dit een fikse slag voor de pot betekent..??

Kan iemand van de Tania verdenkers hiervoor een goede verklaring geven?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #258 Gepost op: 1-02-2013, 01:24:30 »
*D*N is uit de Tania tunnel gevlucht

Volgens mij is Tania het toch niet, jammer genoeg :(. Het was nu wel duidelijk dat ze als kandidaat gewoon 5 klompjes vond en een mol uitschakelde.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hassebas63

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tania Kross
« Reactie #259 Gepost op: 1-02-2013, 13:04:50 »
Kleine opmerking: een C is geen kruis in de muziekwereld, maar #C (kruis c) wordt cis. Cisthemole.

Verder vind ik het goed gevonden, ik hoop dat hij klopt! Tania  ::bravo::
Tania is de C uit 'C is the Mole'. Ik zeg 'Carmen' en ik zeg kandidatenpagina van Tania op de Wie is de Mol-site van de AVRO.  ::oink:: Wat zeggen jullie???